OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí město kapitola 30



Vlčí město kapitola 30Slabost alfa samice.

Odtrhla jsem se od jeho boku. Zalepila jsem ránu a uložila ho. Nechtěl spát. Povzdechla jsem si.

„Zítra bude velký den, štěně. Přijede někdo velice důležitý pro smečku a já chci, abys šel se mnou,“ zašeptala jsem a dívala se z okna.

„Jestli mi bude líp,“ zašeptal Stiles a usnul. Překvapeně jsem se na něj dívala. Zabral rychle. Podívala jsem se do své kapsy, kde byl usušený oměj. Vstala jsem z postele a na křeslo připravila Stilesovi oblečení. Na kupičku jsem přidala vzkaz: Vítej v novém životě. Vyskočila jsem z otevřeného okna a ladně přistála na zemi. Zvedla jsem hlavu a dívala se do šedých očí. Peter se na mě díval se zlostí.

„Jak jsi to mohla dopustit?! Gerard má na své straně Kanimu!“ zlostně zařval a svou ruku obtočil okolo té mé a zanechával v ní stopy po drápech. Nespokojeně jsem mlaskla a jedním pohybem jsem ho od sebe odhodila. Nečekal a vrhl si na mě. Vyskočila jsem a držela ho na zemi.

„Nevěděla jsem, že se tak mocný alfa nechá ovládnout strachem,“ zašeptala jsem a naklonila se k jeho uchu.

„Ty mrcho!“ vyštěkl na mě a kopl mě do břicha. Bolestně jsem zaskučela, ale stále jsem ho držela.

„Všechno jde podle mého plánu, a nezapomeň, drahý, stále mi dlužíš svůj život,“ řekla jsem chladně a pustila jsem Petera. Peter ležel na zemi a díval se za mnou, jak odcházím. Šla jsem lesem a zastavila se u tělocvičny, ze které se ozývaly hrozné zvuky. Tiše jsem vlezla dovnitř a usadila se na žíněnku do tureckého sedu. Dívala jsem se na Dereka, který cvičil svá štěňata. Isaac, Erica a Boyd střídavě útočili na Dereka, který si, podle mě, na nich jen vylíval zlost.

Dívala jsem se na jeho záda a cítila podivný svíravý pocit. Isaac si mě všiml a překvapeně se zarazil uprostřed pohybu. Derek ho odhodil na protější stěnu a zlostně na něj křičel. Isaac na mě mlčky ukázal. Derek se pomalu otočil, jako by za ním byl divoký predátor. V jeho očích jsem viděla jen pohrdání a zlost.

„Ty v tom jedeš taky, že jo?! Celou tu dobu to byla jen jedna velká lež! Domluvili jste se na mě! Chtěli jste mě jen zabít. Jsi ten nejhnusnější člověk na světě. Nenávidím tě a nikdy bych tě nemohl milovat!“ zařval na mě. Se zatnutými zuby jsem se na něj dívala. Cítila jsem, že už to dlouho nevydržím. Přestala jsem poslouchat jeho nadávky a obvinění. Začala jsem se třást. Cítila jsem, jak brzy hráz v mých očích protrhne a po chvíli se to stalo. Jedna slza dopadla na mou tvář.

Vzápětí následovaná další. Derek se zarazil. Přerývavě jsem dýchala. Žal se měnil na zlost. Zhluboka jsem se nadechla a zaklonila hlavu. Všechny své pocity jsem vložila do svého zavytí. Z mých úst vyšel zvuk, kterého jsem se lekla i já. Všichni se chytli za uši a padali k zemi. Okna praskala a vytí se rozléhalo na míle daleko. Rychle jsem se postavila a utekla pryč. Zastavila jsem se doma. Náš dům vypadal žalostně. Okna byla popraskaná a nevydržely ani dveře. Vzala jsem si cestovní tašku a naházela do ní pár věcí. Někdo mě chytil za pas. Otočila jsem se. Lucy stála u mě a nechtěla mě pustit. Vzala jsem ji do náruče a šla ke svému autu.  

Hodila jsem tašku do auta. Lucy jsem posadila vedle mě a dupla na plyn. Zastavila jsem až pár kilometrů za městem. Znovu jsem se rozplakala. Lucy mě objala a přelezla si ke mně do klína.

„Nic si z toho nedělej. On se vrátí,“ řekla a hladila mě ve vlasech.

„Stejně by nám to nevyšlo, kdyby zjistil, kdo jsem nebo kdo jsou mí rodiče… Prostě by to nešlo,“ zašeptala jsem a otřela si slzy. Vysmrkala jsem se a jela hledat ubytování. Ubytovaly jsme se v nejlevnějším motelu asi jedenáct kilometrů od Beacon Hills, kde mě rozhodně nikdo hledat nebude. Napsala jsem Katrin zprávu, že se nacházím poblíž, ale v domě být nemůžu. Stilesovi jsem napsala adresu motelu a taky aby všem říkal, že o mně nic neví.

Lucy usnula po chvilce, ale já spát nemohla. Přemýšlela jsem celou noc o Derekovi, což způsobilo jen další slzy.  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 30:

2. Kika
05.09.2013 [15:27]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. Poisson admin
03.09.2013 [14:23]

PoissonChuděra... A chlapci by měli trochu zklidnit hormón, nějak to s nima šije Emoticon Super kapča, těším se na další Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!