OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Potomok Dračích jazdcov - 8. kapitola



Potomok Dračích jazdcov - 8. kapitolaNathalie zistí, že aj upratovanie môže dopadnúť inak, než očakávala...:)

8. kapitola – Vysávač a prachovka

 

Ako prvú vtiahla svoju MP3 a pustila si trochu hudby. Potom si poukladala všetky rozhádzané kusy oblečenia znova do skrine a zbehla do pivnice po prachovku a malý vysávač, čo boli spolu s čistiacimi prostriedkami uložené v relatívne veľkej miestnosti pod Kathrininou izbou. V pivnici ležala aj hromada harabúrd, ktoré by bolo potrebné vyhodiť, ale nikto to nikdy nespravil.

 

Vzala, po čo prišla a začala vysávať. Najprv pivnicu a knižnicu s pracovňou, neskôr vyšla po schodoch do haly. Ale keď napokon vysávala pod svojou posteľou, niečo vo vysávači prasklo a vypol sa.

 

Asi je plný,“ pomyslela si Nath nevzrušene. Šla ho teda vysypať do koša. No skoro sa jej zastavilo srdce, lebo zbadala, že miesto prachu a špiny sa do prázdneho koša sypú dúhovo sfarbené guľôčky od veľkosti vlašského orecha po celkom drobnučké.

 

Toto je už vážne divné,“ zašepkala roztrasene a po chrbte jej prebehol mráz. Zdvihla z plastovej nádoby jednu z väčších. Mliečnozelená guľôčka bola popretkávaná tmavými žilkami a trblietala sa v slnečnom lúči, prenikajúcom cez okno do miestnosti. Nath si ju pozrela úplne zblízka a zľakla sa, pretože žilky vyzerali, akoby sa pohybovali.

 

Pustila ju z ruky a ona nehlučne dopadla medzi ostatné. Nath šprintom vbehla do svojej izby, zo zásuvky vybrala všívané plátené vrecúško, čo raz vyrobila na výtvarnej a ponáhľala sa späť. Jednu po druhej do vrecka guľôčky naskladala. Bolo ich aspoň dvesto a každá mala inú farbu – od perleťovej po ebenovočiernu a od priesvitnej po mliečnu. Tie najväčšie hrali všetkými farbami dúhy a pretkávali ich zlaté a strieborné žilky.

 

Hoci bolo vrecko takmer plné, Nath necítila žiadnu zmenu jeho váhy. Opatrne – akoby niesla porcelánový kvet na tenkej stonke – svoj objav odniesla do spálne a vložila ho pod páperový vankúš.

 

Aby sa odreagovala, umyla obe kúpeľne aj kuchyňu a všade poutierala prach. Keď už bolo všetko dokonale čisté, Nathalie sa unavene doplížila do postele a zaspala, hoci bolo iba čosi okolo pol piatej.

 

Zrazu sa ocitla na lesnej ceste. Studený vietor jej vmietol vlasy do tváre a unášal vo víroch preč spadnuté lístie. Ten kúsok oblohy, čo videla pomedzi koruny ozrutných prastarých stromov, bol temný ako pred búrkou. O pár sekúnd naozaj nebom preletel blesk, vzduchom otriasol mohutný hrom a z oblakov sa zniesla ľadová sprcha.

 

Nathalie sa rozbehla po ceste nevedno kam. Tiene lesa a jeho kradmé zvuky ju desili, premočený odev chladil a vlasy sa lepili na tvár. Nevediac ako, dobehla k čiernej jaskyni. Napriek tomu, že bola tma ako v noci a vchod do jaskyne vyzeral ako čierna diera, pripravená pohltiť všetko a všetkých, Nath sa nebála do nej vkročiť.

 

Akonáhle prešla cez prah, zvuky búrky utíchli a ona pre zmenu nepočula a nevidela nič. Natiahla pred seba ruku a postupovala ďalej. Po tridsiatich troch krokoch – rátala ich – sa roztrasenými prstami dotkla steny z chladného hrboľatého kameňa.

 

Mimovoľne siahla do vrecka a vybrala z neho dúhovú guľôčku, čo našla pri vysávaní. Guľôčka jemne svietila a žilky sa na nej bláznivo mihali. Podvedome vedela, že sníva, ale všetko vnímala, akoby bdela.

 

Guľôčka ťahala jej ruku k stene prekvapivou silou. Keď sa dotkla kameňa, ten sa rozplynul a vytvoril bledo žiariacu hmlu. Nathalie sa hmly dotkla končekmi prstov a keď pocítila len chladný opar, nadýchla sa a prešla ním na druhú stranu.


7. kapitola > 9. kapitola

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potomok Dračích jazdcov - 8. kapitola:

3. Bianka
05.04.2011 [10:01]

Táto kapitola je veľmi zaujímavá. Zo začiatku je to dosti neurčité, ale potom sa to rozbehne. Nemám výhrady k ničomu. Opäť skvelá práca.

08.03.2011 [20:07]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lied
08.03.2011 [18:11]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!