OurStories.cz ~ naše povídky » Brat najlepšej kamarátky 4



Brat najlepšej kamarátky 4Tak, a je tu ďalší diel. Luke zistí, prečo Jamie nenávidí Chrisa. Prajem príjemné čítanie. ChrisBeth

„On je taký zlatý!" rozplývala sa Kate nad Jamiem.


„A tiež drzý," ozvala sa Arien.


„A výbušný," pridal sa aj Chris.


„A ja sa nevyjadrujem."


„Prečo?" reagoval Chris a Arien naraz.


„Je pravda, že je zlatý, no ako povedala Arien a Chris, je aj drzý a výbušný. A ďalší fakt: Nenávidí ma."


„Nenenávidí. Len vybuchol, lebo si povedal, že je gay," ozvala sa Arien.


„Takže ma nenávidí."


„A ty mi dakoho zas preberieš!" urazene na mňa pozrela Kate.


„Kate, ten chalan ma nenávidí. To znamená, že som ti nikoho nepreberiem."


„Ale Chrisa si mi prebral."
„Neprebral, nie sme pár a Chris je gay. Teoreticky by si s ním chodiť nemohla."


„Presne, no Luke, to je dačo iné," ozval sa mierne pripitý Chris, „je sexy, vášnivý a skvele bozkáva," dodal a položil ruku na moje stehno.


„Sexy je, ale ako si môžem byť istá, že dobre bozkáva?" ozvala sa Arien. A bolo vidieť, že má tiež vypité.


„Skús to. Je skvelý," povedal Chris a presadol si ku Kate. Objal ju okolo ramien, pričom jej dačo šepkal do ucha. Kate sa rozšírili zreničky a prekvapene naňho pozrela. Chris prikývol, aby potvrdil, že to myslel vážne. Kate sa na mňa ospravedlňujúco pozrela a dakam s Chrisom šla.


„No super. Moja sestra sa šla...." zasekol som sa, lebo sa na mňa Arien obkročmo posadila. „A-A-Arien, č-č-čo to robíš?" Neodpovedala, len sa ku mne sklonila, akoby ma chcela pobozkať. Bola tesne pri mne, keď zrazu... Zmizla. Postavil som sa, no vďaka rany do nosa, ktorú som od dakoho schytal, som sa znova posadil. Nado mnou stál Jamie a chcel mi znova vraziť.


„JAMIE! NIE! To ja som ho chcela pobozkať!" bránila ma Arien.


„Nie. To ja. Predtým som ju pobozkal. Až potom ma chcela pobozkať ona," zaklamal som.


„O čo ti ide? Chceš, aby ti ublížil?" spýtala sa Arien.


„Nech. A pri tom mi môže povedať, čo má proti Chrisovi."


„Spal s Arien. Nie je taký gay, ako tvrdí."


„Č-čože?"


„Presne, spal s ňou. Nevedel si o tom?" znel prekvapene.


„A odkiaľ? Arien poznám asi deň a Chris by mi to nepovedal."


„To je tvoja vec... Drž sa od Arien ďalej!" A odišiel.


Arien sa vedľa mňa posadila a začala mi vreckovkou stierať krv z nosa. „Prepáč za Jamieho," povedala potichu.

„Nie, nie je to tvoja vina... Kde je Kate?"


„Šla s Chrisom dozadu."


„Poď so mnou, lebo ho zabijem!" Prudko som sa postavil a prešiel okolo baru.


Arien šla za mnou : „Koho?"


„Jamieho. Samozrejme, že Chrisa!"


© © © ©


Boli tam. Chris sa lepil na Kate, ktorá bola opretá o stenu a užívala si to.


„Ja ho..." Chcel som sa naňho vrhnúť, no Arien mi v tom zabránila. „Arien, uhni. Mne v tom nezabrániš. Zabijem ho tak či tak!" Snažil som sa k nemu dostať, no do cesty sa mi postavila aj Kate.


„Ty si s ním spať mohol?!" vyštekla na mňa naštvane.


„Spal s Arien!"


„Č-čože?" spýtala sa prekvapene.


„Preto ho Jamie tak nenávidí. A vôbec nemá vypité, len to hrá. Chce sa s tebou len vyspať a už sa neozve, Kate, je to ako u Arien."


„A-ako vieš, že sa už neozval?" spýtala sa Arien.


„Jamie by ho tak nenenávidel, ak by ste spolu chodili. No určite toho kopu nasľuboval. Chodenie po koncertoch, dovolenky, spolu strávený čas. Všetko. Aj modré z neba."


„Luke," šepla Arien s Kate naraz a objali ma.


„Čo, do pekla..." začal, no nedokončil Chris. Zrazu sa pred ním objavil Jamie. „Daj pokoj, Pendragon," snažil sa ho odohnať Chris, „musím sa porozprávať s Lukeom.


Jamie len pokrútil hlavou. Schmatol ho za krk a pritlačil na stenu. „Už neublížiš Arien. A ani Kate."


„Ty mi do toho nebudeš kecať!"


„Je to moja sestra! Mám do toho čo kecať!"


„Aj Kate? Myslel som, že Kate je Lukeova sestra."


„Kate je Arienina kamarátka. Ak ublížiš jej, ublížiš aj Arien."


„No nehovor. Nie je to náhodou tak, že Lukea chceš? Úprimne, dá sa to pochopiť. Je sexy, má dobré telo a spraví pre teba všetko. Doslova všetko."


„Ja padám. Toto počúvať nebudem," povedal som a otočil som sa na odchod. No hneď som sa aj otočil späť. „Je tu skoro celý klub a sleduje túto výmenu názorov," šepol som Kate a Arien.


„Tak sa správaj ako chlap," povzbudila ma Kate.


„Zabudla si na fakt, že som teplý?"


„Nie. Veď si sexy, chodíš do posilky a boxoval si."


„Fajn," pritakal som, „ale aj tak. Je tam tvoj brat a poch... Bacha na nos!" vykríkol som inštinktívne, keď Jamieho ruka pristála na Chrisovom nose.


Na ten zvuk nikdy nezabudnem. A ani na pohľad, ako sa Chrisovi z nosa valila krv. Niektorí chlapi za nami vydali zvuky súcitu a baby sa zrejme vcítili do Arien a Kate. A mňa. Jamie ku mne podišiel a sklonil sa k môjmu uchu : „Dávaj na Arien pozor, prosím." A pomaly odišiel.


„Naozaj ma teraz požiadal tvoj brat, aby som na teba dával pozor?" spýtal som sa Arien.


„Jamie nie je bezcitný. Všetko, čo si povedal, počul. Vedel, že si si toho veľa pretrpel. A aj to, že si boxoval," vysvetlila Arien s úsmevom.


© © © ©

„Už šom ti povedala, štik, že ši šekši?" spýtala sa ma opitá Kate.


„Áno." Z jednej strany som podoprel ju a z druhej strany, tiež opitú a napoly spiacu, Arien. Pomaly som šiel k aute, kde stál Chris so zalepeným nosom.


„Kukni, čo mi spravil ten tvoj ochranca!" povedal naštvane a ukázal si na nos.


„Jamie je Arienin ochranca, nie môj. A ty si ho nemal provokovať." Kate s Arien som usadil na zadné sedadlo a chcel som si ísť sadnúť za volant, no Chris ma zastavil. „Chris, daj mi pokoj. Už s tebou nechcem mať nič spoločné."


„Dlho to nevydržíš," šepol a položil si ruku na moje líce.


Odsotil som jeho ruku. „Prečo by som nemal? A teraz ustúp, chcem nastúpiť."


„Až keď priznáš, že ma potrebuješ," povedal a oprel sa o dvere.


„Nepotrebujem ťa. A v aute mám dve opité pubertiačky, takže by si mohol uhnúť."


„Potrebuješ ma. Chceš ma," trval na svojom a nechcel uhnúť.


„Sorry, no nie."


„Ale hej."


„Nie. To by som chcel skôr Veronicu," povedal som už mierne naštvane.


„Že nie si gay?" spýtal sa so zvláštnym pohľadom.


„Ale som. No nechcem teba. A uhni už konečne!"


„Priznaj si to, pot..."


„Nie som na tebe závislý!“ vykríkol som naštvane.


„Takže chceš Pendragona," povedal s neuveriteľným pokojom.


„Aj keby som ho chcel, on ma nenávidí," povedal som, aj keď to už nie je pravda, ale nevadí.


„Owens, daj im pokoj," objavil sa pri nás Jamie.


„Prečo by som mal?" spýtal sa ho Chris drzo.


„Chceš aj monokel?" spýtal sa ho Jamie.


„Nechceš ho, tak prečo ho brániš?“ spýtal sa ho Chris nechápavo.


„Kto povedal, že ho nechcem? To je jedna vec. A druhá je, že je tu moja sestra a jej kamarátka.


„Dokáž, že ho chceš!" prikázal mu.


„Prečo by som mal?" Stál som vedľa Jamieho opretý o auto a všetko som počúval. A vedel som, že Jamie klame. Len sa ho chcel zbaviť. Pozrel som sa do zeme a sledoval tiene, ktoré vznikali vďaka lampe, vedľa ktorej som parkoval. Počul som, ako sa Chris smeje a Jamie pokojne odpovedá. Nevnímal som slová, no vedel som, že Chris je stále viac a viac naštvaný.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brat najlepšej kamarátky 4:

3. Vany přispěvatel
23.06.2011 [20:28]

VanyDobre dobre... akože... stále milujem Chrisa... aj keď je to podrazák, ktorý ho ťahal za nosík... Emoticon stále ho úplne žeriem... lebo proste!! proste ho žeriem a bodka! a teraz, ak dovolíš, idem ďalej Emoticon Emoticon Emoticon

2. MirrorGirl454 přispěvatel
10.06.2011 [18:44]

MirrorGirl454Tak toto sa fakt nevyvýja dobre... Emoticon

1. SimonniaS přispěvatel
06.06.2011 [20:45]

SimonniaS*Prečítaj si po sebe napísaný text, dosť často ti chýba v slove písmenko, máš nejaké preklepy.*

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!