OurStories.cz ~ naše povídky » Mystic princess - 19. kapitola



Mystic princess - 19. kapitolaTak jako všechny idýlky, ani ta Lumiina a Theodrickova netrvá věčně.
Ragnald má velký plán, který mu nikdo a nic nesmí překazit, proto spřádá plány, jak nejlépe od sebe všechny rozeštvat.

Ještě, než začnete číst, bych se Vám chtěla omluvit, že to trvalo tak strašně dlouho. Můj mozek za mě už pracuje na dalších dvou povídkách a já proto musela Lumi a Theodricka přesunout na druhou kolej. Buďte si jistí, že Mystic princess dokončím - to vím jistě. Mám už vše vymyšlené, jenže když ji chci napsat, mozek stávkuje. Proto mi dejte trochu času a ja vám slibuju, že to čekání bude stát zato. ;)

Vaše Lussy


Ragnaldův plán

Ragnaldovi přišlo Rickovo chování podezřelé, nikdy neměl o něm pochyby, ale když ho zahlédl, jak pozdě v noci vykrádá spižírnu hradu, probudilo ho to. Rick ho moc svou odpovědí neuspokojil, tvrdil totiž, že má velký hlad. Od té doby ho sledoval. Viděl každý jeho krok a taky jeho rozhovor s Oransiim.

Rafinovaně se schoval za jeden regál knihovny a natahoval uši.

„Asi je zbytečné se nějak fyzicky bránit, co?“ zeptal se Oransii.

„Ale já tady nejsem proto, abych s vámi bojoval,“ řekl Theodrick

„Ne? Tak tedy proč?“ divil se Oransii.

„Jdu si vyčistit hlavu,“ řekl pravdu Theodrick a zhroutil se na židli.

„Od čeho?“

„Spíš od koho... ta malá mrcha mi snad nikdy nedá pokoj...“ Ragnald zbystřil. Tou malou mrchou nemohl myslet nikoho jiného než…

„Tím myslíš Lumi?“ Theodrick by byl hloupý, kdyby neslyšel tu naléhavost v Oransiiho hlase.

„Jo, tím myslím tu malou ledničku,“ zasmál se Theodrick. Ragnald se zamračil, nelíbilo se mu, kam se Theodrickův rozhovor s Oransiim dostává a navíc se dozvěděl novinku, jeho vnučka je ještě stále naživu.

„Takže ona je na živu? Jak to? Vždyť sám Ragnald tvrdil, že je mrtvá...“ Nechápal to Oransii.

„No, tak trochu jsem mu zalhal, chtěl jsem si s ní trochu pohrát...“

„A teď ti přerůstá přes hlavu.“ Skočil Oransii Theodrickovi do řeči.

„Přesně tak...“ vzdychl Theodrick. Přestávalo se mu to líbit čím dál víc, to co zjišťoval, bylo strašné. Ne jenom, že jeho vnučka je stále naživu, ale Theodrick k ní cítí něco jiného než nenávist a opovržení. Nejraději by vzteky zavrčel, ale to si nemohl dovolit, jelikož chtěl zůstat v utajení.

„Co ti vlastně na ni vadí?“ zajímal se Oransii.

„Všechno. Je jí všude plno.“

„Hlavně v tvojí hlavě, co?“ smál se Oransii. Theodrick se zamračil, tohle se už ani jemu nelíbilo.

„Je to jasné, tohle se stává draků – i lidem – když se zamilují,“ smál se dál.

„Ne, tohle není pravda! Vymýšlíš si! Udělal bys cokoliv proto, aby žila!“

„No tak, klid.“ Zvedl Oransii ruce v obranném gestu.

„A kdo vůbec jsi, že mi takhle můžeš vykládat takové lži, co?!“ rozčiloval se Theodrick a pak zmizel. Ragnald byl přesvědčený, že už je zpátky na Zemi, ale ještě chtěl chvíli setrvat, aby zjistil, co má v plánu Oransii. Vždycky byl až přehnaně chytrý, Ragnaldovi se to nikdy nelíbilo. Oransii chvíli stál na místě a pak se vrátil k ostatním do pokoje. Ragnald znal hrad jako své boty a znal tajné chodby, o kterých ani sám Taivas netušil. Sledoval dění v pokoji a nestačil se divit, že jej ještě nikdo nezavětřil.

Oransii si chvíli pohrával s přívěškem, který jim on sám s Theodrickem dal.

„Ten přívěšek není pravý,“ poznamenal do ticha Oransii. Po delším zkoumání zjistil, že to je jen pouhá kopie, která jde kouzlem zničit. Po rozhovoru s Theodrickem musel uvědomit Violetti i Taivase o tom, že Lumi ještě žije, jen nevěděl jak. Díky tomu přívěšku jim mohl říct tu zprávu, aniž by prozradil, že měl tu čest si „v klidu“ pohovořit s Theodrickem.

„To znamená, že Ragnald chce, abychom si mysleli, že je Lumi mrtvá,“ promluvil po dlouhé chvíli Pippuri.

„Anebo chce Rick, aby si Ragnald myslel, že je Lumi mrtvá,“ snažil se je přiblížit co nejvíce pravdě, aniž by řekl něco o tom rozhovoru.

„V každém případě, je možné, že je ještě Lumi naživu,“ pronesl Taivas a zvedlo mu to náladu.

„Cože? Lumi žije?“ zeptala se ještě ubrečená Violetti.

„To nevím jistě, miláčku, ale možnost tu je.“ Pohladil ji Taivas po vlasech.

„A na jak dlouho? Je jen otázkou času, než to zjistí i Ragnald, musíme být připraveni!“

Byl pravý čas i on se musel jít připravit a všechno to pěkně zkomplikovat. Ještě, že měl Theodricka a ten mu dal kousek své moci. Jak skvěle se mu s ní cestovalo do světa lidí a zpátky do toho dračího. Nemohl si vybrat lepší místo „dopadu“, než balkón bytu Lumi, Theodricka a Kim.

„Já ji přece nenávidím, nebo ne?“ spekuloval nahlas Theodrick. Ragnald se jen mračil.

„Vypadá jako andílek, dokud neotevře pusu,“ zasmál se Theodrick sám pro sebe a šel taky spát.  Ragnald ho chvíli pozoroval a když usnul, šel si dát něco k jídlu. Ještě před svítáním se vrátil, aby mohl monitorovat situaci. Oba ještě spali, spokojeně si chrupali, zatím co se připravoval boj, neměli o něm ani potuchy a proto měli klidné spaní, tedy aspoň Lumi klidně spala.

Ragnald se věnoval ptáčkům na střechách, tohle bylo podle něj o hodně zajímavější, než sledovat ty dva spáče. Když se v bytě probudil život, hned zbystřil a schoval se do ochranného „obalu“, díky kterému ho nikdo nemohl vidět, ale pachy a zvuky nekryl.

Měl čest pozorovat Lumi a Theodrick při snídani. Moc dobře přes ty dveře neslyšel, i když měl dokonalý sluch, navíc na silnici byl taky pořádný hluk. Slova nerozuměl, ale gesta až moc dobře chápal. Odvrátil hlavu, když se ti dva na sebe vrhli. Znechuceně si odfrkl, ale náklonnost své vnučky k Theodrickovi mohl využít ke svému účelu. Už stačilo jen počkat, až představení skončí…

Ragnadlovi neušlo, že se pohádali, musel se usmát, zatím mu to nahrávalo do karet, ale pak Theodrick řekl ta dvě slova, Ragnald si je chvíli sám pro sebe opakoval.

„Já ho miluju!“ vyrušilo ho z rozjímání.

„To je možné, ale on tebe ne,“ zasmál se Ragnald a Lumi se vyděšeně otočila.

„Co tak koukáš? Plnil jenom mé příkazy,“ pokračoval dál v lhaní Ragnald.

„Ty lžeš! Nevěřím ti!“

„Ale to bys měla… měl tě přenést na naši stranu, abychom zabránili té velké zkáze a nebo chceš raději, aby tě zabil?“

„Co to vykládáš za lži, Rick mě miluje a já jeho taky! Chceš nás rozeštvat!“

„Opravdu tě tak miluje, tak jak ty sama říkáš? Tak proč potom málem zabil tvou matku a teď se chystá zabít všechny tvé blízké. Jen se podívej, uvidíš, že se v dračím království chystá velká bitva.“ Máchl rukou a Lumi se naskytl pohled do dračího království.

„To nemůže být pravda!“ zhroutila se na zem a propukla v pláč. Ragnald se jen pro se ušklíbnul, jedině on sám věděl, že ten pohled byl fiktivní, ovšem válku měl opravdu v plánu.

Jeho účel byl splněn, Lumi byla na pochybách a možná mu i věřila. Musel se vrátit zpět do dračího království, aby rozpoutal opravdovou válku. Theodrick šel zřejmě za královnou, ochránit ji a to nemohl dopustit. Už měl dost marné snahy jeho vojáků, sám moc dobře věděl, kde Taivasův hrad je a byl rozhodnutý tam své vojáky poslat.

Vrátil se zpět. Zanechal Lumi samotnou v pokoji, ať už si s tím vypořádá, jak chce, ale hlavně, aby to bylo v jeho prospěch. Olut a jeho dva přátelé, které s ním našli, hned poznali, kdo je Ragnald a hodlali mu věrně sloužit, i když Olut měl pochybnosti.

„Je čas zničit vše, co mi brání v mé vládě!“ promnul si ruce Ragnald.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic princess - 19. kapitola:

3. Lussy přispěvatel
27.01.2012 [22:36]

LussyNikol18: A já si byla tak jistá, že tam už žádné nejsou. Emoticon
easy: Děkuji, jsem strašně ráda, že se ti líbí. Vím, trvalo mi to dlouho, ale vážně jsem netušila, jak vám mám podat toho Ragnalda, aby "svítil", tak jak měl. Emoticon
Další kapitoly jsou podle mě dost složité na napsání (vím, zkomplikovala jsem si to sama Emoticon), takže tady nebude moc rychle, ale budu se snažit ji napsat co nejdříve. Emoticon

2. easy
26.01.2012 [17:12]

jéé další kapitolka, tahle se mi moc líbila a budu čekat na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 24.01.2012 [9:30]

*Pozor na překlepy. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!