OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí město Kapitola 7



Vlčí město Kapitola 7Jak to bude dál? Kdopak byl postřelen? A co šerif Stilinski?

Můj telefon začal vyzvánět. Nasadila jsem si handsfree a přijala hovor.

„Tady Freya, kdo volá?“ zeptala jsem se a nastartovala.

„Stav nouze! Raněný. Kulka od oměje. Jsme na veterinářské klinice!“ zařval Stiles. Dupla jsem na plyn.

„Jak je na tom a kdo je to?“ zeptala jsem se.

„Já nevím. Vypadá jako zombík. Scott měl přijít před hodinou s kulkou,“ řekl Stiles. Slyšela jsem jeho vystrašený hlas.

„Zapni odposlech, Stilesi,“ řekla jsem a slyšela Stilesovy nadávky.

„Štěně, uklidni se. Smečka tě teď potřebuje!“ zařvala jsem na něj.

„Prosím, přijeď. Myslím si, že brzo ztratí vědomí,“ řekl Stiles klidnějším hlasem.

„Už tam skoro jsem, štěně, jen klid. Jak je na tom ten vlk?“ zeptala jsem se.

„Jak mi může ona pomoc?“ zeptal se hlas Stiles. Derek Hale. No, to je super. Zabrzdila jsem a otevřela jsem dveře. Zabouchla jsem dveře od auta. Vzala krabici a hnala se dovnitř. Šla jsem okolo pultu, když se mi najednou podlomily nohy a můj vlk se hlásil o slovo. Horský jasan. Přeskočila jsem pult a na chvilku si oddechla, protože se mi začalo rozostřovat vidění. No, tak nezničí mě přece jeden blbej strom. Prošla jsem místnosti a narazila na Scotta, jak sedí u skříně a brečí. Derek ležel na zemi a Stiles se ho snažil probrat. Krabici jsem položila na pult a jediným pohybem Dereka zvedla na operační stůl.

„Jak je dlouho v bezvědomí?“ zeptala jsem se Stilese.

„Minutu, dvě,“ řekl. Přešla jsem k jeho paži a namočila prsty do jeho rány. Díky tomu taky nabral vědomí. Zvědavě se díval, co dělám. Přičichla jsem si k prstům a hned věděla, o co se jedná.

„Oměj severní,‘“ zašeptala jsem a přešla ke krabici, následována třemi pohledy. Otevřela jsem víko a hledala správnou lahvičku. Zahlédla jsem ještě oměj pestrý.

„Připrav se, bude to bolet. Scotte, podrž mi ho,“ řekla jsem a vzala jeden kvítek. Sáhla jsem do kapsy, ze které jsem vyndala zapalovač, a zapálila oměj severní a do úst jsem si vložila oměj pestrý, který jsem pořádně rozžvýkala, přiložila na ránu a vetřela do kůže, pak jsem vzala ještě doutnající oměj severní a přitlačila na ránu. Držela jsem ho tam, dokud jsem neuslyšela Derekův výkřik. Zranění bylo pryč. Otřela jsem si pot z obličeje a uklidila si všechny věci zpět do krabice.

„Díky, Freya. Zachránilas nás,“ řekl Stiles a objal mě.

„Za málo štěně,“ řekla jsem, vzala si krabici a šla pryč. Uklidila jsem krabici a jela domů. Dnes jsem zažila nadměrné množství dobrodružství. Doma na mě čekala už vyděšená Katrin. Všechno jsem jí povyprávěla a radostně šla spát do své postele.

Ráno jsem se probudila brzo. Oblékla jsem se a pečlivě se upravila. Seběhla jsem schody a zastavila se u dveří, ve kterých stála Katrin s dvěma plastovými miskami. Nechápavě jsem nadzvedla obočí a čekala na vysvětlení.

„Pro Stilese a ten druhý pro jeho otce,“ řekla jen. S povzdechem jsem vzala misky a dala je na sedadlo v autě. Jela jsem znovu ke Stilesovi. Zastavila jsem před domem, vzala jednu misku a vystoupila z auta. Došla jsem ke dveřím a zaposlouchala se. Šerif zase vyzvídal, jestli přijedu. Zazvonila jsem u domovních dveří. Bouchly dveře a slyšela jsem kroky na schodech. Čekala jsem ještě chvíli, než se otevřely dveře a já se dívala na šerifa.

„Dobrý den, pane. Jmenuji se Freya a jedu vyzvednout Stilese.“ Přejel mě hodnotícím pohledem a pokýval hlavou.

„Je od tebe milé, že se tak dobře staráš o mého syna. Dokonce mu děláš svačinu,“ řekl a usmál se.

„Takhle je pro vás, Stiles ji má v autě. Posílá to mamka a mám vás pozvat na večeři, jestli byste chtěl, pane,“ řekla jsem a v duchu se smála, jak jsem to Katrin zavařila.

„Výborně. Můžeme dnes přijít?“ zeptal se mě nadšeně.

„Samozřejmě, pane. Žádný problém,“ řekla jsem a přikývla. Zrovna přiběhl a koukal na mě jako na ufo.

„Ahoj, Freyo,“ řekl, rozloučil se s otcem, chytl mě za ruku a táhl k autu. Nasedli jsme do auta, pozorováni podezřelým pohledem. Zamávala jsem šerifovi a pomalu se rozjela do školy. Po cestě jsme se dohodli se Stilesem na večeři. Ještě jsem poslala zprávu o dnešní večeři, kterou má Katrin připravit pro čtyři lidi, a plně se věnovala řízení.

„Včera jsem byl s tátou na hlídce. Alfa zabil člověka v jednom obchodě. Jsou dva svědci. Jackson a Lydie,“ špitnul Stiles. Zlostí jsem zatnula ruce do volantu a zastavila na odpočívadle.

„Vědí o tom Scott s Derek?“ zeptala jsem se ho.

„Jo, byli u toho, když jsme tam s tátou přijeli. Neboj, neviděl je. Schovávali se na střeše,“ řekl mi. Pokývala jsem hlavou a znovu vyjela ke škole. Zastavila jsem jako včera a bez řeči se vydala ke škole, následovaná Stilesem. Na chodbě jsem zahlédla Allison, která měla na krku znak lovců. Ve škole bylo tíživé ticho. Lydie vůbec nepřišla do školy. Lidé mluvili o tom, že se po včerejšku sesypala. Bylo to těžké. Po škole jsem hodila Stilese domů a jela se podívat do lesa, jestli nenajdu nějaké stopy.

Běhala jsem po lese, dokud jsem se nedostala k domu, kde žil Derek. Slyšela jsem praskání nábytku. To znamená jediné. Problémy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město Kapitola 7:

1. Kika
25.07.2013 [23:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!