OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 9. kapitola



Our Little Sister 9. kapitolaAhojte,
veľmi sa ospravedlňujem, že som tak dlho nepridala novú kapitolu, ale začala škola a tá zaberá veľa času nám všetkým. Takže dúfam, že mi to odpustíte a užite si 9. kapitolu OLS. :)
Sophie stále plánuje útek, podarí sa jej to konečne? :)

Mystic Falls, súčasnosť 

   Klaus odišiel z domu. Vraj musí niečo vybaviť. Ovplyvnil ma, nech sa nehnem z izby. Snažila som sa mu nedať nič najavo. Tvárila som sa urazene a naštvane ako vždy po ovplyvnení. Už je to hodina, čo odišiel. Už sa nevráti. Rebekah nie je doma, takže mám čistý vzduch. Pootvorila som okno. Aj keď som tu sama, nechcela som odísť cez hlavné dvere. Zviazala som si vlasy do vysokého copu a v čiernych nohaviciach a v svetri som skočila z okna. Dopadla som hladko. Cítila som sa ako mačka. Srdce mi divoko bilo. Sloboda je na dosah. Už len nájsť dom mojich bratov a som voľná. Rozbehla som sa preč. Z ničoho-nič som zacítila ostrú bolesť v chrbte. Drevený kôl. S bolestnou grimasou som dopadla na zem.
 „Ja som vedel, že mi klameš,“ zasyčal mi Klaus pri uchu. Doriti! „Toto oľutuješ,“ skríkol, vytiahol mi kôl z chrbta a surovo ma postavil na nohy. Hľadela som do jeho očí, ktoré ma prepaľovali pohľadom.
 „Na toto ťa nahovoril jeden z tvojich milovaných bračekov?“ zasyčal na mňa a surovo mi trhol rukou. Vykríkla som od bolesti a počula prasknutie. Ten hajzel mi zlomil ruku. Potom ma pustil a mne sa podlomili kolená a dopadla som na zem. Schmatol ma za vlasy a viedol do domu. Tam ma hodil na podlahu. Počula som, ako mi ničí izbu a hrabe sa mi vo veciach. Začala som vzlykať. Mala som slobodu na dosah, ale moja netrpezlivosť ma odsúdila na ďalšie roky mučenia. Skúšal ma. Ako som mohla byť taká hlúpa. O chvíľu sa Klaus objavil pri mne a v rukách držal železník.
 „Vieš, rozmýšľam, či nepôjdem za tvojimi bratmi a neurvem im hlavy. Veľa by sa tým vyriešilo. Mal by som aj dvojníčku a ty by si nemala dôvod sa vzpierať,“ vyhlásil.
 „Klaus, nie,“ prosila som a postavila som sa. „Prosím, nerob to, ja sľubujem, že už neujdem, budem tvoja spoločníčka, len prosím...“ Hlas mi zlyhal. Klaus sa zasmial.
 „Ach, aká si hlúpa,“ povedal a pozeral na mňa zhnusene. „Samozrejme, že budeš moja spoločníčka a vieš čo? Budeš moja otrokyňa, budeš robiť všetko, čo ti prikážem,“ syčal.
 „Dobre, len im neubližuj,“ povedala som zronene. Klaus sa znova rozosmial.
„Samozrejme, že teraz im neublížim, počkám si, dokým ti vyprchá železník z tela, zamknem ťa tu a vyrazím,“ skríkol na mňa. Potom ma odviedol do izby a nechal ma tam. Samu uprostred pustoty, ktorú spáchal. Mala som rozbitú komodu, skriňu a posteľ. Zvalila som sa na trosky, ktoré ostali z mojej postele a rozvzlykala sa. No z mojich očí nevyšla ani kvapka slzy. Žiadne som už totiž nemala.

    Nasledujúce dni boli mĺkve. Počula som, ako Stefan alebo Damon vyjednávajú s Klausom, že ma chcú vidieť, ale Klasu to riešil tým, že im zabuchol dvere pred nosom. Rebekah bola niekde ďaleko a Kol tiež. Ostala som sama s Klausom a jeho hybridmi. Bohužiaľ Klaus ostával so mnou doma, lebo nado mnou nemal moc. Každý deň ma skúšal ovplyvňovať a vedel odhaliť, kedy klamem. Železník som mala stále v krvnom obehu. Keď zistil, že nado mnou stále nemá moc, zanadával a poslal ma do izby. Izba vyzerala už lepšie. Na druhý deň po svojom výbuchu prikázal hybridom nech mi prinesú nový nábytok. Zotmelo sa a dvere mojej izby sa otvorili. Objavil sa v nich Klaus a za ním Tyler.
 „Musím si ísť niečo vybaviť,“ povedal Klaus chladne. Vyskočila som.
 „Nie to ti nedovolím, musíš ma zabiť, aby si sa ma zbavil,“ vyhŕkla som bojovne. Klaus sa len usmial.
 „Stále sa bojíš, že zabijem tvojich bračekov,“ smial sa. Mlčala som a telo som mala napäté.
 „Nejdem zabiť tvojich bratov, máš moje slovo,“ povedal a znel úprimne, ale neverila som mu. Bála som sa.
 „Priniesol som ti Tylera, dá na teba pozor do kým sa vrátim, majte sa tu krásne,“ zasmial sa a odišiel. Do izby vošiel Tyler a zatvoril za sebou dvere. Premôcť hybrida by nemalo byť ťažké. Tieto dni som pila veľa krvi, takže som bola silná. Pozorne som počúvala a čakala. Za tie roky som už vedela vycítiť, kedy je Klaus ďaleko. Tá chvíľa nadišla práve teraz. Vrhla som sa na Tylera a vrazila ho k zemi. Začal sa okamžite brániť. Privalila som ho a držala pevne na zemi.
 „Preboha, zbláznila si sa,“ kričal po mne a snažil sa vyslobodiť z môjho zovretia.
 „Nedovolím mu, aby mi zabil jedinú rodinu čo mám, preto zabijem teba,“ povedala som a začala som mu zarývať prsty do hrude. Vytrhnúť srdce. Nikdy som to nerobila, ale Klaus to dokáže, takže sa to dá. Tyler z ničoho-nič nabral silu a odkopol ma. Dopadla som na zem, ale v tej stotine som sa postavila a pritláčala ho k stene.
 „Som priateľ tvojich bratov a dám ruku do ohňa za to, že im neublíži. Klaus išiel za Kolom,“ syčal. Povolila som zovretie ale nepustila ho.
„Vážne si myslíš, že ti verím, si len jeho poskok,“ syčala som zlostne.
„Dobre, vyskúšaj ma, mám byť ovplyvnení tak, aby som ťa nepustil z izby, prosím, nech sa páči, choď,“ skríkol na mňa. Nevedela som, akú hru to hrá. Pustila som zovretie a čakala, kedy sa na mňa vrhne. On si len oprášil tričko a oprel sa o stenu, ruky mal elegantne prekrížene na prsiach a pozeral na mňa.
 „Na čo čakáš, ujdi,“ nabádal ma. Počula som na vlastné uši, ako ho Klaus ovplyvnil. Opatrne som podišla k dverám a vykročila na chodbu. Tyler sa stále pokojne opieral.
 „Ako je to možné?“ spýtala som sa.
 „Už mi veríš, že nie som len jeho poskok?“ spýtal sa ma.
„Uverím ti, keď ma dovedieš za bratmi,“ povedala som rozhodne. Tyler vykročil ku mne a ja som inštinktívne cúvla.
 „Urobil by som to rád, ale je to riskantné,“ trval na svojom.
 „Tyler, ja ťa prosím, nebudeme dlho. Klaus príde až ráno, stihneme sa vrátiť,“ presviedčala som ho. Tyler prevrátil očami.
 „Vezmi si bundu, je tam chladno,“ povedal rozhodne. Nadšene som sa mu vrhla okolo krku a objala som ho tak silno, ako som vedela. Tyler mi rozpačito objatie obetoval.
 „Prepáč, že som ti chcela vyrvať srdce,“ ospravedlnila som sa, keď som si navliekala riflovú bundu.
 „To je v poriadku, vaša rodina to má v krvi,“ povedal sarkasticky a ja som nechápala, na čo naráža. Žeby mu Stefan alebo Damon chceli urobiť to isté? 

    Cestou k bratom mi vysvetlil, ako sa zbavil puta s Klausom. Musel sa viac ako tisíckrát premeniť na vlka, aby puto zlomil. Začala som ho v duchu obdivovať. Musel mať naozaj pevnú vôľu.
 „Najhoršie na tom je, že musím predstierať lojálnosť ku Klausovi, aby na nič neprišiel, keby na to prišiel, pomstil by sa mi,“ dokončil.
 „Máš niekoho, na kom ti záleží?“ spýtala som sa. Tyler prikývol.
 „Mám a najhoršie na tom je, že mám pocit, že má románik s Klausom,“ vzdychol si. Zamračila som sa.
 „Ty si zamilovaný do Caroline,“ zašepkala som. Tyler prikývol.
 „Rozprával ti o nej?“
 „Niečo, len ťažko sa určí, či k nej cíti lásku alebo je pre neho len výzva,“ vzdychla som si. Tyler chápavo prikývol. Zastavil pred nejakým obrovským domom.
 „Sme tu,“ vyhlásil a vystúpil z auta. Urobila som to isté.
 „Potrebujeme pozvanie?“ spýtala som sa váhavo. Tyler sa uškrnul a otvoril dvere. Vošiel dnu akokeby tam býval.
 „Caroline, schovaj sa v tej sprche, je tu Tyler,“ začula som Damona. Usmiala som sa, no stále som zostávala v Tylerovom tieni.
  „Tak čo tu chceš?“ spýtal sa Damon.
  „Niečo som vám priniesol,“ povedal veselo Tyler a odhalil ma. Na Damonovej tvári sa objavil úžas a radosť.
  „Stefan, Sophie je doma,“ zakričal Damon na celý dom. Tie slová vo mne vyvolali hrejivú spomienku na domov.
 „Nevieš si predstaviť, ako rada počujem práve tieto slová,“ usmiala som sa. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 9. kapitola:

3. Nika248
28.09.2012 [20:20]

Bolo to krásne. Hoci na začiatku som sa trošku zľakla, čo jej spraví, i keď som si bola istá, že sa niečo stane, lebo by to bolo príliš ľahké. Emoticon Emoticon No ten koniec. Konečne je doma, i keĎ iba na chvíľu. Neviem prečo no mám pocit, že Damonovi sa nebude veľmi páčiť, že sa bude musieť vrátiť. Som veľmi rada, že si pridala ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon Najlepší bol aj tak Damon. Caroline, schovaj sa v sprche, Tyler je tu. Proste typický DAmon. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. neznáma
28.09.2012 [19:23]

je to úžasné po dlhej dobe konečne Emoticon prosím daj ďalšiu čo najrýchlejšie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
26.09.2012 [22:41]

LiliDarknight*Do perexu si pripíš niečo o kapitole. Potom znovu zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!