OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Sinners never sleep - 4. kapitola



Sinners never sleep - 4. kapitolaNočná mora I.
(Trochu krátka a zvláštna kapitola, za čo sa ospravedlňujem, ale musela taká byť, potrebujem sa niekam dostať v deji. :) )

4. kapitola

Hermiona si prekvapene uvedomila, že sedí za masívnym  dlhým stolom z dubového dreva.  Vlasy mala zapletené do zložitého krásneho účesu. Oblečené mala krvavo červené gotické šaty s čiernou krajkou na okrajoch.

Na stole sa nachádzalo veľmi veľa rozličných jedál a vín. Sviece splašene plápolali. Plamene sa strašidelne odrážali po stenách miestnosti.

Na druhom konci stola spozorovala pohyb. Sedel tam muž oblečený v čiernom. Práve sa nahol po pohár s čereným vínom. Čierne vlasy mu padali do tváre, ale aj napriek tomu bolo jasné, že je nezvyčajne pekný. Ostro rezané aristokratické črty dodávali jeho tvári krutý výraz.

Zdvihol pohár k tenkým  zvodným perám a pomaly sa z neho napil.

Hermiona ho očarene sledovala.

V tej chvíli však zdvihol pohľad. Ľadovo modré oči sa stretli s vystrašenými tmavo hnedými. Hermiona si konečne uvedomila, kto sedí na druhej strane stola.

Spoza jej chrbta sa ozvalo hrdelné zavrčanie. Obzrela sa a zbadala štyri obrovské čierno sivé vlky vchádzať do miestnosti. Začali krúžiť okolo a pritom stále sledovali Hermionu. Muž na druhej strane sa začal chrapľavo smiať, keď si všimol, ako sa Hermione rozšírili zreničky.

Vlky sa odrazu otočili priamo k Hermione. Vycerili zuby a znova zavrčali. Muž sa postavil na stôl a začal pomaly a desivo kráčať smerom k útlej hnedovlasej dievčine. Elegantne prechádzal pomedzi taniere, poháre a príbor.

Čím bol bližšie, tým viac sa Hermiona bála. Už len pár krokov...

Na konci stola si pokľakol a naklonil sa k nej. Natiahol k nej ruku a nežne ju pohladil po líci. Mykla sa. Víťazoslávne sa usmial.

Všimla si, že na perách mal krv.

***

Všetky Dracove rany sa zahojili, nezanechávajúc po sebe žiadnu pamiatku okrem jednej. Rana na Dracovom hrudníku bola príliš hlboká a závažná na to, aby sa liečiteľom podarilo úplne ju zaceliť. Ostala mu veľká škaredá jazva, ktorá ešte občas pobolievala. Znamenie ho nepríjemne pálilo.

Ostal na ošetrovni do konca týždňa, ale radšej by odtiaľ vypadol hneď, ako ho dali do kopy. Ostatných pacientov premiestili späť a preto už nebol sám, vďaka čomu sa istým spôsobom cítil viac v bezpečí, aj keď si to nepriznal. Aj napriek tomu ho však otravovali ich zvedavé a ustarostené pohľady, a preto sa ich väčšinu času snažil ignorovať civením na strop.

***

Hermionin týždeň bol pomerne hektický. Zoznámenie sa s novými učiteľmi, opakovať si učivo z minulých ročníkov a znovu si zvyknúť na študentský život bolo ťažké. Noví učitelia sa jej zdali milí, až na učiteľa čiernej mágie, ktorý mal nastúpiť až na budúci týždeň. Bola zvedavá, rovnako ako všetci ostatní, na to, kto to bude.

***

Draco sa zamračene prechádzal po chodbe. Ostatní žiaci sa mu vyhýbali. Od rána mal zlú predtuchu a tá sa stále stupňovala. Toto mala byť ich predposledná hodina – Obrana proti čiernej mágii, mali sa zoznámiť s novým učiteľom, ale kto vie prečo bol nervózny.

***

Hermiona si nedobrovoľne sadla do druhej lavice. Nechcela sedieť tak vpredu, radšej si sadala niekam dozadu, ale nikde inde už nebolo voľné miesto. Jej jedinou útechou bolo, že jej Neville sľúbil, že si sadne k nej.

Položila si knihy na stôl. Trochu sa zamyslela, a preto si nevšimla, že sa k nej niekto blíži. Až keď začula zvuk stoličky škrípajúcej po podlahe. Zdvihla pohľad a prekvapene sa pozrela do tváre Draca Malfoya.

„Obsadené,“ povedala chladne.

„Nemyslím si,“ povedal a sadol si vedľa nej.

„Ale tu sedí Neville,“ pokúšala sa ho vyhnať.

Len sa uškrnul a hlavou kývol smerom dozadu. Hermiona sa obzrela a zbadala Nevilla mierne sa trasúceho od strachu ako sedí pri Blasiovi Zabinim, ktorý sa záhadne usmieval. Zamračila sa a chcela povedať niečo v tom zmysle čo si, dopekla, myslíš, že robíš, keď do triedy vošiel ich nový učiteľ.

Nemohla uveriť vlastným očiam. Kráčal rázne a s gráciou, nemal na sebe habit, ale obyčajné čierne nohavice a bielu košeľu. Čierne vlasy mal nenútene upravené. Modré oči sa stočili na Hermionu a úzke pery sa zvlnili v miernom úškľabku.

Jej nočná mora zastala priamo pred ňou.

„Dobrý deň, trieda.“

„Dobrý deň, pán profesor.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sinners never sleep - 4. kapitola:

8. Janka
30.03.2013 [18:55]

Mám taký pocit, alebo to je tak trochu zregerovaný Voldy, alebo také niečo? Emoticon

7. MirrorGirl454 přispěvatel
14.02.2012 [20:10]

MirrorGirl454Budú, budú. Emoticon Emoticon Emoticon

6. LoveMonster přispěvatel
11.02.2012 [11:37]

LoveMonsterChcem viac Draca a Hermiony! :DD Ale teším sa na zistenie, kto je nový profesor. :)
Emoticon

5. MirrorGirl454 přispěvatel
06.02.2012 [20:16]

MirrorGirl454AlexaFeratu, no nie je to ani Sirius ani Snape. Emoticon Ale neboj sa, všetko bude viac menej vysvetlené v ďalšej kapitole. Emoticon
A som rada, že sa ti páčilo. Emoticon

4. Alexa Feratu
04.02.2012 [20:31]

Skvělá povídka Emoticon Emoticon .Přemýšlím kdo by mohl být ten profesor a napadá me leda Sirius nebo Snape, ale spíš bych řekla Snape. I když mi k němu nesedí oči Emoticon

3. Hejly
04.02.2012 [16:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. MirrorGirl454 přispěvatel
04.02.2012 [11:31]

MirrorGirl454Jé, som rada, že sa ti páčilo - malo by to byť vysvetlené v ďalšej kapitole. Emoticon

1. mea
03.02.2012 [17:27]

asi som blbá ale netuším kto je ten profesor Emoticon som rada za toto pokračovanie Draco a Hermiona v jednej lavici Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!