OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hluboko v duši - 6. kapitola



Hluboko v duši - 6. kapitolaEleně je 25 let a žije skromný život v rušném centru Seattlu. Do její vysněné pohádky to má daleko, ale ona si nestěžuje. Je tichá a uzavřená a ani hrstka lidí, kteří se zdržují v její přítomnosti, jí nedokáže úplně porozumět. Jen si o ní tiše šeptají, že v jejích očích se zrcadlí zvláštní prázdnota. Prázdnota člověka, který ví příliš mnoho…

Stará parta

„Cože?! Děláš si legraci? Damone, tohle přece nejde! Já…“ vyjeveně nadávala Elena do telefonu, ale zasekla se, když zazvonil zvonek. Jesse celému představení přihlížel s nepříčetným výrazem ve tváři. Dost ho štvalo, že Elena ten telefon vůbec zvedala, ale nestihl říct ani slovo a pak už ho jeho hnědovlasá přítelkyně jen umlčovala psím pohledem.

„… si nemůžu pozvat do svého malinkatého bytu celou svojí teenagerskou minulost!“ dopověděla, když otevřela dveře a Damon se zářivým úsměvem nakráčel dovnitř. Za ním stojící Jeremy se jen nevinně usmál a vešel taky. Caroline s Tylerem stáli ruku v ruce ve dveřích a tvářili se jako dvě sluníčka, ale než stihli cokoliv říct, objevila se Bonnie a sevřela Elenu ve svém objetí.

„Ahoj Bonnie,“ pozdravila Elena svou kamarádku a pak se podezřívavě podívala na barbie s kenem ve dveřích.

„Vážně? Jeho si do baráku pozveš a nás ne?“ spustila uraženě a ukázala přitom na Damona.

„Mně nepřipadalo, že by ho někdo zval,“ zasyčel Jesse, který se zjevil za Elenou. Jistě, Jesse nevěděl, že Elena Damona už pozvala. Popravdě nevěděl ani to, že Damon musí být pozván.

„Jesse, tohle je moje kamarádka ze střední Caroline a její přítel Tyler, taky kamarád. Vyrůstali jsme spolu. Stejně tak s Bonnie, to je ta holka, co se mi přehrabuje v botníku, a mého bratra Jeremyho znáš z fotek. Lidi, tohle je můj přítel Jesse,“ představila všechny Elena a snažila se přitom pohledem uklidnit otce svojí dcery.

„Bezva, moc mě těší. Tak co bude, Eleno?“ prskala dál Caroline.

„Fajn, pojďte dál, ale žádný blbosti,“ uhnula jim Elena z cesty a její blonďatá kamarádka nakráčela do bytu se zářivým úsměvem. Tyler počastoval Elenu omluvným pohledem, ale ta mu na odpověď jen pobaveně protočila oči. Když už byl do bytu pozvaný Damon, pak hybrid s dříve celkem nadějnou fotbalovou kariérou a jeho upíří a občas poměrně lehkomyslná přítelkyně to vážně nevytrhnou.

„A můžu vědět, proč se celá minulost mojí přítelkyně, která o ní jen tak mezi řečí odmítala mluvit, zjeví zničehonic na prahu?“ zeptal se nevrle Jesse, když přestal kroutit hlavou nad scénou, která se mu právě odehrála před očima. Moc mu nešlo do hlavy, proč tam ti dva stáli na prahu a trvali na Elenině pozvání. Ne, že by jim upíral slušnost, ale čeho je moc…

„Jsme tu přece kvůli Stefanovi,“ vypálila okamžitě Care s důležitou samozřejmostí dřív, než ji Elena stihla umlčet pohledem.

„Hups, asi jsem řekla něco špatně,“ zacouvala blondýnka do stínu pokoje a vypadala, že se snaží zmizet.

„Kdo je sakra ten Stefan?“ ptal se vytočeně Jesse, který si připadal, jak ve zlém snu. Vůbec nevěděl, co se okolo děje, proč Elenin bratr sedí s tím Damonem na jejich gauči a vyměňují si obezřetné pohledy s Tylerem, blond holka proč vypadá, že se schovává jak před Elenou, tak před tou Bonnie.

„Jesse, zlato, co kdybys vzal Raven ven, bude ráda, že tě má jen pro sebe,“ zkusila to Elena na svého přítele, ale sama dobře věděla, že to neprojde. Jesse ji tu rozhodně nenechá, na to je příliš žárlivý a zvědavý.

„To teda ani náhodou! Ne dřív, než mi vysvětlíš, o co tu sakra běží!“ zatvrdil se Jesse a sedl si na křeslo naproti Damonovi. Ruce měl složené na prsou a pohled, který věnoval staršímu Salvatorovi, se nápadně podobal pohledu jeho čtyřleté dcery, když jí rodiče nechtějí koupit zmrzlinu. Damona to pobavilo a nebyl by to on, kdyby se nezasmál nahlas. Jeremy, který byl celého mini dramatu svědkem a z minulosti od Damona ledacos pochytil, se zasmál taky. Všechny pohledy se v tu chvíli uraženě stočily k nim, až na Tylera, který nevěděl, jak se tvářit a po pravdě se chtěl smát taky.

„Kdo je Raven?“ protrhla chvilkové napjaté ticho Caroline.

„Moje a Jesseho dcera,“ odpověděla ihned po pravdě Elena.

„Přesně tak, a jelikož právě spinká o pokoj vedle, jsou jí teprve čtyři, takže je celkem bezbranná a její matka si přivedla domů pět naprosto neznámých lidí, zaslouží si její otec vědět, s kým má sakra tu čest!“ Jesse byl čím dál nepříčetnější.

„Ne, že by ti to bylo k něčemu užitečný,“ bavil se Damon. Tentokrát vraždila pohledem jen Elena, všechny ostatní představa Jesseho, jakožto ochránce rodiny v jejich konkurenci, celkem pobavila, byť to většina z nich nedala najevo a tvářila se nezúčastněně. Jesse viděl rudě a Elena potřebovala celou tuhle scénu nějak ukončit. Udělá to jednoduše, řekne mu pravdu, jen ne celou.

„Stefan je Damonův mladší bratr, měl v minulosti pár problémů, ze kterých se nikdy nedostal a my jsme byli jeho nejbližší rodina a přátelé, které měl. Bohužel před lety zmizel a teď se usídlil tady ve městě,“ spustila Elena historku o spoustě vynechaných detailech.

„A proto jste se všichni svolali k nám do bytu? Vždyť za tebou včera sám přišel, proč sis na něj prostě nevzala kontakt a nevyřešila to sama?“ stále nechápal Jesse. Elena si povzdychla.

„Říkám ti, že Stefan měl a má nějaké problémy…“ začala Elena a rozhodně neplánovala ty problémy vysvětlovat.

„Stefan tu byl?!“ zasípala Caroline, která se až teď probrala a všechno jí došlo.

„Drahý Jesse, víš, můj mladší bráška je tak trochu ten vrah, jehož hrůzné činy běží v každých zprávách,“ vypálil Damon se svým typickým klidem a dál se bavil dalším z Jesseho bohaté zásoby výrazů. Tentokrát to byl výraz naprostého šoku. Elena zašeptala Damonovi cosi o tom, že ho zabije, ale on se jen křivě pousmál.

„Proto jsem mu zavřela před nosem a proto chci, aby ses mu vyhýbal a Raven všude doprovázel, když já nebudu moct,“ vydechla Elena naprosto vážně. Sice věděla, že Jesse by proti Stefanovi nic nezmohl, ale tak tajně doufala, že když budou jen na veřejných místech, na Stefana vůbec nenarazí.

„A proč na něj prostě nezavoláte policii?“ zeptal se Jesse, už podstatně klidněji. Alespoň v jistém slova smyslu.

„Asi protože nevíme kde zrovna je a taky protože by s ním policie stejně nic nezmohla,“ odpověděl sarkasticky Jeremy a hned si uvědomil, že druhá věta jeho souvětí byla trochu navíc.

„Jak nezmohla?“ divil se Jesse. Elena se zoufale zhroutila na pohovku vedle svého bratra, který jí věnoval omluvný pohled. Už si myslela, že je z toho venku. Jesse vypadal, že ho jejich odpovědi uspokojily, ale teď se bude ptát dál.

„Musíš se pořád tak blbě vyptávat? Copak nechápeš, že jsou věci, do kterých ti nic není? Tohle je Elenina a naše minulost, naše věc a rozhodně není příjemná!“ rozohnila se na Jesseho Bonnie ve snaze zachránit situaci.

„Musím, protože se jedná o celkem nebezpečnou minulost mojí holky, se kterou už pár let žiju a která vychovává moji malou dcerku!“ vrátil jí to Jesse.

„Bonnie, to už je jedno. Stejně bychom mu to měli říct, tady žádné nebezpečí vyzrazení nehrozí. Seattle není Mystic Falls, tady neexistuje žádná rada,“ zastavila Bonnie v nádech k odpovědi Elena. Její hlas zněl rezignovaně a smutně, takže Damona donutil vrhnout na Elenu starostlivý pohled. Oplatila mu to úsměvem.

„Můžete mi někdo vysvětlit, co řešíte teď?!“ Jesse zase soptil. Elena však nebyla schopná dalšího vysvětlování a tak jen kývla na Damona, že to nechá na něm.

„Jesse, mám na tebe otázku. Věřil si někdy na čarodějnice, vlkodlaky nebo upíry?“ začal Damon a Jesse vyprskl smíchy.

„No, když mi bylo pět, proč?“ pobavilo ho to, stále se smál, ale úsměv mu ztuhl, když zjistil, že všichni ostatní se tváří vážně.

„Tak bys měl asi znovu začít,“ odpověděl mu Damon smrtelně vážně.

„Fajn lidi, a teď vážně. Co to meleš proboha?“ Jesse se dál smál, celé tohle rozptylování mu přišlo pitomé, ale byl zvědavý, kam se to vyvine. K vážnějším tématům se dostanou později.

„Chci ti říct, že támhleta slečna se soudivýma očkama je čarodějnice. Že tady blondie, já a pochopitelně i můj mladší bratr jsme upíři a táhle bloncky přítel je hybrid vlkodlaka a upíra,“ vyklopil všechno Damon narovinu. Jesse na něj chvilku koukal a pak vybuchl v smích.

„Jo, no hezký a teď zpátky k tématu jo?“ dostal ze sebe, když se dosmál.

„Jesse, ale oni…“ dostávala ze sebe nejistě Elena, když ji Damon přerušil.

„Tak jak mi vysvětlíš tohle?“ svou upíří rychlostí se přemístil z gauče k Jessemu, kterého chytl pod krkem a uvěznil v křesle. Jeho tvář se změnila v tu děsivou, upíří a dal si hodně záležet, aby Elenin přítel nepřehlédnul jeho špičáky. Jesse zalapal hrůzně po dechu a zorničky se mu rozšířily strachem.

„Jo, tahle reakce se mi líbí víc,“ prohlásil spokojeně a už normální rychlostí se vrátil zpět na gauč, aby si tentokrát sedl vedle Eleny. Ta se na něj podívala dost naštvaným pohledem. Rozhodně nechtěla, aby Damon Jesseho vyděsil k smrti. Damon se na ni však jen zářivě usmál. Jesse nebyl schopen slova. Jen poplašeně přeskakoval pohledem z jednoho z hostů na druhého a snažil se všechno vstřebat.

„To… to přece není možné,“ koktal poplašeně Jesse, teď už stál na nohou a poplašeně couval k Raven do pokoje.


 

Pro ty z Vás, kteří nečtou Paprsek slunce, tu mám menší oznámení. Mám dva týdny do uzavření pololetního vysvědčení a tudíž o mně teď chvilku neuslyšíte. Vrátím se s novými částmi, až budu mít ve škole všechno hotové. Snad to pochopíte.

Faith


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hluboko v duši - 6. kapitola:

8. Lili
13.01.2012 [22:29]

Senzační kapitolka. Taky tak milujete, když jste jediní v místnosti co nemají tušení co se děje? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. LittleGii
09.01.2012 [20:53]

dalšíííí :D

6. veu
08.01.2012 [16:05]

Bože, Damon je dokonalej! Emoticon Byla to dokonalá kapitolka a asi to do toho devatenáctýho nevdržím - budeš mě mít asi na svědomí! Emoticon Už se moc těším na další kapitolu, protože tahle povídka je vážně originální a jelikož ty píšeš narosto úžasně - je tahle povídka také úžasná.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Shade
08.01.2012 [12:35]

Utvrdila si mě v tom, že nemám Jesse ráda. Chápu, je to pro něj asi těžký, ale i tak se k Eleně nechová zrovna nejlíp. Kapitolka samozřejmě skvělá. Nemůžu se dočkat další! Emoticon

4. Simonqua přispěvatel
07.01.2012 [22:08]

Simonquachápem, ale neviem ako to vydržím...
Nádherná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. incompertus
06.01.2012 [18:13]

pochopíme, chápeme, a budeme chápat ;)
NE ! nenechávej ho jí odnést !(Myslím Jeseeho Raven)
Jojo, čekala jsem, že vytasí svůj upíří obličej :D Ale působivější by to bylo u Caroline :D.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Killy přispěvatel
05.01.2012 [22:25]

Killyno hej, no.... chápem to... Emoticon A krásna kapitolka ako vždy!!!! Emoticon Emoticon

1. martinexa přispěvatel
05.01.2012 [21:00]

martinexaNo být Jessem tak asi padnu na hubu. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!