OurStories.cz ~ naše povídky » Mystic princess - Prolog + 1. kapitola



Mystic princess - Prolog + 1. kapitolaNaše malá Lumi nám vyrostla a vydává se na svou první cestu na Zemi, ovšem bez vědomí svých rodičů a udělá jednu z největších chyb, kterou mohla kdy udělat.
Vydejte se s ní na cestu plnou poznávání, ale taky nebezpečí a především lásky.
Lussy

Mami a tati,

je mi líto, že po sobě zanechávám jenom dopis, ale kdybych vám to řekla, určitě byste mě nikam nepustili, v horším případě byste mě přikovali ke zdi a zamkli na tři západy v pokoji.

Musela jsem pryč, už jsem dál nesnesla ty pohledy, ty řeči. Připadala jsem si, jako bych byla obluda a proto jsem odešla. Chci se začlenit mezi lidi, mezi ty, kteří nevědí, co jsem a kdo jsou mí rodiče. Chci zažít normální lidský život, i když vím, že to zase až tak doslovně nejde.

Chtěla bych studovat, mít přátele a zažít dobrodružství. V našem světě tohle není možné, protože já jsem princezna a tak musím dodržovat etiketu.

Mám Vás moc ráda, ale takhle jsem si svůj život nepředstavovala, chci zažít víc.

S láskou Vaše Lumi

 

Příchod na Zem

Pro mé královské rodiče napsala jsem na obálku a položila ji na stůl. Několikrát jsem se zhluboka nadechla a zavřela oči. Nechtěla jsem to, ale samovolně se mi před očima zjevil obličej mých rodičů. Jak se asi zachovají, až najdou dopis? Jak se zachovají, když najdou pokoj prázdný? Musela jsem otevřít oči.

Stačilo už udělat jen pár věcí. Útěk z hradu byl nemožný, to jsem věděla, ale díky amuletu, který jsem dostala od rodičů to bylo snadné, až na pár nevýhod. Pokaždé, když se udělal portál, kolem bylo tolik světla, že by všichni viděli, že odcházím na zem, takže byla jen jediná možnost, jak utéct.

Nesměla jsem budit pozornost, takže jsem byla oblečená v normálním – princeznovském – oblečení. Jako princezna jsem měla povolený vstup všude, takže jsem si našla svou tajnou místnost, kde jsem mohla v klidu utéct, aniž by mě někdo viděl.

Proběhla jsem hradem do sklepení, až úplně dozadu. Byla tam jedna opuštěná místnost, kde nechodil nikdo, jen já. Proťala jsem amuletem vzduch a objevil se mrak. Byla jsem z toho paf, všichni mi popisovali, že se objeví portál kamkoli, ale o mraku řeč nikdy nebyla.

Plán B nebyl, jediný plán byl v háji. Neměla jsem jinou možnost. Vstoupila jsem do mraku, zavřela oči a přála si být na zemi. Když jsem otevřela oči, čáry máry fuk, už jsem určitě nebyla ve sklepení hradu. Byla jsem v nějaké hnusně zapáchající díře a nade mnou se proháněly auta. To byla vážně auta!

Nadzvedla jsem víko a vylezla z té ďoury. Smrděla jsem strašně, potřebovala jsem nové oblečení. Zapadla jsem do prvního krámku s oblečením. Našla jsem si něco vhodného a šla to zaplatit. Všichni se na mě dívali, jako kdybych přiletěla z neznáma – netvrdím, že to tak nebylo, ale ty pohledy si mohli ušetřit. Podala jsem prodavačce kreditní kartu, ta jí jen projela přístrojem, odečetla sumu a já mohla odejít.

„Jste z daleka?“ zeptala se, když už jsem chtěla jít pryč.

„Ani ne, ale byla jsem na karnevale a někdo mě hodil do nějaký díry, tak proto ty šaty a ten smrad,“ vyjasnila jsem situaci a hned se všichni otočili. Oddychla jsem si a vyšla z obchodu na ulici.

Zapomněla jsem se zmínit, že jsem kreditku vzala mamce. Ještě když byla na Zemi, pracovala a táta taky, potom spojili účty a já měla peněz jako šlupek.

Zašla jsem za nejbližší roh a tam se převlékla, šaty jsem vyhodila do popelnice. Vydala jsem se na cestu. Prošla jsem různé památky, parky a zastavila se u školy. Zahlédla jsem lísteček na dveřích a šla blíž. Byl den otevřených dveří, takže asi větrali, ale když jsem se začetla, došlo mi to.

Šla jsem si ji obhlídnout, mohla bych narazit na něco, co by mě zaujalo. Byla tam toho spousta, ale do oka mi padlo jen jedno a to umění. Měla jsem možnost studovat, ale tahle škola to neposkytovala, musela bych chodit někam jinam. To mi zase až tak nevadilo, souhlasila jsem se zápisem.

Hned první den a podařilo se mi zařídit si školu, už mi chyběli jen přátelé. Přála jsem si, abych je potkala na škole.

Byl tady ještě jeden menší problém, neměla jsem kde bydlet. Musela jsem jít do hotelu. Hotel to byl luxusní, ale mému pokoji se nevyrovnal.

Na něco jsem zapomněla a to byl ještě větší průšvih. Nezablokovala jsem průchod. Oransii mě učil, že když nechceš, aby někteří nepřekročili hranice, můžu vytvořit jakýsi šít, který jim to znemožní. Nemohla jsem dopustit, aby si pro mě rodiče přišli. Nejhorší by bylo, kdyby poslali gardu.

Vytvořila jsem neviditelnou bublinu, která se roztahovala a znemožňovala přístup na Zemi všem, kteří byli mimo ni, takže žádní nevítaní hosté. Pochválila jsem se za svůj nejlepší nápad, jaký jsem kdy dostala a šla si lehnout.

Přála jsem si, aby byl další den ještě lepší než tenhle.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic princess - Prolog + 1. kapitola:

9. Lussy přispěvatel
21.07.2011 [19:40]

Lussyajka: To jde snad vyčíst z mé přezdívky, ne? Nebo je tak težké se kouknout do profilu? Emoticon Kdyby to bylo opravdu na tebe složité, mé jméno je Lucie. Emoticon
O TVD opravdu psát nehodlám, ani kdybys mi vyhrožovala všemi hrdiny. Emoticon Emoticon

8. ajka
11.07.2011 [20:32]

a ako sa voláš a ak nezačneš písať o upírskych deníkoch tak tam k tebe pošlem klausa z deníkov vieš akých on je ale kríženec upíra a vlkodlaka a poznám ho osobne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Lussy přispěvatel
11.07.2011 [20:23]

Lussyajka: Viděla jsem pár dílů - myslím, že to bylo prvních pět. Existuje spoustu povídek na tohle téma a já rozhodně nechci patřit k téhle mánii. Píšu svoje vlastní nesmysly. Ani pořádně nevím, o čem TVD dohromady je a nerada bourám, to, co už někdo napsal - případně natočil. Emoticon
Shrnu to tak, že na tohle téma opravdu psát nebudu. Emoticon

6. ajka
11.07.2011 [20:16]

začni písať niečo o upírskych deníkoch poznáš ten serial alebo nie velmi by si ma potešila inak ako sa voláš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lussy přispěvatel
11.07.2011 [15:02]

Lussyajka: Musím tě zklamat, o upířích denících to vážně není, ale věř, že takových povídek je tady spoustu, takže jestli máš o nějakou zájem, tak šup do čtení. Emoticon
Není důvod se \"vztekat\" já vždy píšu, o čem kapitola je, ovšem nejsem si jistá, zda-li dnes přidám druhou kapitolu. Emoticon

4. ajka
10.07.2011 [22:17]

je to o upírskych deníkoch lebo ak nie tak uvidíš a zajtra nech tam je dalšia časť a daj tam popis o čom to bude jasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lussy přispěvatel
10.07.2011 [20:28]

Lussylied & Nerea: Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 10.07.2011 [16:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lied
10.07.2011 [16:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!