OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Theresa je minulosť, som Tess: 9. kapitola - Tess



Theresa je minulosť, som Tess: 9. kapitola - TessTak aby som nezaostávala, venujem teda túto kapitolu: Killy, Dadushe, Simonque, Attii a Lei. Kapitola z pohľadu TESS!
Konečne sa niečo začína diať! Tess rupnú nervy a prekvapí nás, alebo možno ani nie Damonova reakcia. A prečo vlastne, vám odpovie Theresa v nasledujúcej kapitole.
Príjemné čítanie!

TESS:

Zaujímavý večierok. NUDA! Stretla som sa s Carol, s ktorou som viedla dlhý rozhovor o zakladateľoch a založení mesta. Potom som sa išla baviť, teda sa o to pri tejto hudbe pokúsiť.

Tancovala som skoro so všetkými chalanmi z Mystic Falls. Dokonca aj s tým Lockwoodom, ktorý ma pozval dnu. Práve som tancovala s milým, sladkým blonďáčikom – predstavil sa ako Matt – keď som započula známy hlas. Sústredila som sa na rozhovor.

„Elena choď po Damona,“ povedal znepokojene.

„Prečo? Deje sa niečo Stefan?“ pýtala sa so strachom Elena - pevne na tieto situácie vycvičená.

„Ďalší upír,“ povedal potichu, tak že som to skoro nepočula. Zacítila som na sebe jeho pohľad. Pozrela som sa tým smerom, kde stáli. Keď ma Elena uvidela, otočila sa naspäť na Stefana.

„Ta je s Damonom.“

„Odkiaľ to vieš?“

„Včera som šla za tebou, ale nebol si doma.“ Trochu sa nervózne zamrvila. „A tak som ťa chcela počkať. Asi po pol hodine k vám prišla. Damon ju poznal. Že vraj stará známa. Volá sa Tess. Viac neviem.“ Otočila som sa k svojmu tanečnému partnerovi.

„Ospravedlníš ma Matt?“ opýtala som sa milo.

„Samozrejme.“ Pustil ma a ja som si to namierila k punču pri nich.

„Ahoj. Stefan, Elena.“ Nabrala som si a potom sa otočila na jedného, potom na druhého. „Predstavovať sa už myslím, nemusíme.“

„Ehm áno. O čom ste sa to vtedy rozprávali s Damonom?“ skúsila to Elena.

„Myslím, že si odišla práve preto, aby si to nevedela.“ Usmiala som sa. Tá nasadila masku, a lá nič-som-nepočula a pozerala všade inde len nie na mňa. Otočila som sa na Stefana.

„Stefan, páni! Z teba je fešák!“ Premerala som si ho od hora dole. Elena nastražila uši ako pes a objala ho.

„P-Prosím?!“ pýtal sa celý zaskočený.

„Naposledy som ťa videla, keď si mal štyri roky. Najskorej si na mňa nepamätáš. Nevadí, ideš tancovať?“ brblala som tak rýchlo, že keby nebol upír, tak by moje slová asi ani nestihol zaznamenať. Pozrel sa na Elenu, ako by si potreboval pýtať povolenie.

Počkať! On si ho pýtal!

Prikývla a Stefan mi ponúkol rameno.

Uprostred piesne som na bokoch pocítila čiesi ruky. A tie nepatrili Stefanovi. Ten sa, keď uvidel dotyčného, s varovným výrazom zdekoval. Otočila som sa.

„Myslela som, že si to ty.“ Pozrela som na neho.

„Tak si myslela správne.“ Usmial sa.

„Aspoň jeden z nás to dokáže.“

„Nemyslím si.“

„Ty ani nemôžeš,“ upozornila som ho.

„Ostrá,“ podotkol.

„To ešte nič nie je. Môžem ti ale predviesť, čo to slovo znamená.“

„A drzá,“ konštatoval.

„Ty si drzý. Tomuto sa hovorí ochota.“

„Tak to máš pomýlené významy.“

„Vieš čo? Radšej tancuj. To ti ide lepšie ako vymýšľať urážky.“

„Tebe už došli?“

„Nie, ale schovávam si ich pre lepšiu príležitosť.“ Už mlčal. Ale nie nadlho.

„Nechceš mi pre zmenu už konečne prezradiť, čo od teba chce Katherine?“ Zaťala som zuby.

„Do toho ti nič nie je. To už som ti vysvetľovala.“

„Práveže si mi nič nepovedala. Ako ti mám pomôcť, keď neviem s čím?“

„Poviem ti, ako mi pomôžeš. Nechaj to tak!“ Už som bola zase naštvaná.

„Nenechám!“ Stál si za svojím.

„Tak to sa môžeš strčiť vieš kam!“ Pustila som ho a odišla. Po ceste ma zatavila Carol. Vážne si vie nájsť perfektnú dobu! Vyhovorila som sa, že mi prišlo nevoľno, preto tak skoro odchádzam. Vyšla som na parkovisko, nastúpila do svojho verného spoločníka a vyrazila. Asi v polovici cesty sa za mnou objavilo ďalšie auto.

 

Vošla som do dverí a valila sa k skrini, o ktorej som vedela, že v nej má zásoby.

„Hej! Upokoj sa, áno?“ Prišiel za mnou Damon. Vytiahla som zo skrine fľašu whisky a začala piť rovno z nej. Keď sa opiť, tak niečím kvalitným. A on si na kvalitu potrpel.

„A toto je môj chľast!“ Snažil sa mi fľašu vytrhnúť z ruky. Ja som mu ju ale nechcela dať, takže som sa mu vyšmykla.

„Ale nevrav!“ Zagúľala som na neho očami a poriadne si odpila. A už som v sebe mala niečo i z večierka u Carol.

„Chováš sa takto kvôli Katherine?“ pýtal sa naštvane. “Povieš mi prečo?“

„Nerýp do toho.“ Znova som upila z fľaše.

„Mám len veľa otázok.“

„Vieš čo? Aj ja!“ Á je to tu...

„Aj ja mám veľa otázok! Tak tá prvá: prečo si mi už neodpísal?“ Nedokázala som to zastaviť. Všetko sa pomaly po dlhej dobe dralo na povrch. Všetky tie potlačované pocity: ten smútok, nenávisť, zloba. Už som to nedokázala dusiť v sebe. Nie s takouto hladinou alkoholu v krvi.

Neodpovedal. Len stál a pozeral sa na mňa.

„Tak odpovedaj!“ Ziapala som na celé okolie. Ešteže nemajú susedov. Nedopitú fľašu som odhodila na druhú stranu izby a čakala na odpoveď. Tá však neprichádzala. Stratila som nervy aj kontrolu. V sekunde som ho chytila za krk a tvrdo ho priklincovala k stene. Asi som mu zlomila pár kostí. Nevedela som či to zapraskala stena, či on.

Odpoveď som, samozrejme, už dávno vedela. Ale chcela som ju počuť od neho. Chcela som, aby si uvedomil, čo spravil. Aby sa trápil aspoň z polovice tak ako ja, ak to vôbec dokáže.

„Katherine, že? Tak, kurva, odpovedz!!!“ Tak ako mu moje zovretie dovolilo, prikývol.

„Tess...“ zasekol sa, “sakra Theresa, mne je to ľúto!“ To už mi začali slziť oči. Odvrátila som sa a pustila ho.

„Aj mne je to ľúto. To mi ver! Je mi to sakra ľúto!“ brblala som pre seba.

Sadla som si. A keďže som nemala kam, pretože som v tej rýchlosti prevrátila gauč, sadla som si na zem. Musela som vyzerať ako psychopat. Ale čo. Za tie roky som stretla už toľko upírov-psychopatov, tak prečo nemôžem byť ďalší?

Na moje prekvapenie si po chvíli Damon čupol predo mňa a pohladil ma po vlasoch.

„Katherine bola chyba. Viem to. Teraz to už viem.“

Pozrela som na neho. V očiach mal bolesť. Strach aj obavy tam tiež boli, ale prevyšovala to ta bolesť, hoci som nevedela z čoho. Hovoril pravdu ale neviem, či mu môžem odpustiť.

Dá sa toto len tak odpustiť???


Ďakujem za komentáre, znovu. :D Mňa však vedia potešiť, takže by som rada požiadala každého, kto toto čítal, o koment. Ďakujem.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Theresa je minulosť, som Tess: 9. kapitola - Tess:

9. Faye
02.04.2012 [20:12]

Waaau! Suprová!Píšeš vážne úžsne. Emoticon

8. Katty
10.03.2012 [21:22]

uzasna kapitolka, moc se tesim na dalsi :-)) a ten Damon je fakt hajzl :-)) ale dokonalej hajzl :DDD

7. Killy
09.03.2012 [17:08]

krásna kapitolka a... Sviniar Damon!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lea
08.03.2012 [21:30]

Jeeeeejo ja mam venovanú kapitolku ďakujem veľmi pekne som veľmi rada a ako vždy kapitolka ma potešilo konečne to nabralo grády Emoticon Moc pekne zakončené a ešte raz ďakujem Emoticon Dúfam,že ďalšia bude čoskoro Emoticon

5. Attia přispěvatel
08.03.2012 [20:04]

AttiaRychle další kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jo a děkuju za věnování Emoticon

4. Tereza
08.03.2012 [19:46]

Krásná kapitolka Emoticon , těším se na další, doufám, že přibude co nejdříve další Emoticon .

3. mea
08.03.2012 [16:41]

oni spolu v minulosti niečo mali? Emoticon dobre som pochopila? Emoticon je to úžasné

2. Simonqua přispěvatel
06.03.2012 [19:10]

SimonquaAj ja ďakujem za venovanie Emoticon. Kapitolka bola úžasná. Damon s Tess sú proste spolu zlatí, či už sú malý, alebo "veľký". Neviem sa dočkať ďaľšej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Dadusha přispěvatel
06.03.2012 [18:59]

DadushaKrása:) A ďakujem za venovanie:DD Som na tom podobne ako ty-tiež prvé:D A ten koniec bol bombový. Ale dúfam, že mu odpustí:D Teším sa na pokráčko...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!