OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Potomok Dračích jazdcov - 11. kapitola



Potomok Dračích jazdcov - 11. kapitolaNathalie sa potrebuje odreagovať, a tak sa vyberie na chatu. Myslí si, že tam bude mať konečne pokoj, no znova sa mýli...
P.s: Ďalšiu kapitolu sa posnažím pridať čo najskôr :))

11. kapitola - Chata

 

Piatok ubehol ako voda – Nath nestačila sledovať čas a zrazu stála s helmou v ruke a motorkou po boku v prístrešku pri dome. Rýchlo si hodila tašku do izby, vzala do ruksaku zopár čistých vecí na oblečenie a zubnú kefku. Ešte zavolala mame a potom už trielila z domu.

Asi za hodinu dorazila do cieľa. Pri ceste ležalo malebné mestečko menom Glacer s necelou tisíckou obyvateľov a za ním sa črtal ohromný masív Skalnatých hôr, pokrytý hustými lesmi. Všetky domy v meste sa podobali ako vajce vajcu - biele, drevené, s upraveným trávnikom a plechovou poštovou schránkou. Len pár sa ich niečím odlišovalo - jedným z nich bol aj dom Greenleafovcov.

Zastala pred budovou na opačnom konci mesta. Hoci mala kľúče, zazvonila pri dverách a čakala, kým príde James otvoriť. Po nadšenom zvítaní schovali motorku v garáži a pobrali sa do domu. Nath si vnútri zložila veci a naliehala, aby si šli hneď zajazdiť na koňoch.

„Nepočká to do zajtra, Nath? Už je pol piatej – to je na vychádzku do lesa trochu neskoro, nemyslíš? Čoskoro bude tma,“ namietal James.

„Ale nie, a aj tak sa o chvíľu vrátime. Tak poď,“ prosila a ťahala ho za ruku von.

„Och, no dobre. Ty zatiaľ osedlaj kone a ja sa pôjdem prezliecť,“ neochotne súhlasil a so šomraním sa odšuchtal na poschodie. Nathalie vybehla na dvor a ponáhľala sa k dreveným boxom pri plote. Stáli v nich dva bucľaté fjordské poníky – kobyla Frigga a valach Loki. Očistila ich a z malej búdky vedľa boxov vybrala postroje a sedlá. Akurát zapínala poslednú sponu na podbrušníku Lokiho sedla, keď prišiel James.

„To ti trvalo,“ poznamenala Nath otrávene a pozrela naňho. V ruke držal dve čierne jazdecké prilby a na pleci mu visel ruksak.

„Robíš si srandu? Čo v tom máš?“ spýtala sa nechápavo a ukázala na jeho doplnky.

„Bezpečnosť nadovšetko, to predsa vieš, Nathalie. A v ruksaku mám lekárničku a fľašu s vodou,“ vysvetľoval.

„Vieš, ako tie helmy neznášam – ale pokiaľ si ju vezmeš aj ty a ruksak si odnesieš...“ zamrmlala a mykla plecom, ale prilbu si vzala. Vysadla na Friggu a pustila sa cez dvor k lesnej cestičke za plotom. James ju rýchlo nasledoval. Otvoril bránku, počkal, až prejde Nath a znova ju za nimi zavrel.

„Ale do pol siedmej sme doma, jasné?“ pripomenul prísne.

„Jasné, jasné...“ zaškerila sa Nath a klusom vyrazila dopredu. Hoci ju James prosil, aby spomalila, vždy bola o kus pred ním. Zrazu jej však bolo treba ísť na záchod. Zastavila a zoskočila s koňa.

„Čo je?“ spýtal sa James, keď ju dohnal.

„Chce sa mi cikať,“ vysvetlila Nath a podala mu svoju prilbu.

„Ok, ja ťa tu počkám,“ navrhol James.

„Iste,“ uškrnula sa Nath, „zvládnem to aj bez tvojej pomoci.“

Nathlie odbehla medzi stromy, čo najďalej z dohľadu, aby mala súkromie. Ako sa po vykonaní potreby vracala späť, pri prekračovaní haluzí sa o niečo potkla a pristála v machu a lesnom neporiadku.

Zakliala a obzrela sa, aby zistila, čo spôsobilo jej pád. Medzi chumáčmi machu a hliny tam zbadala...


10. kapitola >12. kapitola

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potomok Dračích jazdcov - 11. kapitola:

4. Bianka
05.04.2011 [10:37]

Zase hovorím, že táto kapitola by mohla byť spolu s tou dalšou, kvoly jasnosti deja. Ale inak je skvelá

16.03.2011 [19:29]

Faire Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 16.03.2011 [18:29]

Uvidíš - možno áno, možno nie Emoticon

1. lied
15.03.2011 [18:12]

co tak asi najde že by velce Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!