OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 35. kapitola



Buď mojou princeznou... - 35. kapitolaKto je Iustus?
Damon má rande s novou priateľkou...

 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.

 

Nesmrteľná Eunica, reverzní upíri Stella a jej brat Ericc i starodávny chodec zemou Filip volajú Matku Prírodu na pomoc. Potrebujú zachrániť život Elene. 

Úpenlivé volanie Matky Prírody malo svoj význam. No iba do určitej miery. Matka sa spojila s Elenou a výsledok je omračujúci. Elena sa skutočne dobrovoľne vzdala života, nechce sa vrátiť, bojí sa budúcnosti, nie je ochotná už viac trpieť. Matka Príroda je v tomto prípade nekompetentná zasahovať. Elena je strojcom svojho osudu a Matka nesmie porušiť pravidlá. 

„Elena má poslednú možnosť. Musí ju navštíviť sám Iustus. Pokiaľ ju nepresvedčí on, chystajte Elene pohreb. To je všetko, čo nám Matka Príroda odkazuje, viac toho skutočne neviem,“ vyčerpane sa otáča Filip na všetkých prítomných. 

Elena leží vystretá na posteli, plytko dýcha, život z nej uniká. Stefan jej kľačí pri nohách, Damon zúrivo chodí popri okne, dráčik Damonko a Bonnie sa tlačia v kúte. Smrťka Bib sykne na Damona: „Poď so mnou! Rýchlo!“ 

„Kam?“ 

„Musíme von, švihaj!“ Bib sa rozbehla dolu schodmi, Damon za ňou. Vybiehajú na terasu. 

„Pokúsim sa zavolať Iustusa, ale potrebujem tvoju pomoc. Sama mám málo energie a ty si ochotný pre Elenu vypustiť aj dušu. Pomôžeš?“ 

„Samozrejme, čo mám robiť!“ 

„Daj mi ruku, plne sa sústreď, sleduj smer mojich myšlienok a znásobuj ako vládzeš, neprestávaj. Damon máme len jeden pokus!“ Bib vzala ruku, pritiahla si Damona k sebe, plné sústredenie, začala hľadať smer, správne natočenie, tvár smeruje k oblakom, tok myšlienok tryská k oblohe. Damon sa pridáva, ide mu hlava prasknúť, ale drží vysiela, pomáha Bib. Obaja sú už vysilení, Bib nepúšťa ruku Damona, núti seba aj upíra pokračovať. Nekonečné minúty vysielania psychicky vyšťavili dvojicu, triaška svalov hlási, že telá idú na dno vlastných síl. Damonovi sa podlomili kolená, kľačí pri Bib, drží ruku a z posledných síl pomáha. 

„Áno, Damon, máme ho, prichádza!“ zvýskla Smrťka Bib, sadá si vedľa Damona, opierajú sa o seba. 

„Ďakujem, Bib, bol som na teba hnusný, ale...“ 

„Nemysli si, holobriadok, že sme teraz priatelia! Robím to pre seba!“ tvrdo schladila Damona. 

„Bib, máš priateľov?“ Damon vypálil otázku od boku. Bib sa zachvela. 

„Smrť nemôže mať priateľov, to je popretie základných pravidiel Univerza.“ 

„Bib, ja chcem byť tvoj priateľ. Uznáš ma za priateľa? Aj keď sa nám prípadne nepodarilo zachrániť Elenu, chcem byť tvoj priateľ,“ láskavo sa jej pozerá do očí. 

„Damon, čo to hráš?“ 

„Neuskakuj, odpovedz.“ 

„Definuj byť priateľ.“ 

„Podám pomocnú ruku, vypočujem, stojím vždy na tvojej strane, nezradím, pochopím, pohladím, uverím, v krajnej situácií dám za teba život...“ 

„Si v tom prípade Boh!“ 

„Bib, čakám...“ 

„Som zlá, zákerná, nepoctivá, podrážam, žiarlim! Damon, Smrť všetci nenávidia a boja sa jej!!“ prekvapivo sama seba presne hodnotí. 

„Tak súhlasíš! Som rád, poď ku mne.“ Damon sa široko usmieva, vtiahol si ju do náruče a vášnivo pobozkal. Bib je úplne zmätená, toto nikdy nezažila. 

„Tebe preskočilo, mladý! Si tak vykoľajený z udalostí okolo, že tvoje logické myslenie skapalo.“ 

„Nie, práve naopak, Bib, tragickými udalosťami som získal priateľa, akého nemá nikto na svete, ba ani vo vesmíre. Ďakujem ti za láskavosť,“ Damon sa chystá na druhý bozk. 

„Správaš sa divne! Ani ťa nezaujíma, kto je Iustus?“ Neskrýva prekvapenie Smrťka Bib. 

„Ja viem, kto je Iustus a práve preto, že si sa pokúsila ho zavolať, som tvoj priateľ. Snáď to stihne. A ak hej, Elena sa rada vráti k životu.“ 

Damon ťažko vstáva, pomáha Bib, berie ju do náručia a opäť bozkáva. Vracajú sa k ostaným. 

„Bib zavolala Iustusa. Ten má teraz všetko v rukách,“ Damon veselo oznamuje osadenstvu. 

„Kto je to?“ Padla rozhodujúca otázka. 

„Iustus je anjel, ktorý opustil Boha, cestuje svetmi za poznaním, on je konečným vyjadrením slobodnej vôle v inteligentnej bytosti. V prírode ho nájdeme vo forme čistého svetla, energie a čistej myšlienky. Je pevný hologram, vďaka kvantovej úrovni sily, veľmi silný telepat, má Silu ovplyvňovania, jeho zdroj neobmedzenej sily je myseľ, takmer neporaziteľný, vezme na seba akúkoľvek podobu, formu, cestuje časom a priestorom v paralelných vesmíroch aj mimo nich. Je prieskumník priestoru a času Multi, Onmi i Macroversa. Jeho hlavné krédo - všetko je možné vďaka sile myšlienky, pretože čistá myšlienka je základom všetkej reality. A aby som nezabudol Iustus znamená spravodlivý,“ dokončil Damon, spokojne si sadol k Elene, naklonil sa k nej, upravil vlasy na polomŕtvej tvári, vzal jej ruku, pobozkal. 

„Človeče, ty si ho študoval polovicu života? Si podal o ňom encyklopedický výklad,“ obdivne poznamenal Ericc, na dôvažok len krúti hlavou. 

„Kadečo sa na nás nalepí za desaťročia.“ 

* * * 

„Ďakujem, Damon, vykreslil si ma skutočne bravúrne. Zdravím všetkých, ahoj, Bib.“ Vo dverách stojí nevýrazný muž, šedá myš, človek ho nevie popísať na druhý deň po stretnutí. Obchodný cestujúci, poisťovací agent. 

„Vitaj, Iustus, máš pre nás dobré správy?“ Damon sa s ním rozpráva ako so starým známym.

„Ale áno, Elena mala trošku problém s formuláciou životných postojov a istôt. Prebrali sme absolútne dobro i zlo, čo to zo základných filozofických otázok. Veľmi príjemná diskutérka. Zariadil som všetko potrebné, odhadom dva tri dni si pospí a bude fit. Ak dovolíte, rád by som sa porozprával s Filipom. Ďakujem.“ 

„Iustus, prosím, môžeš sa zdržať u nás pár dní? Budeme nesmierne potešení.“ Damon vstáva, zdvorilo sa ukloní, priamo, priateľsky hľadí na anjela, panuje medzi nimi súhra. 

„Rád, ďakujem, myslím, že máme rozohranú partiu šachu,“ usmieva sa Iustus, vráti mu poklonu a odchádza s Filipom. 

Eunica uznanlivo kýva hlavou: „Klobúk dolu, Damon. Nečakala by som, že sa poznáš s Iustusom. Len pár vyvoleným venuje priazeň.“ 

„Poznám sa s ním, ale nedokážem ho privolať ako tuto naša Bib. Mimochodom, rád vám všetkým predstavujem moju novú priateľku, prosím, Bib.“ Damon pristúpil k  Smrťke, objíma ju, bozkáva na líce. Prítomným lezú oči z jamiek. 

„Počkaj, priateľku v zmysle sexuálny partner?“ vyhrkol dráčik Damonko. 

„Hej, zrzko, si nevychovaný!“ vrčí Damon a šľahá pohľadom. 

„Prepáč, Damon, ale dnes je tu taký zmätok, že by ma to ani neprekvapilo,“ usmieva sa dráčik.

„Bib, tu sme skončili. Môžeme sa ísť prejsť lesom?“ Damon ľahko konverzuje. 

„Iste, lúčim sa s vami, rada som pomohla.“ Smrťka koketne vrtí bokmi, ruka v ruke odchádza s upírom. Damon sa vo dverách otočí, pohľadom prejde po vyjavených tvárach, venuje im okúzľujúci úsmev, žmurkne čiernym okom, rozpošle telepaticky myšlienku: „Mám rande.“

Izba onemela, počuť padať peľ z kvetov. Prvý sa spamätal dráčik. 

Damonko vyskočil a skríkol: „Ja som to vedel, čierny panter si nahovoril Smrťku! Damon randí so Smrťou, Elena sa dobrovoľne vzdáva života... čo sa dnes ešte zvrtne?!“


S Damonom, Elenou a zvyšnými postavami sa stretneme v ďalších častiach poviedky. Prijmite moje pozvanie, nuda má vstup prísne zakázaný!




« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 35. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!