OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí město kapitola 3



Vlčí město kapitola 3Jak probíhal školní den? Nalezne Freya ve škole nějakého vlkodlaka?

Kapitola 3

Zástupce vstoupil do třídy a tiše něco říkal našemu třídnímu učiteli Finstockovi. Vstoupila jsem do třídy a dívala jsem se na své nové spolužáky.

„Posaďte se,“ řekl a začal říkat. Procházela jsem okolo studentů k zadní lavici. Zhluboka jsem se nadechla. Cítila jsem tu vlka. Podívala jsem se na kluka, který seděl poblíž. Usadila jsem co nejdál od něj a tiše ho pozorovala. Zhluboka jsem se nadechla a chvíli se soustředila. Krev.  Přečkala jsem školu a šla ke své skříňce. Poslouchala jsem toho chlapce. Zjistila jsem, že se jmenuje Scott McCallen a nejvíce se baví se Stilesem, synem místního šerifa. Teď měli mít kluci lakros. Hru, kterou tu měli místo fotbalu.

Usadila jsem se na lavičku a dívala se na hráče. Byl tam, stál v bráně a před ním se řadili ostatní. První z nich se rozeběhl. Napjatě jsem očekávala. Scott rychle oddechoval, napřáhl se a chytil míček. Třeba jenom štěstí. Seděla jsem, dokud nenastoupil na ránu Jackson Whittemore. Kapitán lakrosového týmu. Scott by si na něj měl dávat pozor. Jacksonovi se nebude líbit pokles jeho postavení. Jackson se rozeběhl a hodil míč. Napnutě jsem čekala. Scott chytil a dav šílel. Ušklíbla jsem se a sbalila si saky paky. Vstala jsem z lavičky a šla na parkoviště, kde jsem nastartovala automobil a jela se převléknout, než pojedu sledovat Scotta. Oblékla jsem si na sebe volné tepláky, tílko a vestu s kapucí. Obula jsem si botasky a běžela ze schodů.

Katrin, jdu sledovat jedno mládě. Vrátím se až k večeru!“ zakřičela jsem do útrob domu a běžela do lesa. Věděla jsem, kde Scott bydlí, ale nemusela jsem běžet až tak daleko. Potkala jsem je totiž v lese. Bavili se spolu o tom, co se Scottovi stalo. Napjatě jsem poslouchala a tiše je sledovala. Dostali jsme se až na místo, kde se to mělo podle Scotta stát. Byl tu cítit pach dvou vlkodlaků. Kluci došli ke kraji lesa a hledali Scottův inhalátor. Když se kousek od nich objevil další vlkodlak, Stiles si ho hned všiml a upozornil na něj mladičkého vlkodlaka.

„Tohle je soukromý pozemek. Zmizte odtud!“ zařval vlkodlak a hodil po Scottovi inhalátor, který si schoval do kapsy. Vlkodlak zmizel a Scott se otočil na Stillese.

„Chlape, víš, kdo to byl?“ zeptal se s roztřeseným hlasem. Scott jen pokrčil rameny.

„Derek Hale. Ten, co mu zemřeli rodiče. Uhořeli v tom domě před osmi lety,“ řekl Stiles. Vylezla jsem výš do koruny stromů a dívala se na Dereka, který vstupoval do domu, který se spíš podobal zřícenině. Odvrátila jsem hlavu a zaposlouchala se do zvuků lesa. Scott a Stiles mě teď nezajímali. Mým bodem číslo jedna byl Derek Hale, který mě musel dovézt k alfa samci. Slezla jsem ze stromu a šla domů. Pro dnešek jsem toho zjistila už dost. Zbytek dne jsme s Katrin strávily v posilovně, kterou jsem trošku poupravila. Přidala jsem tam totiž terč na střílení.

Přece jenom v mé krvi byla i lovecká součást. Ráno jsem se probudila do slunečného dne. Neváhala jsem a sedla si k stolku s líčením. Řasenka, oční linky, oční stíny, rtěnka, pudr a bylo hotovo. Vlasy jsem nechala jen tak rozpuštěné. Vzala jsem si na sebe minišaty a boty na vysokém podpatku a do kufru si vzala tepláky a tílko s teniskami, vše v černé barvě. Nasedla jsem do autíčka a rozjela se ke škole. Školní parkoviště bylo plné lidí. Opatrně jsem vystoupila z auta a klíčkem ho zamkla. Hlasitý rozruch na parkovišti ustal. Napřímila jsem se a kočičím krokem jsem se vydala ke škole, všichni na mě hleděli s překvapením, když jsem procházela okolo Scotta a Stilese, poslala jsem jim vzdušný polibek. Lydie, „nejhezčí„ žákyně školy si to ke mně hrnula přes dav. Zastavila jsem a otočila hlavu a rozevlála tak své vlasy.

„Poslyš, Freyo, dnes se koná párty, nechtěla bys přijít? Mohly bychom se seznámit. Je to od sedmi,“ řekla a podala mi ruku. Podala jsem jí ruku a souhlasila s jejím návrhem. Když jsme se dohodly, tak jsem pokračovala ve své cestě do učebny. Po škole jsem jela rychle domů a našla jiné oblečení. Vzala jsem si boty a koženou bundu. Vlasy jsem si nechala volně spadající v loknách. Vzala jsem si náušnice, řetízek a náramek. 

Nalíčila jsem se a hurá na párty. V autě jsem si uvědomila, že všichni uvidí mé tetování. Dojela jsem na místo, zaparkovala jsem poblíž domu, kde měla být ta párty, usmála jsem se a šla do domu. Usadila jsem se u bazénu a začala se bavit s děvčaty. Čekala jsem jenom malou chvíli, než přišel Scott společně s Allison. Pohledem jsem ho stále sledovala. Omluvila jsem se mým společnicím a šla blíž ke Scottovi.

Mírně se začal třást a začal se potit. Podívala jsem se na nebe, kde svítil měsíc v úplňku. Já se ovládnout dokázala, ale Scott to ještě neuměl. Zahlédla jsem toho druhého vlkodlaka, Dereka. Díval se na Scotta a mně bylo jasné, že Scottovi nepomůže. Rychlým krokem jsem se přiblížila ke Scottovi. Potřebovala jsem Allison dostat pryč. Přešla jsem za ní a udělala jsem divadlo a omylem ji polila šaty. Omluvila jsem se. Allison jen mávla rukou a šla se pokusit vyčistit šaty. Neváhala jsem a chytla Scotta za předloktí a táhla ho z oslavy. Narvala jsem ho do jeho auta a odvezla pryč. Scott začal zhluboka dýchat. Přeměna začala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 3:

6. Loli
31.10.2013 [20:22]

PER-FECT! miluju teen wolf a tahle povídka je prostě úžasná Emoticon Emoticon Emoticon

5. MarryAnn
06.08.2013 [12:05]

vím že píšu pozdě komentář a za to se omlouvám... Doufám že mi odpustíš Emoticon Emoticon Emoticon ......
jinak - miluji tvoji povídku, klaním se ti a těším se na další díl Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kika
14.07.2013 [17:58]

Vážne super Emoticon teším sa na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Adel přispěvatel
14.07.2013 [14:11]

AdelNo wow... je to takový jiný, když se k tomu přidá nová postava Emoticon uvidíme, jak se to tam všechno vyvine, jen prosím, nechchej Stilese Stilesem, on je prostě bombovej a já ho tam nejvíc žeru Emoticon a ty jeho hlášky Emoticon Skvělý díl, jen tak dál Emoticon

2. Šárka
14.07.2013 [13:27]

Zajímá mě, jak moc změní naše Alfa samice, děj celého příběhu Emoticon Jinak pěkný a těším se na další kapitolu Emoticon

1. steel
13.07.2013 [22:44]

konecne nieco o Teen wolf super tesim sa na pokracko Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!