OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Eona - příběh dračího oka - Prolog + 1. kapitola



Eona - příběh dračího oka - Prolog + 1. kapitolaProlog se skládá z úryvků knihy: Eona - poslední dračí oko od Alison Goodmanové.
Eona, šestnáctiletá dívka se stala zrcadlovým dračím okem. Získala si city samotmého perlového císaře Kyga jemuž je osmnáct let. Vše se má podrobit skoušce jeho citů a poviností ochraňovat zemi. Když Eona spolu s panem Idem, kterého vysvobodila ze Sethonova žaláře, zachrání loď před smrští tím, že ovládne jeho vůli pomocí touhy a vášně, se vše značně zamotá a Kygova důvěra k Eoně bude menší. Eona se pomalu dozvídá, že císařská perla, kterou má Kygo všitou do hrudi, je dračí vejce obrození. Kvůli tomu všemu vypukne válka. Sethonova armáda patnáctitisíc mužů proti pár tisícům lidí z odboje a samozřejmě i dvě dračí oči. Jenže pan Ido prahne jen po moci dračího oka a nechce se jí za žádnou cenu vzdát, proto se postaví proti Eoně a Kygovi, aby ovládl moc všech dvanácti dračích očí.

Prolog

…Kygo napřáhl meč, jenže Ido už skočil. Celou váhou vrazil Kygovi do zad svůj dlouhý nůž. Vycenil zuby námahou a zakroutil ostřím…

…„Mířil jsem na stejné místo, kde mě zasáhl šíp. Má jenom pár minut.“…

…„Jestli si spolu se mnou vezmeš všechnu sílu, můžeš ho vyléčit, zastavit jeho bolest a zachránit mu život. Pokud však budeš trvat na tom, aby se draci osvobodili, můžeš se dívat, jak se utopí ve vlastní krvi.“…

 …„Budeš mít všechno, Eono. Včetně jeho.“ Ido šťouchl Kyga chodidlem do nohy. „Není to tak zlé, mít nad sebou její vládu, chlapče“…

…„Dobře,“ zaťala jsem pěsti. „Dobře.“…

…„Eono, ne!“ Kygo zvedl hlavu a při tom mu z koutku úst vytekl pramínek jasně červené krve …

…„Musíš to udělat hned, Eono,“ řekl Ido…

…„Já neztratím svou sílu!“ prskal mi Ido vztekle na popálenou kůži svoje sliny. „Jsem krysí dračí oko!“ Vzepřela jsem se. „Já jsem zrcadlové dračí oko - a vracím sílu zpět!“…

…Bouřlivá síla zachvátila Idovo tělo zlatými a stříbrnými plameny. Viděla jsem, jak se po mě natáhl. A pak zmizel. Shořel a proměnil se v zářící spirálu popela a prachu…

…„Kygo, neodcházej,“ prosila jsem. „Neodcházej.“…

…Zrcadlová dračice… Nadechla se a s výdechem, jenž sladce voněl po muškátovém oříšku, vpustila do jeho těla zlatou hua. Ona ho léčila…

…„Já myslel, že nemůžeš léčit?“ „Nemůžu.“ Potlačila jsem bodavou bolest ze ztráty. Kygo žil a draci byli svobodní. To bude stačit. „Vyléčila tě Zrcadlová dračice.“…

…Posadil se. „Ale tys mě tu zadržela. Byl jsem tak blízko zahrady bohů, že jsem slyšel otcův hlas.“ Přitiskl své čelo k mému. Tmavé oči se vážně dívaly. „A pak jsem uslyšel tvůj hlas.“ Nahnul hlavu, až měl ústa jen kousíček od mých. „Můj najso.“ Jeho slova se na mých rtech proměnila v polibek…

…„Na nebi i na zemi byla obnovena rovnováha, ale my musíme pracovat dál, abychom v říši obnovili pořádek.“ Pronesl Kygo…

Viděla jsem pořád ještě draky? Zhluboka jsem se nadechla a hledala cesty svého vnitřního pohledu. Posunula jsem se do známých proudících barev a vířící hua v energetickém světě. Vysoko nad námi se vznášel úplný Kruh dvanácti. Všichni draci stáli na svých nebeských doménách. V tom ke mně nová zrcadlová dračice otočila svou ohromnou rudou hlavu, jako kdyby mě poznala. Cítila jsem, jak se její zvědavá duše otřela o mou. Byla v tom lehká skořicová radost dřívějšího pouta.“

 

 z knihy Eona - poslední dračí oko.

 

***


1. kapitola

Zrcadlová dračice najednou sklonila svou ohromnou hlavu ještě blíže a odkryl se mi pohled na světélkující rudou perlu. Ve vířícím světě energie ke mně dolehl její šepot.

Staň se naší královnou. Vládni nám a vládni naší silou. Vládni silou všech dvanácti. Stačí jen jedno. Dotkni se perly.

Zaváhala jsem a podívala jsem se na překrásnou perlu, která prahla po mých dlaních.

Pustila jsem Kygovu ruku a pohlédla na jeho průhledné tělo, v němž převážně proudila nechápavá hua. Otočila jsem se zpět na ohromnou dračici rudé barvy. Dračice mi radostně nabídla svou nádhernou perlu a já se pro ni natáhla.

Zlatá hua se mi vkradla do té mé a spojovala se s mou krví, svaly, orgány s mou myslí i s mou hua. Zrcadlová dračice se stala mou součástí natož jsme obě šťastně zvolaly naše jméno. Eona. Cítila jsem, jak se ve mně cosi změnilo. Spustila jsem dlaně z příjemně hřející perly vonící po muškátovém oříšku.

Na plošině všem mým přátelům proudila v průhledných tělech nechápavá, rozčarovaná, udivená a nadšená hua. Zaměřila jsem svou mysl zpět do pevných tvarů a uviděla jsem obličeje svých přátel. Byly užaslé.

Porozhlédla jsem se po vznešené tváři Kyga, ale zarazila jsem se u místa, kde v energetickém světě stála zrcadlová dračice. Stála tam pořád. I ostatní draci zde stáli. Otáčela jsem se užasle pořád dokola a sledovala každého draka. Vypadali jako by tu skutečně byli, jako by slétli z nebeské plošiny zpět na zem.

Už jsem pochopila tu změnu a usmála se na přicházejícího Kyga. Přišel ke mně a vzal mou ruku.

„Eono, co se to stalo? Ty ses spojila s draky? Prosím řekni mi, řekni mi, co se stalo.“

„Ano, spojila jsem se s draky. Ale oni si to přáli,“ řekla jsem nadšeně. „Kygo, mám v sobě dračí krev! Mám královskou krev!“ zavískla jsem s vědomím, že mohu být s Kygem. Tím poznáním se mi štěstím zablesklo v očích a to samé jsem viděla i v očích Kyga. Pustil mou ruku a s úsměvem na rtech si mě za pas přitáhl blíž k sobě.

Snad to zapříčinila Kygova blízkost nebo jeho radostné a tmavé oči, ale najednou mi přišle vzduch těsnější než obvykle. V uších mi hučelo a srdce tlouklo. Přesto jsem se cítila nad míru šťastná.

Kygo mě svou druhou rukou něžně pohladil po tváři a s pohledem, který jsem už u něj tolikrát viděla, mě chytil něžně za krk. Před tím, než mě Kygo poprvé políbil, mi byl ten pohled plný touhy a vášně nepříjemný. Teď už ne, dokonce se mi i líbil.

Položila jsem své dlaně na jeho nahá prsa a pak jsem znovu okusila ty jeho neskutečné rty, ruce se mi samovolně zamotaly okolo jeho krku a mé rty se pootevřely úsměvem nad naléhavostí jeho jazyka. Na mou vřelou odpověď se mi tlumeně zasmál do rtů.

Tiskli jsme se k sobě před zraky poraženého Sethonova vojska a i před mistrem Tozajem, paní Delou, Vidou, odbojem a dvanácti draky.

Kygo se po chvíli odtáhl a zašeptal mi do ucha, „Eono, staneš se mojí císařovnou?“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Eona - příběh dračího oka - Prolog + 1. kapitola:

5. Katie
10.06.2012 [9:45]

Díky moc! Zachránila jsi mě před nepěknou známkou ze čtenářáků. Eonu jsem už četla, bohužel jsem nestihla zápis a naše učitelka vyžaduje i úryvek. :) Děkuju.

4. Lunabell přispěvatel
03.06.2012 [20:16]

LunabellWolf: inspirací mi byla knížka, respektive knížky Eon-probuzení dračího oka a pokračování Eona-poslední dračí oko. jinak díky. Emoticon

3. Wolf
03.06.2012 [20:08]

Luxus ;) se povedlo, co ti šlo inspirací ? :D

2. Karčus
07.05.2012 [11:31]

Se ti povedlo :D kačííí :D

1. kralik
05.05.2012 [17:34]

Krasne,hezke,dokonale to nejde ani slovi vyjadrit Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!