OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lucem Vitae: 8. kapitola - Hádka, uražený Sirius a Severus Snape



Lucem Vitae: 8. kapitola - Hádka, uražený Sirius a Severus SnapeDalší kapitolka... Tentokrát se Jammie bude chovat prochu lépe a potom i trochu hůře. Sirius bude stále uražený a Ellisin pohled spočine na dně zmijozelské společnosti, na Severusovi Snapeovi. Užijte si kapitolu, Vaše Nerea.

Kapitola 8.: Hádka, uražený Sirius a Severus Snape

 

         Už jsme seděli u stolů ve Velké síni, když se přihnali Poberti. Tentokrát i s Peterem, který si nemohl nechat ujít snídani. 

       Jamie si nás přejel pohledem a potom pozdravil: „Ahoj, holky. Ahoj, Lily.“ Hned nato si sedl vedle Siriuse a už se ládoval topinkou.

         Lily zvedla hlavu od knížky, kterou si s sebou vzala i na snídani a udiveně se podívala kolem. Pohledem zastavila na Jamesovi a jenom zírala. Sirius už chtěl zase říct nějakou „vtipnou“ poznámku, když se ukázalo Lilyino slušné vychování a řekla: „Dobré ráno, Jamesi.“

       A hned nato zvedl pohled od jídla zase James. Tvářil se tak překvapeně, až mu vypadla topinka z pusy a spolužáci sedící kolem nás se mu začali řehtat.

         Jakmile Jammie vypadl z transu, nasadil normální kukuč ala radostný klaun „Potter“ a začal vyzvídat.

           „Ty… Ty jsi… Ty jsi… Ty jsi mi řekla Jamesi?“ zeptal se s mírným sebejistým úsměvem. Lily si toho samozřejmě všimla a hned nato nasadila naštvaný výraz.

          Mluvila jsem s milým Jamesem a ne s tebou, ty přehnaně sebejistý, pořád otravující Pottere!“ Poslední slovo už pomalu vykřikla, takže je znovu slyšela celá Velká síň, ale Lily to bylo jedno. Myslela si, že se Potter konečně začne chovat alespoň trochu normálně, ale jak vidno, tak ne.

        „Jediný problém je, Evansová, že já jsem James Potter. Moji osobnost nemůžeš jen tak rozdělit!“ naštval se Jammie a dal pořádný důraz na slovo Evansová.

           Lily zrudla od naštvání a potom utekla z Velké síně. Já jsem si, jakožto dobrá pozorovatelka, všimla, že než proběhla dveřmi, tak měla slzy v očích.

         Hned jak se její hábit potřepetal za dveřmi, tak si James sklesle sedl zpět na své místo a svěsil ramena. V jeho obličeji byla vidět lítost nad tím, co právě udělal.

          No, a pak se ozvala Chrisi, úplně zaráz se Siriusem: „No, kámo, tos tomu teda dal.“ Ti dva se na sebe podívali s nevraživostí v očích, ale jelikož Jammie neměl zrovna dobrou náladu, tak se ani nepokusili začít nějako, sebemenší, hádku.

          „Lidi, Lily si tu nechala věci. Zajdu jí je odnést,“ řekl najednou Remus. A v ten moment mi cvaklo.

          „Ne, Reme. Za Lily půjde James.“ Podívala jsem se na právě zmíněného a dost rázně jsem řekla, „A přijdeš k ní s omluvou a se stejnou lítostí jakou cítíš právě teď. A budeš ji oslovovat Lily, i kdyby ti nadávala a i kdyby tě nechtěla ani vidět. Je ti to jasné? Prostě jí říkej Lily.“ Přísně jsem se na Jammieho podívala a svým ostřížím zrakem jsem ho sledovala až k východu z Velké síně.

        Když jsem se pohledem vracela zpět k jídlu, všimla jsem si jednoho velice škodolibého úsměvu… spíš úšklebku od zmijozelského stolu. K tomu úšklebku patřil onyxově černý, ledový pohled, který se zařezával do mě, ale jelikož jsem zažila i pár horších pohledů, odolala jsem se a mile jsem se na autora toho pohledu usmála.

       Byl to takový, asi jako Remus vysoký, černovlasý kluk, s pletí bílou jako sníh a se, zřejmě dávno zlomeným, výrazným nosem, který vévodil jeho tváři.

         Můj milý úsměv ho zřejmě trochu rozhodil a jeho ledovou maskou uniklo jen pár střípků emocí. Byla to možná naděje, okouzlení, ale taky nevěřícnost a potom hněv a zrada. Velice silná spleť emocí.

        S tímto klukem si budu muset popovídat, ale zatím jsem se jen zeptala jen Remuse: „Kdo je ten černovlasý kluk se zlomeným nosem?“

         Remus nestačil ani odpovědět, když se ozval Sirius: „To je Srabus,“ řekl a naprosto lhostejně mrkl směrem k tomu černovlasému klukovi.

       Remus se na něj přísně podíval a řekl: „Jmenuje se Severus Snape, Siriusi.“ A Sirius si jenom odfrkl a dál se, stejně uraženě jako před Jamesovou hádkou s Lily, věnoval jídlu na svém talíři.

        Oh, ještě si promluvíme, Severusi Snape.

 

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lucem Vitae: 8. kapitola - Hádka, uražený Sirius a Severus Snape:

5. BJaneVolturi
08.04.2012 [10:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Asi šílím! Mě se normálně začínají líbit povídky o HP...

4.
Smazat | Upravit | 06.04.2012 [22:03]

Díky děcka.... komentáře vždycky potěší :D

3. incompertus
06.04.2012 [16:34]

wow! :D Emoticon Emoticon Emoticon

2. crusty přispěvatel
05.04.2012 [13:49]

crustyWauu! Neviem sa dočkať ďalšej kapitoly! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Hejly přispěvatel
05.04.2012 [13:40]

Hejly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!