OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 9. kapitola



Buď mojou princeznou... - 9. kapitolaSplní sa Elene tajný sen?
Ako sa skončí spoločná sprcha Damona a Eleny?

Príbeh preplnený láskou, nenávisťou, sexom, fantáziou i dobrodružstvom. Nové a nečakané bytosti sú hádzané z prekvapenia do prekvapenia rovnako ako hlavní hrdinovia. Tu si všetci musia život i smrť zaslúžiť...
Pre čitateľov od 18 rokov.

 

Deviata kapitola poskytne kus čírej fantázie a pohrá sa s citmi čitateľov.

 Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.

Ďalší z letných horúcich dní zhasína, Bonnie si berie dráčika so sebou domov, Stella s Ericcom ich vyprevádzajú hodný kus. Damon v podobe pantera sedí na mohutnom konári blízko okien do kuchyne. Pozoruje Elenu ako sa zvŕta, zručne odšťavuje jačmeň, pšeničnú trávu a kôpky ďateliny, chystá poháre pre reverzných.

Zastavila sa, hľadí cez okno von, oči fixované do neznáma, smútok sa zakráda k jej srdcu, náhla spomienka na rodičov drása vnútro. Slzy ako hrach padajú do pripravených pohárov, Elena sa spúšťa na zem, usedavo plače a nahlas vzlyká.

Čierny panter svižne skáče dole z konára, zmena na upíra a už pribrzďuje v kuchyni, vrhá sa k Elene: „Čo sa stalo, vtáčatko, poranila si sa?“

Elena neodpovedá, len plače, zadúša ju smútok. To už dorazili aj Ericc so Stellou, všetci pri dievčine. Damon posiela telepaticky myšlienku Stelle: „Neviem čo sa stalo, prezrite penzión s Ericcom, rýchlo!“ Reverzní sa rýchlosťou víchra rozbehnú po izbách, hľadajú, skenujú od strechy po pivnice. Samozrejme nič nenašli. Medzitým je Elena schopná vykoktať pravdu o jej smútku.

Damon ruší poplach, berie ju do salónu, naleje kvapku škótskej, núti ju piť.

 

Stella dokončí poháre so zelenou šťavou, všetci sú pohromade v salóne, každý drží pohár, popíjajú.

Zapadajúce slnko má neopakovateľnú farbu, svieti na troch reverzných, kožu majú presvetlenú do zlato-červena. Elena je fascinovaná hrou farieb na ich tvárach.

„Ďakujem vám za pomoc, už mi je lepšie. Môžem sa vám zveriť? Takto všetci traja osvietení slnkom pôsobíte očarujúcim dojmom, vyžaruje z vás láska – nie fyzická – láska v zmysle pochopenia blízkeho, ochota pomôcť, vcítiť, chrániť, nekonečné odovzdanie sa blížnemu, mám pocit, akoby ku mne hovoril boh prírody. Napĺňa porozumením, nabáda, aby som ešte viac otvorila srdce, aby sa tam vošlo viac ľudí a vôbec tvorov. Vlastne chce, aby som viac ľudí a tvorov chránila...“ Elena zmĺkla, sama celkom nechápe, ako môže ona slabá chrániť ostatných.

„Ja viem presne kto k tebe prehovoril, Elena. To je Matka Príroda, či boh, kto si čo vyberie, práve ti oznámila tvoju úlohu, ktorá ťa čaká. Neviem kedy, ale v budúcnosti máš pridelenú úlohu ochranárky... je to veľmi ťažká úloha, poznám ju, sama som ňou.“ Stella vysvetlila Elene pôvod jej pocitov.

„Ste ako traja bohovia, neohrození, spravodliví... zarážajúce. Mám prosbu. Môžem?“

„Samozrejme a ja už aj viem, čo chceš Elena. Vidím to na  tebe odkedy som prišiel,“ usmieva sa Ericc.

„Ako to môžeš vedieť?“ Zháčila sa Elena.

„Som v tejto zostave najsilnejší telepat a ty si málokedy chrániš myšlienky, takže viem a aj ti to splním i keď by sa títo dvaja bránili!“ Rozhodol sa Ericc.

„Hej telepat, čo tak sa podeliť,“ húkol Damon.

„Elena túži vedieť na aké zvieratá sa ja a Stella meníme a rada by to videla na vlastné oči,“ mrkol Ericc na Damona.

Stella sa ošíva, nerada sa mení v miestnostiach a ešte menej na požiadanie. Nevrlo pozerá na brata.

„Stella, sľúbil som a dodržím to, aj keď ťa doškriabem do krvi. Neprieč sa!“

„Ďakujem, Ericc, viem len o Damonovi, videla som párkrát čierneho pantera. Na čo sa meníte vy?“

„Ja som hnedý škvrnitý jaguár a Stella sa mení na obrovského hnedého rysa ostrovida. Chceš to vidieť hneď, ako opäť čítam v tvojej hlave a dokonca túžiš vidieť aj pantera v našej spoločnosti. Prosím, tvoje prianie je mi rozkazom. Damon, tvoja princezná čaká.“

 

Damon ochotne vykročil, po dvoch krokoch zmena na čierneho pantera, vyskočil na stôl, ležérne sa zvalil na bok, jedna laba visí zo stola, hompáľa sa, ladne položil hlavu pred seba, zabodol pohľad do Eleny a začal priasť. Ericc sa otočil na Stellu, tá vzdorovito pozerá, prská. Brat vykročil k nej, že ju potrestá.

Stella uskočila bokom, premena na rysa ostrovida. Zazerá na brata, chce po ňom skočiť, ale Ericc už kráča opačným smerom, zmena na jaguára. Hnedý rys s bielymi škvrnami prišiel k Elene, vyskočil na sedačku, stočil sa pri nej, hlava majestátne vzpriamená, štetiny na ušiach postavené do hora.

Jaguár – hnedý s čiernymi kruhmi sa prechádza po izbe, prišiel pri stôl, skočil na pantera a začnú sa klbčiť.

Elena okamžite vyrazila medzi nich. Schytila oboch za uši, odtiahla od seba s krikom: „A žiadne bitky, lebo vás vyšľahám bičom, boha vášho mačacieho!“

Dotiahla pantera za uši na druhú stranu sedačky, donútila ho vyskočiť hore a sadnúť si. Napokon stačil iba naznačený pohyb jaguárovi aby zaujal miesto v kresle oproti.

 

Bojovne naladená dievčina stojí v strede medzi tromi silnými a nebezpečnými mačacími predátormi. Hnev odchádza, tvár jej zalieva obdiv: „Ďakujem vám všetkým, neskonale majestátny obraz si uchovávam v hlave. Ste očarujúci.“

Elena si sadá na zem, oči skáču z jednej šelmy na druhú. Rys zoskočil na zem, prišiel k Elene, začal sa o ňu obtierať, Elena ho hladí na hlave, škrabká za ušami, vezme si jeho hlavu do rúk a pobozká ho na čelo. Pridáva sa aj panter, obtiera sa o Elenu aj rysa, Elena hladká čierny, zamatový kožuch, načahuje sa za ním, vtisne mu bozk na hlavu.

Jaguár váha tak sa Elena po štyroch presunie k nemu, pohladí ho, bozkáva mu čelo i ňufák. Mačacích bojovníkov má okolo seba, vyžarujú pokoj a kľud, pradú. 

„Vďaka, som plná pohody, mieru, porozumenia a pripravená pomôcť Matke Prírode. Ak chcete, môžete sa už premeniť.“

Trma-vrma, mačky skáču od seba, chlpy lietajú, reverzní berú späť svoje podoby.

„Tak to som mala Vianoce v lete a splnil sa mi sen. Idem si dať sprchu a spať. Dobrú noc, mačiatka moje.“ Elena odchádza posmutnelá.

 

Stella berie fľašu whisky, drapne Damona za ruku: „Kde je Stefan?“

„Netuším, asi loví,“ ledabolo prehodí Damon.

„Upírča, dom je prázdny, ja s brachom odkloníme Stefana, keď sa dovalí. Dávam ti hodinu na dokončenie úlohy samčeka. Pochlap sa, ideš!“

Sykne upírka Damonovi do ucha, do ruky mu vrazí plnú fľašu whisky a strčí ho do schodov.

Damon prekvapením zakopol o schod, otáča sa: „Teraz?“

„A kedy, keď ťa predbehne Stefan? Mazaj hore a neukazuj sa mi na oči, bez dokončenej úlohy... bo ťa strieskam ako šteňa a bolestivo! Syp hore!“ Nekompromisne kope Damona hore schodmi.

Ericc sa prizerá: „Pardon, vy dvaja, čo to hráte za gorotky?“ Stella odsekne: „Oh, ty najsilnejší telepat, prečítaj si v mojej hlave celý plán a neotravuj teraz.“

- - -

Elena stojí pod horúcou vodou, obrazy šeliem strieda s troma reverznými upírmi v lúčoch zapadajúceho slnka. No vracia sa aj smútok po rodičoch. Tečúca voda ukľudňuje. Damon tíško vošiel do kúpeľne, vidí kontúry ženského tela za závesom.

„Vtáčatko, ešte si smutná, cítim to...“ Dáva vedieť o sebe Elene.

„Damon, si tu dlho? To je jedno, som smutná ale aj plná obrazu s mačiatkami. Čo tu robíš?“

„Priniesol som ti ešte  kvapku drinku, dáš si však,“ presviedča skôr sám seba, ako Elenu – vie, že ona nechce piť.

„Dám, trošku.“ 

Damon nalieva do pohára, podáva jej ho poza záves. Elena vezme, vypije, vráti pohár. Damon naleje znova, podá, Elena vypije.

A sakra, niekto sa tu chce pitím vyhrabať zo smútku. Tretí pokus, to už Damon naleje polovicu pohára, podá, prázdny pohár vycestuje späť. Upír posúdil stav poloprázdnej fľaše, po očku sleduje, či spitá Elena vypadne von aj so závesom.

 

Dievča len stojí pod tečúcou vodou, žiadna opitosť, vykukne spoza závesu: „Čo, cica, dáš si sprchu? Chceš sa vymeniť, ja už môžem vypadnúť.“

„Rád si dám sprchu, umyješ mi chrbát?“

Ale veľkou okľukou sa vybral náš chlapec na skusy.

„Dobre, poď, či ťa mám aj vyzliecť, nemluvňa?“ Elena pozoruje na sebe prvé príznaky dobrej nálady.

„A chcela by si?“ Provokuje upír.

Elena si hlboko vzdychne, rozrazí záves, vykročí za Damonom: „Tak ukáž, ale ešte mi nalej, nebudem hrdlačiť zadarmo.“ Damon podá ďalší poloplný pohár.

Obraz nahej Eleny mu vyráža dych – pevné, mladé telo, vlasy vysoko vypnuté, celý krk obnažený, oblé prsia, bradavky hrdo pozerajú hore, ploché brucho, venušin pahorok, útly chrbát ukončujú dve súmerné polovičky riťky, dlhé, štíhle nohy.

 

Bože, ak sa budem ešte chvíľku pozerať, uspokojím akurát seba.

Damon odvrátil pohľad, ráta kachličky – myslieť iným smerom chlapče! Elena dopila a ta ho do práce. Zručne rozopla košeľu, šup do kúta, opasok, nohavice – na gombíky?... to je teda nepraktická blbosť, ponožky.

„Ostali ti iba slipy a na tie budem potrebovať ďalší drink,“ v Elene sa začína usmievať alkohol.

Damon poslušne naleje, podá, kontrola fľaše; kruci, Elena vypila viac ako polovicu, za chvíľu sa zvalí v kóme.

Elena ho obišla, vyzlieka mu slipy zozadu. Mierne sa jej podlomili kolená, ale stojí a tlačí Damona pod sprchu.

 

„Aúú, Elena, ty ma chceš uvariť, nemám rád horúcu vodu,“ zahučal upír.

„Citlivka, nastav si sám, ja milujem horúcu vodu. Tak otočka, mydlo, drž.“

Elena rozotiera mydlo po chrbte, vezme to po zadku dolu, spustí sa na kolená, rozotiera mydlo po celých nohách, vracia sa späť cez zadok, chrbát, zaberie ruky, skončí na krku.

Damon ráta kachličky pred sebou, hypnotizuje špárovanie, hlava konštatuje: to sa nedá vydržať a zjavne som tu vzrušený len ja, Elena iba mechanicky mydlí moje telo.

„Tak, mladý muž, vzadu sme hotoví, ideme spredu? Ak hej, daj drink! Ale poviem ti, chlapče, zozadu máš postavu nádhernú, až závidím tej, ktorá to využíva,“ Elena znalecky poplieskala Damona po zadku, síce už trošku horšie artikuluje, ale ešte jej je rozumieť.

Damon nalial, no menej, prázdny pohár skončil pri fľaške.

 

Elena si otočí Damona k sebe, hľadá mydlo, točí sa, kľakne si, naberie na ruky: „Začneme od nôh, nech je zmena.“ Elena mydlí nohy, zjavne má už problémy s rovnováhou, mierne sa potáca, opiera o stenu. Stúpa na stehná, až sa zastaví pred prekážkou, nad guľkami: „Počkaj, ty si upír, tak ako to že ti ten vrabec stojí?“

Damon sa zachveje – dobre ti tak, idiot, nemal si si opiť milenku, teraz budeš konverzovať na tému vrabec a k samotnému aktu sa ani nedostaneš a ešte ťa strieska aj Stella! 

„Princezná, teraz som dočasne reverzný upír a...“

„Jááá, počkaj, áno už si spomínam, dostal si telo, či máš už telo, či ako, sakra, ááá môžeš sa milovať ako človek. Jasné a Damon, už si to vyskúšal, darí sa ti, páčilo sa to babám?“ Kalný pohľad Eleny, kľačiacej pred vzrušeným Damonom nemá chybu. Upír neveriacky pozerá na tú babu dole a nemá odpoveď.

„Tak mi aspoň odpovedaj, sakra, ja ťa tu umývam a ty nemáš pre mňa slovo. Dobre, ideme ďalej, vrabca si namydli sám, ja pokračujem až po tvár – takú máme dohodu, pamätáš, zaplatil si mi drinkom.“ Elena vstáva, mydlí chlapa pred sebou: triesla, pevné brucho, statnú hruď, svalnaté ruky, krk, tvár.

 

„Ešte osprchovať, aj to mám ja... daj napiť.“

Damon neochotne trošku naleje, drink mizne v Elene. Tá trhá ružicu, pustí studenú vodu, otočí Damona k sebe chrbtom, zamieri na krk. Damon sa prehne ale drží a vlastne je rád, že ho Elena schladí a zníži mu túžbu. Dievča si dáva záležať, dôkladne sprchuje od hlavy po päty.

Otočka tvárou k Elene, studená voda mieri na tvár a klesá, Elena stiera mydlinky, dorazí nad guľky, zdvihne pohľad na Damona: „Studená voda ti nesvedčí, lover boy, vtáčik klesol, nebuď smutný, zasa sa nájde dajaká dievčinka.“

Mierne potácajúca sa Elena dokončuje kúpeľ. Vytlačí Damona bokom, sama si nastaví horúcu vodu a chvíľu sa zohrieva. Ukončí sprchu, vypotáca sa, zachytí osušky, ktorou sa Damon snaží opásať, strhne mu ju dole.

Upír to vzdáva a s hlbokým povzdychom balí do osušky spitú babu, sám na seba hodí druhú.

„Princezná, tak toto bol naj sexi kúpeľ tisícročia... aspoň pre mňa. Poď do postele, vyspíš sa z opice a dúfam, že ti bude zajtra zle, nech máš na dnešok kvalitnú spomienku,“ ťahá Elenu do izby.

„Počkáááj, mám tam fľašu, vráť sa, bez nej nepôjdem.“ Pripitá dievčina protestuje. Damon teda berie zvyšok drinku, vlečie Elenu k nej do izby.
„Počkáááj, sem nie, ja musím isť do izby k Damonovi, daj fľašu, ideme za rytierom, on ma tam čaká,“ potáca sa devucha.

Damon zastane, vzdáva to.

Dobre, ideme k Damonovi do izby – len či bude u seba? Upír vlečie Elenu k sebe, po tme dorazia k posteli, pomôže jej vyštverať hore, Elena spadne krížom a ostane ležať. Damon si sadne bokom, napije sa z fľaše, vstane a zavrie dvere.

 

Elena zaregistrovala pohyb: „Damon, si tu? Poď ku mne, som smutná, vykúpala som takého pekného chlapca a niekde som ho zabudla.“

Damon vyprskol smiechom: „Ako si ho mohla niekde zabudnúť, spadol do mydla, utopil sa ti v šampóne?“

 


 

Elena chystá veľké prekvapenie pre Damona.

 



Damon, Elena a ich priatelia sú osudom skúšaní a ja im rada doprajem ďalšie nečakané situácie a vzrušujúce zážitky.


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 9. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
08.06.2012 [21:30]

IvetkiĎakujem Emoticon A druhé poďakovanie ti patrí za pomoc s úpravou. Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 08.06.2012 [21:07]

Jeeeee...tak jsi s další tady... Emoticon jinak moc se mi to líbí, vypadá to super a číst tvou povídku zase je taky zážitek.. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!