OurStories.cz ~ naše povídky » Brat najlepšej kamarátky 2



Brat najlepšej kamarátky 2Luke šiel s Arien a Kate, kde robí Arienin brat, s ktorým sa Luke trochu povadí. A dakomu možno dôjde, kto je druhá hlavná postava.

Sedeli sme pri stolíku v pizzerii, kde robil Arienin kamarát, Jamie. Kate a Arien si rozumeli. Bavili sa o chalanoch, o nákupoch, rodičoch, kamarátoch. A potom som prišiel na rad ja. Arien sa pýtala na všetko ohľadne mňa. Neskončila pri otázkach Kedy si sa narodil?, Obľúbená farba? a podobných otázkach.

 

„Aká je tvoja orientácia?" spýtala sa, keď jej došli otázky.

 

Čo mám povedať? Ak jej poviem, že som gej, je možnosť, že odíde a nebude so mnou chcieť mať nič spoločné. Ale ja jej nechcem klamať.

 

„Som gej," povedal som na rovinu. Katie, ktorá sedela oproti mne, zabehla kola a všetko to skončilo na mne.

 

„Čože? Mne si to povedal asi po pol roku!" Krátko som vzdychol.

 

„Kate, keď sme sa zoznámili, nikto nevedel, že som gej. Nikto o tom nevedel. Ani moji rodičia, ani Brooke a jej kamoši. Vedel o tom len Chris, a to tiež len preto, že mi raz priznal, že je bisexuál, len orientovaný skôr na chalanov."

 

„Chris? Aký Chris?" spýtala sa Kate nechápalo.

 

„Chris Owens. Krátke blond vlasy, modro-zelené oči, športovec."

 

„Myslíš Owena?" sadol si k nám Jamie.

 

„Aj tak mu hovorili."

 

„A čo je s ním?" zaujímal sa.

 

„Nič. Boli sme kamaráti." Vlastne sme stále kontakte. Občas sa stretneme, pokecáme, občas aj niečo viac. Ale nemám v pláne niečo také vešať na nos cudziemu chalanovi. Nech je akokoľvek príťažlivý.

 

„Owen nerád ruší priateľstva," namietal.

 

„Ja viem. Občas sa stretneme a pokecáme, ale nič viac."

 

„Hej, s tým buzerantom to ani inak byť nemôže."

 

„Aký máš problém?" spýtal som sa s prižmúrenými očami.

 

„Môj problém sú buzeranti."

 

„Takže tvoj problém je vlastná orientácia," povedal som.

 

Ja nie som buzerant!"

 

Väčšinou nadávajú gejom chlapi, ktorí sa nevedia vyrovnať so svojou orientáciou."

 

Ja som hetero. Rovnako ako väčšina chalanov tu."

 

Tak to sa mýliš ty."

 

A je to pravda."

 

Nie, nie je," zastala sa ma Kate.

 

Čo ty o tom vieš?!" vyštekol na ňu.

 

Neštekaj tu po mojej sestre!" vyštekol som zas ja naňho.

 

S-sestra?" spýtala sa Kate prekvapene.

 

A nie sme súrodenci?" Je pravda, že som jej nikdy nepovedal segra, alebo sestrička, ale to bude tým, že sa do rodiny dostala pred troma rokmi.

 

Nevlastný, ale nikdy si to nedával najavo. Rovnako to bolo pri Martym."

 

Marty je dakde v prdeli v Kanade."

 

No a? Aj tak si mu nikdy nepovedal braček, alebo bracho, či aké výrazy to používate," bránila sa Kate.

 

Fajn, a teraz chceš, aby som mu teraz zavolal, v strede vyučovania a povedal mu len Ahoj, braček a hneď aj Čau, braček?"

 

A nie?" spýtala sa Arien so smiechom.

 

Ja padám," ozval sa Jamie a niekam zmizol.

 

Čo to malo byť?!" otočil som sa na Arien.

 

Je háklivý na gejov," objasnila to Arien.

 

Prečo?"

 

Naučil ho na to otec, ktorý nenávidel homosexuálov."

 

A prečo to nevadí tebe?" spýtala som sa.

 

Ja som sa narodila a otec zomrel rok na to."

 

Nezdalo sa, že by ti to nejako vadilo," poznamenala Kate.

 

Otec bol zlý človek. No Jamie si za ním stojí. Vraj bol skvelý," vysvetlila.

 

Počkať. Sekundu... Ty a Jamie ste súrodenci?" spýtal som sa potom, čo všetko zapadlo do seba.

 

Áno, nepovedala som to už?" spýtala sa prekvapene.

 

Nie. Vraj je to tvoj kamoš."

 

To je len detail," povedal som.

 

* * *

 

Takže, čo budete robiť dnes večer?" spýtala sa Arien, keď sme boli u nás na záhrade.

 

Ešte musím porozmýšľať," začal som, ,,asi pôjdem do klubu."

 

Pridám sa," skočila na mňa Kate a prevalila ma na zem.

 

Aj ja!" zvolala Arien a tiež na mňa skočila. Ruky mala na mojom bruchu a snažila sa dačo nahmatať. ,,Ja som vedela, že máš dobré telo," ozvala sa zrazu.

 

Ja som to nespomínala? Dakedy boxoval," zazubila sa Kate.

 

Veľmi dávno. A len pol roka," opravil som ju.

 

Ale stále chodíš ráno behať. A občas chodíš do fitka."

 

Vieš kvôli čomu chodím do fitka?" pozrel som sa na Kate s nadvihnutým obočím.

 

Mno... Kvôli tým sexy chalanom?"

 

Nie. Kvôli tebe."

 

Mne?" Bola veľmi prekvapená. Prečo? Je to kočka a do fitka chodím, aby som na ňu dohliadol.

 

Aby si mala dohľad."

 

Wow," vyšlo z nej.

 

Určite si ma tam už videla."

 

Videla, ale nevedela som, že to bude kvôli mne."

 

Tak už to vieš."

Hej, už to vieme," povedali obe naraz.

Ohayo všetci," zvalil sa vedľa mňa Chris.

 

Chris?" Prudko som sa posadil, až baby spadli.

 

A kto iný?" spýtal sa s úsmevom.

 

Tentoraz si bol v Japonsku?" spýtal som sa.

 

Áno."

 

Som rád, že si konečne tu," usmial som sa.

 

A kto sú tieto kočky?" pozrel sa na Arien a Kate.

 

Som Kate," predstavila sa moja sestrička.

 

A ja Arien," predstavila sa zas Arien.

 

Ja som Chris Owens," predstavil sa.

 

Už sme o tebe počuli," povedala Kate.

 

A čo vám povedal Lucas?"

 

Vraj si bisexuál," trepla Arien.

 

Orientovaný skôr na chalanov," doplnila Kate.

 

Si im povedal snáď všetko," pozrel sa na mňa.

 

Ale trt! Nevieme nič," sťažovala sa Kate.

 

Vedia o tom, že spolu občas spávame?" pozrel sa na mňa s nadvihnutým pravým obočím.

 

Už hej," prikývol som.

 

Kto s kým, čo?" spýtala sa Arien.

 

Ja s Chrisom občas spávam. Je to...."

 

Niečo ako bolo dakedy medzi otcom a Jill," doplnila ma Kate.

 

Pres... Čo bolo medzi Seanom a mamou?" spýtal som sa.

 

Spávali spolu. Až potom sa zamilovali."

 

Hmm...."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brat najlepšej kamarátky 2:

4. Vany přispěvatel
23.06.2011 [17:34]

Vany Emoticon Emoticon
Musím povedať, že ja proti gayom nemám nič! Absolútne ich žeriem... och! Teda, no... ehe Emoticon aby sme to uviedli na správnu mieru,skoro vždy si s nimi pokecám lepšie, ako z babou... a to je u mňa čo povedať Emoticon
Takže, zase super, idem na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon

3. LaKirkoKeat
02.06.2011 [21:59]

Trochu mi nezapína, kto je kto a o kom hovoria a tak, lebo je to trochu zmätené (ale len málinko) xD Ale je to super ^___^ Yaoi je skvelé xD

2. MirrorGirl454 přispěvatel
02.06.2011 [20:35]

MirrorGirl454Noo.... zaujímavé, eheheheheheh. Emoticon Emoticon Fakt som sa nasmiala... som zvedavá, čo bude pokračovať ďalej. Emoticon

1. lu
02.06.2011 [20:34]

Luke se mi líbí Emoticon ja zbožnuju gaye Emoticon teda né ,že by to byla nějaká ůchylka to ne Emoticon Emoticon pěkně napsané hlavně ten konec akorát je to někdy trochu zmatené ,ale je to fajn těším se na další dílek¨:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!