OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Cesta prekliatych - Epilóg



Cesta prekliatych - EpilógVeľmi krátky a mätúci epilóg. Dá vám viac otázok, ako odpovedí, no čo už... Čo bude v pokračovaní mojej trilógie (v Prízraku minulosti) sa dočítate na mojom zhrnutí!!!

Killy

 

Nemyslím si, že som zlý človek. Možno som zapredala svoju dušu diablovi tým, že som súhlasila byť upírkou. A možno ma zlou urobila iba Damonova prítomnosť alebo  to, že som  chcela patriť do jeho života. Avšak prečo? Možno to je preto, a ja sama si to veľmi nerada pripúšťam, že Damon je jediný pevný bod v mojom živote. Aspoň donedávna to tak bolo.

 

Via myšlienkami opäť zablúdila k Elena ak ku tomu večeru. V ten deň sa jej zrútil celý svet... Bolo to ako vtedy v New Yorku, keď našla svojich rodičov mŕtvych. Pocit prázdnoty a absolútnej beznádeje ju celú pohltil. Pamätá si len, že ju tak našla Rose, zobrala ju pod svoje ochranné krídla a spoločne s Thomasom nasadli do auta. Jeremy sa ich snažil zastaviť, bolo tu niečo, čo jej chcel, povedať. Niečo veľmi dôležité. Nepočula ho, nepočula nič okolo seba, mysľou bola niekde úplne inde. Spomínala.

Bolo jej oveľa lepšie v Európe. S rodičmi. So sestrou a priateľmi. Mala svoj život, mala svoj cieľ a miesto vo svete. A čo má teraz? Absolútne nič. Bola kdesi v Austrálii, Rose ju sem zobrala. Bolo vidno, že ju trápi priateľkin stav. No neľutovala, čo s Thomasom urobili. Bola ovplyvnená, zmanipulovaná a prinútená myslieť si to, čo Klaus chcel, aby si myslela. No to Via ani nikto iný vedieť nemohol.

Via?“ ozvala sa opatrne a sadla si vedľa nej na postel. Sedela v rovnakej polohe ako pred dvoma hodinami. Opierala sa o tmavé drevo a pozerala sa do prázdna. Zdvihla halvu a pozrela sa na svoju kamarátku.

Mala by si si trocha pospať,“ povedala jej takmer s materským pohľadom. Via prikývla a tíško sa schúlila v posteli. Rose ju prikryla a cez tú hŕbu periny jej útle telo skoro ani nebolo vidieť. Via zavrela oči.

Keď Rose vyšla z izby, pozrela sa na Is a prikývla hlavou. Is sa záhadne usmiala a vstúpila do miestnosťou, kde dievčina, o ktorú sa tak Klaus zaujíma, spala. Nemala v sebe ani na sebe železník, to bolo dobre. Aspoň jej ľahšie vnikne do sna...

 

Stála som na nejakej lúke. Všetko okolo mňa sa trblietalo a žiarilo jasným svetlom, paprsky ma oslepovali. Jediné, čo som ako-tak dokázala s určitosťou povedať, bolo to, že sa mi to všetko len a len sníva. Bolo to zvláštne, pretože ja som si sny nikdy nepamätala a toto vyzeralo byť až príliš reálne. Uprostred lúky bolo jazierko, nie väčšie ako napustená vaňa, do ktorého ústili dva miniatúrne potôčiky. Pristúpila som ku nemu bližšie a zahľadela sa na svoj pohybujúci sa odraz. Skamenela som od šoku. Spod vodnej hladiny sa na mňa pozeral jeden pár očí, ktoré boli hnedo-zelenej farby. No to bolo asi jediné, čo by sedelo s mojou tvárou – osoba hľadiaca priamo na mňa mala hnedé, kučeravé vlasy a úzke, červené pery.

Gabi?“ ozvala som sa. akoby z diaľky. Žiarivo sa na mňa usmiala.

Sestrička,“ počula som, ako šepká to slovo stále dokola. Odrazu sa pochmúrne zamračila.

Moja sestra by sa chcela pomstiť,“ povedala, no to sa už so mnou všetko začalo krútiť a ja som vedela, že sa začínam prebúdzať. Spanikárila som – ja som predsa nechcela odísť! Nie tak skoro.

Ničomu som nerozumela. V hlave sa mi ozývali Gabrielline posledné slová, lenže ja som ani nevedela, kde mám ruky a kde hlavu a tak som sa jej nemohla spýtať, čo tým myslela.

Klaus,“ šepol ešte jej hlas a potom som sa prebudila...

 

Keď sa Via zobudila, bolo jej jasné, čo má urobiť. Poslúchne svoju sestru. Vedela, že Thomas je hybrid, určite vie, kde je Klaus. Chce pomstu. Je jej jedno, za akú cenu. Stane sa upírkou. Tak... ako si to kedysi spoločne s ním naplánovali.

 

.................

 

Viem, že je to napísané vo veľmi zlom písme, ale... Nemala som Word a absolútne sa mi nechce celú kapitolu prepisovať. :/

Tak čo vy na to??? Prosím, len na mňa nebuďte veľmi prísni. Viem, že je to celé veľmi zmätené, ale... No, počkajte si na PM.

P.S. Všetko o pokračovaní CP nájdete u mňa na zhrnutí!!!

Killy

Ak máte radi Harryho Pottera, prinášam vám svoju novú poviedku, ktorej 1. kapitolu nájdete TU.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - Epilóg:

8. Tereza
15.07.2012 [19:44]

Já zbožňuji tvoje povídky :-). Fakt se neskutečně moc těším na pokračování, a děkuji za věnování. Ty jsi navnadila ještě více s tím kdo byli její rodiče :-D .. Těším na pokračování, na to jak to pěkně napíšeš. Jsi úžasná :)

7. Lennie
04.06.2012 [19:51]

Je to vážne super, teším sa na Viu s Klausom. :D Nech sa Damonovi pomstí- ten sviniar!!! (Teraz už som si istá, že Elena bola ovplyvnená- aj keď ju neznášam, ale Damon to robil zo svojej vôle- teda, dúfam, lebo by mi to k nemu dokonale sedelo.) Tiež sa mi nepáči Via ako upírka (aj keď to bude asi len preto, lebo upíri v TVD mi prídu ešte viac znevýhodnení ako ľudia- viz pozvanie, železník apod.), ale, ako inak by mohla byť s Damonom/Klausom na veky? Emoticon
Strašne moc sa teším sa PM. Nech je už tu. Emoticon Emoticon
(aj keď Humusáčka zo Slizolinu ho iste dostatočne vynahradí Emoticon )

6. ElisR1 přispěvatel
04.06.2012 [6:37]

ElisR1Popravdě? Dočetla jsem to už včera ráno, ale jak jsem byla na mobilu, tak jsem byla líná napsat koment =D.
Líbilo se mi, jak jsi vystihla postavy, tedy hlavně Elenu =D. Přesně jako v seriálu i tady si myslí, že je nejdůležitější, středem všeho =D.
Ale co se mi nelíbilo, byl ten konec. Myslím, že takhle by se Damon nikdy nezachoval, možná, že by ji ovlivnil, ale tohle si myslím, že ne.
Jinak, už jsem ti psala, že píšeš úžasně? Jakmile člověk jednou začne číst tvé povídky tak se nemůže odtrhnout =D, takže se ptám, kdy bude další pokračování?
Jelikož nejsem moc fanda Harryho, tak bych prosila pokračování =D a prosím, co nejdříve =D
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Tereza
03.06.2012 [13:13]

Teď jsem si přečetla pokračování CP a těším, hlavně na pohled Damona, když se tam objeví "vnučka" Vii :-)

4. Tereza
03.06.2012 [13:07]

Zajímavá kapitolka, ale taky jsem čekala, že tam dáš i Damonův pohled, ale to vůbec nevadí. Hodně moc otázek v epilogu, takže už se těším na pokračování a doufám, že ho přidáš co nejdříve :-).

3. NikkiR
01.06.2012 [21:44]

Upřímně?? Nevím co napsat =D Takhle jsem konec vůbec nečekala =D rozhodně je to zajímavý =D Ale moc nechci aby byla z Vii upírka =D mám ji ráda jako člověka =D a ještě aby se přeměnila jenom kvůli pomstě mi moc nesedí =D Jsem zvědavá jak tohle bude pokračovat =D Co bude s Klausem a co Damon... škoda že jsi nedala kousek i z jeho pohledu =) rozhodně se těším na pokračování :)) Emoticon

2. Lulu
01.06.2012 [21:29]

Zaujímavé Emoticon Už sa strašne teším na PM Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Aliska přispěvatel
01.06.2012 [21:27]

AliskaKrása!!! Wow!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!