OurStories.cz ~ naše povídky » Mystic princess - 12. kapitola



Mystic princess - 12. kapitolaVyprdla jsem se na „střídání stráží" a začala jsem psát, jak to cítím.
Lumi se nám vydává na jednu záchrannou akci, která není nebezpečná, ale nevyvede se zrovna podle jejích představ.
Předem se omlouvám za délku, ale musím Vás trochu napnout, ne? :))

Nezdařená akce

Snažila jsem se mu celou dobu vyhýbat, jenže znáte to. Zrovna když ho nechcete protkat, tak do něj narazíte a to doslova. Celý obsah mého hrnku byl na mém tričku a kalhotách. Se zavrčením jsem se vydala do pokoje, převléct se. Když jsem se převlékala, vzpomněla jsem si na jednu situaci, ještě než se sem nakvartýroval. Tehdy jsem si myslela, že se mi to jenom zdálo, ale teď jsem byla plně přesvědčená, že to byl vážně on...

Krájela jsem zeleninu, připravovala jsem šopák. Měla jsem ukrutný hlad a ten bídák mě sledoval oknem, ani jsem nevěděla, že tam byl, ale když promluvil, málem mi vypadl nůž z ruky.

Přemýšlel jsem," zachraptěl. Měl kašel a nebo se snažil znít tajemně?

O čem?“ pípla jsem. Potřebovala jsem působit sebejistě a místo toho mě hlas takhle zradil.

Proč jsi mě políbila?“

Chtěla jsem si zachránit krk,“ řekla jsem pravdu. Seskočil z okeního rámu a mířil ke mně. Pevně jsem sevřela rukojeť nože a připravila ho k použití - tentokrát ne ke krájení zeleniny - i když jsem věděla, že by mu moc neublížil.

Nelži. Proč jsi to udělala?“

Jen tak, z dlouhé chvíle,“ prskla jsem. Začal se smát, z ničeho nic zvážněl a přitiskl mě k lince. Dloubla jsem ho nožem do žeber.

To neuděláš,“ usmíval se sebevědomě.

Myslíš?“ Pozvedla jsem obočí a přitlačila na nůž tak, že se na jeho košili objevilo pár kapek krve.

Ty mrcho!“ Odskočil ode mě. Sledoval skvrnu na košili a pak nůž v mé ruce, jenže pak ho zaujalo něco jiného, můj přívěšek. Díval se na něj tak zvláštně, přála jsem si, aby mu nůž dokázal ublížit mnohem více, než udělat malou ranku, která se stejně za chvíli zahojila. Znovu se začal přibližovat, ale trochu opatrněji a zbavil mě nože dřív, než se mi zamlouvalo. Nahnul se ke mně, byl tak blízko, až se mi to nelíbilo. Lehce přejel prsty po mém přívěšku a pak zmizel. Zůstal po něm jen opar mlhy, nic víc...

Vrátila jsem se zpátky do reality. Tehdy mě ještě přitahoval, ale teď bych ho nejraději prohodila zavřenými dveřmi, ale až potom co mu vezmu můj kouzelný přívěšek. Dneska byl na to vhodný den. Ve škole jsem byla duchem mimo a spřádala plány na to, jak mu ho vzít. Určitě ho měl někde v pokoji a nejvhodnější doba je někde mezi půlnocí a jednou hodinou ranní.

Nemohla jsem se dočkat večera, večeři jsem moc nedala a ve sprchování jsem dala rekord, venku jsem byla snad za dvě minuty. Ještě jsem dělala úkoly a už jsem se těšila na to, až si vítězně potěžkám svůj přívěšek.

Bylo to tady, už dávno spal a půlnoc odbila. Potichounku jsem vyšla z pokoje a tiše našlapovala na špičky. Neuvěřitelně se mi potily ruce, ale už nebylo cesty zpět. Opatrně jsem vzala za kliku a vhupla do pokoje. Vrzly parkety. Naštěstí se nic nestalo a tak jsem po špičkách tancovala po pokoji a hledala přívěšek.

Lustrovala jsem pokoj, každičký kousek jsem prohledala, samozřejmě s největší tichostí, ale nebyl nikde. Myslela jsem si, že už jsem prohledala snad všechno, ale mýlila jsem se. Nad postelí se houpal můj přívěšek a pěkně svítil při měsíčku. Hrom do toho, aby nebyl přímo nad ním. Byl to pěkný risk. Postel byla u okna a přívěšek visel zrovna z opačné strany, než jsem stála. Natáhla jsem ruku, ale nedosáhla jsem na něj. Musela jsem vlézt na postel a to se mi nechtělo. Nakonec jsem se v duchu přemluvila a vkročila do jámy lvové. Postel se pode mnou prohnula, ale jeho to naštěstí nevzbudilo. Snažila jsem se natáhnou ruku, ale na přívěšek jsem stále nedosáhla. Musela jsem se k němu posunout ještě blíž, znovu jsem se pokusila dosáhnout na přívěšek a tentokrát se mi to podařilo, jenže jsem o něj zavadila jen prsty. Přívěšek se rozhoupal a narazil na kovovou konstrukci postele s hlasitým „Cink!“.

Zavřela jsem oči a modlila se, aby ho to neprobudilo, aby měl tvrdé spaní a abych vyvázla bez sebemenší újmy na zdraví. Naposled jsem se poposunula a tentokrát jsem na přívěšek dosáhla celou rukou. V duchu jsem se radovala a přemýšlela nad oslavou, jenže mé plány se rozplynuly s dalším větříkem, když jsem ucítila pevné sevření kolem mojí ruky a následně jsem už ležela na posteli.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic princess - 12. kapitola:

5. Lussy přispěvatel
01.10.2011 [0:33]

LussySaša: Emoticon Tak hlavně nepraskni! Emoticon
easy: Děkuji, budu se snažit, ale nejde to tak, jak bych chtěla. Emoticon Emoticon
lied: Emoticon
LidkaH: Jé, strašně moc děkuji. Jsem ráda, že se ti i MQ líbila. Emoticon Doufám, že do konce tohoto týdne přidám pokračování. Emoticon

4. LidkaH
28.09.2011 [18:29]

uzasna skvele napsana a totalne bozska povidka!!! Precetla jsem M. queen i princess jednim dechem a uz ted mam abstak na dalsi kapitolku. Rychle dalsi prosim!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lied
25.09.2011 [19:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. easy
25.09.2011 [18:43]

krásná kapitolka honem další Emoticon Emoticon Emoticon

1. Saša
23.09.2011 [20:25]

paraaadne Emoticon rýchlo pokračovanie, som napnutá jak guma na gaťkách Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!