OurStories.cz ~ naše povídky » Brat najlepšej kamarátky 5



Brat najlepšej kamarátky 5Jamie Lukea prekvapí. A nie len raz za večer. Varovanie 15+ ChrisBeth

Zrazu si ma k sebe Jamie pritiahol a pobozkal ma. Jeho pery boli iné ako Chrisove. Boli tiež jemné, no boli dravšie a veľmi chutné, no chuť som nevedel identifikovať. Cítil som jednu jeho ruku na mojom páse a druhú na mojom krku. Nevnímal som nič, len jeho bozky a dotyky. Po chvíli som začal rozoznávať slová a neskôr aj hlasy. No nebolo to nič.

„Choďte si to rozdať inam!“ kričal znechutene Mark.

„Luke je môj!“ povedal Chris naštvane do Jamieho ucha a naštvane odišiel.

„Ko-neč-ne!“ skandovali Arien a Kate nadšene v aute. Stále dookola.

Odtiahol som sa a uvidel som Jamieho, ako sa jemne usmieva.

„Nasadaj. Budem šoférovať,“ šepol.

Len som prikývol a sadol si na miesto spolujazdca. Kate a Arien naďalej skandovali a mne to začalo mierne liezť na nervy. „Poprosím, prestať,“ požiadal som ich.

Prestali skandovať a začali si dačo šepkať. Človeka by porazilo.

„Zostanete na noc u nás?“ prerušil moje myšlienky Jamie.

„Asi áno. Nechcem, aby rodičia vedeli, že sa opila. Neprežil by to ani jeden z nás.“

Jamie len s úsmevom prikývol.

© © © ©

„Takže, Kate a Arien sú už v posteli. Nech sa mi Kate ráno ozve. Prídem po ňu.“  Nechcel som tu zostať. Ne potom, čo sa stalo pred klubom. Bál som sa, že neodolám.

„Nechceš tu zostať aj ty?“ spýtal sa prekvapene.

„Neviem, či to je dobrý nápad.“

„A čo povedia tvoji rodičia, keď sa vrátiš domov bez sestry? Neviem, nepoznám tvojich rodičov, no mňa by naši zabili.

„Prečo chceš, aby som tu zostal?“

„Ja ani neviem.“ Sadol si na gauč a položil si tvár do dlaní. „Jednoducho chcem, aby si tu zostal. Nemám dôvod. Len to tak... je.“

„Zostanem... Ale kde budem spať?“

Chvíľu mlčal a pozeral do steny. „V mojej izbe. Ja sa vyspím tu,“ povedal a párkrát pobúchal po gauči.

„To nie. Na gauči budem spať ja... Alebo si pôjdem ľahnúť k babám.“

„Možno viem, že si gej, no aj tak ti nedovolím byť s Arien v jednej posteli.“

„Existuje aj zem.“

Len nesúhlasne pokrútil hlavou. „Choď do mojej izby. Je naproti Arieninej. Za chvíľu prídem,“ povedal.

„Tak fajn.“ Pomaly som vstal a šiel k jeho izbe, na chodbe sedela Arien, objímajú si kolená, pričom sa kolísala sem a tam.

„Luke,“ vzlykla, keď ma uvidela.

Sadol som si vedľa nej. „Čo sa deje, Arien?“

„Mrzí ma to. To všetko,“ vzlykla znova.

„Čo všetko? Arien, nič si nespravila. Bež sa vyspať a zajtra ráno, keď budeš triezva, sa porozprávame,“ sľúbil som jej. Prikývla. Pomohol som jej na nohy a ona zmizla vo svojej izbe.

„Je Arien v poriadku?“ objavil sa tesne za mnou Jamie. Od ľaku som trochu nadskočil.

„Áno. Nič jej nie je,“ odpovedal som a pomaly som ho nasledoval do jeho izby. Bola menšia, než Arieniná. Bola zladená do čierno – červena. V strede bola veľká manželská posteľ, vedľa bol nočný stolík s budíkom a z opačnej strany šatník. Vedľa okna bo stolík s lampou a pár knihami.

„Idem do sprchy,“ ozval sa z opačnej strany izby Jamie. Mal na sebe len jeansy a v ruke držal uterák.

„Neboj sa, nevleziem ti tam,“ ubezpečil som ho.

„To dúfam.“ Milo sa na mňa usmial a zmizol v kúpeľni.

Čo tu vlastne robím? Som v izbe brata mojej novonadobudnutej kamarátky, ktorý ma trochu priťahuje... Keby len trochu.

Hlasno som vzdychol a oprel sa o parapetu okna.

„Deje sa niečo?“ ozval sa tesne pri mojmu uchu Jamieho hlas. Len som pokrútil hlavou. „Chris mal pravdu v pár veciach. Ako napríklad, že si neskutočne sexy,“ šepol mi do ucha a natlačil sa na mňa svojím skoro nahým, mokrým telom ešte viac.

„Č-čo to robíš?“ zakoktal som sa prekvapene.

„Čo myslíš?“ šepol chrapľavým hlasom. Neodpovedal som. Započúval som sa do ticha, ktorí rušili len moje a Jamieho nádychy. Cítil som jeho ruky na mojej hrudi, pomaly sa presúvajúce k lemu mojich nohavíc.

„Mal by si prestať,“ odhodlal som sa prehovoriť a ustúpil som od neho o pár krokov. „Si Arienin brat. A to ty si ma dnes skoro zabil, keď som povedal, že si gej.“

„Neprovokuj,“ varoval ma.

„Neprovokujem. Snažím sa zistiť, o čo ti ide.“ Pomaly som začal ustupovať, keď som si všimol, že sa ku mne Jamie približuje.

„Nechcem, aby sa o tom, že som gej, dozvedela Arien,“ povedal a naďalej sa približoval. Spravil som ešte jeden krok, no zastavila m a stena. „Zklamal by som. Už by som nebol....“

„Bol,“ prerušil som ho, „Arien je jedno, či si gej, hetero, alebo čo ja viem, čo. Strávil som s ňou dnes naozaj veľa času a dosť som sa o nej dozvedel. Toto bola jedna vec z mnoha,“ povedal som a chcel som ho obísť, no nedovolil mi to. Z oboch strán sa o stenu oprel rukami a sklonil sa ku mne. „Chris ti zabudol povedať, že mňa násilím do postele nedostaneš!“ štekol som mu do tváre.

„Kto hovoril o násilí?“ spýtal sa s úsmevom a obtrel sa svojimi perami o moje. Jemne som pootvoril ústa, že niečo poviem, ale on to však využil a vsunul svoj jazyk do mojich úst. Chvíľu som sa ho snažil odtlačiť, no po pár sekundách som to vzdal. Ruky som si položil na jeho pás. Na chvíľu sa odtiahol. „Vedel som, že sa ti to bude páčiť,“ šepol a sklonil sa k môjmu krku. Jemne sa nosom dotkol môjho krku, čo mi spôsobilo malú triašku. Nos o chvíľu vystriedal jazyk a ja som slastne doširoka otvoril oči. Znova som sa ho snažil otlačiť, no on sa ku mne ešte viac natlačil.

Privrel som oči a snažil sa v sebe všetky vzdychy udržať, no nedarilo sa.

„To sa mi páči,“ šepol a strhol zo mňa tričko. Následne mi začal rozopínať jeany. Snažil som sa pozorovať výraz jeho tváre, no v tme sa to nedalo. „Páči sa ti to?“ spýtal sa potichu a hral sa s lemom mojich boxeriek.

„Áno,“ vydýchol som. Viac som sa k nemu pritisol a čo najnenápadnejšie som sa mu snažil zhodiť uterák, ktorý držal ako prilepený.

„Nie si taký anjelik, ako som si o tebe myslel.“

„Ale si jediný, kto si niečo také myslel.“

Iba sa uchechtol  a ustúpil natoľko, že mne spadli nohavice a jemu uterák. „Čierno – červená?! Spýtal sa s pohľadom na mojich boxerkách. Ja som sa neozýval a zdvihol pohľad z jeho... prirodzenia. Položil si dlane na moju tvár: „Si celý červený,“ šepol a znova ma pritlačil na stenu.

„Jamie, tvoj kamarát ma tlačí na stehne,“ šepol som a jemne som sa ho snažil odtlačiť.

„Ešte koľkokrát ma odtlačíš?!“ vyštekol na mňa naštvane a drgol do mňa. Ustúpil som o pár krokov, až som sa potkol o posteľ a spadol na ňu. Čo s ním je? Krátko sa zasmial a obkročmo si na mňa sadol.

„Jamie, prestaň! O násilí som dačo hovoril. A nerobí mi problém to dodržať,“ povedal som, pričom som sa snažil posadiť. Nič nepovedal, len mi dal ruky nad hlavu. „Pusti ma, prosím.“

Hlasno vzdychol a zliezol zo mňa. Došiel ku stene, kde sme ešte pred chvíľou stáli a zo zeme zdvihol tepláky, ktoré si potom obliekol. Chvíľu som ostal ležať a rozmýšľal som, čo mám spraviť. Nakoniec som vstal a prešiel k Jamiemu.

„Ľahni si. Pôjdem do obývačky,“ povedal, pričom sa na mňa ani nepozrel.

„Počkaj,“ zastavil som ho. Pomaly sa ku mne otočil. Rýchlo som k nemu podišiel a pobozkal ho. Cítil som, ako si ma k sebe pritiahol a pomaly nás presúval k posteli. „Jam...“

„Ššš, hlavne buď ticho,“ povedal mi do úst a snažil sa mi vyzliecť boxerky. Keď sa mu to podarilo, zvláštne sa na mňa usmial. Jemne do mňa sotil, čím mi naznačil, aby som si ľahol na posteľ. Znova si na mňa obkročmo posadil a začal ma bozkávať na krku. Pomaly sa presúval ďalej. Cez bradavky, na brucho, k podbrušku. Cítil som, ako ma chytil a jemne začal pohybovať rukou.

„Jamie,“ vzdychol som jeho meno.

Za malú chvíľku vystriedal ruku za ústa a ja som ešte hlasnejšie vzdychol. Priložil som si ruku k ústam a kusol som si do nej, aby zo mňa už nevychádzali také hlasné vzdychy. Je iný, ako Chris. Chrisovy záležalo hlavne na tom, aby sa spravil on.

Keď som cítil, že už budem, kusol som si do ruky ešte viac a dúfal som, že Jamie neskončí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brat najlepšej kamarátky 5:

2. Vany přispěvatel
23.06.2011 [20:38]

VanyTakže, ja už chápem... prečo vlastne sa to volá Brat najlepšej kamarátky..prepáč, ale mne jednoducho nedopína. Všetci vedia aká som spomalená... ale páči sa mi to... ja Gayov rada Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. SimonniaS přispěvatel
06.06.2011 [20:41]

SimonniaS*Oprav si v druhej polovici textu úvodzovky, nepíšu sa ako dve čiarky, pekne si to daj do Wordu a prepíš ich. A píše sa interpunkcia ako: slovo, dané interpunkčné znamienko a až tak medzera.*

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!