OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 6. kapitola



Our Little Sister 6. kapitolaAko sa Sophie zmieri s tým, že jej bratia Damon a Stefan sú nažive. A bude Klaus konečne ochotný vysvetliť jej prečo ju uniesol?

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


Mystic Falls, 1863

Prechádzala som sa po pozemkoch Lookwoodovcov, spoločnosť mi robil ich najmladší syn Sergei. Bol takmer nižší ako ja a ja som bola z neho unudená. Stále rozprával len o sebe a o majetku, ktorý zdedí. Stačilo, aby som sem tam zahmkala a prikývla a spokojne pokračoval ďalej.
 „Prepáčte, že vás vyrušujem,“ vyšiel z poza kríkov Stefan. Snažila som sa potlačiť  radostný výkrik. No nedarilo sa mi, tak som ho zakryla zdvorilým odkašlaním. „Slečna Sophie už žiaľ musí odísť hľadá ju otec, ale určite sa ešte uvidíte,“ povedal Stefan zdvorilo.
 „Ach, to je škoda,“ povedala som s hranou ľútosťou a pozrela som sa na môjho spoločníka. Vzal mi ruku a priložil si ju k perám.
 „Dúfam, že vašu krásu spatrím čoskoro,“ zašepkal. Koketne som sa zachichotala.
„ Uvidí sa,“ povedala som veselo a podišla k bratovi. Chvíľu sme kráčali mlčky a keď sme boli pri koči radostne som skríkla.
 „Ako sa ti to podarilo?“ spýtala som sa veselo.
 „Sľúbil som, že za tebou prídem,“ žmurkol na mňa.
 „Áno, ale čo ak sa otec niečo dozvie ako si to vybavil?“ pýtala som sa. Dvere koča sa otvorili.
 „Jednoducho sme oteckovi vysvetlili, že už je neskoro a mladá dáma musí ísť spať,“ ozval sa Damon a podával mi ruku, aby som si mohla nastúpiť do koča. Veselo som cúvla a pokrútila hlavou.
„ Nechcem ísť v koči chcem ísť na koni,“ dupla som si nohou. Damon zhrozene vyvalil oči a naznačoval mi nech som ticho. Nechápala som prečo.
 „Nechcem sa viesť,“ trvala som si na svojom.
 „Na prechádzku s mladým Lookwoodom si unavená ale jazdiť na koni vládzeš?“ ozval sa z poza mňa prísny hlas otca. S bratmi sme s vymenili pohľad utrpenia. Otec ma vzal za ruku a pomohol mi do koča.
 „Pôjdete na koňoch alebo sa pridáte k nám?“ spýtal sa bratov otec. Z poza jeho postavy som ich očami prosila nech si prisadnú.
 „Nie prebehneme sa,“ povedal Damon a Stefan na mňa žmurkol. Rýchlo som im vyplazila jazyk a keď si otec sadol do koča nasadila som neutrálnu tvár.
„Bol to pekný večer, nie?“ spýtal sa ma otec.
 „Áno,“ prikývla som. Ďalej sme neprehovorili a ja som so závisťou pozorovala Damona a Stefana ako cválajú vedľa koča. Zastrela som záves nech nevidím ich úškrny.




Mystic Falls, súčasnosť

     Otvorila som oči. Bola som vo svojej izbe. Vo svojom väzení. Vo svojej cele. Vzdychla som si. Na sebe som mala stále to isté oblečenie čo včera večer až na nohavice, tie som si vyzliekla. Ležala som takto už tri dni. Ospalo som sa pozrela na hodinky. Štyri hodiny poobede. Unavene som sa prevrátila na druhý bok a snažila sa zaspať. Dvere mojej izby sa otvorili. Zažmúrila som oči ale izbu zaplavilo svetlo.
„Mieniš byť do smrti v posteli?“ spýtal sa ma Klaus.
 „Už som mŕtva,“ zamrmlala som.
 „Mala by si sa napiť,“ povedal Klaus a ponúkol mi pohár s krvou.
„Načo?“ zaujímala som sa.  Klaus sa usmial a sadol si.
 „Vieš prečo som ťa nezatvoril do hrobky? Lebo vyschýnanie upíra bolí a ja ti nechcem spôsobovať bolesť. Aspoň nie takúto. Takže napi sa,“ ovplyvnil ma. Krv mi prospela aj keď som si to nechcela priznať.
 „A teraz keď už máš ako takú farbu, môžem ti porozprávať o udalostiach, ktoré si prespala,“ povedal. Spozornela som.
 „Tvoji bratia sa ťa pokúsili zachrániť, žiaľ neúspešne,“ povedal slušne Klaus. „Možno to prežijú ale ako poznám Elenu bude do nich liať litre krvi,“ uškŕňal sa.
 „Chcem ich vidieť,“ povedala som rozhodne.
 „Nejde o to čo chceš,“ smial sa Klaus.
 „Vysvetli mi prečo si ma uniesol,“ pokračovala som. Klaus znudene prevrátil oči a ľahol si ku mne na posteľ. Automaticky som sa odtiahla.
 „Stále tie isté otázky,“ usmieval sa Klaus.
 „Klaus prosím,“ povedala som zúfalo. Klaus sa mi dlho zahľadel do očí.
 „Navštívil som veštkyňu,“ začal. Odfrkla som si ale nepovedala som nič. Nechápem prečo mi tu stále začína s touto rozprávkou. „Bola veľmi schopná a mocná čarodejnica, chcel som vedieť osud Katherine Pierce,“ povedal. Zdalo sa mi to nedokončené.
 „Čo ma Katherine so mnou?“ zaujímala som sa.
„ Pokračovanie nabudúce,“ povedal Klaus. Nahnevane som sa ho zhodila z postele.
 „Povedal si mi dve vety,“ vyhŕkla som na neho. Klaus sa postavil zo zeme a vyštartoval po mne. Rýchlo som sa uhla a chcela som po ňom hodiť lampu no on bol ako vždy rýchlejší a chytil ma pod krk. Urobila som to isté. Vedela som, že nemám šancu ale zvierala som ho ako on mňa.
 „Trpezlivosť ruže prináša, aj keby som ti tú historku rozprával storočie nemáš právo mi niečo vyčítať,“ syčal na mňa Klaus.
 „Zhor v pekle,“ zasyčala som a snažila som sa ho odsotiť no bola som slabšia.
 „To som už niekde počul,“ s úškrnom sa na mňa usmial a zovretie povolil no nepustil.
 „Sophie, čo ťa otec nenaučil, že dámy sa nemajú púšťať do bitiek,“ ozval sa Damon. S Klausom sme ochabli. Okamžite ma pustil a išiel útočiť na Damona. V tom momente som mu skočila na chrbát a zvalila ho na zem. Klausa to podráždilo zhodil ma zo seba a hodil do skrine. Skriňa sa na mňa zvalila.
 „Prestaňte,“ ozvala sa Rebekah.
„ Čo tu on robí?“ spýtal sa Klaus.
„Prečo je Sophie pod skriňou?“ opýtal sa Kol, ktorý sa tam objavil ani neviem ako.
„Sophie asi rada trávi voľný čas hraním sa na pavúka, ktorého nie je vidieť,“ povedal Damon. Musela som sa usmiať a pomaly som zo štverala z pod skrine.
 „Prečo je tu tento?“ povedal Klaus naštvane.
 „Je môj hosť, prišiel za Sophie a ja som mu to dovolila,“ povedala Rebekah.
 „Nesúhlasím, nech vypadne z môjho domu,“ rozkázal Klaus. 
 „Nie,“ povedala Rebekah. Postavila som sa a rozbehla k Damonovi. Hodila  som sa mu do náručia. Klaus rýchlo prerušil naše objatie.
 „Nemôžeš vyjsť z izby,“ ovplyvnil ma. Zrazu všetci pôvodný zmizli a ostali sme v izbe samí.
 

    „Prečo nás tu nechali?“  spýtala som sa Damona.
 „Rebekah nikdy neodolá môjmu šarmu,“ povedal Damon a žmurkol na mňa. Vďačne som sa usmiala a objala ho.
 „Neverím, že je to skutočné,“  povedala som. Damon  ma objal a potom sa začal obzerať po izbe.
 „Čo to robíš?“ spýtala som sa ho. Damon si priložil prst na pery a začal dávať k dverám nejaké kamene. Nechápala som čo robí. Kamene dal aj k oknu. Potom schytil stoličku a hodil ju o stenu.
 „Zbláznil si sa chceš, aby sem prišli a vyviedli ťa?“ skríkla som na neho. Damon to urobil znova a ja som si už predstavovala Klausa v mojej izbe.
 „Vyzerá to, že to funguje,“ povedal Damon.
„Funguje čo?“ spýtala som sa otrávene.
„Kúzlo, aby nás nepočuli,“ vysvetlil mi. „Musíme ťa odtiaľto dostať, ale Klaus ťa už viac nesmie ovplyvňovať.“
„Je pôvodný tomu nezabrániš,“ povedala som smutne. Damon sa uškrnul a vytiahol nejakú fľašu.
„Tvoj braček má plán,“ povedal zlovestne.
 „No zbohom,“ vzdychla som si ale neubránila som sa úsmevu. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 6. kapitola:

03.09.2012 [17:18]

malepraseJéééé, Damon je tam! Takže Rebekah vážně drží slovo. To je moc fajn. Líbí se mi to, jen tak dál. Emoticon

4. ZuzunQa
03.09.2012 [16:30]

super super super a perfektnééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Alexa Feratu
03.09.2012 [14:44]

Super, nejvíc mě pobavil Damon Emoticon skvěle píšeš, pls další dílek Emoticon

2. Nika248
02.09.2012 [15:54]

Peknučké. Emoticon Emoticon Som veľmi zvedavá ako sa to bude vyvíjať ďalej. A, samozrejme, prečo ju Klaus drží ako vezňa. Prosím rýchlo ďalšiu. Emoticon Emoticon

1. Lulu
02.09.2012 [12:50]

LuluPerfektné :) Teším sa na ďalšiu kapitolu :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!