OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hunger Games - Buď a Nebo 10. kapitola



Hunger Games - Buď a Nebo 10. kapitolaBUM. Zazní rána. Rána do mého srdce...

Dobíhájí na malý palouček. Stojím ve stínu lesa. Prvního obličeje si všimnu téměř okamžitě. Ben. Má jemný rozcuch a tričko mu krásně obtahuje svaly. Nejmenší z nich, Quinn, má roztžené kalhoty. Takže asi ona spadla. Taky si všimnu, že Mark sedí na zemi. Něco mu je. Vrhnu se k nim. Jakmile dupnu na větev a objevím se ve svitu, všichni na mne obrátí zrak.

„Co se stalo?" Nečekám jak zareágují a bežím k Markovi. Na noze má tržnou ránu. „Od čeho to je?" Položím ho do trávy.

„Od oštěpu," zakňučí Mark a lehne si. Zcela dobrovolně. Pak někde praskne větvička. 

„Hlídete!" řeknu všem okolo a chytnu Marka za nohu. „To bude dobrý." Poposunu si toulec na zádech. Kolem dokola začneou řvát splátci.

„Kdo tam je?!" zaječí Alexis k lesu.

„Vylezte!" křičí Louis. Pak se podívám před sebe a uvidím malou Quinn. Kouká se na mě s otevřenými ústy. Její vykulené oči na mě tupě zírají. Koukám na ni. Pak ze zoufalosti běžím k ní. Chytám ji. 

„Quinn!!!" křičím. Ze zad jí trčí nůž. Vím to, protože jsem na něj šáhla. Vidím, jak se jí roztahují zorničky a cítím, jak naposledy vydechuje. Pak už mi padá přes ruky. Když se otočím, bitva je v plném proudu. Nějaká blondýna drží Alexis a chce jí podříznout krk. Běžím tam a rychle ji odkopnu. Padá za ni, ale rychle se zvedá a běží zpátky. Klekám si na jedno koleno a druhé dám do kolmé polohy k tělu. Rychle vezmu luk a ze zad vytáhnu šíp. Natáhnu na tětivu a vystřelím. Trefila jsem se, ale né tak jak jsem chtěla. Trefila jsem se do ramene, ale mělo to být srdce. Luk je težší něž můj doma a šípy jiného rázu tak celkově. Ale teď už to vím a když vystřelím další šíp, trefím cíl. Dívka padá mrtvá k zemi. Najednou jakoby se pro mě zastavil čas. Zabila jsem. Né zvíře, ale člověka. A to konkrétně dívku, která mohla být stejně stará. Mohla mít rodinu. Teda určitě měla rodinu. Chtěla se jen pokusit přežít. A já ji zabila. Zabila. Padám na kolena a chytám se za hlavu. Pořád slyším jen slovo zabila. Neustále mi běží v hlavě. 

„Stacey!!!" řve někdo mé jméno. „Stacey!!! Uhni krucinál!!" Ben. Hned se zvedám a otáčím se. Za mnou běží vysoký kluk. Natažený měč nad hlavou. Bleskově vytáhnu nože a zapřu se nohama. Přiběhne ke mně a prudký náraz mě donutí přepadnout dozadu. Kluk si na mě lehne, drží mě. Nože mám vedle hlavy a zaklíněné ruce nemůžu použít k obraně. Kluk má teplý dech a je přesně mého typu. Odloží meč a zvedne mě. Mrskám sebou, ale je silnější. Chci ho kopnout do rozkroku, ale nedaří se mi to. Kopu mimo. Nese mě pryč a já za ním jen vidím, jak mladý hnědovlasý hoch chytá Alexis a jedním pohybem ji podřezává hrdlo. Začnou s emi drát slzy v očích když vidím na zemi můj luk. Pak zase vzhlédnu a všimnu si, že už jsme v lese. Polknu. Co chce dělat? Louise se zmocňují dva kluci a dívka mu bodá nůž do zad. A znovu a znovu, až padne mrtev k zemi. Pak si všimnu Bena. Zrovna když padá k zemi a blonďák z něj vytahuje meč. Jakoby ho však vytáhl mě. Protože i já mám teď velkou díru v srdci. Pak pětkrát uslyším výstřel z děla a zavřu oči. Nevím, kam mě nese, ale on ani já nemáme zbraň. Tak proč vzdorovat. Stejně na to nemám sílu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hunger Games - Buď a Nebo 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!