OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Úlomky zrady - 01.



Úlomky zrady - 01.Pokračovanie "Spárov minulosti"
Ani po všetkom, čím si Draco pre Hermionu prešiel, na neho nečakal šťastný koniec a žena jeho života je šťastná s niekým celkom iným. Ale je to naozaj tak? Je Hermiona šťastná? Je správne, že sa Draco utiahol do úzadia a uzavrel sám do seba? Čo všetko ešte bude musieť urobiť aby aj on konečne pocítil tú vzácnu emóciu, ktorej sa hovorí skutočná a nefalšovaná radosť?
Príjemné čítanie

01.

„Láska je poézia života, ktorá sa v manželstve mení v prózu.“

- Jean Giraudoux

 

Sedel som na verande svojho malého domčeka a lial do seba asi siedmy pohár škótskej. To bolo asi to jediné, čo som muklom závidel. Miloval som muklovský alkohol a rovnako som miloval muklorodenú čarodejnicu, ktorá sa vydala za môjho brata.

Už len to, že ja mám brata je ako nejaká debilná hra tohto ešte debilnejšieho sveta, ale to, že ten takzvaný brat, mi ukradol ženu môjho života, tak to je teda vrchol.

Nalial som do seba celý obsah pohára a privrel oči. Nechal som príjemný vánok, nech mi rozfúka vlasy a užíval som si ten úžasný pocit samoty, ktorý po pár sekundách mojej akože meditácie hrubo narušil akýsi návštevník.

Neobťažoval som sa vstať a ísť sa pozrieť o koho sa jedná. O tom, kde žijem vedeli len dvaja ľudia a tí sem mali vo väčšine prípadov vstup povolený.

Takže keď sa predo mnou zjavila Pansy Parkinsonová a škaredo na mňa zazrela, nemohol som inak, ako sa rozosmiať.

„Mohla som si myslieť, že ťa nájdem takto!“ prehodila a očkom strelila po poloprázdnej fľaši.

„Tak potom ťa to vlastne ani neprekvapilo,“ zašomral som a uličnícky som na ňu vyplazil jazyk.

„To znamená, že môj darček ti tu rozhodne nenechám!“ odvrkla a posadila sa do kresla oproti mne.

„Tak to asi neprežijem,“ zatiahol som pobavene a strelil očkom po fľaši, ktorú položila na zem.

Pansy si povzdychla a rukou si prehrabla tmavé vlasy, ktoré jej splývali s čiernym sakom, ktoré mala prehodené cez plecia. „Dnes máš narodeniny. Tvoja mama by ich s tebou rada oslávila!“ povedala mi presne to, čo na každé moje narodeniny a ja som len mykol plecom.

Keď som dokončil Rokfort, zhrabol som všetky svoje peniaze, ktoré mi po otcovi zostali a utiahol som sa do malého domčeka pri mori. Nekomunikoval som s nikým zo svojej rodiny a už sedem rokov som nikoho z nich ani nevidel.

Nevedel som, ako sa má Hermiona a to jediné mi vadilo. Preto vždy, keď sem Pansy prišla som z nej vytiahol všetko, čo sa o mojej švagrinke dalo a potom som sa tváril spokojne a vyrovnane, aj keď vo vnútri som šalel a ubíjal sa.

„Hermiona sa má dobre,“ predvídala Pansy to, na čo som sa chcel opýtať a potom sa uškrnula, „Duncan šiel niekam na služobnú cestu a ona je teraz u tvojej mami,“ dodala a záhadne sa na mňa zapozerala.

„Ak si myslíš, že tam teraz budem utekať, tak si na sakra veľkom omyle,“ povedal som len a načiahol som sa po fľašu, ktorá stála na malom sklenom stolíku.

Odzátkoval som ju a nalial som si plný pohár žltkastej tekutiny. Alkohol bol mojim vykúpením a ja som v ňom takpovediac hľadal záchranu. Keď som sa opil, nebol som schopný tak veľmi premýšľať a teda som sa netrýznil spomienkami. Boli príliš bolestivé než aby som sa nimi zaoberal každý jeden prekliaty deň, čo ma ešte čaká.

Bol som za Pansyne návštevy vďačný a to hlavne preto, lebo ona bola jediná osoba na svete, ktorá o všetkom vedela. Vyrozprával som jej každý jeden detail toho, čo sa mi stalo a ona ma bez jediného slova vypočula a dôležité bolo, že ma neľutovala.

Miesto toho mi po skončení môjho monológu povedala, že som idiot a mal som premýšľať predtým, ako som urobil takú kravinu. Neviem teraz presne, čo z toho mala na mysli, ale keď sa spätne pozerám na svoj život, tak mi to pripadá, ako keby to celé bolo len jeden zlý a nekončiaci vtip.

„Draco, prosím! Ak tam pôjdeš, tak...“

„Uvidím ju!“ zareval som okamžite a Pansy sebou mierne mykla. „To mi k ničomu nepomôže!“ fľochol som napajedene a čiernovláska si zahryzla do spodnej pery. „Radšej mi povedz, kde je Miles,“ dodal som už miernejšie.

„Musel zariadiť niečo na burze,“ odvetila a zastrčila sa hlboko do kresla, akoby si myslela, že s ním tak splynie. „Budúci týždeň sa berieme,“ zašomrala pološeptom.

„Čo tým chcel básnik povedať?“ spýtal som sa mierne sarkasticky, aj keď som v skutočnosti presne vedel, na čo narážala.

„Prídeš tam?“ uisťovala sa asi po tisíci raz.

Pretočil som oči a povzdychol som si, „už som ti predsa povedal, že áno,“ sykol som napajedene a znova si odpil z alkoholu.

Cítil som, ako ma od neho páli hrdlo, ale bolo mi to fuk. Alkohol mi popravde povedané nikdy nechutil, ale nemohol som bez neho prežiť.

Keď som položil pohár na stôl a pozrel na Pansy, videl som, že sa na mňa podivne pozerá.

„Mám zložiť neporušiteľnú prísahu, aby si mi verila?“ spýtal som sa a dal som si záležať, aby zo mňa irónia poriadne odkvapkávala.

Videl som, že Pansy potlačila povzdych a narovnala sa v kresle. „Draco, oni tam budú,“ povedala mi to, čo som už aj tak vedel.

Nebol som z tej predstavy nadšený, no tváril som sa, že mi to je akože úplne jedno a že ma to rozhodne nemôže vykoľajiť, aj keď bol opak pravdou.

Nepovedal som Pansy nič, len som čo najflegmatickejšie mykol plecom a zameral sa na obzeranie si svojich ponožiek.

„Bolo by lepšie, ak by sa s ňou stretol už predtým,“ povedala takmer šeptom a ja som na sebe cítil jej intenzívny pohľad.

„Bojíš sa, že to nezvládnem a vyrobím vám tam škandál?“ vyriekol som a Pansy si skutočne frustrovane povzdychla a zagánila na mňa.

„Správaš sa absolútne detinsky. Tu predsa ide výlučne o teba. Nechcem, aby si trpel!“ zvolala plačlivým hlasom.

„Tak to mám pre teba novinku,“ začal som a znova sa pozrel na ňu, „ja už trpím!“

Až keď som to povedal nahlas, uvedomil som si, koľko pravdy v tom vlastne je. Nikdy som si to nepripúšťal, nie tak celkom a vždy som sa snažil nahovoriť sám sebe, že je všetko v absolútnom poriadku a hlavne, že je všetko tak, ako má byť.

Ale momentálne som sa dostal do akéhosi podivného stavu, kedy som si uvedomoval, že nič nie je tak ako má.

„Tak s tým niečo urob,“ počul som ju povedať, ale nebol som si istý, či by bolo dobré na jej poznámku nejako reagovať. „Získaj ju!“ povedala odrazu rozhodne a ja som na ňu vypúlil oči.

„Čo?“ nechápal som celkom, kam tým mieri.

„Hermiona a Duncan možno majú navonok šťastné manželstvo, ale v skutočnosti to jediné, čo ich drží pokope, je Liam!“ oznámila mi a pevne na mňa hľadela.

Jasné, Liam. Ešte som nespomenul, že Hermiona má syna? Juchú, ja mám synovca. Skvelá novinka, no nie?

„Draco, naozaj. Prestaň sa konečne ľutovať a rob niečo!“ skríkla na mňa takým tým typickým mamičkovským hlasom, až som sa ošil.

„Musím si to premyslieť,“ povedal som len a tým som túto debatu považoval za uzavretú.

Pansy zrejme taktiež, lebo vstala a načiahla sa po fľaši, ktorú položila vedľa svojho kresla. Chvíľu ju zvierala v rukách a zrejme si nebola istá, čo urobiť. Napokon ju položila na stôl a povedala:

„Všetko najlepšie.“ A s tými slovami opustila môj dom, aby ma znova nechala padnúť do mojich ponurých myšlienok a sebatrýznení.


Tak a hlásim sa s novou sériou :) Budem Vám vďačná za všetky Vaše komentáre a názory :) Hádam budete s vývojom poviedky spokojní.

Mimi


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úlomky zrady - 01.:

17. zuzinecckaa přispěvatel
12.09.2013 [18:52]

zuzinecckaaNo páni.. Užírat se v alkoholu? :( jak ho to napadlo? :( já to na jednu stranu chápu, ale.. :,( takové sebeničení.. :( áá! Aspoň ale s někým má jakýs, takýs vztah, krom flašky.. :) je mi ho teda fakt líto, ale štve mě, že se ani nepokusil žít.. :( tak doufám, že se to nějak změní.. ;)

16. mima33 admin
09.07.2013 [20:42]

mima33Deny Emoticon Emoticon Emoticon ďakujem ti Emoticon No trošku som to Dráčikovi skomplikovala, ale hádam sa mu už pošťastí, aj keď jeden nikdy nevie Emoticon
Simi, pohoda Emoticon Domyslela som si a teší ma, že ťa tu mám Emoticon Ešte raz ďakujem Emoticon

15. Simi
09.07.2013 [20:09]

vidím, že môj mobil nespolupracoval :D takže ešte raz, aby si to pochopila :-D v tom komentáre malo byť: krasne, krasne, krasne.. čítala som aj spary minulosti, pravidelne, len som nekomentovala, ale neboj, polepsim sa,lebo viem ako poteší kazdy jeden komentár, keďže sama pisem story ;-) takze len tak ďalej lebo je to skvelé a od teraz máš moje komentáreEmoticon Emoticon Emoticon

14. Deny
09.07.2013 [14:55]

ÁNO ÁNO ÁNO ÁNO ÁNO ÁNO ÁNO (Keď som uvidela nové pokračovanie) a potom NIE NIE NIE NIE NIE (Keď som zistila, že tí dvaja spolu vôbec nekomunikujú a prešlo už toľko času) a potom Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon (keď som si prečítala, že Hermiona má diéťa) a nakoniec JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. mima33 admin
09.07.2013 [10:09]

mima33Tethys, veľmi, veľmi pekne ti ďakujem Emoticon áno, chápem ako to myslíš, aj mne to pripadá ako by to so Stávkou ani nemalo nič spoločné Emoticon Veľa vecí sa zmenilo a hlavne Draco, ktorý si toho vytrpel až-až. Uvidíme ako to bude pokračovať Emoticon Pansy a Miles... prišlo mi správne dať ich dokopy a preto som to tak aj urobila Emoticon A čo sa stretnutia Draca a Mii týka, tak to na seba nenechá dlho čakať Emoticon
Simi, ďakujem ti pekne Emoticon Vždy ma poteší, keď sa nájde ďalší čitateľ Emoticon
Alexa Feratu, pekne ďakujem Emoticon Na ďalšej sa už pracuje Emoticon

12. AlexaFeratu
09.07.2013 [9:41]

No, tak tohle bude zajímavé! Vypadá to pěkně! Těším se na další kapču! Emoticon Emoticon

11. simi
09.07.2013 [1:15]

Kj komentaaare ak dalej maa moju podporu a od teraz arasne, krasne, krasne.. Emoticon čítala som aj spary minulosti, len som nekomen.tovala, ale neboj, polepsim sa,lebo viem ako poteší kazdy jeden komentár, keďže sama pisem story ;-) takze len t Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Tethys přispěvatel
08.07.2013 [20:17]

TethysMimi, ty se prostě překonáváš!
Když si vzpomenu na první kapitolu Stávky a na tohle, mám pocit, že je to úplně jiná povídka. (Jo, já vím, že je to jiná povídka, ale jestli chápeš, jak to myslím. Emoticon)
Tahle kapitola je asi nejlepší za celou trilogii (zatím). Cítím z toho Dracovo zoufalství, trpkost, trápení, lítost... Je to pořádně nabité emocemi, zvlášť když si chudák můj malý Draco uvědomil, že jeho život stojí za starou belu. Doufám, že půjde na tu svatbu a setká se s Miou. A už od kapitoly SM, kdy se Miles chtěl přidat k Řádu, jsem tušila, že se dá dohromady s Pansy. A nakonec, aby toho nebylo málo, má Hermiona syna! Emoticon
Hrozně se těším na další kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon

9. mima33 admin
08.07.2013 [20:01]

mima33Perlička, ďakujem pekne Emoticon Emoticon No Dráčik si toho vytrpel, jednému by z toho aj hrabnúť mohlo Emoticon Ale on to celkom zvláda, nie? Emoticon
Wanda, vidím, že Duncana si už odsúdila Emoticon Ale či to ozaj bude idiot ešte popravde neviem ani ja Emoticon Uvidíme, kam ma to zavedie Emoticon Ďakujem ti.
Carol, veľmi pekne ďakujem Emoticon Som rada, že sa vám moje vykreslenie Dracovho zúfalstva páči Emoticon A vyvrcholenie príbehu bude v tejto sérii. Tetralógiu z toho nemám v pláne robiť (ale zasa ani vo sne by ma nenapadlo, že sa Stávka dočká pokračovania, takže jeden nikdy nevie Emoticon )

8. Carol1122 přispěvatel
08.07.2013 [19:54]

Carol1122Teda páni!!! S těžkým srdcem jsem se loučila s Drakem a jeho bídným koncem a přeci jen jsem se dočkala pokračování Emoticon Moc se mi líbí, jak jsi popsala Drakův zoufalý alkoholový život, který jak hádám bude jen na chvíli Emoticon Těším se na tuhle sérii a těším se celé dovršení příběhu... zkrátka SKVĚLÉ!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!