OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Theresa je minulosť, som Tess: 4. kapitola - Theresa



Theresa je minulosť, som Tess: 4. kapitola - TheresaA už tu je ďalšia kapitola z pohľadu Theresy. Taká nudnejšia kapitola, no dôležitá.
Príjemné čítanie!

THERESA:

„Pravdaže.“ Odstúpil odo mňa ďalej a čupol si na zem. Lopta, ktorú mal v rukách, a o ktorú sa ešte pred chvíľou bil, sa mi skotúľala k nohám. Aha, on myslel kotúľať. Sadla som si tiež a odkotúľala ju späť. Chvíľu sme sa takto hrali. Damon tam iba stál a zamračene na nás pozeral. Chytila som loptu a otočila sa na neho.

„Pridáš sa?“

Neodpovedal, len sa na mňa prekvapene pozrel. Vstala som, podišla k nemu a vtisla mu malú loptu do ruky.

„Ak chceš, môžeš začať.“ Otočila som sa naspäť a sadla si na mäkký koberec. Ignorovala som Stefanov detsky nahnevaný a urazený výraz a čakala. Po chvíli si sadol tiež, loptu odkotúľal mne a ja Stefanovi. Stefan ju ale gúľal naspäť ku mne.

„Stefan, ale teraz ju musíš  kotúľať k Damonovi.“ Vrátila som mu loptu naspäť, ale on ju zase vrátil mne.

„Nechcem. Je moja. Nedám mu ju. On mi ju bral.“ Z vlastnej skúsenosti s mladšou sestrou, som sa s ním neškriepila, lebo by začal plakať.

Loptu som kotúľala Damonovi, ten zas mne a ja Stefanovi.

Bola som tu dva dni. Pani ani pána domu som zatiaľ nevidela, a keď som sa pýtala Grunden, prečo ešte neprišli ocko s mamou, povedala, že si čoskoro po mňa prídu.

„Pán Salvatore tu teraz nie je, ale keď sa večer vráti, nájdeme tvojho ocka aj maminu. Áno? Mesto je veľké, nie je to len tak, cukríček.“ Grunden bola milá a vždy ma oslovovala divnými menami, ale mne to nevadilo. Starala sa o mňa.

Celé tie dva dni som sa hrávala so Stefanom a Damonom. Bohužiaľ, s každým samostatne, lebo sa nechceli hrať spolu. A keď sa o mňa išli potrhať, dala som si za úlohu, napraviť ich vzťah. Veď sú bratia! Nemôžu sa k sebe takto správať!

Nanešťastie som to nestihla.

Pán Salvatore prišiel večer domov. Nevidela som ho, ale počula som, ako ho vítali jeho deti. Večer som z vedľajšej miestnosti počula rozhovor. Nebol veľmi príjemný. Zľakla som sa.

„Lorenzetti? To je jeho decko? Nech si po ňu okamžite príde a vypadne odtiaľto. A to čo najrýchlejšie. Nechcem tu ani jeho, ani to jeho rozmaznané dievčisko! Nenávidím toho chlapa!“ Ku koncu sa pán Salvatore rozkričal a odišiel. Vedela som to podľa jeho nahnevaných a hlasitých krokov. Mala som také tušenie, že po tomto sem ocko príde skôr, akoby som si myslela.

A niečo po tom, ako zanikli kroky pána Salvatora, otvorila dvere do izby Grunden.

„Počula si to?“ spýtala sa len čo otvorila dvere. Prikývla som.

„Och, zlatko...“ Prišla ku mne a schovala moje ruky v tých jej a stisla. „On to tak určite nemyslel. Pán Salvatore je len trochu prepracovaný.“ Jemne sa na mňa usmiala.

„Za moment som späť, dobre?“ Pustila ma a odišla. No nie nadlho - tak ako vravela, vrátila sa späť a niesla so sebou aj tanier s príborom.

„Dnes sa napapkáš tu, srdiečko. Nevadí?“ Pokývala som hlavou, sadla si na posteľ a začala jesť. Grunden znovu zmizla. Vrátila sa len po tanier a zaželala mi dobrú noc. Už zajtra pôjdem domov.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Theresa je minulosť, som Tess: 4. kapitola - Theresa:

6. Attia přispěvatel
20.02.2012 [13:38]

AttiaSvělé Emoticon Emoticon Emoticon Moc se mi ta povídky líbí Emoticon

5. Lea
19.02.2012 [21:19]

Wau táto kapča tu bola rýchlo Emoticon Ďakujem ti za príjemné čítanie moc sa mi to páčilo akurát ten koniec.Rýchlo ďalšia Emoticon Emoticon

4. Simonqua přispěvatel
19.02.2012 [21:17]

Simonquaoch, všetci sú tak strašne zlatí ako maličkí. Normálne si viem predstaviť tie oduté tváričky Stefana a Damona. Ale ich otec bol teda na Theresu dosť krutý... Ale skvelá kapitola a teším sa na ďaľšiu Emoticon Emoticon Emoticon

3. NicodeJashin přispěvatel
19.02.2012 [21:08]

NicodeJashinZatím je to moc pěkné.. I když tato kapitolka byla trochu kratší.. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Šárka
19.02.2012 [20:33]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. Killy
19.02.2012 [20:19]

som rada, že ďalšie kapitoly pribúdajú tak skoro... a inak táto kapča bola veľmi pekná, som s tebou spokojná, aspoň mám čo čítať Emoticon len tak ďalej!!!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!