OurStories.cz ~ naše povídky » Brat najlepšej kamarátky 3



Brat najlepšej kamarátky 3Chris zostane u Lukea, aby sa porozprávali, čo sa dialo medzi tým, čo bol Chris preč. Luke zistí, že jeho otec nie je mŕtvy, ako si už od detstva myslel. Prajem príjemné čítanie. ChrisBeth

 

Potom, čo baby odišli u nás ostal Chris. V mojej izbe sme sa rozvalili na posteľ a kecali. O tom, ako bolo v Japonsku a ako bolo tu. Stále som rozmýšľal nad tým, odkiaľ Jamie pozná Chrisa... A prečo ho nemá rád.

„Poznáš Jamieho Pendragona?"

„Áno, chodili sme spolu na strednú."

„A prečo ťa nemá rád?"

„Neviem. Možno to bude Grace."

„Kto je Grace?" Dúfal som, že to, čo za mňa hovorí, nie je žiarlivosť. Aj keď som vedel, čo je pravda.

„Žiarliš?" Prekukol to.

„Nie. Mal by som?"

„Počuť to z tvojho hlasu," podpichoval ma naďalej.

„Možno. Kto je Grace?"

„Šli sme spolu na ples," povedal a ľahol si. Ples? No super. Určite... „Nespal som s ňou, ak myslíš, že hej," prekazil moje úvahy a pokračoval: „Bola jediná, kto vedel, že som gay. A vedela, že by som na ten ples nešiel. A Jamie ju chcel.”

„Ste ešte v kontakte?"

„Nie. Odsťahovala sa do New Yorku."

„Ou... A prečo...."

Prudko sa posadil, čím ma prerušil: „Luke, o čo ti ide?"

„Čože? Nechápem."

„Stretol si Pendragona?"

Chvíľu som bol ticho a rozmýšľal, čo odpoviem. „Áno," povedal som nakoniec, „ som s jeho sestrou v jednom ročníku a po škole sme šli do pizzerie, kde Jamie robí."

„A spomenul si ma."

„Arien sa ma pýtala na moju minulosť a všetko okolo toho. Musel som jej o tebe povedať," bránil som sa.

„To mi lichotí," usmial sa.

„Bol si prvý človek, ktorý vedel o tom, že som gay. A pomohol si mi to pochopiť. Dokým si sa neobjavil v tom bordeli, čo doteraz nechápem, čo si tam robil, stále by som tam utrácal za tie... Baby."

„Grace tam robila barmanku a bol som sa na ňu kuknúť. Ty si sa akurát lúčil s jednou z tých báb, no nezdalo sa, že ťa moc priťahuje."

„Dokážeš to vycítiť?"

„Nie, ale hetero by ju chytal za zadok, kukal do výstrihu, obchytkával. Ty si ju držal okolo pása a keď si s ňou hovoril, pozeral si sa jej do očí."

„Asi preto ma Mina a Aki volali Gentleman... No, Mina je dakde v Japonsku a Aki je módna návrhárka."

„Módna návrhárka?"

„Jop."

„Jop? To som od teba v živote nepočul."

„Bol som celý deň s Kate. Musí to mať nejaké následky."

„To verím," poznamenal so smiechom a som si stopercentne istý, že myslel na Katein slovník.

Z tašky vedľa postele som si vybral mobil, mp3-jku a peňaženku.

„A to mi pripomína," ozval sa zrazu a vytiahol zo zadného vačku obálku. Nech je to, čo chce, nevezmem si to.

„Čo to je?"

„Darček. Nebol som tu na tvoju 17-tku ."

„No a? Hlavne, že si späť."

„Stále počúvaš Mansona?"

„To sa mi prestáva páčiť," informoval som ho, pričom som stále pozeral na obálku.

„Lebo budúci piatok tu má koncert."

„Ja ťa...."

„Objímem? Ale bacha, bolí ma krk z tých sedadiel v lietadle."

„Koľko ťa to stálo?"

„Pár pekných pohľadov na predavačku a nejaké drobné. Ale ako vďaka stačí jedno objatie, ako som už predtým naznačil."

„Čo považuješ za drobné?"

„Na 16 - tku som ti nič nedal a ani na 17-tku."

„Na 16 - tku si mi dačo dal."

„Nie, nedal... Ak považuješ ten sex za darček, tak..." nedokončil.

„Tak?" vyzval som ho.

„Ja neviem. Bral by som to ako hrozný zážitok a nie ako darček."

„Prečo? Mne sa to páčilo."

„Aj mne, netvrdím, že nie. Ale predsa, bolo to..."

„Bolestivé?" skočil som mu do reči. Prikývol. „A? Bolesť patrí k životu. A tú drobnú bolesť.... Ten pôžitok bol väčší.“

Chris sa začal smiať. „Pôžitok?" A ďalej sa smial.

„Moc smiešne," zamrmlal som urazene a sadol si k nemu chrbtom.

„Neurážaj sa, krpec." Zozadu ma objal. Neodpovedal som, len som naďalej trucoval. „Budeš ešte dlho trucovať?“ šepol mi do ucha. Neodpovedal som.  „Lebo chcem ísť do klubu. Najlepšie s tebou, ale ak budeš takto odutý, ešte odletíš."

„Si hrozný," obvinil som ho.

„Ja viem. Ideš?"

„Je len sedem," namietol som.

„A to znamená príchod tvojej mamy."

„Ty si to ešte pamätáš?"

„Pamätám si to, odkedy nás skoro prichytila. "

„To si pamätám. Hlavne to, ako si sa zľakol," začal som sa smiať.

„Tak prepáč, že moja mama nie je taká prísna.... Ten vojenský prístup, všetko musí byť na svojom mieste ... Nevadilo by mi to, no predsa dokáže človeka mierne vystrašiť. "

„Vystrašiť?" ozvala sa odo dverí mama.

„Zdravím, pani Nagashi."

„Už Quard," opravila ho.

„Vydali ste sa?"

„Áno. Luke ti to nespomínal?" Vyzerala prekvapene.

„Nie, ale iba pred dvoma hodinami som sa vrátil. Ešte mi nestihol povedať skoro nič."

„Aha... Vydala som sa za Kateinho a Martyho otca. Seana."

„Sean Quard? Ten chlap je skvelý človek. Robí skvelú hudbu," ozval sa Chris.

„To áno... Dáte si niečo?"

„Ja nie," pokrútil hlavou.

„Prečo?"

„Luke do mňa napchal skoro celý koláč. "

„Zjedol si ho dobrovoľne!" bránil som sa.

„Tak fajn.  Keby dačo, som dole," rozlúčila sa mama a odišla.

„Si zlatý, keď sa červenáš," pozrel sa mi do tváre.

„Mňa nebaví to stále podpichovanie," šepol som a ľahol som si na brucho. Ľahol si vedľa mňa. „Občas ma to naozaj štve. A nechcem ti povedať niečo, čo by som neskôr ľutoval."

„Prepáč," zamrmlal takmer nečujne do môjho ucha. „Bol by si radšej, keby som ťa napríklad... Objal? Alebo pobozkal?"šepkal mi do ucha.Jednu ruku mal na mojom chrbte a druhou sa letmo dotýkal tej mojej. „Chceš dačo z toho?" Jemne sa obtrel nosom o moje ucho, čo mi spôsobilo menšiu triašku. „To vyzerá ako áno.“ Z ucha sa presunul k lícam. Znova ma jemne striasol a prudko som sa posadil. „Čo sa deje?"

„Nič." Okrem faktu, že o poschodie nižšie je moja mama a ja mám chuť sa na teba vrhnúť.

„Niečo sa deje." Sadol si a pritiahol si ma k sebe. Oprel som sa oňho chrbtom a hlasno si vzdychol.

„Stále sa nič nedeje?"

„Chýbal si mi."

„Aj ty mne. A hlavne tvoje hnedé oči."

„Občas mám pocit, že nejde len o sex."

Uchechtol sa: „Aj ja. Ale vždy si uvedomím, že my dvaja spolu byť nemôžme." Vedel som, že to bude odôvodňovať, tak som prestal počúvať.

Zrazu mnou prudko zatriasol.

„Čo je?" začal som sa obzerať po izbe.

„Prečo ma nepočúvaš?"

„Nechcem počuť, akí sme rozdielni."

Hlasno vzdychol: „Prečo vidíš všetko tak ružovo? Akoby si nevidel, že sme úplne rozdielni. A ešte aj náš vek. Ty máš 17 a ja 24. Obaja chceme inú budúcnosť."

„To je mi úplne jedno."

„Luke, musíš..."

„Nie, nemusím. Nemusím nič."

„ Fajn, nemusíš. Ale mal by si vedieť, čo v budúcnosti chceš."

„Pozri, môj život je hudba, aj keď sa to v poslednej dobe nezdá. A ty to vieš. A vieš aj to, že chcem kapelu, keďže neviem spievať."

„Fajn. Už som ticho."

„Ale čo chceš ty?"

„Rodinu," povedal, akoby to bola samozrejmosť.

„S kým?" zaujímal som sa okamžite.

„Ešte neviem."

Prikývol som a prešiel som k skrini. „Pôjdeme teda spolu do klubu?" Podišiel ku mne a dotkol sa môjho krku. Prikývol som. „A môžem ťa pobozkať ?" spýtal sa, pričom bol tesne pri mne. Znova som len prikývol. Pár sekúnd na to som cítil jeho pery na svojich. Také mäkké, sladké a jemné.

„Ó, môj bože, "počul som niekoho odo dverí. Tam stála moja mama a vysoký, čiernovlasý chlap.

„Mami, nie je to tak, ako to vyzerá," dúfal som, že mi uverí, no neveril som tomu.

„A ty si mi neverila," ozval sa ten chlap s úškrnom na ksichte, „Čo je zač?“

„Luke, toto je tvoj otec. Simon Nagashi," predstavila ho polohlasom mama. Otec? Veď zomrel, keď som mal 5.

„Ale... Otec zomrel," namietol som.

„Nemohla som ti povedať, že tvoj otec odišiel s mojím kolegom."

„A preto si mi povedala, že zomrel?!" zvreskol som, až mi preskočil hlas.

„Ako som ti mala povedať, že je tvoj otec gay?"

„Mohla si povedať, že si našiel inú! A až neskôr mi povedať, že je gay! Mohol by som s ním riešiť rôzne problémy! Dokázal by som sa skôr vyrovnať s faktom, že som gay!" vrieskal som naďalej.

„Luke," šepol Chris a objal ma.

„Nebyť Chrisa, míňam peniaze po bordeloch!"

„Ty si Luke Owens ?" spýtal sa ten chlap.

Prikývol. „Prečo?"

„Jeden známy o tebe často hovorí."

„O mne?" spýtal sa prekvapene.

„Áno. Má 42, hnedé vlasy, zelené oči, ROCKer."

„To je popis môjho otca."

„To je možné," priznal Simon.

„Ehm... Mohli by ste nás nechať osamote?" spýtal sa Chris, keď na nás hľadeli a mlčali. Potom, čo buchli dvere si ma k sebe Chris ešte viac pritiahol. „Si OK?" šepol mi do ucha.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brat najlepšej kamarátky 3:

2. Vany přispěvatel
23.06.2011 [17:48]

Vanyrýchlo musím ísť ďalej lebo je to neskutočne dokonalé Emoticon

1. MirrorGirl454 přispěvatel
10.06.2011 [17:25]

MirrorGirl454Wau, začína sa to zhusťovať... som zvedavá na pokračovanie... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!