OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lucem Vitae: 4. kapitola - Stará známá a hrozba Lorda Voldemorta



Lucem Vitae: 4. kapitola - Stará známá a hrozba Lorda VoldemortaJe tu čtvrtá kapitola. Stane se něco, nad čím bude Lily hodně přemýšlet a je jen otázkou času, než na to dojde. S přáním pěkného počtení, Nerea.

4. kapitola - Stará známá a hrozba Lorda Voldemorta

Potom, co jsme se převlékly, jsme počkaly, až se vlak zastaví a potom jsme se spolu s ostatními studenty vydaly ke kočárům s testrály. Viděla jsem je. A ano, viděla jsem někoho zemřít. Ten někdo byla má matka. Ne že by si to nezasloužila, ale když vás zabije vaše prvorozená dcera tak je to opravdu nářez.

Blackyho, který teď seděl v lodičce spolu s Hagridem, jsem se musela vzdát, neboť do Bradavic smí pouze žáby, kočky a sovy. Na pejsky asi zapomněli, což je velice smutné, protože mi Blacky v posledních letech dost pomohl.

Kočárem jsme se dopravili až ke škole, potom jsme pěšky přešly do Velké símě, kde jsme zasedli ke stolům. Konkrétně já a holky jsme si sedly k Nebelvírskému stolu, ale Malfoy a jeho banda ke Zmijozelskému.

Po úvodní písni a zařazování prvňáků měl Albus proslov: „Vítejte v novém školním roce. Letos tu máme pár změn," kývl hlavou ke mně, „přestoupila k nám nová žačka z Krásnohůlek, Ellise Whiteová," řekl a pokynul mi, abych si stoupla.

Stoupla jsem si a najednou na mě zakotvily všechny páry očí ve Velké síni. Nejvíce jsem však vnímala pohled Siriuse Blacka, který seděl o několik sedadel blíže ke dveřím ze síně.

„Dále vás chci upozornit, že je přísně zakázáno zdržovat se mimo společenské místnosti po večerce. Neboť jak potvrdil sám ministr, černokněžník říkající si Lord Voldemort provádí nečekané útoky na města po celé Anglii. Ale nebojte se, v Bradavicích bylo, je a bude vždy bezpečno. Za to ručím," odmlčel se a potom nahodil milý úsměv, „můžete začít hodovat."

A jakmile to řekl, na všech čtyřech stolech se objevily haldy rozmanitého jídla. A já jsem zůstala jen udiveně hledět. Nikdy mi to nepřišlo tak magické jako teď. Tolik smíchu kolem, přátelství a vzkvétající lásky jsem dlouho neviděla a byla by to škoda, kdyby toto všechno zničil někdo jako Tom Raddle. Ne. Bradavice nepadnou a moji noví přátelé neumřou jen proto, že jsou z mudlovských rodin, nebo proto, že se s mudly kamarádí.

Ne, tohle já nedovolím. Slíbila jsem si, protože kdyby se tak stalo, byla by to moje vina. Protože to kvůli mně se z milého Toma Raddla stal pomstychtivý, bezcitný a krutý černokněžník.

Z přemýšlení mě vytrhl až otravný hlas Jamese Pottera: „Hej, Evansová! Jaký jsi měla prázdniny?!" zařval až neurvale přes skoro celou Velkou síň.

Lily se na něj zamračila a potom odpověděla: „Když jsem tě neviděla?" ujistila se. „Bylo to lepší než kdykoli, když tě vidím," odsekla a naštvaně se otočila zády k Pobertům a začala na Jamese potichu nadávat.

Po večeři pro nás měl Albus ještě pár pokynů, ale potom nás s přáním dobré noci vyhnal od, teď už prázdných, stolů z Velké síně do ložnic. Lily a Chrisi mě dovedly do Nebelvírské společenské místnosti. Jen u Buclaté dámy jsme se trochu pozastavily.

Došly jsme ke vstupu, když se na nás z obrazu zadívala baculatá žena v růžových řeckých šatech - Buclatá dáma.

„Drahouškové, víte heslo?" usmála se na nás tak slaďoučkým úsměvem, až mi z toho šel mráz po zádech.

Lily, jako dobře informovaná a bystrá studentka, heslo samozřejmě věděla. Bylo to latinsky: „Vitae Draconis." Přeloženo: Život Draka. Nevím, kdo to vymýšlel, ale až moc mi to připomíná sousloví Lucem Vitae - Světlo Života, předmět, díky němuž jsem tady.
Buclatá dáma se usmála a se slovy: „Dobrou noc, Ellise," nás pustila obrazem do společenky.

Lily se nad tím přáním trochu zarazila a začala přemýšlet a to nebylo dobré. Nestihla dokončit svoje myšlenkové pochody díky Chrisi, která ji jako mávnutím proutku rozptýlila, ale já věděla, že si nedá pokoj, doku na to nepřijde. Je moc všímavá, taky zvědavá a k tomu všemu je nadprůměrně inteligentní. Smrtelná to kombinace.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lucem Vitae: 4. kapitola - Stará známá a hrozba Lorda Voldemorta:

6. meg
05.03.2012 [21:21]

Vypadá to, že asi něco s Tomem měla Emoticon

5. ZuzunQa
23.02.2012 [20:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
úplne super kapitolka

4. incompertus
23.02.2012 [18:58]

super kapitola, chce to co nejrychlejš přidat další ;)

3. Attia přispěvatel
23.02.2012 [18:36]

AttiaSkvělé, akorád by mě zajímalo to o tom Raddelovi... moc se mi to libilo. Vážně se už nemůžu dočkat co se tam vyvine, no nechám se překvapit... Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 23.02.2012 [15:32]

Soráč... Emoticon fakt moc se omlouvám... Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 23.02.2012 [12:33]

*Počáteční uvozovky se píší dole!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!