OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí město kapitola 31



Vlčí město kapitola 31Freya pokračuje se svým plánem.

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky!

 

Okolo osmé se ozval zvonek. Otevřela jsem pokojské, která mi podala snídani a zmizela. Postavila jsem podnos na stůl. Sedla jsem si ke stolku a vzala si zrcátko. Zamaskovala jsem své rudé oči od pláče. Vlasy jsem si spletla do copu. Oblékla jsem si černé kalhoty a černé tílko, připravila jsem si kabát a čekala, až se Lucy probudí. Nemusela jsem, ale čekat dlouho. Malá Lucy se začala převalovat a po chvilce začala křičet. Opatrně jsem ji probudila. Otevřela oči, a jakmile mě uviděla ,viděla jsem v nich úlevu.

„Zlý sen?“ zeptala jsem se tiše a hladila její vlásky. Odtáhla se ode mě a zahleděla se oknem.

„Ne, to bylo skutečnost. Ty zemřeš a to brzo!“ řekla mi vážným hlasem. Brala jsem to jako hloupost, ale červ pochybností se mi usadil v hlavě a hlodal. Dívala jsem se z okna a pohupovala se s Lucy dopředu a dozadu. Nebyla jsem připravená na smrt. Blíží se válka a já na všechno zapomínám. Povzdechla jsem si.


„Lucy, budu muset zařídit spoustu věcí a nechci, aby se ti něco stalo. Pojedeme zpátky domů a ty zůstaneš s Katrin. Budeš poslouchat Stilese, jemu můžeš věřit stejně jako mě, ano?“ zašeptala jsem. Lucy přikývla na souhlas a já ji vzala ke stolu. Najedla se a já se rozhodla jet. Zastavila jsem před domem a dlouze zatroubila. Z domu vyběhla šťastná Katrin a za ní Jess s Isaacem. Lucy si otevřela dveře, chvíli váhala, ale nakonec se na mě ještě otočila. Dala mi pusu na rozloučenou a rozeběhla se ke Katrin. Se smykem jsem se otočila a uháněla pryč od našeho domu.

Zastavila jsem před domem šerifa. Stiles právě otvíral dveře. Nastoupil na místo spolujezdce a zapnul si pás. S úsměvem se na mě díval. Váhavě jsem mu úsměv oplatila a jela na nádraží. Dívala jsem se na cestu a poslouchala Stilesovo štěbetání. Dorazili jsme právě včas. Jen jsem otevřela dveře a dívala se na štíhlou dívku s blonďatými vlasy a modrýma očima. Zamávala jsem na dívku, která se ke mně s úsměvem rozeběhla. Objala jsem ji a drápy zamířila na její krk stejně jako ona na můj. Před očima se mi míhaly její myšlenky. Usmála jsem se a odstoupila.

„Excelentní,“ zašeptala jsem a otevřela jí dveře od auta. Kývla a sedla si na zadní sedadlo auta. Stiles se na nás jen nechápavě díval, ale po malé chvíli na to zapomněl. Představil se Charlotte a celou cestu s ní žvanil. Jen jsem se tomu smála, co jiného jsem taky mohla dělat. Ještě jsme museli vyřídit jednu věc. Rozjela jsem se k lesu. Zabočila jsem na lesní cestu a zastavila u toho tolik známého místa.

„Vystup, Stilesi. Máme tu nějakou práci,“ zašeptala jsem a sama vyšla z auta. Charlotte kývla a počkala v autě. Zastavila jsem u tolik známého kamene. Vzpomněla jsem si, jak jsem tu poprvé zavyla na měsíc.

„Co tu děláme,“ zašeptal Stiles a díval se na město. Obtočila jsem okolo jeho ramen ruku a dívala se s ním.

„Víš, Stilesi. Už nevím, komu můžu věřit. Cítím, že ty jsi jediný, kdo mi může pomoc. Jsi mladý vlkodlak, ale jsi slabý, náladový a skoro nic o našem druhu nevíš. Nevíš nic z léčitelství, boje a ani o našich nepřátelích. Chci to změnit, Stilesi. Dovolíš mi to? Znám jednu věc, díky které se naučíš vše za pár sekund,“ zašeptala jsem a podívala se mu do očí.

„Chci to. Budu tak všem prospěšný,“ zašeptal a podíval se na mě. Drápy jsem si rozřízla dlaň a vyhrnula Stilesovi triko a roztrhla obvaz, který kryl ránu. Zhluboka jsem se nadechla a přiložila svou dlaň na ránu. Sundala jsem si sluneční brýle a dívala se do Stilesových očí. Cítila jsem, jak se Stiles chvěje a brzy jeho oříškové oči zmizely a byly nahrazeny těmi vlčími. Chvíli se nic nedělo, proto jsem přitlačila. Žlutá barva zmizela a byla nahrazena krvavě rudou. Odtáhla jsem ruku z jeho rány a dívala se, jak se oči mění zpět. Rána se zacelila a já věděla, že tu přede mnou stojí můj dědic!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 31:

1. Komak
17.09.2013 [18:20]

HURÁ, STILES WOLFÍK. HURÁ

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!