OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Forgiveness - 7. kapitola



Forgiveness - 7. kapitolaJenny odjíždí domů, Mark na studijní po byt na Aljašce... A Callie dostihne nečekaná zpráva.

7. kapitola

Velké holky nebrečí

Callie

Protáhla jsem se na posteli. Pomalu jsem se posadila, protější postel byla prázdná. Mrkla jsem na budík… Půl jedenáctý… trošku jsem si přispala. Jenny je už určitě n a rande s tím… Lukem. Vyhrabal jsem se z postele a natáhla na sebe teplákovku. Na chodbě mě praštil do nosu zápach spáleniny. Neomylně se nesl z kuchyně. Zvědavě jsem tam nakoukla.

„Podpalujete dům?“ zeptala jsem se škodolibě.

„Děláme snídani,“ vysvětlil Mark a snažil se dostat omeletu z pánve.

„Aha, tak to jo,“ usmála jsem se. „Ukaž mi to,“ vzala jsem mu to z ruky. Po bližším prozkoumání jsem pánvičku hodila do dřezu, aby se odmočila.

„A co budeme jíst?“ zajímalo Adriana. Protočila jsem oči. Neodpovídala jsem a vyndala vaflovač. Přísady byly roztahané po celé kuchyni. Ne, že bych byla přehnaná hospodyňka, ale pořádek v kuchyni je půl úspěchu. Za půl hodiny bylo jídlo na stole.

„Hmm, voní to,“ pochválili mě.

„Měla bys zůstat jako kuchařka,“ oznámil mi Adrian. Zamračila jsem se.

„Ani omylem,“ řekla jsem rázně. „Nehodlám se zahrabat v kuchyni,“ zavrtěla jsem hlavou.

„To měla být pochvala,“ vysvětlil. „Byla by tě škoda, kdybys byla jenom doma,“ pokračoval. „Musíš přece taky chodit nakupovat,“ smál se.

„Opouští tě někdy humor?“ zeptala jsem se.

„Moment… hmm… asi ne,“ usoudil nakonec. Proti své vůli jsem se usmála.

„Ahojky,“ vlétal dovnitř Jenny. Sborově jsme ji pozdravili. „Můžu s tebou mluvit Callie?“

„Jo, jasně,“ zvedla jsem se. Odešly jsme do obýváku. „Tak povídej,“ vybídla jsem ji.

„On je tak… nevím… prostě skvělej!“ rozplývala se. „Vtipnej a v neposlední řadě hezkej… Asi jsem se zamilovala,“ zapadla hlouběji do křesla.

„A co budeš dělat?“ zajímala jsem se.

„Odejdu… Slíbil, že si budeme psát a přijede za mnou,“ na tváři měla nepřítomný výraz. „Kalifornie není na druhém konci světa.“ Viděla jsem tenhle vztah docela skepticky, ale nechtěla jsem jí kazit radost.

„Máš sbaleno?“ začala jsem z jiné soudku.

„Jo… ptala ses mě už včera,“ zahučela otráveně. Byla jsem přesvědčená, že dál chtěla básnit o Lukovi.

„Dobře, ještě si to překontroluj,“ doporučila jsem jí a nedělala si naděje, že mě poslechne.

„Někdy jsi horší než máma,“ mračila se, ale koutky jí cukaly.

„Beru to jako poklonu,“ řekla jsem. Vyplázla na mě jazyk a šla do mého pokoje. Zírat do zdi a přemýšlet o Lukovi… Upřímně? Závidím jí. Vytáhla jsem mobil a vytočila Alexovo číslo. Měl tam hlasovou schránku. Nechala jsem mu krátký a stručný vzkaz… Bála jsem se o něj. Týden se neozval.

„Kde je Jenny?“ zeptal se Mark, když se najedl.

„V pokoji, už jedete?“ zesmutněla jsem. Víkend rychle utekl a já si sestry moc neužila.

„Jo, časová rezerva,“ cvrknul mě do nosu. Vtipkoval, dělal hlouposti, ale bylo na něm vidět, že ho taky odjezd Jenny sebral.

„Jdu jí pomoct s balením,“ zvedla jsem se. Jenny seděla u mého psacího stolu a koukala zasněně z okna. „To jsem si mohla myslet,“ usmála jsem se. „Máš všechno?“ pokračovala jsem.

„Jo,“ zahučela.

„Fakt, a co peněženku?“ ukázala jsem na postel.

„Tak jsem ji zapomněla,“ protočila očima. „To je toho.“

„Mark už je připravenej tě odvézt,“ položila jsem jí ruku na rameno a stiskla.

„Opravdu? Nějak rychle to uteklo,“ zkonstatovala.

„Hotovo?“ otevřel dveře Mark. „Nějak se ti rozmnožily tašky,“ zakroutil hlavou. Obě jsme se rozesmály. Je pravda, že Jenny si odváží sebou snad půlku mého šatníku.

„Stává se,“ pokrčila jsem rameny.

„To doneseš,“ podporovala mě Jenny. „Jsi silák.“

„Jsem rád, že mě nepodceňujete,“ naparoval se jako holub. Veselá nálada nás rychle opustila a všichni jsme zvážněli.

„Tak… asi ahoj,“ začala jsem a pevně ji objala. Do očí se mi draly slzy.

„Mám tě ráda,“ zašeptala mi do ucha.

„Já tebe taky,“ nenápadně jsem si otřela oči. „Brzo se uvidíme,“ slíbila jsem trochu dutým hlasem. Jenny začala taky brečet.

„No ták, nebrečte. Velké holky nebrečí,“ utahoval si z nás Mark.

„Dobře… tak ahoj,“ usmála jsem se.

„Ahoj,“ objala mě naposledy.

„Tak jedeme, taxi čeká dole,“ popoháněl ji Mark. „Pošlu ti pohled z Aljašky,“ usmál se na mě.

„No jo vlastně, ty jedeš dneska,“ uvědomila jsem si.

„Jo, a bylo by ohromně milý, kdybys mi zkontrolovala zabalené věci. Tobě to tak jde,“ mrkl na mě a vytlačil Jenny ze dveří.

„Páni, tys umyl nádobí?“ vydechla jsem ohromeně, když jsem viděla Adriana, jak si utírá ruce.

„Proč se divíš, jsem všestranně nadaný,“ zazubil se na mě. „Prostě talent.“

„Všestranně, jo?“ zasmála jsem se. Vzápětí jsem si uvědomila, že jsem si pěkně naběhla.

Adrian se chytl příležitosti. „Chceš to předvést?“ Zrudla jsem.

„To nebude nutný,“ odmítal jsem. „Ty jedeš taky na Aljašku?“ zeptala jsem se.

„Ne, jsem v jiný studijní skupině,“ zavrtěl hlavou.

„Aha,“ řekla jsem inteligentně. Je možný, že jsem měla radost, že nikam nejede. A taky jsem ocenila, že se nezabýval včerejším večerem. „No,“ odkašlala jsem si. „Myslím, že si půjdu uklidit do pokoje.“ Rozhlédla jsem se kolem. „No a ty se tu chovej jako doma.“

„To nemusíš nabízet dvakrát,“ mrkl na mě. S úsměvem jsem zavrtěla hlavou.

***

„Tak tam pozdravuj,“ zasmála jsem se a Marka.

„Budu. A kdyby ses tu bála, zavolej… Třeba Adrianovi,“ zašklebil se na mě. Vyvalila jsem oči.

„To nebude nutný,“ vyhrkla jsem. Sice tu budu sama, ale to jsem byla i v Evropě. Jane jede totiž taky.

„Jsem ti vždy k dispozici,“ zasalutoval Adrian.

„Hmm, díky,“ zabručela jsem. Jedna má část byla nadšená tím, že bych tu byla s Adrianem sama… Ta druhá rozumnější byla zděšená.

„Tak tu nezlob a ahoj,“ zamával Mark a nastoupil do taxíku.

„Já asi taky půjdu,“ řekl po chvíli Adrian. „Vezmu si věci,“ kývl směrem k bytu.

„Jak chceš,“ pokrčila jsem rameny. Zrovna když jsem odemykala dveře, začal zvonit telefon.

„Prosím, Kingová,“ ohlásila jsem se.

„Dobrý den. Tady kapitán Smith. Salemská policie,“ představil se mužský hlas, teda kapitán Smith. Zatrnulo ve mně. „Volám kvůli Alexandrovi Jacksonovi.“ Před očima se mi zatmělo.

„S-stalo se mu něco?“ dostala jsem ze sebe. Adrian se zastavil na odchodu.

„Ne, byl zatčen.“ Ještě lepší.

„Zatčen?“ zalapala jsem po dechu. „Jak, jak to myslíte? Co udělal?“

„Pan Jackson byl zatčen kvůli znásilnění. Budeme potřebovat…“ Neposlouchala jsem ho, můj mozek zpracovával, že můj kluk někoho znásilnil. Všechno ve mně se tomu příčilo. Alex je přece tak slušný!

„Pardon, cože jste říkal?“ přerušila jsem ho.

„Budeme potřebovat vaši výpověď,“ zopakoval trpělivě. „Co možná nejdřív,“ dodal.

„Ano… Já… Já tam přijdu ještě dneska?“ vydechla jsem.

„Dobře, děkuji vám. Nashledanou.“ Děkuji, nashledanou. Bože. Nevěděla jsem, jak jsem zavěsila, nevím co se dělo. Probrala jsem se na gauči v obýváku. Nade mnou se skláněl Adrian.

6. kapitola 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forgiveness - 7. kapitola:

10.
Smazat | Upravit | 08.09.2011 [18:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. nesinka přispěvatel
08.09.2011 [17:00]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon

8. Daisy94 přispěvatel
07.09.2011 [9:04]

Daisy94Snažím se teď napsat delší kapitolu, takhle byla fakt nejkratší. Emoticon Doufám, že další kapča bude co nejdřív, ale nemůžu nic slibovat. Ale snažím se. Emoticon

7. Hejly
06.09.2011 [21:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 06.09.2011 [16:22]

*Pozor na skloňování ji/jí a překlepy. Emoticon

5. Tamina56
05.09.2011 [19:58]

Supeeer Emoticon Emoticon Potrebujem pokračko... Emoticon Emoticon

4. martinexa přispěvatel
04.09.2011 [20:30]

martinexaTěšim se na pokračování škoda, že mi Mark odjel pryč:/

3. MillieFarglot admin
04.09.2011 [17:43]

MillieFarglotTak to bola teda nečakaná správa! Emoticon Myslela som si, že Alex je úplne v pohode chalan... ale možno je, len toto je nejaké nedorozumenie. Dúfam, že to je nejaké nedorozumenie, ale na druhej strane - ak by to tak bolo, Calie by nemala žiadny vzťah a mohla by si niečo začať konečne s Adrianom, ktorý je neustále pri nej... Emoticon A furt je tam s ňou, tak ten, čo jej stojí na kábli, by sa mohol presunúť, nech jej konečne dojde, že je doňho úplný blázon. (Mimochodom, konečne Jenny odišla a nechala Adriana na pokoji. Emoticon )
To by bolo ku kapitole, ale dnes mám na srdci ešte niečo iné. Som rada, že kapitoly pridávaš dosť často. (Však aj nie, keď si stále pýtame ďalšie kapitoly, že? :D ) Ale myslím, že by si niektoré scény mohla viac rozpisovať. Takto je kapitola kratšia a mám pocit, že je... holá. Viem, že sa snažíš pridať kapitolu čo najskôr, no myslím, že nás nezabije (a budem sa snažiť prežiť bez ďalšej dávky Adriana), keď budem ďalšia kapča dlhšia a trošku viac rozpísaná. Nie veľa, len tak trošku. Emoticon
V každom prípade - kapitola bola pekná a ja sa nemôžem dočkať pokračovania, pretože chcem vysvetlenie toho, prečo to Alex urobil a prečo sa jej tak dlho neozýval.
Mimochodom, ak by som ďalšie diely komentovala neskôr, tak si nemysli, že som sa na poviedku vykašľala, ale idem na strednú a netuším, čo to bude. O:)
Emoticon Emoticon Emoticon

2. Sarah
03.09.2011 [21:13]

úžasnýýýýýýýýý chci pokráčko pls... :) Emoticon Emoticon

1. kiki
03.09.2011 [20:27]

Skvělééé!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Adrian je užasnej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A Alex mě překvapil násilník??? Tak to jsem si nemyslela.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!