OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - II. / 6. kapitola



Buď mojou princeznou... - II. / 6. kapitola Elene pribudla nová farba na koncoch krídel. Je opäť silnejšia bojovníčka i ochrankyňa Matky Prírody.
Majetnícka Smrťka Bib sa rozhodla vziať Damona so sebou do podsvetia aj proti jeho vôli!

Elena s anjelom Iustusom včas odhalia úskok Smrťky...
Bude to však stačiť na záchranu Damona?

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Elena letí salónom narazí na Damona. 

„Princezná, kam tak naponáhlo?“ Laškovne sa okolo nej točí. 

„Tajomný cudzinec, chceš niečo vidieť?“ Vracia laškovanie. 

„Daj.“ Elena hľadí do čiernych očí, žmurkne, otočí sa a roztvorí krídla v plnej veľkosti. Damon vidí novú farbu na koncoch jej pierok, Ericcov človečí samček bol úspešný, vráti jej žmurknutie a chápavý úsmev. 

„Damon, ukáž krídla!“ Elena nalieha. 

„Prečo?“ 

„Ukáž a nediskutuj! Mám ťa popáliť?“ 

„Už si zase agresívna?“ Damon sa naježil. 

„Bude to?“ Elena sa chystá vytvoriť ohňovú guľu v rukách. Damon nie je ochotný nič riskovať, otočka, čierne krídla vystrelia. Dievča hľadí, ráta farby. 

„Môžem sa ich dotknúť, prosím?“  Damon odstúpil ďalej, nie je si istý zámerom. 

„Vybaľ, čo máš za lubom.“ 

„Chcem skúsiť kvalitu tvojich a mojich pierok. Môžem?“

„Hmm.“ Elena hladí čierne letky po smere, sú zamatové, jemné, ale aj pevné. Skúsi svoje a rozdiel je v tvrdosti. Akoby jej boli len na ozdobu a mäkké, zatiaľ čo Damonove sú  na lietanie. 

„Dík.“ Obaja schovajú krídla. 

„Aký bol samček s Ericcom?“ Nevydržal Damon. 

„Mňam.“ Široký úsmev Eleny upíra pichol pri srdci. 

„Au, to bolí a dosť. Chýbaš mi, vtáčatko, nájdeš si niekedy na mňa čas, prosím?“ Damon vkladá lásku do pohľadu. Elena žmurkne na znak súhlasu a beží preč. Damon sa vydáva druhou stranou. 

Ani jeden z nich si nevšimol Smrťku Bib, ktorá sa zastavila pod schodmi, keď začula rozhovor medzi Elenou a Damonom. Bolestne si uvedomuje, že Elena mu vládne v srdci. No... čaká nás rozhodujúci pohovor. Bib sa zvrtne, mieri do svojej izby a číha na Damona. 

Netrvá dlho a Damon zasa naklusal k Bib. 

„Ako sa cítiš? Nie si unavená?“ Obligátne berie ruku a bozkáva ju. Stretnú sa im pohľady a Damon sa zarazí. Cíti obrovský chlad. 

„Počúvam ťa... zjavne mi chceš čosi povedať.“ 

„Chytrý reverzný upír Damon... zavri dvere, sadaj dáme kusisko reči. Ty si môj priateľ a moja láska. Je tak?“ Damon chvíľku váha, prikývne, mlčky stojí a bojí sa domyslieť kam tento monológ povedie. 

„Priateľ a láska. Máme pred sebou úlohu, oslabiť Démona. Ja som tu na podmienku, takže sa po práci vraciam domov. Je tak?“ Damon prikývol. 

„Priateľ a láska. Pôjdeš so mnou?“ Bib tají dych, čaká a bojí sa. Damon prehltol na prázdno: „Bib, môj svet je tu.“ 

„Priateľ a láska. Ja patrím do tvojho sveta?“ 

„Áno.“ 

„Pôjdeš?“ 

„Bib, ja... ľúbim ťa ako priateľa... už som bol v podsvetí... ty si ma tam poslala... takmer som tam zomrel.“ Damon nevie nájsť vhodné slová, len sa díva na Smrťku a dúfa, že to sama pochopí, že on tam nemôže ísť.... zahynie v podsvetí... jeho duša i telo zaniknú desom a ponurosťou jej domova... 

„Láska a priateľ. Dostanem už odpoveď?“ Bib si je bolestne vedomá odpovede, ale dúfa v zázrak. 

„Prosím, nemuč ma, Bib...“ Damon si pred Smrťku kľakol, čierne oči strácajú lesk, plnia sa slzami, upír skláňa hlavu a vie, že práve prišiel o život.

* * * 

Elena sa motká v kuchyni, má na starosti troch reverzných, stále dookola im treba pripravovať chlorofylové poháre. Robí to rada, pretože Damon sa stal reverzným a prestal piť ľudskú krv. Stefan dobrovoľne žije na zvieratách. Ticho vládne domom, všetci sú zalezení. Anjel Iustus tichučko prichádza, ale dá o sebe vedieť, nechce ju vyplašiť. 

„Ahoj Iustus, ukáž sa mi! Tak rada sa na teba dívam, môžem ťa pobozkať na líce?“ Elena hľadí na chalana s kučeravými blond vlasmi, hlboké modré oči sú ako studničky. Postavu mu darovali bohovia. 

„Samozrejme, som tu len pre teba,“ Iustus sa usmieva, Elena podskočí ako poštípaná, vrhne sa po anjelovi, vlepí mu pusu na líce. Drží ho za krk, sekundu rozmýšľa a druhá pusa pristála na opačnom líci. 

„Si tak krásny, vyrážaš dych, môžem?“ Je hypnotizovaná zvodnými perami, neodolá a skúma ich rukou, prstom obkresľuje ich tvar. Iustus láskavo drží, nechá ju sa vynadívať a nasýtiť pohľadom na nekonečnú krásu. Elena neodolá začína sa nakláňať a chce pobozkať pery. Iustus prekvapene zamrkal, toto nebolo v pláne, ale nechce pokaziť radosť Elene tak drží, síce je riadne zarazený, no nechá sa pobozkať. Elena sa ho jemne dotkne, zatvára oči, ľahulinko sa posúva po jeho perách... bože, takýto pocit v živote nezažila. 

To nie je nič telesné, sexuálne. Ten pocit sa dá prirovnať porozumeniu s Matkou Prírodou, nazretiu do duše boha, pochopeniu sveta. Elenou bleskove preletel pocit akútneho ohrozenia kohosi blízkeho! Odtiahla sa, vytreštila oči na anjela a skríkla: „Damon!“ 

Vytrielila do izby k Bib, Iustus letí za ňou. Elena rozrazila dvere, vbehla dnu, Bib sedí, má tvrdý, nahnevaný výraz v tvári. Damon kľačí pred ňou, plné oči sĺz, smútok a porážka tryská z jeho srdca. Elena skočila k Damonovi okamžite roztiahla krídla aj ruky, vytvorila ochranný kruh okolo upíra a zostala stáť. 

Iustus podišiel k Bib: „Žiadam ťa o vysvetlenie a to hneď!“ 

Smrťka mlčí, prepaľuje anjela pohľadom. 

„Bib, mne neublížiš! Čo sa tu stalo? Pýtam sa posledný raz!“ 

„Diskutujeme v rámci nášho vzťahu o budúcnosti.“ 

„Výborne, diskusie sú potrebné. A teraz konkrétne!“ Hromovo zaznel anjel. 

„Damon nie je schopný mi odpovedať, či po skončení práce s Démonom pôjde so mnou preč.“ 

„Bibiana, konkrétne, kam preč?“ 

„Do môjho domáceho prostredia. Ku mne domov.“ 

„Ďakujem za láskavosť.“ Iustus sa obrátil na Damona. 

„Môžeš vstať, prosím?“ Damon nevládze, je zlomený, vie že prehral život. 

„Damon, vstaň a hneď!“ Iustus ho Silou prinútil vstať. 

„Elena, vezmi pod svojou ochranou Damona preč, ja si tu pohovorím s Bib. Zostaň s Damonom, nedovoľ mu opustiť tvoje ochranné krídla, Elena!“ Iustus začína byť podráždený. 

„Choďte!“ Elena drobčí von z izby, ťahá Damona v kruhu vytvorenom okolo neho. To už ale Iustus telepaticky vyvolal poplach, zbiehajú sa Filip, Stella, Ericc, Eunica. Všetci sa míňajú na chodbe s Elenou a Damonom, začudované pohľady na kruh a Damona ťahaného Elenou. Iustus zavolal všetkých k Bib do izby. Postavili sa ako vojaci do rady, Bib sedí a čaká ortieľ súdu.

- - - 

Elena pokojná, vyrovnaná a rozhodná ťahá Damona von z penziónu. Má pocit nekonečnej sily a podpory Matky Prírody. Iustus kázal vziať Damona preč, ha, lenže kam? Elena stojí, Damon sa nebráni, odovzdane čaká čo bude. V dievčine sa prebúdza modlitba k Matke Prírode. Prosí ju o pomoc, kam, či ako ukryť dočasne Damona? 

„Ďakujem ti Matka Príroda, skláňam sa pred tebou a som ti k dispozícií.“ Dokončila nahlas modlenie Elena, pokľakla, skloní hlavu, zavrie oči, srdcom sa rozpráva s Matkou. 

Elena vstáva, otočí sa a vyzve Damona aby prišiel bližšie, roztvára náruč a čaká. Damon váha chvíľku, no napokon sa podvolí, prijme jej náruč. Elena ho objala, skryla biele krídla a zasa ich roztvorila a tento krát boli akoby priesvitné, skôr sa dali tušiť ako vidieť. Matka Príroda ich oboch spravila dočasne neviditeľnými. 

„Damon, kým nevyriešime problém s Bib, sme na úteku, sme dvaja štvanci, ktorých prenasleduje nekonečný a zákerný hnev Smrťky Bibiany...


Prijmite moje pozvanie do ďalších častí druhej série, nuda má vstup prísne zakázaný!

Ivetkii-1




« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - II. / 6. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
20.09.2012 [10:16]

IvetkiTheLucka:
Ahojky a díky! Škerím sa nad hryzúcimi smajlíkmi. Bib je zložitá bytosť, to uvidíš v ďalších dieloch... a nielen ona! Emoticon
Damona čaká prelomové obdobie a preto mu musím poslať na pomoc nové postavy. Emoticon Čo si budeme nahovárať - Damon je jednoducho plný neskrotnej energie a vždy vyrobí lotrovinu!!!
Emoticon
Píšem aj ďalšiu poviedku Devil´s Night, delím si voľný čas pre obe a tak maj chvíľku trpezlivosti. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 19.09.2012 [18:18]

Wow! super pokračování ;) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Bib je ale vážně potvora, kdyby neudělal takovou blbst poprvé s Bib nemuselo to takhle dopadnout, ale myslím si, že se to spraví Emoticon
Ty mu s tím pomůžeš viď ? :D Emoticon Emoticon Emoticon
Ok tak rychle přidej další dílek ať víme jak je na tom Damon :)) Jinak skvěle píšeš uplně sem se do toho zahryzla Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!