OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Prízrak minulosti - 14. kapitola



Prízrak minulosti - 14. kapitolaGabi sa trápi kvôli nevyriešenej záležitosti s Jeremym. Do vily príde Elizabeth. No kto v skutočnosti Elizabeth je? Čo ak klamala o svojej minulosti a Viu pozná viac, ako priznala? Lenže sa sekla v pláne - Riell prezradí jej tajomstvo. Via povie niečo, čím zraní Damona. A Michael s Katherine konečne začali plniť svoje plány.

Killy

Je čas, moja drahá Katarína. Začíname,” ozval sa Michael a nedočkavo sa na Katherine usmial. Potom strelil očami po Mikeovi a ten zaraz vstal z pohodlnej pohovky.

„Fajn, som pripravená. Čo je prvý bod?“ odvetila Katherine zamračene.

„Lývia Lestrangeová. A potom sa to pekne rozbehne.“

.......

Pre Gabi bolo nasledujúce ráno dosť hektické. Spolu s Elenou sa obidvaja dohodli, že jej pomôžu urobiť na raňajky nejaké toasty. Okolo deviatej sa všetci traja stretli v kuchyni a začali s prípravou.

Možno by si Riell myslela, že sa to bude Jer snažiť pred Elenou utajiť, no pochybovala, že si Elena nevšimla tie letmé dotyky, ktoré jej pri každej možnej príležitosti venoval. Klamala by ak by povedala, že sa jej to nepáčilo. Práve naopak. Chvela sa pod jeho jemnými prstami a nežnými úsmevmi.

Nevedela sa zbaviť pocitu, že to nie je skutočné. Že tá láska, ktorá sa v jeho očiach občas zablysne, nepatrí jej. Veď Jeremyho poznala už nejakú dobu. A poznala aj svoju sestru, ktorá si vždy každého omotá okolo prstu. Klaus ju miloval, Damon ju miloval. Jeremy ju miloval. To sa nedalo poprieť a táto skutočnosť jej drásala vnútro. Po prvýkrát vo svojom živote pocítila aspoň nepatrný kúsok lásky a aj ten jej bude kruto vytrhnutý z rúk. Včerajšia noc bola len nesplneným snom, ktorý sa určite v priebehu pár chvíľ rozplynie ako ranná hmla.

Jeremy ju odmietne, či už to bude dneska, zajtra či o týždeň. Lebo jeho srdce patrí inej.

Z myšlienok ju vytrhol ostrý zvuk, ako sa prudko otvorili dvere. Do vily bratov Salvatorových vstúpila Via a s ňou aj tesne po jej boku Damon, ten strašne otravný upír, ktorého tak neznášala. A za nimi šiel ešte niekto. Vysoká, veľmi pekná žena tesne pred tridsiatkou s dymovými lesklými čiernymi vlasmi, ktoré sa jej vlnili pri končekoch a s tmavozelenými mačacími očami. Riell naozaj pripomínala mačku, ktorá striehne na svoju korisť. Zvláštnym spôsobom jej pripomenula Katherine a po chvíli upretého pozorovania si uvedomila, že sa na ňu naozaj veľmi podobá. Mala rovnako rovný nos, plné pery a veľké oči ako ona. A ešte k tomu z nej vyžarovala nebezpečná aura mágie.

Vedela, kto to je. Elizabeth. Elizabeth Lestrange. Toto bude zlé...

„Kde je môj ctený braček, keď ho človek potrebuje?“ ozval sa Damon a znudene sa poobzeral okolo seba, snažiac sa zo seba urobiť nebezpečného sexy-boya. Možno by sa mu to aj podarilo, keby pri tom nedržal Viu za ruku a nehladil ju nežne po chrbte. Láska robí s človekom divy.

V tom do miestnosti pribehol Stefan aj s jeho upírskou rýchlosťou. Nečakane sa ohnal a vrazil päsťou Damonovi rovno do tváre, až sa zakymácal a keby ho Via nepridržala a nepomohla mu udržať balans, tak by sa už dávno váľal po zemi. Naozaj sexy.

„To bolo za čo, do riti?“ zaprskal dotknuto ten chmuľo a bolestivo si pošúchal bradu. Stefan sa potešene usmial a Gabi potlačila nutkanie vykríknuť niečo ako „team Stefan!“.

„Za to, že si tak nechutne zneužíval moje dievča kým som tu nebol,“ odvetil pokojne, za čo si vyslúžil obdivný a zamilovaný pohľad z Eleninej strany.

„To si sa spamätal skoro,“ uškrnul sa Damon a pretočil očami na znak, že ak chcel zo seba urobiť veľkého machra, tak mu to veľmi nevyšlo. Najväčší macher je tu predsa Damon.

„Fajn. Mohli by ste vy dvaja prestať s tými kravinami a začali sa venovať konečne aj mne?“ ozvala sa Elizabeth a pohŕdavo zdvihla svoj už aj tak dosť nadvihnutý noštek. Samozrejme nezabudla povytiahnuť svoje dokonale vytrhané obočie. Potom sa otočila na podpätku a zamierila ku jednému z veľkých kresiel. Cestou hodila po Gabi pohŕdavý pohľad plný nadradenosti a odporu. Alebo sa jej to celé len zdalo?

„OK, začneme,“ prikývla Via a sladla si oproti čarodejnici. „Toto je Elizabeth, moja stará... priateľka,“ povedala a nervózne sa pomrvila. Elena hodila na Elizabeth milý úsmev a prikývla.

„Ahoj, ja som Elena. Veľmi ma teší,“ zaštebotala a skoro všetci v miestnosti pretočili očami, teda až na Stefana. Ako jej chalan si to predsa nemohol dovoliť. „A toto je Stefan, Jeremy a Gabrielle,“ dodala po chvíli. Tak dobre, to zoznamovanie nebolo až tak celkom od veci. Bolo to... milé.

„Keď už sme sa všetci tak radostne spoznali, prejdime k veci. Potrebujeme kúzlo, ktoré by zrazilo Klausa na kolená. Nechceme jeho smrť – s tým máme dosť nepríjemné skúsenosti, no potrebovali by sme ho na nejakú dobu zamknúť do rakvy bez toho, aby z nej zasa celý šťastný vyliezol, rozumieš?“ začal Damon tým svojím večným sebavedomým hlasom. No Gabi neušla jeho ruka, ktorá ukľudňujúco putovala po Viinom stehne. Ten upír sa naozaj zmenil.

„Vyskúšali ste už drevenú dýku z dreva Pôvodného duba?“ odvetila Elizabeth a unavene si vzdychla. Jeremy si odfrkol.

„Samozrejme, že sme sa o to pokúsili. Problém je v tom, že nevieme, kde je. Bonnie Bennettová sa kedysi dokonca pokúsila spojiť aj s mŕtvymi čarodejnicami aby nám prezradili miesto, kde bola dýka ukrytá, no ani to nepomohlo,“ odsekol.

„A vy si myslíte, že stačí urobiť čáry-máry a Klaus bude odrazu neškodný ako baránok alebo čo?“ vyprskla Elizabeth naštvane. „Tak to mi je veľmi ľúto, krásavci. S týmto vám nepomôžem. Za prvé by som potrebovala celé týždne na to, aby som nejaké kúzlo našla – ak budem mať šťastie – a za druhé nemám toľko moci, ak pri tom nechcem umrieť. A verte mi, že sa mi k smrti veľmi nechce,“ dodala a trucovito si preložila nohu cez nohu. Milé.

„Nechceme od teba tvoju pomoc hneď,“ vmiešal sa do rozhovoru Stefan svojim ukľudňujúcim hlasom a prirodzeným darom diplomacie. „Máš na to toľko času, koľko budeš potrebovať. A čo sa týka tvojej moci tak som si istý, že v meste býva minimálne jedna čarodejnica z mocného rodu Bennettových, ktorá bude ochotná pomôcť ti.“

Elizabeth si rezignovane povzdychla a napokon prikývla.

„Tak fajn, pomôžem vám. Elizabeth Markenissová je predsa tak milý a mierumilovný človek, no čo by nespravila pre bandu pijavíc,“ neodpustila si menšie rypnutie.

„Ako prosím?“ ozvala sa Gabi nechápavo. „Markinessová? Robíš si zo mňa srandu, Eliz?“ Všetky oči sa upriamili na Riell, ktorá bola až doteraz podivne potichu. Čarodejnica zmĺkla a nervózne si Gabrielle premerala, dokonca jej zmizol aj ten arogantný úškrn z tváre.

„O čom tu hovoríte?“ opýtala sa nechápavo Via a strelila na Gabi očami. Tá si otrávene vzdychla.

„Len mi Via nehovor, že si zabudla na našu milovanú sesterničku Lizzie. Musím sa priznať , že som prekvapená, že ťa tu vidím, Eliz. Už len pri tom mene – Elizabeth – mi malo prísť podozrivé, že ide Via po čarodejnicu do New Yourku.“

„Stále tomu nerozumiem,“ zamrmlala Lývia a roztrasene stisla Damonovi ruku, ten ju začal upokojujúco hladiť.

„Určite si pamätáš na nášho strýka Eduarda – ockovho brata, s ktorým sa kedysi pohádal. Toto je jeho dcéra, Elizabeth Lestrangeová. Narodila sa v tom istom roku čo ty. Je divné, že si na ňu nepamätáš. Ocko sa pohádal so strýkom asi dva roky pred našim odchodom do Ameriky, ak ma pamäť neklame. Odvtedy sme tuto našu milovanú sesterničku Eliz nevideli, pretože sa spolu s rodinou presťahovali do Spojených štátov. Pár dní pred našim odchodom prišiel ockovi list oznamujúci úmrtie ich rodiny. Som trošku prekvapená, že žiješ, Eliz. No predsa len si čarodejnica vďaka krvi svojej matky a určite si si našla spôsob, ako sa zachrániť,“ dokončila Gabi a prebodla Elizabeth pohľadom. Tá sa nervózne kusla do pery a sledovala, ako Via zareaguje.

„Ak toto má byť nejaký vtip, tak ho nechápem,“ pípla Via. Riell si frustrovane vzdychla a Eliz sa nervózne zachichotala.

„Vieš, že ma trošku sklamalo, keď si ma pred rokmi v New Yourku nespoznala? Ale potom mi prišlo divné povedať ti, že sme rodina. Neviem ako tebe, no mne vyhovovalo, že som bez rodiny a môžem stáť na vlastných nohách. A keď som ťa videla s Damonom tak som si myslela, že ani tebe to nerobí najmenší problém,“ zahabkala a žiarivo sa na Viu usmiala. Tá ju spražila znechuteným pohľadom.

„Asi sme sa zaplietli do rodinného dramatu,“ skonštatoval potichu Jer. Stefan s Elenou len nenápadne prikývli.

„Bola som v New Yorku. Sama! Bez rodiny! To ti neprišlo ani trošku ľúto, že som skončila ako... ako striptérka v pochybnom bare?!“ zavrčala Via, do tváre sa jej nahrnula krv.

„Ale, stará McCabottová sa musí v hrobe obracať, keď si Dračicu nazvala pochybným barom,“ skonštatovala Elizabeth zjavne potešená, že sa konečne vracia späť do nálady. A na Viinom psychickom stave jej očividne absolútne nezáležalo.

„A s ním?!“ dodala Via a prstom ukázala na Damona vedľa seba, akoby bol tá najhoršia vec, aká ju v živote mohla postretnúť. Damon dotknuto zalapal po dychu a prestal ju hladkať po stehne.

„Vtedy si nevyzerala, že by ťa jeho záujem nejako otravoval,“ odsekla čarodejnica.

„To, že som prišla o panenstvo v štrnástich, ti je tiež očividne jedno,“ zavrčala Via. Stefan zružovel a zdalo sa, že sa v tom operadle za sebou chce stratiť. Jeremy cítil, ako mu poťahuje kútikmi úst.

„Teda dvakrát si sa nebránila,“ ozval sa ofučane Damon. Via ho spražila pohľadom a potom sa opäť zamerala na Elizabeth.

„Rodiny si toto nerobia, aby si vedela,“ povedala značne tichším hlasom.

„Jasné, zrazu aká múdra! Ale to, že vlastnú rodinu ani nespoznáš, to je v poriadku,“ odvetila Elizabeth. Via prižmúrila oči a nenávistne sa na Eliz zadívala.

„Na to, aby si našla potrebné kúzlo, máš týždeň. A potom odtiaľto vypadneš,“ zasyčala nepríjemne. Hneď na to sa postavila a zamierila do svojho domu, pri čom nezabudla poriadne tresnúť dvermi. Damon chvíľu sedel a tváril sa, ani čo by ho niekto oblial horúcou vodou. Napokon sa tiež postavil a zamieril za Viou podivne pomalým krokom.

Riell sa pohodlne oprela o operadlo kresla a zadívala sa na Eliz, ktorá z nej nespúšťala zrak.

„Čo?“ ozvala sa dotknuto Gabi. „Hádam si si nemyslela, že ti to prejde?“ Elizabeth len pretočila očami, elegantne sa postavila a vybehla schody na horné poschodie. Pravdepodobne mala v pláne trochu sa v dome zabývať. V miestnosti už ostala len ona s Jeremym a Stefan s Elenou. Nastalo trápne ticho.

„Neviem, no mám pocit, že odkedy sme prišli do Mystic Falls, tak sa všetko prevracia hore nohami,“ preťal ticho Jer, zaklonil hlavu a rukou sa nepatrne dotkol Riellinej dlane. Pobavene sa na neho usmiala.

„Najprv povstala z mŕtvych Via,“ začala pomaly počítať Elena. „Potom sa vrátil Stefan,“ usmiala sa na muža vedľa seba. „A potom z mŕtvych vstala Gabrielle. A teraz prišla ešte aj Elizabeth – ich údajná sesternica. Ďalšia Lestrangeová,“ vzdychla si unavene.

„Hlavné je, že sme všetci spolu,“ zašepkal Stefan a venoval jej letmý bozk na pery. Elena sa k nemu náhle pritiahla a ich bozk vášnivo prehĺbila. Gabi sa divila, odkiaľ sa toľko vášne v slušnej Elene berie, no rozhodla sa neriešiť to.

Do zorného poľa sa jej totiž dostal Jeremy a jemne ju chytil za ruku. Riell sa váhavo usmiala a stisk ruky mu opätovala, pri čom si spomenula na ich minulú noc. Na noc plnú bozkov a nežného milovania. Opäť v jeho očiach zbadala roztopenú čokoládu, cítila, ako zohrieva jej chladné srdce. Videla, že aj Jeremy si spomenul na ich spoločne prežitý večer v jeho posteli. Na momenty, kedy im tak veľmi chýbal kyslík v pľúcach skôr zo zvyku ako preto, že by ho naozaj potrebovali. A na jeho prsty hlboko v nej, na jej prvé milovanie vôbec...

Jeremyho ústa sa zrazu pohli jej smerom a Gabi s privretými očami čakala, kedy sa konečne dotkne jej pier. Cítila, ako jej začalo splašene biť srdce. Stačilo pár centimetrov...

V tej chvíli Elena oproti nim prudko zastonala, keď sa jej Stefanova ruka dostala pod tričko a Jer sa náhle strhol. Nečakane vyšvihol na nohy a bez jediného obzretia tiež vyšiel schody na horné poschodie. Gabi za ním ostala zarazene civieť.

Dobre, možno bolo trochu trápne bozkávať sa s ním pred jeho sestrou, ale +-nebolo to nič nemysliteľné. A potom Riell došlo, prečo sa Jer odtiahol. On totiž nechcel, aby o nich Elena či ktokoľvek iný vedel. Č o ak minulú noc považoval za... jednorázovku?

...........

„Čo chceš?“ ozvala sa potichu Via, keď si všimla Damona stojaceho medzi dvermi vedúcimi do jej spálne. Skleslo ležala na posteli a pokúšala sa na nič nemyslieť. Nevychádzalo jej to. Bolo toho na ňu príliš. Klaus, Gabrielle, Elizabeth... Jej protivná sesternica, na ktorú si ledva pamätá.

„Už dlho ma nikto tak neponížil ako ty pred pár minútami,“ povedal Damon hrubým, chladným hlasom. Prinútil tým Viu zdvihnúť zrak a pozrieť sa mu očí. Očí bez emócií.

„Vieš, že som to tak nemyslela,“ šepla a unavene si pošúchala oči. Tak fajn, teraz si na svoj zoznam môže pripísať aj Damonovo meno.

„Nemyslela? Ty si to tak nemyslela?“ odvetil Damon zvýšeným hlasom a nebezpečne sa priblížil k jej posteli, až sa kolenom dotkol hrany. Via si znepokojene uvedomila, aké nebezpečenstvo a hlavne hnev z neho stála. No na pozadí toho všetkého bol stále smútok. Asi sa ho tou jednou vetou dotkla viac, než mala v pláne.

„Vieš veľmi dobre, že na New York nespomínam práve najšťastnejšie,“ povedala a smutne privrela oči. Nebála sa, že by jej ublížil. No cítila sa strašne preto, lebo ona ublížila jemu. A to nechcela.

„Pamätáš si len to zlé. Na pitie krvi,“ odsekol.

„Pitie krvi nebolo to jediné, čo by mi naháňalo husiu kožu. Nebol si dvakrát jemný,“ zašepkala. Damon zaťal päste a sklonil sa nad ňu.

„Aha. Takže naše prvé milovanie bolo vlastne znásilnenie, nie?!“ Via videla, že sa prestáva kontrolovať. Chtiac-nechtiac pocítila obavu.

„Bože, Damon, mala som štrnásť! Nevedela som, čo chcem. Ale som si istá, že vyspať sa s tebou, keď som bola ešte viac dieťa ako žena, bola chyba,“ už sa neudržala a vybuchla aj ona.

„Provokovala si ma. Videl som ti v očiach, že chceš, aby som si ťa zobral,“ zasyčal Damon cez pevne stisnuté pery.

„Tancovala som okolo tyče – bola to moja práca! Určite som ku tebe neprišla v tričku s nápisom „znásilni a využi ma, prosím“.“

Damon sa neudržal a strelil jej facku. Potom ju chytil pod krkom a surovo ju pritlačil do perín. Dravo zaútočil na jej pery a jazykom rýchlo vkĺzol do jej úst. Nebol nijako nežný ako minulú noc, práve naopak. Via mala pocit, že sa o chvíľu rozplače.

Videla, ako si na ňu obkročmo sadol a roztrhol jej tričko spolu s podprsenkou. Chytil do rúk jej prsia a drsne ju začal masírovať . Nechty zaboril do pokožky okolo bradaviek, až bolestne zastonala. Cítila, ako jej po hrudi steká krv, no ranky sa takmer okamžite zahojili a Damon ju mohol začať mučiť nanovo. Nech sa pokúšala ako chcela, nedokázala ho zo seba zhodiť. Jej slabý pokus mal presne opačný efekt – len ju silnejšie pritlačil o posteľ pri čom aj naďalej držal jej spojené ruky nad hlavou. Sám si jednou rukou roztrhal nohavice na márne kúsky a donútil ju roztiahnuť nohy, neprestávajúc ju surovo bozkávať.

„Prosím, Damon. Prosím!“ zavzlykala Via, keď sa od nej konečne odtrhol. Pozrel jej do očí zamlženým pohľadom a dychtivo sa usmial.

„Povedz mi, že sa ti to nepáči. Povedz mi, aby som prestal,“ šepol jej takmer nežne do ucha a rukou začal smerovať ku jej zatiaľ nepoškodeným nohaviciam. Rovnako, ako to urobil sebe ich z nej strhol a na zem dopadli len kusy rifľoviny. Aj napriek jej chabým protestom dlaňou vkĺzol pod tenučkú látku a rýchlo do nej vnikol prstami.

Via sa proti svojej vôli prehla ako luk a slastne vzdychla. Do očí jej vstúpili slzy horkosti. Vlastné telo ju zrádzalo. Damon okamžite prirazil, no očividne neodhadol svoju silu pretože Via len bolestne zastonala a z očí sa jej spustili ďalšie slzy. Nemalo by ju to bolieť, bola predsa upír. Lenže elixír prestala užívať len pred pár dňami – stále jej koloval v žilách.

„Via?“ zašepkal Damon zdesene a odtiahol od nej ruku, v očiach mal už úplne sústredený pohľad. „Ja... nechcel som ti ublížiť,“ zašepkal a pustil jej ruky. Čo to s ním, dopekla, pred chvíľou bolo? Trochu vykoľajene si všimol modriny na zápästiach, ktoré sa začali pomaly strácať až napokon úplne zmizli.

„Je to moja vina. Ani ja som ti nechcela ublížiť svojimi slovami,“ odvetila šeptom a odvrátila tvár, aby si nevšimol jej slzy smútku a poníženia. „Zaslúžila som si to,“ dodala po chvíli. Damon bolestne privrel oči a pokrútil hlavou.

„Nie. Nezaslúžila. Mala si pravdu – v New Yorku som nebol práve najnežnejší. A ty si vtedy bola ešte nedotknutá. Muselo... Muselo ťa to bolieť,“ povedal tlmene. Na to mu už Via nemala čo povedať – nechcela mu klamať. Áno, vtedy jej veľmi ublížil. A áno, ublížil jej aj teraz. No nebolo to niečo, čo by mu nebola schopná odpustiť. Lebo aj na jej konte toho bolo veľa. Nemala mu čo vyčítať.

Odrazu si uvedomila, že sa od nej Damon odťahuje a povoľuje zovretie svojho tela. Via zmätene zaklipkala očami.

„Niekam sa zberáš?“ ozvala sa.

„Pochybujem, že ma pri sebe dnes necháš po tom, čo som urobil,“ odvetil Damon a pousmial sa.

„Ale áno, nechám,“ vyviedla ho okamžite z omylu. „Ale len v prípade, že som hore,“ zašepkala mu slastne do ucha a pretočila sa na neho.

............

Bola už skoro polnoc, keď ten čiernovlasý upír konečne vyšiel z jej domu a zamieril do oproti stojacej vily. Upírka, ktorá ostala vo vnútri, očividne spala. To bolo dobre. Aspoň to bude mať ľahšie.

Upír vyskočil na balkón a bez väčšej námahy vylomil zámku na dverách. Ako duch vstúpil do izby a z vrecka vytiahol injekciu napustenú železníkom. Pomaly sa priblížil k posteli a zahľadel sa na spiace dievča zahalené len v priesvitnej nočnej košeli. Na chvíľu stratil dych – taká bola podľa neho krásna.

Mala plavé vlasy a nemohol si nevšimnúť rysujúcich sa kriviek pod tenulinkou látkou. Možno, ak sa dohodne s Michaelom, mohla by mu poslúžiť aj viac ako len návnada... Mohol by si s ňou užiť.

Mike potriasol hlavou a rozhodol sa konať. Bez váhania jej zapichol ihlu do krku, až dievča prudko otvorilo oči a vystrašene sa na neho pozrelo. Vzápätí sa jej oči začali prevracať od bolesti, ktorú jej železník spôsobil a ona upadla do hlbokého bezvedomia. Upír ju chytil pod kolenami a prehodil si ju cez plecia. Opäť vyšiel na balkón a zoskočil späť na zem.

Rozbehol sa späť smerom do mesta, kde mal zaparkované auto. Asi sto kilometrov odtiaľ je uprostred lesa dom, ako mu vysvetlil Michael. Bude to perfektné prostredie k naplneniu ich plánov. Klaus totiž nebude otáľať a svoju milovanú príde zachrániť, tým si bol istý.

Hra sa môže začať.

.........

Máme tu ďalšiu kapitolu. Tentokrát ste sa ozvali dve - hurá!! :D Dievčatá, veľmi pekne vám ďakujem.

Som zvedavá, čo mi na prudký zvrat v deji poviete. Scéna s Elizabeth sa mi písala dosť ťažko - predsa len presvedčiť vás, že je Elizabeth ich sesternica nebolo ľahké a ešte k tomu si nie som istá, či sa mi to podarilo. Nasledujúce kapitoly budú plné nečakaných skutočností o Viinej minulosti. Veci ohľadom Tatiinej sestry Roweny sú naozaj komplikované. Viiny rodičia sa chceli postarať o to, že dvojníčku ochránia a pripravili pre to veľa nástrah. Zamenili rodné listy a listy otcovstva. Takže dvojníčka je buď Gabrielle, alebo... Via?

Doteraz to celé bola Isobelina hra - lenže Isobel je mŕtva. A jediná ďalšia osoba, ktorá poznala celú pravdu, sa rozhodla o toto tajomstvo s niekym podeliť. Pravidlá už pozná aj Michael s Katherine.

Viem, veľmi zložité. Nasledujúce kapitoly sa budem snažiť napísať čo najzrozumiteľnejšie. Dúfam, že z toho nie ste veľmi zmätený. :)

Killy


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prízrak minulosti - 14. kapitola:

3. nika248
26.12.2012 [21:40]

zacina to naberat akcny smer. Som zvedava ako sa to dalej vyvinie

26.12.2012 [19:46]

neznamamusím priznať že som nečítala úplne všetky kapitoly ale veľmi sa mi tvoja poviedka páči a teším sa na ďalšiu....... veľmi sa mi páči ako sa tu damon správa aj keď je niekedy riadny blbec tak sa správa milo a v kombinácii s viou je to strašne zlaté...... pridaj prosím čím skôr ďalšiu Emoticon Emoticon

1. Tereza
26.12.2012 [18:55]

Tak jako stále je hodně nezodpovězených otázek a proto se ještě víc těším na pokračování a rozuzlení všech záhad, které jsi nám tam dala. Nějakou svoji teorii mám, ale myslím, že to bude nakonec úplně jinak :D.
Těším se na pokračování, a jsem ráda, že teď před koncem celé povídky (trilogie) přidáváš tak často Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!