OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Devil's Night - 12. part



Devil's Night - 12. partAko je to s Wandou? Pre koho pracuje?
Damon konečne získal čiastočné informácie... je v šoku!

 

Všetky postavy poviedky s drobnou charakteristikou nájdete

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Wanda púšťa slzičky, začína sa triasť, strach z nej trčí na míle. Kristián je silnejší z tejto dvojky. 

„Damon, netráp ju! Nesmie nič povedať. Mám ponuku. Pusť Wandu, má súrne povinnosti, poď ma strážiť a ja sa pokúsim vyselektovať zopár viet pre teba... ale len okrajovo!“ Aj to je lepšie ako nič. 

Damon pobozkal na pery Wandu, posledné objatie: „Ahoj, motýlik môj.“ 

„Ok, parťák. Daj čo môžeš...“ Damon si pohodlne sadol do kresla, zhasol, stráži chlapča. 

Ak má niekto v úmysle teraz ublížiť Kristiánovi musí prejsť cez Damona plného vzdoru, hnevu a verte mi, útočník by dlho a veľmi trpel... napokon by prosil o vlastnú smrť ako vykúpenie! 

- - - 

Žieňa stúpa hore schodmi, čaká minimálne popravu. Wanda opatruje Kristiána už nejaký ten piatok, pozná jeho ťažkú diagnózu, vie ho správne ošetrovať a doposiaľ sa jej vždy podarilo dieťa priviesť zas k životu. Snáď aj preto je v službách Lukrécie tak dlho. Spomína si na ťažké začiatky... kým prijala fakt, že chlapča nie je obyčajný človek, že sa okolo neho motá divná spoločnosť, občas sa jednoducho stratí a nikto nevie kde je. Potom ho vždy nájde a vráti Lukrécia... Veď to... Lukrécia, či Lucienne ako jej vraví Damon... 

Wanda dostala od Lucienne striktné pravidlá, ako každý... poslúchať, nič sa nepýtať, nezasahovať, stáť v pozadí, starať sa len o Kristiána. 

Lenže dnes Wanda porušila zásadné pravidlo, vystúpila do popredia, dokonca sa zaplietla s Damonom. Neodolala mu... Ktorá by aj... Wanda vie viac ako je zdravé, vie aké má plány Lucienne s Damonom a smútok jej drví srdce. 

„Tak už poď, ako dlho ti mám držať dvere!“ Madam na invalidnom vozíku súri Wandu k sebe do izby. 

„Ďakujem, madam.“ 

„Čo si zistila? Je Damon vhodný pre Zaidu? Je sám, má dakoho, alebo je snáď gay... nie, to mi k nemu nesedí.“ 

No je to tak, Wanda je špeh a pracuje pre madam Limitless, pani tejto vily i pozemku a Zaidu, okrem iných... Dlhý príbeh, skráťme ho... 

Madam nemá už žiadnu rodinu, vlastní veľký majetok v Amerike o ktorý má záujem Lucienne. Šéfka Pekla toľko húdla do madam o získaní nehnuteľnosti, až z nej vytiahla, že madam má starého priateľa Rolffa a chcela by ho potrestať i potupiť za staré hriechy. Ak jej Lucienne pomôže, prepíše madam svoje majetky na pekelníčku, ale madam na nich dožije. Lucienne má dodať ženícha pre Zaidu. 

A teraz k starému priateľovi Rolffovi -  má už len neter Zaidu, ona je jediný dedič obrovského majetku v Európe. Je ochotný to prenechať Zaide, len keď sa vydá a potvrdí, že mladomanželia si skutočne splnili manželské povinnosti počas svadobnej noci. Muža si môže vybrať sama. Darmo sa usmievate, milí čitatelia, je to mrzutý, zanovitý pán a stará škola! 

Jednoduché, ale s veľkým háčikom... Zaida je mierne postihnutá, škaredá ako noc, zlá povaha, nikto o ňu nejaví záujem. V puberte tak trpela, že sa rozhodla spáchať samovraždu, neúspešne, ešte viac si ublížila a zohavila sa. 

Ako chce madam potrestať Rolffa? Má plán, že Zaidu vydá za Damona, doktor Helpless ich ako notár zosobáši a vystaví potvrdenie o naplnení manželských povinností. Potom Zaida zdedí celý jeho majetok, väčšiu časť prevedie na madam. Zaida si Damona odvedie do Európy a bude si s ním nažívať ako kráľovná. Rolffa porazí, keď zistí, že jeho majetok vlastní madam!! 

Samé intrigy! Presuny majetkov, plnenie mešcov, plné kontá, prázdne hlavy a nenažrané bruchá...

„Wanda, kam čumíš! Čo si zistila o Damonovi?“ Madam je zvedavá. 

„Ťažko sa s ním komunikuje, uhýba, nič nechce povedať a bol ťažko zranený, trpel, ošetrovala som ho.“ Wanda sa snaží zahmlievať ako len vie. 

„Áno, videla som. Čo rana?“ 

„Hojí sa.“ 

„Tak bude schopný za pár hodín sobáša?“ Madam vyvaľuje oči na Wandu. V tej až hrklo... už za pár hodín? Sakra, čo sa stalo, malo to byť o pár týždňov! 

„Nie som si istá, aby sa mu nespustilo krvácanie. Nedá sa to posunúť, madam?“ 

„Nie, Zaida je netrpezlivá a musím jej vyhovieť. Do 48 hodín musí byť ruka v rukáve. Čo ti je? Si dajaká zarazená, iná!“ 

„Ehm... som unavená, môžem už ísť?“ Wande sa trasú kolená, čaká každú chvíľu Lukréciu, ale tá sa zatiaľ neukázala. 

„Nie, zbehni za Zaidou. Určite bude chcieť niečo vedieť o Damonovi.“ 

„Prosím.“ Wanda sa lúči, presúva sa chodbou o dvoje dverí ďalej. 

„Že sa tu aj ukážeš! Ťahaj dnu, opacha!“ Zaida sedí pri okne, je to len kôpka nervov, závisti, sklamania životom, neistoty. Darmo má nekonečné bohatstvo, keď nemôže medzi ľudí, je sama a nikto jej nepomôže. Tak sa vybíja na podriadených. Wanda od nej schytala už aj fyzické tresty. Zaida priam chátra žiarlivosťou pri pohľade na vznešenú Wandu, jej prirodzenú krásu, jemnosť a spôsoby. 

„Zaida, ako vám môžem pomôcť?“ 

„Vysyp ako sa má Damon! Čo rana?!“ Wanda opisuje a pridáva, že ešte je slabý, krváca a mal by oddychovať. 

„Žiadne také! Vidím ho tu chodiť a chcem ho už mať len pre seba! Striehnem na každý jeho pohyb v okolí, nekonečné hodiny stojím za závesom a teraz keď už sa mi má splniť sen budem to odkladať?! Si sprostá hus!! Maximálne do 48 hodín je len a len môj!“ 

Zaida má zohavenú tvár, jedno oko iné tvarom ako druhé, pery rokmi skrútené do nechutného šklebu, riedke vlasy, ruky i nohy mierne vykrivené. Fyzicky je iba mierne poškodená, vie chodiť i používať ruky, len sa hrbí. Na prvý pohľad je škaredá a nesympatická. A jej arogantné vystupovanie všetko ešte zhoršuje. Wande sa tisnú slzy do očí keď si predstaví, že Damon sa s ňou musí oženiť. 

„Zasa budeš revať?! Kristušát čo ty si za primitívnu kravu! Zmizni mi z očí! Počkaj, povedz madam... že čím skôr sa vydám, tým väčší podiel dostane na Rolffových majetkoch. Teraz sa pakuj, ty potrhlá nána!“ Zaida hodila po nešťastnici kefu na vlasy. Wanda uteká ako vládze. Na chodbe prepukne v plač, už nevládze, je toho na ňu priveľa. 

„Tu si, srdiečko moje. Prečo zasa rumázgaš?“ Doktor Helpless sliedi po vile celé dni i noci. Wanda je v koncoch, ešte aj tento idiot jej nedá pokoj chvíľku. 

„Poď ku mne do izby, osuším ti slzy.“ Úlisne sa okolo nej motá, chce ju vziať do náručia, Wanda sa bráni. Doktor má zranenú dlaň od Lucienne, ale to mu neprekáža. 

„Ale, ale, holubienka. Vieš ty, že napokon budeš moja?!“ 

„Posledný raz ti to hovorím, nikdy!“ Wanda ho s odporom sotila, uteká k sebe do  izby. Doktor za ňou, Wanda nestihla zaistiť dvere, doktor je silnejší, boj vyhral. Wanda ustupuje pred ním, bojí sa násilníka. Doktor už čaká dosť dlho a dnes má príležitosť... vrhne sa po Wande, zvalí ju na posteľ, trhá z nej šaty a chystá sa ju... 

„Asi ti budem musieť preraziť aj druhú dlaň, doktor!“ Lucienne sedí po tme v kresle, sledovala zápas Wandy s doktorom. Ten sa strhol, v mihu stojí na nohách a chce zdrhnúť. Lucienne je rýchlejšia. Zrazí ho na zem. Wanda len usedavo fňuká, skrútená do klbka na posteli. 

„Ty si neposlušný chlapec, doktor! Presne mi zopakuj, čo som ti povedala o tvojich povinnostiach!“ Zhúkla Lucienne. 

„Že, že... si ich mám plniť na 100%...“ Kokce slaboch. 

„Ok. Pomocná otázka. Znásilňovanie patrí medzi tvoje povinnosti?“ Tíško šepká Lucienne ako had. 

„Nie.“ 

„Ale veď s tebou sa dá dohodnúť úplne bez problémov! Prečo som nespokojná?“ Sarkazmus sa dá krájať v izbe. Lucienne je skutočne napálená, tento červ sa jej snaží pokaziť starostlivo pripravenú a rozohranú partiu o prestížne nehnuteľnosti. Dupne mu lodičkou na zdravú ruku, opätok ľahko prejde kožou i kostičkami. Doktor kričí bolesťou, Wanda si zakrýva uši. 

„Tak si to zhrňme. Wanda je od dnes pre teba tabu, Damon tiež, staráš sa iba o právnické a notárske veci. Posledné varovanie ti práve dorazilo do uší. Nabudúce si už mŕtvy. Vypadni!“ Lucienne konečne zdvihla nohu z prerazenej ruky, doktor ťažko vstáva a mizne. Wanda sa trasie strachom, je na rade, vstáva, chce byť Lucienne tvárou v tvár. Šéfka Pekla presúva svoju pozornosť na dievča, oči pretekajú hnevom... 

- - -

Damon sedí po tme pri Kristiánovi, čaká až sám začne rozprávať, čaká na akúkoľvek informáciu o tejto podrbanej vile, pomeroch, obyvateľoch. Alebo aspoň niečo o Wande, Lucienne, či chlapcovi. 

„Ach, starec, tak túžiš po informáciách až ma vytláčaš z postele.“ Chechce sa unavené chlapča. 

„Parťák, dal si mi slovo. Nechcem ťa súriť, slušne čakám...“ Damon tíško odpovedá. 

„Ok. Už si zistil, že môj vzrast nezodpovedá mentálnemu veku. Som starý a unavený. Mám problém so spánkom, občas mi zlyhá telo a výsledok si videl. Wanda je šikovná a priviedla ma späť. Niekedy by som bol rád, keby to už nestihla...“ Chlapča si musí oddýchnuť. 

„Damon, nie je toho veľa čo ti môžem povedať. Sú informácie, čo ťa zabijú a to ja nedopustím. Stal si sa ďalším pešiakom v službách mocných. Si zaujímavý kus... Lukrécia teda zabodovala! Už som videl mnoho týpkov, na teba nemá ani jeden. Hovorím o mentálnej úrovni... o fyzickej pomlčím, netreba nosiť vodu do mora. Wanda sa môže z teba zblázniť.“ 

„Dobre, skoč ďalej prosím.“ Damon zatiaľ nič nevie. 

„Čo... budeš plniť úlohy poslušne ako každý... počkaj nie. Ty ich budeš plniť ako Damon, vyrábať si problémy, ja ťa z nich budem ťahať, to už robím od prvej chvíle. Si v nekonečnej službe a nedá sa z nej vystúpiť. Iba smrťou.“ 

„Konkrétne prosím.“ 

„Nič neviem. Lukrécia sa mi nespovedá, improvizujem ako ty. Prečo ju voláš Lucienne?“ 

„Desiatky podôb a stovky mien?“ 

„Sedí. Damon, som unavený.“ 

„Aký máš k nej vzťah? Myslím...“ 

„Viem presne čo myslíš. Dobre, to bude jediná konkrétna vec, čo zo mňa dostaneš. Je moja matka.“ Damon sa strhol, až nechtiac kopol do postele. Ťaživé ticho doľahlo na izbu a Damon rozdýchava šok. 

„Šokovaný? Myslel som, že ti je to jasné, veď sme s matkou rovnakí v zásade.“ Kristián sa chechce. 

„Tak to v žiadnom prípade! Ona je autoritatívna mrcha, ide si za svojim... sorry, parťák, je ti to mater, nemôžem o nej hovoriť.“ Damon sa zarazil.

„Si fakt dobrý! Budeš ju ešte chváliť predo mnou! Ja viem z vás najlepšie čoho je schopná, som s ňou nekonečný čas.“ 

„Tak keď máte také možnosti, prečo ti nepomôže s liečbou?“ Nedá sa mu neopýtať. 

„Neliečiteľné. Môžem to akurát tlmiť. Ach, Damon, ako rád by som mal telo ako je tvoje. Nedá sa. Možno osud? Takto vás dospelákov vydieram ako dieťa a ide všetko hladko.“ Sarkasticky si uľavuje Kristián.

„Ďakujem za info. Viac mi asi nepovieš.“ 

„Nie, neohrozím ťa.“ 

„Tak spi.“ Damon zaklonil hlavu oprel sa o stenu a drieme.

 

Css, syn šéfky Pekla je mojim parťákom. To sú veci a Wanda sa stará o jej syna, tak prečo na ňu potom útočila v jedálni? Žeby Wanda čosi zanedbala? To sa mi nevidí, skôr čosi kryla. Motýlik môj, pracuje pre takú harpiu! Bože ako sa k takej službe vôbec dostala! 

Do riti, samá záhada... ešte aj ten šašo Fric tu čosi snoril... sakra, veď aj doktor ma prehľadával... tak po čom idú?? 

No, som pešiak v rukách mocných, povzbudivé, lenže aj taký pešiak sa môže zvrtnúť iným smerom ako chce mocný... A žiadne sms-ky nechodia. Zaujímavé. Pohľad na displey telefónu, 05.00 hod. svitá.

Damon sa razom rozhodol. Prikryl Kristiána, Royal Agaric zostal na stráži, upír tíško vyšiel z izby, stúpa na prvé poschodie, chodí od dverí ku dverám, pri každých načúva... Konečne našiel tie správne, berie za kľučku, vstupuje s istotou gladiátora...



Ako sa vysporiada Damon s ďalšími nástrahami i nečakanými problémami? Odpoveď nám dá ďalšia časť poviedky...


 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Devil's Night - 12. part:

2. Ivetki přispěvatel
28.09.2012 [19:57]

IvetkiČauko Nika248 Emoticon , díky, som potešená pochvalou. Emoticon
Na Damona sa všetko valí... no poznáš ho... vzdorovitý, svojhlavý... ide si za svojim! Emoticon

1. Nika248
27.09.2012 [17:36]

Chudáčik Damon, som zvedavá ako ho z toho vytiahneš a aké dvere mašiel. Veľmi sa mi to páčilo. Rýchlo ďalšiu. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!