OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Devil's Night - 24. part



Devil's Night - 24. part Damon schytí dievča, čosi mu zašepká do ucha a rozpúta s ňou Devil's dance.
Zaida máva obrúčkou... notár provokuje Damona... Lucienne má nesplniteľný sen...

Všetky postavy poviedky s drobnou charakteristikou nájdete

v Zhrnutí od Ivetki. 

 

„A to je všetko?! Kristián, ty si sa zrazil s koňom! Mám zmiznúť a nechať Wandu napospas Lucienne? A čo ty? Ja sa od vás nepohnem! Alebo poďte so mnou!“ Jedovito šteká upír, pobúrene trasie hlavou. 

„Kruci! Tak čo chceš?! Myslel som, že sa chceš zbaviť mojej matky a zmiznúť!“ 

„Chcem, ale chcem aj Wandu a teba!“ 

„Ako mňa?! Vieš kto som a kým som! Možno tušíš aj kam patrím! Damon, ja som prekliaty a nesmieš sa na mňa viazať!“ Chlapča divoko gestikuluje rukami. 

„Tak to mám pre teba novinu, parťák! Ja som upír a tiež prekliaty! Kristián, Wandu ľúbim... snáď som sa zamiloval, chcem ju a bez nej neodídem. Ty si mi prirástol k srdcu... dobre, moje srdce je dávno mŕtve, ale aj tak si tam! Neodídem bez vás! A keď sa ma násilím zbavíš, budem vás hľadať! Ver mi, mám kopec času! To je jediné, čoho mám more!!!“ 

„Komplikuješ mi sit...“ Nedokončil, Fredericc v rýchlosti dorazil. 

„Bacha, ticho!“ Kristián okamžite vyhľadal matku pohľadom, stála s Willom kúsok od nich a práve vyťahovala mobil na sledovačku. 

„Heh, Damon, dívaj, ako som to tu rozhýbal. Plný salón i chodba tanečníkov. Tak ma napadá... Damon.“ Kristián sa široko usmieva. 

„Nie, nie, nerob to, nechcem, nepôjdem tancovať!“ Skučí upír. 

„Starec, mýliš sa. Sleduj...“ Chlapča zoskočilo, stratilo sa v dave tanečníkov. 

„Fredericc, dávaj bacha na Wandu. Rolff po nej ide!“ 

„Čo??“ Pekelník zúžil oči. 

„Vidíš sám. Liepa sa po nej, žerie ju očami!“

„Tak na tomto sme sa nedohodli, pán Rolff!“ Sykol pre seba pekelník, podráždene vstal. 

- - -

Šibalské chlapča zorganizovalo dámsku volenku, poradilo samičkám, aby sa zamerali hlavne na Damona a Fredericca. Zvyšok dokončil alkohol a rozjarené hlavy. 

„Jasné, dámska volenka! Pán Salvatore, smiem prosiť?“ Zvýskla malá kucháročka blýska očkami, ťahá upíra do tanca... 

„Presne tak! S dovolením, pán Fredericc, vás si beriem ja!“ Pohľadná slúžka ťahá pekelníka za ruku. 

„No prepáčte, slečna, ja...“ Fredericc mal namierené vynadať Rolffovi za drzé správanie k Wande, ale už sa k nim nedostal. 

„Dámska volenka, pane! Vy sa mi vzpierate?“ Slúžka nechápavo žmurká. 

„Asi nemám na výber, však!“ Kapituluje. 

„Nemáte! Ideme tancovať, pane!“ 

Tri slúžky a dve kuchárky... kŕdeľ rozjarených hláv a dostali zaujímavú ponuku, vyzvŕtať sexi pánov! Damon i Fredericc boli často tajne obdivovaní z ich strany. Kristián otvoril dvierka pikantnej možnosti, dostať sa do náruče oboch! Fantastické a verte tomu, milí čitatelia, že naše dievčence si to nedajú ujsť! 

Muzikanti hrajú v kuse vyše troch hodín, čelá spotené, ale úsmev na líčkach. Kristián chodí medzi nimi, každému strčí do vrecka veľkú hrču bankoviek a žiada hrať bez prestávky do pol noci. Dohoda spečatená. 

Chlapča si sadlo pri kapelmajstra, vlčiak Royal Agaric spokojne drieme pri jeho nohách, v náruči malý Akinn s Guľôčkou. 

Rozhodol sa vylepšiť náladu upíra, ale ho aj trošku potrápiť, fyzicky unaviť. 

Oči mu padli na Wandu s Rolffom. Starý pán neúnavne tancuje, nalepený na dáme, v tvári výraz starého mlsného kocúra pri mladom mäsku. Žieňa nemo prosí chlapča o pomoc. Riešenie? Hmm, skok za otcom Javierom: „Prepáč madam, môžem ti na chvíľku vziať spoločnosť?“ 

„Iste, Kristián, prosím. Otče, díky, fajn ste ma pobavili. Myslím... prijmem vaše pozvanie na faru. Stavím sa niekedy.“ Madam sa usmiala, pokynula Fricovi... smer kuchyňa, zákusok, sladkosť, cukor! 

„Otče, Wanda vás volá. Môžete vymeniť Rolffa na parkete?“ 

„Dobre, rád.“

- - -

Už takmer hodinu v kuse krepčí upír i pekelník, personál si ich podáva z rúčky do rúčky; kucháročka dostala spásonosný nápad. Aby sa nehádali a všetky rovnako tancovali s oboma pánmi, vždy po výmene partnerky dostane tanečník kvet do gombíkovej dierky, či do vrecka... skrátka na viditeľné miesto. Každá baba má svoju farbu a žiarlivo sleduje súperky, nesmie sa nikto predbehnúť. 

Damonove rozopnuté biele sako žiari kvietím, slečny začali pchať stopky už aj do dierok na veste. Fredericc je na tom podobne, obaja páni sú zdvorilí, rezervovaní, nedali sa strhnúť prúdom ošiaľu tanca, hoci slečny z personálu začínajú byť miestami mierne drzé a odvážne. 

Damon je skvelý tanečník, ale neužíva si to, útrpne čaká, kedy túto frašku Kristián stopne, hľadá ho očami... lenže... hmm, chlapča sedí pred kapelou, kútiky úst pobavene vysoko, hlavička záporne krúti... ešte nie, starec! Bav sa! 

Upír sa pritočí k Fredericcovi, zabráni mu v otočke: „Toto je váš plán? Tanec? O hodinu je polnoc!“

„Môj nie! Teraz je režisér on.“ Hodí hlavou k chlapčaťu. 

„Tak čo ďalej?“ 

„Práve končíme.“ Fredericc sa náhle rozhodol, oznámil posledné kolo. Pár minút striedania, baby výskajú, nútia Damona k novým figúram na telo. 

Upír potešený koncom tortúry, schytil poslednú tanečníčku, sladko zašepkal do ucha: „To bude len pre teba, dieťa! Moment.“ Vyzliekol si sako, hodil Fredericcovi, žmurkol na neho: „Podrž, dík!“ Fredericcovi zasvietili oči roztopašou. Pochopil... 

Damon si ju pritiahol tesne k telu, podmanivo zahúdol: „Uži si, dieťa! Devil´s dance je len tvoj!“ Prudko sa s ňou roztočil... jedna, dve, tri, štyri, po piatej otočke sa už slúžke hlava pekne motá. Upír na to nedbá, v tesnom objatí pokračujú v tanečných krokoch, Damon si ju otočí v náruči chrbtom k sebe, tesne objíme okolo pása, pritisne sa jej ku krku, nosom opisuje krivku šije. Jedna ruka objíma driek, druhá núti dievča k hlbokému predklonu, zadoček má vrazený v klíne upíra a okolím sa ozývajú výkriky nadšenia nad sexi tancom. 

Damon zablýska očami, zdvihne babu k sebe, opäť ju uväzní v tesnom objatí, nos vykresľuje šiju z druhej strany. Dievča je ohromené, ale spolupracuje. Obaja vlnia telom v rytme, otočka tvárou k nemu, schytí jej ruku, odhodí babu od seba, zastaví, vyzývavo hľadí do jej očí, úkrok bokom, prudko si ju pritiahne späť, tváre tesne pri sebe, pery sa takmer dotýkajú. Výkriky znejú salónom, to už všetci ustúpili bokom, prestali krepčiť, len si užívajú horúci tanec upíra. Zvyšné baby závidia vyvolenej!

dam+sofia

Pár pomalších tanečných krokov, dievča naberá farbu do líc. Práve sa úspešne prepadla na dno uhrančivých očí Damona. Upír zastal, mierne sa húpe na mieste, dievča tvárou k nemu, tesne nalepené, kopíruje pohyby. Obe ruky upíra schádzajú z ramien na chrbát, hladia jej boky, skončia na riťke, celú ju preskúmajú. Silné objatie upíra spojilo obe loná v dráždivom kontakte. Súhlasný piskot okolím. Damon povolí stisk, sám sa otočí v jej náruči, húpe sa do rytmu, babu má za sebou, vezme jej ruky, priloží si ich na boky a čaká. Ponúka jej svoje telo, nech sa sama rozhodne čo ďalej.

Výkriky ju okamžite povzbudzujú, žiadajú akciu. Damon sa diabolsky usmieva, jemne krúti bokmi, čaká. Posmelená deva pohladí dlaňami celý chrbát, schádza na kríže, zbehne na zadok, celý ho opíše, poláska rukami a salón hučí nadšením.

Viac si netrúfa, ale upír stále stojí, vlní bokmi, úži oči, zubí sa, čaká. 

Ďalšia dávka piskotu, publikum chce vidieť viac. Dievča sa natisne na upírov chrbát, pátravé dlane sa vynoria na hrudi, hladia ju celú, klesajú na brucho, k bokom... piskot silnie a dievčina sa rozhodla pre vabank. 

Výrazne pritlačila dlane k telu upíra, pomaličky klesá z bokov, smeruje do rozkroku a salón buráca! Obe prekrížené dlane dievčinky zakotvili priamo na mužnej pýche upíra... cieľ Damona splnený, ovácie nemajú konca.

Otočka tvárou k zapýrenej slúžke, odmení ju dráždivým úsmevom a krátkym roztopašným povzdychom... úúú. Tesné objatie, päť, šesť tanečných krokov a Damon sa opäť zastavil, zvrtol si ju v náručí chrbtom k sebe, vtisol hlavu na krk. Obe dlane upíra vyrazili od kľúčnych kostí, cez prsia, brucho, boky a skončia prekrížené na Venušinom pahorku slečny, v ušiach jej pristál ďalší roztopašný povzdych upíra... úúú. Salón sa otriasa krikom, sexi tanec dráždi okolie. 

Prichádza finále... tvárou v tvár sa upír prudko roztočí s babou, po tretej otočke zastaví, uhrančivo zíra do očí slečny, jedna ruka pevne drží driek, druhá pomaličky tlačí slúžku do záklonu, Damon sa skláňa nad ňu. Odhalená krásna hruď slečny sa prudko dvíha priamo pred očami upíra. Posledný roztopašný povzdych upíra... úúú, Damon slastne zavrie oči, zaborí tvár medzi prsia a zostane nehybný dlhé sekundy. 

Hrdlá z plna kričia súhlasom, hluk bolestivo útočí na bubienky, baby pištia závisťou, dostaví sa potlesk, dráždivé sexi divadlo končí. 

Upír pobavene dvíha partnerku, usmieva sa zmierlivo, skoro až ospravedlňujúco. Ale žieňa je nadšené, niečo vraví, lež cez krik Damon nerozumie. 

„Prosím?“ Natrčí k nej ucho. 

„Ďakujem pane! Dostala som od vás najkrajší darček k narodeninám.“ 

„Ako sa voláš.“

„Sofia“ 

„Koľko máš rokov?“ 

„Devätnásť, pane.“ 

„Sofia, tykaj mi, som Damon.“ Špitol k nej rozjarene. 

„To nemôžem, pane.“ 

„Nemôžeš? Hladila si ma celého, tvoje nezbedné ruky ma ešte teraz pália v rozkroku... úúú... a nemôžeš mi tykať? Heh, páčilo sa ti to?“ Damon sa začína baviť. 

„Nóó... áno, veľmi! Ste dokonalý tanečník. Ale tykať panstvu nesmiem.“ Vydýchla. 

„Budeš musieť. Chceš pusu k sviatku?“ Žmurkol provokatívne. 

„Ehmm... áno.“

„Za tykanie.“ 

„Povedali ste, že bude k sviatku a pridávate tykanie!“ Sofia červená až za ušami.

„Ale! Bystrá, s podrezaným jazykom! Pekne!“ 

„Prepáčte, pane.“ Previnilo klopí oči. 

„Nie, nie. Nová ponuka. Vášnivý bozk k sviatku a za tykanie.“ Oči upíra sa smejú. 

„Dobre teda.“ Sofii horí tvár, nervozita podlamuje kolená, žalúdok sa zhupol nad predstavou vášnivého bozku od Damona.

Upír sa otočil k publiku: „So Sofiou vám všetkým ďakujeme. Práve som sa dozvedel, že má sviatok, tak jej zaželajme všetko dobré a pripime na zdravie.“ Súhlasný ryk, dav sa presúva ku nápojom. Upír čaká, kým sú prítomní pripravení k prípitku a znova si berie slovo. 

„Ešte drobnosť. Mám pre Sofiu posledný darček.“ Hlavy sa stočili k nim. Damon si opäť pritiahol Sofiu tesne k sebe, zabodol zmyselný pohľad do jej poplašených očí: „Všetko naj Sofia.“ Spojil pery do vášnivého bozku, chvíľku doprial jazykom sexi hru a odtiahol sa. 

V salóne ostalo ticho, Sofia divadelne zastonala a začala padať vzad, akoby v mdlobách. Damon bleskovo po nej skočil, zachytil ju včas, vytrhol vreckovku z nohavíc a ovieva ňou oslávenkyňu. Oslobodzujúci smiech pomáha prekonať rozpaky. 

Sofia našla rovnováhu, so zahanbeným úsmevom vzala vreckovku upírovi: „To si beriem na pamiatku, Damon. Dík. Maj sa.“ 

„Ahoj, devätnástka, fakt dobre tancuješ.“

Sofia sa ešte otočila: „Vreckovka a... úúú.“ Vyprskla roztopašným smiechom.

 

Vysmiaty Damon sa obzrel do chodby za Sofiou a zrazil sa s pohľadom Zaidy, zavesenej do notára. Zrejme tam stáli už dlhší čas a sledovali sexi show. Zaida metá blesky očami, kriví zohavenú tvár, napokon zdvihne ruku s obrúčkou a nekompromisne pripomenie upírovi kde je jeho miesto.

Damon stratil v mihu dobrú náladu, škaredo gáni na nevestu, vrčí, hľadá si sako i pomoc priateľov. 

Pohľad na hodinky 23.35 hod... 

- - -

Podráždený notár pomohol Zaide na stoličku. 

„To som ešte nevidel! Takto nevyberane uraziť nevestu!“  

„Vidíte, vravela som vám, že chcel odložiť sobáš a teraz mi tu predvádza hanebnú show.“ Zaida prská sťa škrečok.

„Už sa nedá nič robiť! Vlastne čoby nie! Zaida, idem za Damonom a poriadne mu vyčistím žalúdok!“ Hecuje sa notár.

„Na vás určite dá, choďte. Aha, je sám pri bare! Choďte hneď.“

- - - 

Nahnevaný upír potrebuje silný drink, či krv... niečo na utlmenie nervov, lebo ho asi porazí. Zazrel Zaidu, jej panovačné gesto s obrúčkou a to stačilo. 

A už je čas, kedy má vypiť rušičku na sledovanie od Lucienne a novú sledovačku pre Kristiána. Sú to guľôčky veľkosti špendlíkovej hlavičky. Nahmatá ich v púzdierku saka, vloží do úst, otvorí novú fľašu bourbonu, naleje si plný pohár a guľôčky plávajú dolu hrdlom. Lahodný mok stiahne do seba ako vodu.

Nalieva druhý, ale to už má v zornom poli notára: „To si ako predstavuješ?! Nemusíš vyznávať lásku Zaide, ale to nechutné porno divadlo si si mohol odpustiť!“ Sykol mu notár takmer do očí. 

„Čo sa staráš! Závidíš?!“ Prskol Damon. 

„Starám sa, lebo takú urážku si Zaida nezaslúži, nech je aká chce! Chováš sa, ako posledný chuj!“ Notár sipí hnevom.

Damonove nervy sú na prasknutie a šťavnatá notárova nadávka im bodla dýku vbok. Zhlboka sa nadýchol, ale štipľavá poznámka zamrzla na perách... sám Diabol mu vnukol zákernú myšlienku. 

Upír sa zadíval do očí notára, ovplyvňuje: „Vypiješ si so mnou bourbon, pôjdeš do izby mladomanželov, dáš si kúpeľ a ticho počkáš na Zaidu. Budeš sa s ňou milovať. Nad ránom pôjdeš do svojej izby. Je to naše tajomstvo. Na zdravie a do dna.“ Damon nalial ďalší pohár whisky, vrazil ho do rúk notára. 

„Ehm, na zdravie a do dna.“ Notár Helpless zažmurkal, dopil, pláva salónom preč. Damon ho vyprevádza spokojným pohľadom. 

- - - 

Wanda sa za celý večer nedostala do blízkosti Damona, no teraz využíva chvíľku: „O dvadsať minút nás opustíte so Zaidou a mne si nevenoval ani jeden tanec. Smiem prosiť?“ Hnedé oči lane zamilovane žiaria. Upír zastonal: „Bože, nedívaj sa tak na mňa, zbláznim sa, motýlik môj. Veľmi rád si s tebou zatancujem. Ale decentne, ako s dámou. Už ma notár dodrbal za porno tanec so Sofiou.“ 

„Závidel. A ja tiež, veľmi.“ Tichučko šepce, odvádza si upíra na parket. Damon vystrúhal predpísanú tanečnú figúru, jemne objal dámu svojich snov, nechal sa vtiahnuť na dno zamilovaných očí Wandy a na vlnách hudby s ňou ladne odplával do inej galaxie...

- - - 

Lucienne konečne na chvíľku osamela. Ovplyvnený Willo, šéf ochranky Rolffa, jej celý večer robil spoločnosť, dvoril sa, tancoval, ale teraz bol  povolaný k povinnostiam. Pekelníčka sedí v kúte, úpenlivo sleduje graciózny tanec Damona a Wandy.

Bolestivo si uvedomila, že z nich vyžaruje dokonalá zamilovanosť, očarenie, sú v tanci stvorení len jeden pre druhého. Damon priam sála láskou, plne oddaný svojej milej, z jeho očí vyviera poddajnosť, pokora, hľadí na ňu ako na najvyššie božstvo, modlu, uznáva len ju. Vraví srdcom, že ju bude ctiť, ochraňovať a hájiť, vždy verne stáť pri nej, chápať, slúžiť... nech sa stane čokoľvek. 

To všetko vidí Lucienne pred sebou a kdesi z hĺbky jej srdca kričí hlas: „Ty si nikdy nič podobné nezažila! Si stále sama, pyšná, nepochopená! Túžiš po Damonovi? Nikdy ti nebude patriť tak, ako patrí teraz Wande! Neskrotíš ho, neovládneš, ale hlavne nezaujmeš!!!“

Fredericc zablúdil pohľadom k sestre, výraz jej tváre vraví za všetko. Pristúpi k nej: „Čo to vidia moje prekvapené oči? Šéfka samotného Pekla túži po upírovi? Kolosálne!“

„Vypadni!“ Sykla podráždene.

„Máš nesplniteľný cieľ, moja drahá!“ Sykol jej späť. 

„Zmizni, lebo ti škaredo ublížim...“ Lucienne varovne otočila hlavu k bratovi... 


damon-pst-stredny


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Devil's Night - 24. part:

4. Ivetki přispěvatel
24.12.2012 [20:34]

IvetkiNikuška, žiadne ľúto. Komunikácia medzi autorom a čitateľom je nevyhnutná i prospešná pre obe strany. Emoticon Sama vidíš, že si mi pomohla s dejom a zároveň si mi pripomenula môj rest voči tebe. Som ti dlžná odpoveď a už je aj zakomponovaná v deji, len si budeš musieť počkať, kým príde na ňu rad. Emoticon Emoticon

3. Nika248
24.12.2012 [13:28]

To som rada a je mi ľúto, že sa stále pýtam, no raa by som to zistila Emoticon

2. Ivetki přispěvatel
23.12.2012 [22:18]

IvetkiAhojky Nikuška, uvedomila som si, že sa pýtaš na ten rozchod už druhý raz. Ok, som v písaní Devila dosť popredu, ale zakomponujem tam odpoveď na Fredericca a Wandu. Emoticon
Vlastne si mi vnukla novú, vedľajšiu dejovú líniu... díky za pomoc. Budem na tom pracovať Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nika248
23.12.2012 [19:54]

Uvidíme čo bude nabudúce. Len som zvedavá prečo sa Frederic a Wanda rozišli. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!