OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 3. kapitola



Our Little Sister 3. kapitolaPrinášam vám tretí diel TVD poviedky, dúfam, že sa vám bude páčiť. :)

Mystic Falls, 1863

   „Ako to myslíš, že ma chceš ponúknuť na vydaj?“ spýtala som sa zhrozene môjho otca pri poobednej prechádzke po našich pozemkoch.
 „Zajtra máš sedemnásť, už si dávno súca na vydaj,“ prehodil otec. Zovrela som jeho pažu silnejšie.
 „Tati, ja sa nechcem vydávať,“ vykríkla som zúfalo.
 „Nejde o to, čo chceš, ide o to, čo musíš,“ zamrmlal otec.
 „Nemal by sa ísť ženiť Damon? Je najstarší a má najväčšiu slobodu, alebo Stefan!“ namietala som.
 „Oni sú muži, pre nich platia iné pravidlá,“ vysvetlil mi. Nahnevane som otca pustila.
„Nevydám sa, nemôžeš ma nútiť,“ skríkla som na neho a rozbehla som sa preč späť do domu. Potrebovala som jedného z mojich bratov, aby som sa im zverila s krivdou, ktorú na mne chce otec spáchať
 „Damon, stoj,“ kričala som na brata, ktorý vyzeral, že sa niekam ponáhľa.
 „Sophie?“
 „Otec,“ dychčala som, „otec, chce... on... zbláznil sa... ja...“
 „Sophie, vydýchaj sa, prosím,“ upokojoval ma. Vzal ma za ruku a viedol ma na schody našej verandy. Sadli sme si tam.
 „Takže čo sa deje?“ spýtal sa ma.
 „Otec chce, aby som si našla ženícha, chce ma vydať! Bez lásky!“ Takmer som kričala. Damon ma pohladil po vlasoch a pousmial sa nad mojou naivitou. Vždy hovorieval, že som príliš naivná, keď verím na právu lásku.
 „Ach, Sophie, viem, že je to strašné, ale všetky tvoje rovesníčky sú už pomaly vydaté,“ povedal mi jemným hlasom.
 „Marrisa Rosevelová nie a tá ma dvadsať,“ vyhŕkla som.
 „A bradavice,“ poznamenal Damon. Obaja sme sa rozosmiali. Marrisa bola také naše mestské strašidlo. Veľakrát som ju aj ľutovala.
 „Idem do mesta, nechceš tam ísť so mnou? Možno stretneš svoju pravú lásku?“ pozval ma Damon. Radostne som sa postavila.
 „Samozrejme, že chcem,“ tešila som sa.
 „Ale bezo mňa nikam nejdete,“ ozval sa Stefan.
 „Žiarliš, braček?“ podpichol ho Damon.
 „Nie, len chcem, aby sa naša sestra vrátila. Veľmi dobre vieš, že keď sa zažerieš do kariet, nič nevnímaš, ešte ju niekto ukradne,“ povedal Stefan a podal mi vôdzku môjho Diabla.
„Pán zodpovedný,“ zaspievali sme s Damonom naraz a rozosmiali sa. Stefan len pokrútil hlavou a vysadol na svojho koňa.
 „Môžete byť radi, že idem s vami,“ hovoril nadurdene.
 „Sme ti zaviazaní,“ povedal Damon a položil si ruku na srdce, aby zdôraznil svoje slová. Potom sme sa už len rozosmiali.  

 

Mystic Falls, súčasnosť

    „Myslíš, že v týchto šatách vyniknú moje očí?“ spýtala sa ma Rebekah. Unavene som zdvihla oči od starého fotoalbumu. Rebekah ide na rande s nejakým smrteľníkom a vyskúšala už asi desať šiat. Bohužiaľ sa rozhodla, že ako jediná žena v dome, jej musím pomôcť vybrať šaty. Moje námietky, že v dome sú aj slúžky a nejaký hybridy ženského pohlavia nereagovala.
 „Myslím, že tvoje oči vyniknú v každej farbe,“ povedala som s falošným úsmevom. Rebekah sa usmiala a začala si česať vlasy. Znudene som ju pozorovala.
 „Vyzeráš rozkošne, Rebekah,“ ozval sa Klausov hlas pri mojom uchu a mne sa chcelo znova vracať.
 „Rebekah vyzerá rozkošne vo všetkom, hlavne keď má prebodnuté srdce, vtedy je na zožratie,“ ozvala som sa s úsmevom. Rebekah sa ku mne rozbehla s jasným cieľom utrhnúť mi hlavu, ale Klaus ju zastavil. Vedela som, že to urobí. Nedovolí, aby mi niekto ublížil. Ubližovať mi môže iba on.
 „Nechápem, prečo si ju ešte nezabil, pokiaľ chceš domáce maznáčika, kúp si psa,“ vyprskla Rebekah.
 „Ale drahá. Sophie sa tu narodila, má tu korene,“ povedal jej Klaus. Rebekah sa objavil na perách desivý úsmev.
 „Ona nič netuší, že?“ spýtala sa veselo.
 „Nie,“ odvetil Klaus s rovnakou radosťou.
 „Čo neviem?“ zaujímala som sa a bojovo som si založila ruky v bok.
 „To, že dnes ideš na prechádzku po nočnom meste,“ objal ma Kol okolo pása. Striaslo ma. Ladným pohybom som ho od seba odtisla.
 „Vidím, že si sa už prebral,“ zamrmlala som otrávene.
 „Vidím, aká si z toho vzrušená,“ povedal a lišiacky sa na mňa usmial. Nereagovala som nijako. Tvár som bola chladnú.
 „Utekaj sa pripraviť a nezabudni, že mám rád šaty a sukne,“ žmurkol na mňa a vytratil sa z izby.
 „Na čo sa mám pripraviť, Klaus?“ spýtala som sa ho.
 „Dnes večer ideš na prechádzku s Kolom, myslím, že ti to už oznámil,“ odsekol Klaus.
 „Ideš s nami?“ opýtala som sa.
 „Samozrejme, že idem,“ usmial sa na mňa. „Nenechám si ujsť vychádzku môjho šteniatka.“ Zahryzla som si do jazyka, aby som mu niečo neodvrkla. Hrdo som sa otočila a odišla z izby.

    Prehrabávala som sa v mojom oblečení. Nikdy som si ho nevybrala sama. Nakupoval za mňa Klaus alebo Rebekah. Niekedy ma zobrala so sebou, ale necítila som sa pri nej uvoľnene. Schmatla som jednoduché dlhé úzke nohavice a obliekla si červené tielko. Vlasy som si nechala rozpustené.
 „Ach, prečo schovávaš tie dokonalé nohy?“ ozval sa za mnou hlas Kola. Prekvapene som sa otočila a Kol ma v tej chvíli zvalil na posteľ. Bol silnejší ako ja, ale aj tak som na neho vycerila zuby a bojovne zasyčala. Kol sa len uškrnul. Rukou mi prešiel po líci a sklonil sa mi ku krku. Chcela som ho odtisnúť, ale zvieral mi ruky a aj nohy.
 „Verím, že mi tie nohy ukážeš v noci,“ zapriadol a mne sa podarilo vyslobodiť si jednu ruku. Z celej sily som ho odsotila.
 „Akurát tak v tvojich snoch,“ odsekla som mu a postavila sa z postele.
 „Páči sa mi, že si taká nepoddajná,“ zamrmlal a žmurkol na mňa. Prevrátila som oči.
 „Ideme?“ spýtal sa s úsmevom a ponúkol mi rameno. Ani som sa na neho nepozrela a s hlavou hore išla vpred. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 3. kapitola:

8. Katerina přispěvatel
21.08.2012 [22:52]

Katerinasuper Emoticon Emoticon Emoticon ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Danča11
20.08.2012 [19:08]

Jsem moc ráda, že jsem na tvoji povídku narazila, protože je prostě úžasná. Opravdu, strašně dobře se to čte, tak jenom piš dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Kola nějak nemusím, ale Klaus... to je můj oblíbenec. Na to, že je Sophie vězeň se k ní chová až podezřele mírně - že by tam byly nějaké sympatie? Emoticon

6. aisha přispěvatel
20.08.2012 [18:37]

aishavšetko sa postupne rozuzlí len treba čas Emoticondakujem za komentáre Emoticon

20.08.2012 [17:39]

maleprase Emoticon Kol vypadá hrozně mile Emoticon Kopla bych ho mezi jeho dokonalé nohy! Jinak nám vůbec nezodpovídáš otázky, to není dobře Emoticon

4. B&B
20.08.2012 [13:55]

rychle další Emoticon Emoticon

3. ZuzunQa
20.08.2012 [12:00]

super, teším sa na ďalšiu kaitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BJaneVolturi
20.08.2012 [10:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nika248
19.08.2012 [15:07]

Ďaľšia super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Som zvedavá, prčo vlastneKlaus Sophie rží, no mám pocit, že má pre ňu slabosť,no možno sa mýlim. Strašne sa tešímna ďaľšiu kapitolu,ktorú dúfam, že pridá čoskoro. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!