OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... III. / 5. kapitola



Buď mojou princeznou... III. / 5. kapitolaPotom, čo Stefan nezmyselne zranil svoju milenku, beží lesom v ústrety smrti, rozhodnutý spáchať samovraždu.
Prvá konfrontácia Damona s čarodejom Marcom neskončila práve dobre. Prešibaný Marco vytiahol z protivníka tajomstvo a hneď našiel riešenie problému, hoc pre Damona neprijateľné.

 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Stefan odchádza z penziónu ako zbitý pes, srdce a hlavu mu zaživa rozožierajú výčitky z obrovskej ujmy i zrady, ktorú zákerne uštedril Stelle... je rozhodnutý pre samovraždu. 

No chápe to niekto?! Stefan bláznivo zamilovaný do Stelly, ona sa mu oddáva, pomáha ako vládze, dokonca bojuje sama so sebou a potláča pocit viny voči Elene a on jej prekusne krk a ťažko zraní pri milovaní?! 

Ani sám Stefan nič nechápe, prehráva si situáciu znova a znova v hlave... Bol vybičovaný vrcholným vzrušením, oddával sa pocitom blaženosti a keď mu milenka ponúkne najvyššiu možnú odmenu, úplne sa mu vzdá, prejaví mu najvyššiu dôveru... tak vtedy, drbo Stefan, zaútočí!!

„Ja už som úplne stratil rozum?! Cit?! Ako a prečo som to vlastne... Stella, milovaná Stellinka... nechápem sa sám!! Neviem prečo sa to stalo!!“

 

Stefan beží lesom, kričí, hlasne si nadáva, zúfalstvo ním lomcuje. Beh a krik nepomáhajú na boľavé srdce, Stefan zastavuje, hádže sa do trávy, skrýva hlavu v dlaniach a prvé slzy ľútosti prelievajú kalný zrak.

„Čo si zaslúžim? Jedine smrť! Moja zrada sa nedá nijakým spôsobom ospravedlniť!! Nemôžem sa vrátiť do penziónu, ukázať sa Stelle a Ericcovi na oči!! Nie. Nedokážem nijako obhájiť svoj nedôstojný čin. Ok, tak sa odpravím zo sveta.“ Stefan sa rozpráva sám so sebou nahlas. 

Hľadá mobil, v rýchlosti smolí sms-ku pre Stellu s ospravedlnením... nemá jej čo napísať... prsty sa zastavili, hlava nedokáže vtesnať rozumné ospravedlnenie do pár písmenok!!

Tak len jednoduché: „Prepáč, Stella, sám nechápem čo sa stalo, nenachádzam v sebe žiadnu odpoveď, ani ospravedlnenie. Ako som ti mohol takto ublížiť? Nedokážem s tým žiť! Milujem ťa rovnako ako Elenu!! Odpusť... ak môžeš, prosím.“ 

Oči hľadia na text, hlava váha, prsty pripravené odoslať... Ok, sms-ka letí k Stelle, Stefan vypína mobil, nechce byť zbytočne spätne bombardovaný... 

Odhodlane vstáva, hľadá správny kus dreva, čo poľahky prejde hrudným košom. Stefan je už pevne rozhodnutý prebodnúť si srdce a opustiť tento trudný svet. 

Ani si neuvedomil, že je hlboko v lese, sám, zmráka sa. Stefan nie je vôbec opatrný, okolo neho sa začínajú motať obyčajní upíri.

  

My, milí čitatelia, ich už poznáme, sú tu kvôli pomste Damonovi. 

Dnes ale iba traja. Chlapci prišli bez šéfa na vlastnú päsť, zacítili pohyb a zvedavosť ich ženie smerom ku Stefanovi. 

Nepozorný Stefan sa takmer s jedným zrazil. Prekvapene zdvihol hlavu, odhaduje situáciu, cíti aj ďalších dvoch. Zastavil sa, čaká. 

„Kam, priateľu? A sám?“ Posmešne rýpe obyčajný upír do Stefana, môže si to dovoliť, má za sebou podporu dvoch ďalších. 

Zradná myšlienka prebehla hlavou Stefana... možno sa nebude musieť zabiť sám, ale vzdá sa týmto tu. Rozhodnuté, nebude bojovať, ani sa brániť, nech to má čím skôr za sebou. 

„Sám! A rozhodne nie som tvoj priateľ, ty primitív!!“ Uráža a dráždi nepriateľa zámerne. 

„Ou... pán si pýta nakladačku! Mýlim sa snáď, chlapci?!“ Blýska očami po kamarátoch z mokrej štvrte, vyzýva ich na hromadný útok. 

Stefan chladne čaká, iba opovržlivo fľochne očami po ďalších dvoch upíroch.

Naskáču na Stefana ako kobylky, bitka, či skôr poprava sa začala. Mlátia ho, kmášu s ním ako s handrovou bábkou... Stefan sa odovzdal osudu a rozlúčil so životom. Pribúdajú mu zlomené kosti, svaly potrhané, krv sa rynie z rán, ale Stefan ešte stále vníma svet a obrovské bolesti.

 

Čosi zasvišťalo vzduchom a jeden z útočníkov sa zviezol na zem mŕtvy. Druhé zasvišťanie, ku Stefanovi sa zvalil mŕtvy druhý útočník. Tretí upír nechápe, divoko sa obzerá, stratil v priebehu pár sekúnd dvoch priateľov a sám začína mať obavy o život. Necháva Stefana svojmu osudu, berie nohy na plecia... leč neskoro... tretie zasvišťanie ho ešte dostihlo, po pár metroch ústupu padá na zem mŕtvy.

Stefan vníma zmeny okolo, je zaskočený, cíti nastupujúcu smrť a cez krvavé oči vidí postavu blížiacu sa k nemu. 

* * *

V penzióne nám zostali dráčik Damonko, mačko-zajo Despina a reverzní súrodenci Stella i Ericc. Všetci sú v salóne, nechápavo hľadia na Stellu. 

„Čo? Akože sa stratil Stefan? Veď dnes v noci má strážiť s Ericcom penzión. Kto ho kedy videl posledný?“  Despina mraští čelo a nechápe. 

„Ja som ho poslala preč z Ericcovej izby a viac som ho nevidela. To bolo poobede.“

Stella si hryzie pery, nemôže im predsa prečítať poslednú sms-ku od Stefana. No bojí sa o neho a nevie čo robiť. 

„Nič, prebehnime znovu barák, potom stretnutie tu a spoločne ideme hľadať von. Nesmieme sa rozdeliť, je nás málo a vonku je to nebezpečné!“ Zavelil Ericc a veci sa dali do pohybu.

* * *

Stefan mal v podstate šťastie. Keď bezhlavo provokoval upírov, už sedela Elfka Yvette na strome blízko nich, pozorovala, počúvala a už bola náležite pripravená na útok upírov. 

Milí čitatelia, my sme ju už stretli nedávno v noci a vtedy sa rozhodla, že si musí vyrobiť nové šípy s veľkými drevenými hrotmi na upírov. Teraz ich má plný tulec a vo vhodnom okamihu ich použije. 

Mohla síce skôr zasiahnuť a nenechať Stefana až takto zmlátiť, ale rozhodla sa, že mu uštedrí drobnú príučku a nech si trošku aj on potrpí a nie iba Stella. Yvette vie o všetkom, čo sa stalo v penzióne, veď Stefan to vykrikoval po celom lese...

Zabila teda troch útočníkov, obyčajných upírov, skočila k Stefanovi a študuje jeho stav zranení.

Stefan sa díva do zelených svietiacich očí mladej ženy, nie je schopný slova, má poranenú sánku.

Ušľachtilú tvár lemujú čierne vlnité vlasy po plecia, súmerné plné pery sa jemne usmievajú, pretiahnuté dlhé uši dominujú hlave. Líca a okolie očí má rituálne potetované. Vyžaruje z nej dôstojnosť a rozhodnosť. Celý jej zjav vládne zeleno-fialovou farbou, doplnenou striebrom.

yvette-5.kap

„Stefan, takto sa nevzdáva úcta k životu! Život je dar a ty si ho chcel zahodiť!“ Dočasný reverzný upír sa snaží čosi povedať, ale každý pohyb sánkou príšerne bolí. Tak len zakňučí a zavrie oči. Všetko ho bolí, chcel by už byť mŕtvy.

„Vysvetlíš mi to neskôr, keď ťa vyliečim. Teraz si ťa zoberiem k sebe. Máme dlhú cestu pred sebou, tak sa snaž vydržať!“

Melodický hlas elfky znie príjemne, upokojuje a Stefanom prebleskuje prvá pochybnosť o správnosti samovraždy.

Yvette schytí Stefana, prehodí cez rameno a absolútne ticho mizne lesom v diaľ aj s polomŕtvym upírom. 

◊ ● ◊

Zaskočme si na moment do Mesačného raja. Opustili sme ich v dobrej nálade, zvítali sa navzájom a momentálne ich je plné priedomie. Daria Salvatore chystá drobné občerstvenie pre dievčatá, chlorofyl pre Damona a čosi aj pre Marca. Bzučí vrava ako v úli, sem tam tichý smiech, občas výbuch.

„Takže vážení, doniesla som nové telefóny a jeden notebook. Povinne všetci naštudovať  teóriu a naučiť sa pracovať s novým typom mobilu.“ Elena hádže krabicu Eunice, Iustusovi, Damonovi a Darii ju podá osobne.

„S notebookom sa potrápim chvíľku sama a uvidíme aké spojenie dokážeme vydolovať v Mesačnom raji.“

Neisto krčí ústa. Obdarovaní majú domácu úlohu a každý ju musí zvládnuť sám. 

Damon sedí pri Elene vedľa anjela Iustusa, nesmrteľná Eunica si čosi vybavuje s delfínom Filipom, Bonnie posedáva ticho oproti Elene. Priamo vidí na Damona, jej srdce plesá, po dlhej dobe ho môže zasa ukradomky pozorovať.

Lenže Damon si už začal uvedomovať zmenu v chovaní Bonnie. Takú dlhú dobu spolu občas boli a nikdy si nevšimol ani náznak citu čarodejky k nemu. Nie je nadšený vývojom situácie. Nechce si Bonnie pohnevať, no tuší... asi napokon... sakra!

„Elena, prečo ste sem vlastne prišli s Bonnie?“ Damon vypálil odboku.

„Bonnie bola smutná, tak som ju chcela rozveseliť. A už je to zasa naša Bonnie s úšklebkom na tvári.“ Elena sa láskavo usmieva na priateľku. Bonnie je nepríjemné, keď sa o nej vedie rozhovor, tak vstáva a ide pomôcť Darii.

„To sa ti podarilo, princezná...“

„Čo? Rytier, spravila som niečo zlé?“

„Čím menej ľudí o mne vie, tým je menšie riziko, že si po mňa príde Smrťka Bibiana.“

Zle klame Damon, toto nie je vôbec pravá príčina, prečo v ňom narastá mrzutosť. Elena to cíti a posiela myšlienku Damonovi: „Si mrzutý a dačo tajíš! Tak to vysyp rovno a nekľučkuj! Popálim ťa pred všetkými, chceš?!“ Damon strelil pohľadom po Elene a vracia jej myšlienku: „Zasa si agresívna! Nemám to rád, Elena!“ Damon vstal, nervózne sa vybral preč od spoločnosti smerom k lesu. 

Elena za ním pozerá, nechápe. Čo je na tom zlé, že spravila výlet pre Bonnie, veď je to jej najlepšia priateľka.

Všetko starostlivo sleduje Marco. Naša nová postava.

Elena našla čierne mača tesne pred svojim príchodom do Mesačného raja, vzala so sebou a až tu zistila, že je to Marco, čarodej jašo, ktorý sa pozná aj s anjelom Iustusom, aj s Dariou. Bolo to skutočne veľké prekvapenie. Elena si Marca obľúbila a on je stále s ňou, či blízko pri nej.

Marca si predstavte ako malé čierne mačiatko s čierno-červenými krídlami netopiera a na hrudi nosí modro-fialový rodový šperk v tvare smrtihlava.

 

Marco opustil pohodlie ramena Eleny, vydal sa tíško vysokou trávou za Damonom.

Za pár chvíľ sa zorientoval vo vzťahoch okolitých postáv... no to len preto, lebo je silný telepat a takmer každému je schopný vliezť do hlavy. Zaujímavé veci sa tu dozvedel, len čo je pravda!

Bonnie je platonicky zamilovaná do Damona, Elena o tom nemá ani tušenie a Damon... je vysoko citlivý reverzný upír a už si všimol zmätok v hlave a srdci Bonnie. Hmm... ešte dačo cíti Marco z Damona. Niečo temné a hlboko v ňom. Musí ho dostihnúť a zistiť to v tesnej blízkosti upíra. 

Mača Marco vidí Damona opretého o strom, oči zavreté, ale hlava pracuje na sto percent... analýzy, predpoklady, dohady, neistota... neochota...

„Damon, zaplaš nejasnosti. Dáš mi pár minút?“

Marco je tesne pri nohách Damona. Upír ho vôbec necítil, prekvapením sa trhol, zmätene sa díva na zem.

„To si ako dokázal... oklamal si moje zmysly aj inštinkty! Ty ma zaujímaš! Poď sem.“ Damon sa zohol pre mača a automaticky si ho vysadil na rameno.

Marco sa v sebe pousmial. To je dnes už druhý...

Damon si kryje myšlienky pred Marcom, ale neodolá a túli sa k mačaťu, íska mu jemnú srsť.

„Tak hovor, Marco.“ Damon si sadol do trávy, oprel telo o strom, masíruje mača končekmi prstov, sám si užíva jeho hebký kožúšok.

„Sakra, Damon! Pretrhol si mi niť... majstrovsky ma masíruješ... no, chcel som... hej, buď prestaneš, alebo sa nevyjachcem!“

Štekol Marco a je sám na seba napálený, že sa nevie sústrediť. Damon sa usmieva, je potešený šibalstvom, čo sa mu podarilo.

„Si môj priateľ, Marco?“

„Prečo?“

„Keď hej, tak mi dovoľ sa k tebe túliť a hýčkať ťa...“ Damon žmurkol na Marca a už sa otvorene baví tým, ako mu zničil koncentráciu.

„Kruci... budem musieť odísť od teba!“ Marco sa neochotne vzďaľuje, ale jeho vlastné telo sa búri a chce sa vrátiť k tým láskavým prstom a božskej masáži.

Damon smutne pozerá, nastavil prázdne dlane pred Marca a volá ho späť... Marco bojuje sám so sebou... kto vyhrá? Jasné, že Damon. Marco zlostne prskne a vpláva späť do Damonových rúk.

„Ďakujem, Marco.“ Šepká Damon do kožúška mačaťa a masíruje prvú ligu. Jašo čarodej sa vzdal, vypol mozog, vyvalený na ramene upíra, necháva sa kráľovsky hýčkať... Marco začal priasť a čierny panter v Damonovi sa pridal. 

Hodnú chvíľu tieto mačence vydržia relaxovať. Lež aj relaxu musí byť koniec a Marco sa prinúti ukončiť radovánky.

„Stačí! Nechajme si niečo aj na zajtra!“ Odtláča ruku Damona od seba.

„Ok.“ Damon si založil ruky na prsia, mača má stále na ramene, tak aspoň hlavou sa o neho obtiera.

„Hééj! Poškriabem ťa, už dosť!“ Hnevá sa naoko Marco.

„Čo máš také neodkladné?“

„Damon, som silný čarodej to už vieš. Dokážem takmer každému čítať myšlienky, vcítiť sa do druhých... Damon, z teba cítim dačo temné a hlboko v tebe zakorenené, vložené... niečo, čo by v tebe asi nemalo byť.“

Marco ešte nevie presne o čom rozpráva, ale Damonovi už začína svitať. 

Čo teraz, sakra? Povedať mu pravdu o Smrťke Bibiane, ako mu pri milovaní v lese vložila správu o sebe do mysle?

Damon sa vzpriamil, nerozhodne pozerá na Marca, pery sa úžia, oči temnejú.

„No, vidím, že asi o tom nechceš hovoriť. Damon, neviem čo to je, ale možno by som ti s tým vedel pomôcť, či aspoň skúsil nájsť riešenie.“ Marco priamo hľadí do očú upíra.

„Vieš... je to nepríjemné a ťaživé... ja... bol som idiot a zahrával som sa s ohňom... a myslím, že som prehral.“ Damon rezignovane skláňa hlavu pri spomienke na Smrťku a jej odhodlanie vziať ho so sebou znovu do podsvetia.

„Detaily by mi pomohli.“ Nevzdáva sa Marco.

„Ok. Myslím, že cítiš vo mne vloženú správu, či odkaz, možno čip, ktorý mi vložila do mysle Smrťka Bibiana. Lenže keď mi ho vkladala do mysle bol som oklamaný, teda povedala mi iba prvú časť pravdy a zvyšok zamlčala. Jednoducho mi bolo oznámené, že keď na ňu pomyslím a ona bude kdekoľvek, správa jej dorazí a ona príde za mnou. Ale druhú časť mi zamlčala a síce, že ma ona môže sledovať. Jedinú nevýhodu to má z jej strany... malý akčný rádius a nájde ma na menšie vzdialenosti. No aj tak, bol som podvedený!!“ Damon už kričí ku koncu rozčúlením.

„Nehuč! Prídem o uši!“ Skríkol Marco a vynútil si plnú pozornosť Damona.

„Sorry... som z toho mimo... nasraný.“ Už ticho dodáva Damon.

„Milé prekvapenie od Bib. Hmm...“

 

Marco si sadol, díva sa do diaľky a je jasné, že premýšľa ako vládze. Damon stíchol, striehne na mača, nechce ho rušiť, no narastá v ňom nádej... možno by sa mohol zbaviť očipovania.

„Vravíš pri milovaní?“ Marco položil rečnícku otázku.

„To som nepovedal.“ Damonovi je to žinantné.

„Nie? Tak som si to prečítal v tvojej horúcej makovici!“ Marco je podráždený, Damon ho ruší pri premýšľaní. Mača nadskočí.

„No jasné! Šikovná je naša Smrťka Bib. Vložila ti do mysle správu pri vysokom citovom vypätí, rozrušení... Ako šlo do mysle, musí von z mysle.“ Mača je spokojné, práve vyriešilo Damonov problém.

„Čoo?? Zbavím sa čipu pri novom milovaní so Smrťkou? A ty si sa s koňom zrazil? Nikdy!!“ Zrúkol Damon, trhol sebou, skoro mu Marco spadol z ramena.

„Relax mladý! Po A nemykaj sa, po B nehuč a po C nikto po tebe nechce milovanie s Bib.“ Prská Marco a nachádza rovnováhu na ramene.

„Tak presne formuluj vety!“ Damon je nahnevaný.

„Zbavíš sa čipu pri milovaní... ale s osobou, ktorá môže čip na seba prevziať a následne ho zničiť. A toho je schopná jedine čarodejka. Silná čarodejka.“ Marco oznamuje verdikt s ľahkým tónom.

„Aha, tak ďakujem. Mám takých okolo seba desať, vyberiem si...“ sarkasticky šľahol Marca Damon.

„Máš takú jednu.“

Marcovi sa to celkom páči, môže vyviesť nové šibalstvo, pobaví sa a zároveň pomôže priateľovi z núdze. Bonnie je dobrá čarodejka, on jej pomôže s naštudovaním kúzla a aj Bonnie si príde na svoje... už dávno platonicky túži po Damonovi.

„Trepeš, žiadnu takú čarodejku nemám.“ Vrčí upír.

„Netrepem, prišla dnes so mnou.“

Damon sa cukol ako poštípaný. Treští oči na Marca a nechce to ani domyslieť...

„Áno, myslím Bonnie. Je dosť silná, múdra a zvládne to. Pomôžem jej s teóriou.“ Melie si svoje Marco a vôbec si nevšíma úžas Damona.

„Si šialený?! Je to Elenina najlepšia priateľka! Nikdy! To radšej ten čip budem nosiť do smrti.“ Damon trasie hlavou, akoby chcel tú zlú myšlienky vyhodiť ušami.

„Starec, čo ti vadí? Bonnie je pekná, ide po tebe dávno a ty si to aj tak dnes zistil sám. Nestrečkuj, aj sa pobavíš, aj si pomôžeš, dievčaťu splníš dávny sen...“ Marco takmer sadisticky odkrýva karty.

„Sakra, krpec! Zakrútim ti krkom! Vieš toho akosi veľa a zbytočne!!“

„Damon, nebráň sa. Aj tak ťa raz Bonnie dostihne. A skôr než mi zakrútiš krkom, budeš ležať v hlbokej hypnóze... to len aby si mal plnú informovanosť o mojich zručnostiach.“ Marco si kopká nôžkou.

„To nemôžem, Marco! Elena ma zabije! Ha... to si ani neviem predstaviť... to nejde... ako by som... sakra...nie!“

„Elene to nikto nepovie, ty sa premôžeš a ja zvyšok zariadim. Plácneme si?“

„Nie!“ Damon rázne uzavrel debatu, namrzene vstáva, mača zloží do trávy a sám odchádza preč nervóznym krokom.

 

Marco sa za ním pozerá, spokojný, vie že musí začať pripravovať Bonnie s teóriou, je čas...

Damon len potrebuje chvíľku na spracovanie novej informácie... heh, čas a okolnosti hrajú do karát prešibaného čarodeja. Áno, rád sa zabaví na účet upíra, ale hlavne... obľúbil si Damona a musí ho zachrániť pred Smrtkou Bib.

Už sa rozhodol... 


bmp-III-end


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... III. / 5. kapitola:

3. Ivetki přispěvatel
03.07.2013 [10:01]

IvetkiĎakujem, Perli. Pridávam ďalšiu s oneskorením, ale predsa. Emoticon

2. Perla přispěvatel
14.06.2013 [7:26]

PerlaNo a som tu. Emoticon Emoticon
Veľmi ma potešilo, že sa Stefanovi táto sebavražedná misia vôbec nepodarila. Veď kto by bol potom so Stellou?
Čo sa týka našej elfky, neviem´neviem... prečo by pomáhala upírovy? Hoc samozrejme, som rda, že to urobila.
Damon Damon... na neho sa slova nájsť proste nedajú. Je to on a vždy bude. Chápem, prečo nechce s Bonnie nič mať, no niečo robi ´musí, ak sa chce vyhnúť Bib. Tak či tak som zvedavá, čo vyparatí Marco, keďže sa už rozhodol.
Rýchlo ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ivetki přispěvatel
04.06.2013 [12:19]

IvetkiAjka, ďalšia porcia poviedky je pripravená, prajem Ti príjemné čítanie. Samozrejme aj všetkým ostatným čitateľom. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!