OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 12. kapitola



Our Little Sister 12. kapitolaPodarí sa Sophie prebrať Elijaha? Ako to dopadne?
Prajem príjemné čítanie a som zvedavá na vaše komentáre. :)


Mystic Falls, súčasnosť 

 So slzami v očiach som sa rozbehla do miestnosti, kde mal Klaus rakvu s Elijahom. Otvorila som ju a bez rozmýšľania som mu vytiahla dýku zo srdca. Vedela som, že chvíľu potrvá, kým sa Elijah preberie.
 „Tyler,“ začala som hystericky kričať. „Tyler.“ Tyler dobehol ku mne.
 „Daj mi mobil,“ rozkázala som mu.
 „Čo to robíš, z tohto budem mať problém,“ povedal naštvane. Prevrátila som oči.
 „Dobre,“ vzdychla som a schmatla lampu z mosadze. „Nemusíš mi pomáhať a nebudeš mať z toho problém, keď budeš mimo,“ povedala som a zazrela som v jeho očiach paniku. „Odpusť,“ zašepkala som a z celej silu mu vrazila lampu do hlavy. Okamžite zamdlel. Schmatla som drevený kôl a vrazila mu ho do brucha. Z vrecka mu vytiahla mobil a hľadal som číslo. Prvého som našla Damona.
 „Čo chceš, Tyler,“ ozval sa hlas môjho brata.
 „Klaus je na ceste a chystá sa vás zabiť, schovajte sa hocikam, ja už pracujem na pomoci, ale chvíľu to potrvá, dávajte si pozor,“ hovorila som naliehavo a zrušila hovor. Tyler sa začal hýbať. Toto ho dlho mimo neudrží. Všimla som si, že naľavo je cela. Odtiahla som ho tam a zamkla. Bolo mi ho ľúto, ale nemala som čas na výčitky svedomia. Elijah sa začal preberať. Podišla som k nemu a jemne ho hladila po bokoch tváre. Rýchlo. Rýchlo. Rýchlo. Ubehlo desať minút a Elijah otvoril oči.
 „Sophie,“ zachrapčal. Vydýchla som úľavou a dala mu pohár s krvou.
 „Pi, hneď, potrebujem tvoju pomoc,“ súrila som ho. Elijah vzal pohár a začal piť.
 „Čo sa deje, Sophie?“ spýtal sa ma.
 „Klaus sa chystá zabiť mojich bratov, musíš im pomôcť, prosím,“ naliehala som.
 „Sophie, tvoji bratia zomreli v minulom storočí,“ prízvukoval Elijah. Prevrátila som očami. Nemáme čas na vysvetľovanie.
 „Elijah,“ začala som pokojným hlasom „sme v Mystic Falls, viem, že moji bratia žijú, ale dlho nebudú, keď im nepomôžeš, musíš zastaviť Klausa, prosím.“ Elijah prikývol.
 „Zastavím Klausa, ale vieš čo to znamená pre teba, že si ma oživila?“ spýtal sa ma.
 „To nerieš, choď zastaviť svojho brata,“ takmer som kričala. Vedela som, čo to pre mňa znamená. Klaus si neprial, aby som oživovala jeho súrodencov. Elijah je vždy na mojej strane, preto to nechce ešte viac. Klaus ma za to zabije. Oprela som sa o mreže cely, do ktorej som odtiahla Tylera, a čakala.

     Asi o pol hodinu som počula, ako sa Tyler preberá. Bolestivo syčal. Kôl v bruchu ho musel bolieť. Vnímala som, ako si ho vytrhol a rýchlo odfukoval.
 „Sophie?“ spýtal sa do tmy, keďže ja som svetlo v miestnosti zhasla.
 „Tyler,“ odvetila som chladne jeho meno. Nemala som náladu. Sužovali ma obavy a strach z toho, čo bude. Nevedela som, či moji bratia žijú alebo nie. Nevedela som, či Elijah žije. Klaus je schopný všetkého.
 „Prečo si ma sem zatvorila?“ spýtal sa ma. Jeho hlas neznel nahnevane, skôr smutne.
 „Nechcela som, aby si mal problémy s Klausom, že si ma nezadržal. Takto to bude na mne,“ povedala som pravdivo.
 „Prečo sme tu po tme?“ vypytoval sa ďalej.
 „Lebo mi príde dramatickejšie čakať na smrť po tme,“ odvetila som monotónnym hlasom. Cítila som, ako sa dotkol cez mreže mojej ruky. Jeho dotyk ma zahrial na pokožke. Pohladil ma po celej ruke a potom ma vzal za prsty a preplietol si ich. Prišlo mi to ako príliš intímne gesto ale neodtiahla som sa.  
 „Čo sa vlastne stalo?“ spýtal sa ma. Všetko som mu vyrozprávala. Tyler mlčal, len ma počúval. Potom sme už len sedeli a čakali.

     Asi o hodinu sme začuli, ako sa rozrazili vchodové dvere.
 „Kde je?“ začula som vrieskať Klausov hlas. Zovrela som Tylerovi ruku silnejšie.
 „Sophie, okamžite poď sem!“ reval. Pustila som Tylera a išla do haly. Klaus si ma okamžite všimol a vrazil mi kôl tesne pod srdce.
 „Čo si si myslela, že robíš?“ spýtal sa ma zlostne.
 „Klaus,“ zachrapčala som.
 „Nicklaus, pusť ju,“ začula som Rebekah.
 „Má pravdu, Klaus,“ rozoznala som hlas Kola.
 „Nicklaus?“ Toto bol hlas Elijaha. Nevedela som, ako sa sem tak rýchlo dostala Rebekah a Kol, ale pocítila som k ním neuveriteľnú vďačnosť. Klaus hrozivo zavrčal a pustil ma. Dopadla som ťažko na zem a bolestivo vytrhla kôl zarytý v mojom mäse.
 „Mal by si sa už spamätať, Klaus, a prestať ničiť ľudom životy,“ hovorila mu rázne Rebekah.
 „Čo si myslíš, čo tým dokážeš? Všetci ťa len nenávidia,“ pokračovala.
 „Sophie nemala žiadne právo prebudiť Elijaha,“ zúril Klaus. „Všetkých vás prebodnem dýkami a tú malú suku zabijem a budú sa na to pozerať jej vlastný bratia,“ vyhrážal sa naďalej. 
 „Mala plné právo ho prebudiť,“ vložil sa do toho Kol. „Chcel si zabiť jej bratov, jedinú rodinu, ktorú má, urobila to pre záchranu rodiny. Ty by si urobil to isté,“ povedal vážne.
 „Rodina nadovšetko, zabudol si, Nick?“ hrala mu na city Rebekah.
 „A teraz, keď sme už všetci znova spolu, skúsme začať žiť ako ozajstná rodina,“ povedal Elijah. Odmlčal sa a pozrel na mňa. „Začneme tým, že dovolíš Sophie, aby sa vrátila do jej pravého domu,“ dokončil.
 „V žiadnom prípade,“ skríkol Klaus. „Fajn, žime si tu ako rodina, ale tá malá suka nikam nepôjde. Je to jasné, nikam,“ skríkol Klaus a odišiel preč. Rebekah si ma ľútostivo premerala a stratila sa, Kol ju nasledoval. Ostala som sama s Elijahom. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 12. kapitola:

4. aisha přispěvatel
19.10.2012 [17:36]

aishadakujem Emoticon som veľmi ráda, že vás baví Emoticon

3. Kitty97
19.10.2012 [16:55]

Emoticon Emoticon úúúžasnéééé!!! miluju tuhle povídku Emoticon je naprosto dokonalá Emoticon moc se těšim na další kapitolku Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 18.10.2012 [19:24]

Mega úžasné...a Nika248 má pravdu, chtělo by to trochu poodhalit proč jí tam má..jinak krása...moc moc moc se těším na další... Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nika248
18.10.2012 [18:47]

Úžesné. Emoticon Emoticon Emoticon Teda, nie to, že Sophie tam musí naďalej zostať, no to ako si to napísala. Emoticon Bola by som rada, akby si začala odhalovať, prečo ju stál drží, no je to len a len na tebe. Teším sa na ďalšiu a slubujm, že budem jedna z prvýh, ktorí si to prečítajú. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!