OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí město kapitola 12



Vlčí město kapitola 12Poslední boj. Peter útočí.

Převlékla jsem se do věcí na spaní a šla si zalézt do postele s úmyslem dlouhého příjemného spánku. Pomalu se mi začínaly klížit oči, když mi začal vyzvánět mobil. Zlostně jsem se postavila a přijala hovor.

„Ať si kdo jsi, zabiju tě,“ řekla jsem chladně.

„Freyo, mám problém!“ řekl Stiles. Právě teď jsem se rozloučila se spánkem. S telefonem u ucha jsem vylezla z postele. Začala se oblíkat a upravovat.

„Tak povídej štěně,“ řekla jsem a přetáhla si přes hlavu triko.

„Jackson ví o Scottovi, že je vlkodlak. Argent si vybral Jacksona jako druhého betu. Strýc Dereka je ten alfa a šel se Scottovou matkou na rande. Allison se učí zacházet se zbraněmi. Scott byl postřelen a doktor Deaton ví o vlkodlacích. Scott si myslí, že se něco semele na dnešním plese, na který má zákaz vstupu. No a to nejlepší nakonec Scott a Derek chtějí zabít Petera. Jenže Dereka chytili lovci,“ řekl Stiles.

 Zamrzla jsem na místě a nevnímala, jak mi telefón vypadl z ruky a rozbil se na milión kousků.  Rychle jsem přeběhla ke skříni a vytáhla smaragdově zelené šaty. Obula jsem si černé boty na podpatku a vlasy zapletla do drdolu. Na krk si připnula zlatý řetízek a trochu se nalíčila. Koukla jsem se do zrcadla a byla se sebou spokojená. Pomalu jsem vyšla z domu a nasedla do auta a rozjela se do školy. Zastavila jsem na parkovišti a podívala se na střechu školy. Scott se plížil po střeše, jak nenápadné. Povzdechla jsem si a vystoupila z auta. Vstoupila jsem do tělocvičny a dívala se na učitele Finstocka, jak běží za Scottem.

Scott byl, ale chytrý a vytáhl Dannyho, o kterém se vědělo, že je homosexuál, na parket.  Učitel začal vykřikovat na celou tělocvičnu, že s tím nesouhlasí. Mnoho lidí si to vyložila, tak že je proti homosexuálům. Nakonec se do toho zamotal na tolik, že Scotta nechal na pokoji a vrátil se ke své práci. Já se usadila u jednoho stolu a popíjela minerálku. Připadalo mi, že je něco špatně. Stiles byl nedaleko ode mě. Zaposlouchala jsem se do jejich rozhovoru.

„Jak jsi mohl vykecat Scottovo tajemství!“ zařval na Jacksona Stiles. Rychlým krokem jsem prošla okolo nich a nenápadně se dotkla Stilesovi ruky. Ten pochopil, že se o to postarám a šel se podívat po Lydii, která zmizela. Vyšla jsem před školu a ve svém autě vzala jednu zbraň, kterou jsem skryla pod šaty. Šla jsem okolo autobusového parkoviště. Na Scotta se řítily dva terénní vozy. Scott se přeměnil před Allison. Zapískala jsem a tím Scotta upozornila na nebezpečí. Hned utekl. Dostala jsem se blíž k autům a dívala se na Allison, která zlomeně vyklopýtala z autobusu. Plně jsem ji chápala. Také bych byla otřesena.  Vydala jsem se za Scottem, který utekl do lesa. Našla jsem ho ležet na zemi.

„Ještě není vše ztraceno,“ řekla jsem tiše a dívala se na Scotta.

„Není vše ztraceno. Allison ví, že jsem vlkodlak. Nenávidí mě,“ řekl mi. Dívala jsem se, jak jeho obličej omývají slzy. Pomalu jsem se k němu nahnula a setřela jeho slzy.

„Věř mi, Scotte. Zvládneme to,“ řekla jsem jen a usmála se na něj.  Najednou jsem si uvědomila, že Stilesův Jeep byl pryč, když jsem procházela okolo parkoviště.

„Scott, kde je Stiles?“ zeptala jsem ho a dívala se na něj.

„Peter,“ řekl jen na vysvětlení a udeřil pěstí do země.

„Fajn, Scotte. Peter bude hledat tebe a Dereka jste jeho smečka. Najdi Dereka a já najdu Stilese slibuju,“ řekla jsem a rozešla se pryč.

„Freyo, jsi jen člověk. Nezvládneš to!“ zakřičel na mě. Pomalu jsem se otočila jeho směrem a chvíli se na něj dívala.

„Věř mi,“ řekla jsem a mrkla na něj. Rozeběhla jsem se ke škole, kde jsem vzala svoje auta a jela k nemocnici. Zastavila jsem před hotelem, ze kterého právě vyjížděl Peter. Vyrazila jsem na parkoviště, ze kterého vyjel Peter. Stiles stál se zničenými klíčky v ruce. Zastavila jsem u něj.

„Kam jel?“ zeptala jsem se Stilese, který se sebou trhl.

„Hledá Scotta a Dereka,“ vyhrkl Stiles a díval se na mě s otazníkem v očích. Chvíli jsem uvažovala a nakonec se rozhodla. V duchu jsem se začala loučit se svým autem, doufajíc, že to bezpečně přežije.

„Jeď do nemocnice mým autem. Já poběžím na pomoc Scottovi. Jsem totiž rychlejší než auto, které musí jet po silnici,“ řekla jsem a vystoupila z auta. Přeměnila jsem se do své podoby a kývla na Stilese, který se na mě díval s jiskřičkami v očích. Natočila jsem zlostně hlavu na stranu a tím naznačila Stilesovi, aby jel. Ukázal na mě zdvižený prst a já vyběhla.  Byla jsem v lese, stála jsem před Derekovým domem. Vylezla jsem, co nejvýš to šlo, po staré borovici a usadila se na silné větvy. Pocítila jsem mrazivý pocit v zádech. Věděla jsem, že se něco děje. Vzala jsem si telefón a vytočila Stilese.  Jediným o kom jsem neměla, zprávy byly Argenti.  Stiles hovor přijal ihned.

„Dej mi ho,“ řekla jsem Stilesovi.  Stiles neváhal a podal telefón lovci.

„Kde je Scott McCallen!“ zařval na mě do mobilu rozzuřeně Chris Argent.

„Je Scott opravdu ten, koho hledáš, Crism,“ zašeptala jsem a dívala se na nebe. Tohle byla jeho přezdívka, kterou mu dala moje matka.

„Marie,“ zašeptal překvapeně můj strýček. Já se jen usmála.

„Ty víš, co chceš. Tak se od vlkodlaků drž dál,“ řekla jsem a hovor položila. Rodinné rozhovory asi v lásce zrovna mít nebudu. Povzdechla jsem si a dívala se pod sebe. Právě přijel Peter, který vešel do domu a zřejmě se posadil na schody. Čekala jsem asi dvacet minut, než přišli Derek a Scott.

„Něco je špatně,“ řekl Derek a zastavil se na místě. S úsměvem jsem se na něj dívala.

„Hlavně neříkej, že to bylo moc snadné, protože potom se vždycky něco stane,“ řekl Scott a měl pravdu. Od východu totiž přiletěl šíp a zapíchl se Derekovi do ramene. Podívala jsem se na Allison s Kate, Allison znovu vystřelila a trefila Dereka do stehna. Potom namířila na strom za Scottem a vystřelila. Zavřela jsem oči. Šíp totiž způsoboval na pár minut slepotu a rozmazaný zrak.  Derek chytl Scotta a táhl ho k domu. Peter přešel k oknu a díval se, co se to děje. Čekala jsem, co udělá. Kate si vytáhla zbraň a střelila Dereka.

„Doraž ho!“ přikázala Kate Allison a podala jí svou druhou zbraň a při tom jednou mířila na Scotta.

„Říkala si, že je jenom chytíme,“ zašeptala vyděšeně Allison a dívala se nešťastně na Scotta.

„Měla jsem počítat s tím, že to ještě nezvládneš,“ řekla Kate a namířila na Scotta. Odrazila jsem se od větve a skočila na Kate. Dopadla jsem na ni. Vyrazila jsem jí obě zbraně z rukou, potom mě ze sebe shodila. Udělala jsem kotoul vzad a postavila se na nohy. Kate odněkud vytáhla další zbraň a mířila na mě.

„Kate, přestaň. To už stačilo. Porušila si náš kodex a teď chceš zabít nevinného člověka,“ ozval se hlas mého strýce. Otočila jsem hlavu nalevo a dívala se, jak přichází. Zastavil se mezi námi. Uslyšela jsem vrzaví zvuk otevírajících se dveří. Pomalu jsem se otočila k domu.

„Co se to děje?“ zeptala se vyplašeně Allison a napnula luk.

„Přichází alfa,“ řekl Scott. Kate namířila na dveře a čekala na jakýkoli pohyb. Peter ani vteřinu neváhal a vyběhl z domu. Obíhal nás stále dokola a všechny shazoval na zem. Zůstala jsem stát jako poslední společně s Kate. Okolo mích ramen se obtočila mužská ruka a Kate ocitla v mé blízkosti. Peter chytl Kate a držel ji za ruku, ve které držela zbraň. Odhodil Kate k domu a šel za ní. Otočila jsem se k Derekovi a pomohla mu vytáhnout šípy.

„Slib mi, že nechceš být alfou a poslední úder necháš zasadit mě nebo lovce. Slib mi to,“ zašeptala jsem a vytrhla poslední šíp.

„Dobře,“ řekl Derek a vyrazil společně se Scottem do domu, kde byl Peter, Kate a Allison. Otočila jsem hlavu na svého strýce, který ležel na zemi v bezvědomí. Doběhla jsem k němu a usadila se u jeho hlavy. Pár krát jsem ho propleskla a dívala se, jak se pomalu vzpamatovává.  Allison přiběhla z domu a přitiskla se na svého otce. Byla otřesená a z jejích očí odkapávali slzy. Ozvala se rána a Scott vyletěl z domu. Peter pomalu vyšel z domu a šel ke Scottovi, který se od něj začal plazit. Ozvalo se troubení mého auta a já se dívala na Stilese a Jacksona, který přijížděli. Oba vystoupily a v ruce drželi hořlavou směs. Jen jsem si povzdechla a čekala, zda to Stilesovi dojde. Bohužel nedošlo.

Peter nádobku chytil a držel ji v ruce. Scott hodil Allison luk a ona se chystala vystřelit, ale Peter byl příliš rychlý a nádobka letěla na mě, Allison a Chrise. Neváhala jsem ani vteřinu a rukou rozbila nádobku, která mi popálila celou ruku a část krku. Proces uzdravování začal. Stiles se ke mně rozeběhl a přehodil přese mně svou mikinu. Vyndala jsem si ze skrytého pouzdra zbraň a namířila na Petera.

„Slib je slib,“ řekla jsem a chystala se vystřelit, ale za Peterem se objevil Derek. Jedním švihem probodl Peterovi krk a díky tomu zasadil poslední úder. Všichni napjatě očekávali, co se bude dít, jen já se vydala daleko od skupiny. Naposledy jsem se otočila a dívala jsem se do překvapených očí, rudé barvy, nové alfy Dereka Halea. Teprve teď jsem si uvědomila, že mi po tváři tečou slzy smutku. Zradil mě. Rozeběhla jsem se lesem a za sebou slyšela už jen, jak Stiles křičí mé jméno. Doběhla jsem domů. Katrin seděla uplakaná na gauči. Zarazila jsem se a nechápavě jsem se na ni dívala.

„James zemřel,“ zašeptala. Dnes už toho bylo na mě moc a já zničeně dopadla na zem. Začala jsem se nekontrolovatelně chvět a žalostně zavyla, až praskly okenní tabulky v domě. Vyběhla jsem do svého pokoje a vzala si malý batoh.  Převlékla jsem se do teplého oblečení a do batohu naházela, co nejvíc potřebných věcí a vyrazila z domu. Katrin už čekala u dveří. Chápala mě. Věděla o Jess a i o smlouvě s Jamesem. Kývla jsme ji na pozdrav a vydala se do garáže. Zastavila jsem se u plachty. Prudce jsem s ní škubla a dívala se na motorku. Nasedla jsem na ni a vzala si helmu. Navlékla jsem se kožené rukavice a zmáčkla tlačítko na otevření garáže. Nastartovala jsem a vyjela. Asi sto metrů před naším domem jsem, ale musela zastavit. Scott se Stilesem mi přivezli auto a zatarasili mi silnici, kterou jsem chtěla odjet.

„Kam se chystáš!“ vyjel na mě Scott, který vystoupil z auta stejně jako Stiles.

„Jedu pryč z Beacon Hills!“ zařvala jsem naštvaně a chtěla je objet, ale Scott chytl řídítka mé motorky.

„Potřebujeme tě. Jsme přeci tvoje štěňata. Scott už o tobě ví a bude tě brát jako vůdce,“ řekl Stiles nadšeně. Zlostně jsem zatnula pěsti a seskočila z motorky. Přirazila jsem Stilese k autu a bolestně ho držela za krk.

„Ty to nechápeš! Já jsem nepřijela do Beacon Hills, abych tady dělala chůvu nějakým štěňatům. Chtěla jsem být alespoň chvíli normální. Víš, co. Nepřijela jsem sem zabíjet. Nepřijela jsem sem vládnout. Chtěla jsem jen normální život. Já nemám ráda svou vlkodlačí součást. Nenávidím to. Neměla jsem možnost být někdy obyčejný člověk. Narodila jsem se tak. Nemohla jsem proti tomu bojovat a nemůžu proti tomu bojovat, Stilesi!“ zařvala jsem a uvědomovala jsem si své rudé oči, které jsem teď upírala na Stilese. Zhluboka jsem se nadechla a povolila stisk své ruky, který na stilesově krku zanechal modřiny.

„Potřebuju čas, Stilesi. Můj nejlepší přítel zemřel. Před chvíli jsem se to dozvěděla. Zradil mě Derek, který pro mě znamená víc než vy. Vy jste totiž moje děti moje smečka. On pro mě byl partner, tak to cítil můj vlk a teď budeme muset pochopit, že je to nepřítel a zrádce,“ řekla jsem a chytla se za své srdce. Scott mě zezadu objal.

„Jeď, já a Stiles se tu o to postaráme,“ zašeptal Scott. Neváhala jsem a vyrazila do Shawnee. Tam se totiž rozhodne, jak to půjde dál.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 12:

4. Simones
29.07.2013 [16:57]

Doufám, že to dopadne nějak dobře s tím Derekem Emoticon když už se její vlk zamiloval, tak to bude mít nějakou dohru ne Emoticon

3. Kika
29.07.2013 [10:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. steel
28.07.2013 [23:13]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. TeresaK přispěvatel
28.07.2013 [19:11]

TeresaKDokonalost Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!