OurStories.cz ~ naše povídky » Mystic princess - 4. kapitola



Mystic princess - 4. kapitolaStřídání stráží! Znova se vracíme do dračího království a zjistíte, co se zde děje.
Violetti je stále slabá a neustále spí, ovšem tahle návštěva ji postaví a nohy, bohužel bude absolutně bezbranná a to i Taivas.
Kdo může být tak silný, že v pohodě odhodí samotného Taivase stranou? To se dozvíte zde, tak s chutí do čtení. :)
Lussy

Vězni ve vlastním království

„Nejdřív budeme muset vyřídit něco jiného,“ zastavil Ragnal Theodricka. Nemusel ani říkat co, hned to věděl a ocitli se v dračím království. Byli někde v hradu, možná ve sklepení. Procházeli chodbami a každého, který se jim postavil do cesty Theodrick srazil k zemi a nebo jej přišpendlil ke zdi.

Všichni věděli, kam měli namířeno a proto se jim snažili zatarasit cestu, bohužel všichni byli proti Theodrickovi příliš slabí i Pippuri. Dorazili ke dveřím, Ragnald je rozkopl a vešel do dveří, Theodrick za ním.

„Jak rád tě vidím!“ zvolal na celou místnost.

„Otče?“ divil se Taivas, čekal kohokoliv, ale jeho ne.

„To je uvítání, musím říct, že ani Lumi mě nepřivítala, jak se patří.“

„Kde je Lumi? Co si jí udělal?“ sypal ze sebe Taivas otázky.

„Neboj, je v pořádku,“ ujistil ho Ragnald.

„Zatím,“ dodal Rick.

„Kdo je to?“ zachraptěla z postele Violetti.

„Tvůj tchán, drahá,“ ohlásil se Ragnald. Violetti vyskočila na nohy a postavila se do útočné pozice, snažila se udržet, ale za chvíli se zhroutila Taivasovi do náruče.

„Jsi slabá, to je jistá výhoda, za to ty jsi silný, ale ne dost na to, aby si mi mohl odporovat,“ zhodnotil je Rick.

„Zase se snažíš získat mladé draky, kteří nevědí, co jsi?“ zeptal se Taivas svého otce.

„Rick moc dobře ví, co je správné a proto je se mnou, tohle království je špatné, to já mám vládnout. Kdybys zůstal se mnou, nic by se ti nestalo a tvojí ženušce taky ne,“ ušklíbnul se.

„Zkus se jí dotknout!“ vykřikl Taivas a hnal se proti Ragnaldovi, ale Rick ho jedinou ranou srazil a odhodil ke zdi, tam ho připoutal a zvedl ho, aby se nedotýkal nohama země.

„Nemusel si zasahovat, zvládl bych ho, je to přece moje krev,“ snažil se přesvědčit Ricka, aby Taivase pustil.

„Je nebezpečný, nedovolím, aby se ti něco stalo,“ řekl rozhodně a jeho plameny zesílily.

„Přestaň, měl by si ho zabít a ne chránit. On chce ovládnout všechno a když už bude spokojený udělá z tebe zrůdu a budeš jeho poslušný nástroj, zastav to, dokud to jde,“ snažil se Taivas přesvědčit Ricka.

„Já vím, co je správné a ze mě nikdy žádná obluda nebude!“

„Pojď, budeme muset jít, máš práci, musíš jí vzít ten přívěsek, aby se sem už nikdy nedostala.“

„A taky ji budu muset usmažit,“ uchechtl se Rick a společně se s Ragnaldem znova přemístil na Zemi.

Plameny povolily a Taivas se zhroutil na zem, okamžitě přiskočil ke své ženě, následně do pokoje vtrhl naštvaný Pippuri.

„Kde je ten smrad!“

„Už jsou pryč,“ zašeptal Taivas a snažil se probudit Violetti k vědomí.

„Kdo to byl?“ zeptal se Pippuri, když už byla i Violetti vzhůru.

„Můj otec,“ řekl Taivas s odporem v hlase.

„Cože?!“ vypískl.

„A ten druhý?“

„Zřejmě nějaký Rick, byl hodně silný... V momentě mě zastavil a myslím, že chce ublížit Lumi,“ řekl vše, co věděl.

„Děláš si sradnu?! Já toho pacholka zabiju!“ vztekal se Pippuri.

„Nic neuděláme, Lumi zablokovala síť a pokud ji zase neodblokuje, nemůžeme nic dělat. Ten bídák jí chce vzít přívěsek, takže se nebude moci vrátit sem, ale ona to umí i bez něj, ale netuší to,“ sklopil ramena Taivas.

„Měl jsem jí všechno říct, dokud byl čas,“ vzlykl.

„Musíme něco udělat,“ ozvala se Violetti chraplavým hlasem.

„Ty musíš odpočívat, jsi pořád slabá i když je to už sedmnáct let, nechápu, proč je to tak,“ přemýšlel nahlas Taivas.

„Jak to, že se sem dostali oni, když je zablokovaná síť?“

„Tohle mi taky vrtalo hlavou, ale pokud je Lumi ledové dítě, velice silné, tak musí existovat i její protiklad a tím je zřejmě Rick...“ Nedopověděl Taivas.

„Musta,“ zašeptala Violetti.

„Ohnivé dítě? Ale to přece není potřeba, Lumi je na té dobré straně,“ nechápal Pippuri.

„Zřejmě se strany změnily,“ poznamenal Oransii, když vešel do místnosti.

„To nemůže být možné,“ kroutil hlavou Pippuri.

„Ale je,“ vyvracel mu to Oransii.

„Někde se musela stát chyba,“ uvažoval Taivas.

„Proroctví se nenaplnilo úplně a tak nastaly změny a to velké....“ Snažil se to uvést Oransii na pravou míru.

„Tím „nenaplnilo“ myslíš co?“ zeptala se Letti.

„Proroctví zní, že tě Taivas znásilní, což se nestalo. Poté si měla Taivase zničit, to se stalo. Dále měl vzniknout ledový netvor – což je Lumi – a při porodu si měla zemřít, další věc, která se nestala. Taivas měl zůstat na temné straně a ne vládnout spolu s tebou. Chápete to, tohle je ta chyba. Těch chyb je několik, takže to znamená, že budou i změny,“ vysvětlil Oransii.

„Musíme přijít na tu chybu, protože ta chyba zachránila životy,“ navrhoval Taivas.

„Ale taky vzala, bylo někde k sakru napsaný, že zemře Harmaa?!“ naštval se Pippuri.

„Klid, musíme na to přijít,“ uklidňoval ho Oransii.

„Musíme,“ zachroptěla Letti.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic princess - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!