OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 31. kapitola



Buď mojou princeznou... - 31. kapitolaDohodol sa pekelný Démon s Elenou?
Elena zmizla! Kam a prečo?


Pre čitateľov od 15 rokov.

 

Tridsiata prvá kapitola kypí nervami, stresom... 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.

 

 

V penzióne bratov Salvatore je pri okne natlačený dav nadprirodzených bytostí, všetky hlavy so zatajeným dychom sledujú slovný boj Eleny s Démonom, prvým námestníkom pána pekiel. Elena požaduje od pekelníka navrátenie Stefana živého domov. Postavičky pri okne sa radia k najsilnejším bojovníkom Matky Prírody. Stoja tam dvaja reverzní upíri Ericc a jeho sestra Stella, dočasný reverzný upír Damon, nesmrteľná Eunica, delfín Filip, dráčik Damonko, Smrťka Bibiana a ľudská čarodejnica Bonnie, hltajú každé slovo. 

„Démon, prejdime k veci. Potrebujem, aby si mi našiel a priviedol živého Stefana. Stratil sa a neviem ho nájsť. Si schopný mi vyhovieť?“ Elena stojí, pevne sa mu díva do očí. 

„Prešla si priamo k obchodnému jednaniu. Dobre. Dnes vládnem dobrou náladou a aby si o mne nepochybovala, tak odpoveď znie... áno. Ja dokonca viem presne kde je, viem, že žije a ty vedz, že sa k tebe bez mojej pomoci nedostane.“ Démon vyrástol samou dôležitosťou. 

„Démon, to znamená, že si ho uniesol ty??“ vykríkne Elena a ústa sú prekvapením otvorené. 

„No prepáč, načo by som to robil? Nie, ale poznám pôvodcu. Elenka, vstupné body máme objasnené, ty požaduješ dodanie Stefana a ja... čo myslíš, čo by som mohol chcieť?“ Zahráva sa s malou, vystrašenou dušičkou Eleny. 

„Kruci, Démon, ako by som to mohla čo i len tušiť? Máš všetko, moc, prostriedky, pokorených služobníkov. Neviem. Nechceš nič...“ rozhodla sa Elena. 

Démon je zaskočený, len civie na Elenu: „Akože nič?“ 

„V mojom prípade nechceš nič!“ Elena sama netuší, čo to hrá s pekelníkom, ale vykoľajila ho, tak trvá na svojom. 

„Fajn, vidím, že si pristúpil na moju ponuku. Takže ty nič a ja Stefana, živého domov!“ Elene sa zviera žalúdok strachom, len tuší osem párov očí v penzióne, sama je stále v nesmiernom nebezpečenstve. 

„Počkaj, ty si to už uzavrela bezo mňa!“ Začína to dochádzať pekelníkovi. 

„Nie, ty si so mnou súhlasil, dopovedala som celú ponuku a ty si ju odsúhlasil mlčaním. Tak to beriem ja.“ Pevne sa mu díva do očí. 

„Nie, nie, ja s tým nesúhlasím. My sme...“ nedokončil. 

„Démon, čo si mi povedal, keď sme kráčali lesom?“ Spásonosná spomienka blysla Elene hlavou. 

„Dosť som toho povedal, kam mieriš?“ Jeho rozmrzenosť rastie. 

„Doslovne si povedal: Ty môžeš všetko, Elena. Takže ja využívam tvoju ponuku a tvrdím, že naša dohoda znie, ty mne živého Stefana domov, ja tebe nič. Démon, skús to poprieť!“ Elena sa postavila výhražne pred pekelníka, naberala odvahu k boju. 

* * * 

Osem postáv za oknom prestalo dýchať, Damon je tak pyšný na Elenu, ale zároveň ním lomcuje omračujúci strach o princeznú. Nakláňa sa k Filipovi, chce čosi povedať, ale Ericc ho rázne zastaví a nariadi absolútne ticho.

* * * 

„Nepamätám sa, že by som to bol povedal, Elena. A nepáči sa mi, ako sa staviaš k obojstrannej dohode. Takto sa asi nedohodneme.“ 

„Čo to robíš? Ty si nestojíš za svojim slovom?? Ty, taký mocný vládca? Démon, dodržať slovo je výsadné právo a povinnosť panovníkov, kráľov a takých mocných, ako si ty!! Preboha, tak toto je sklamanie pre mňa na celej čiare. Ak som aj mala v úmysle pouvažovať o tvojej ponuke, teraz si ma úplne odradil... Ok, skladám zbrane.“ Elena na oko zvesí hlavu, otáča sa Démonovi chrbtom, sadá si pred ním na zem, krúti sa do klbka a tajne dúfa, že Démon ešte stále neprekukol jej hru na city. 

Obrnené, kamenné srdce pekelníka poskočilo údivom. Ako reagovať? Zahlušiť ju na mieste? Vyjednávať, veď sa vzdala, vziať si ju násilím k sebe? Démon stojí, je nerozhodnosť sama... 

Naostatok sa skrúti aj on do klbka a sadne si vedľa Eleny. 

„Ja neviem, čo mám povedať...“ 

„To nie je pravda, Démon, už si povedal, porušil si svoje slovo a s tým sa už nedá nič robiť. Môžeš ísť preč, neverím ti, nedá sa s tebou uzavrieť čestná dohoda. Prečo si ešte tu?“ Elena vsadila všetko na poslednú kartu. Chce Démona dotlačiť do svojich podmienok. 

„Elena, tlačíš ma do kúta, cítim sa nepohodlne...“ 

„Nie, sám si sa tam dotlačil, porušením slova... buď aspoň presný vo formuláciách.“ 

„Tak ako si to predstavuješ?“ Kapituluje Démon. 

„Ja som na dohode nič nezmenila, ostáva pôvodná; ty mne živého Stefana domov, ja tebe nič.“ Dlhý pohľad do dúhových očí mocného prvého námestníka pána pekiel.

„Nie som s tým spokojný, no dobre, dodržím slovo.“ 

„Démon, dívaj sa mi do očí, povedz mi to ešte raz, prosím.“ Elena sa cíti nesmierne potešená, vyhrala slovný súboj. 

„Áno, dodržím slovo, doručím ti živého Stefana.“ Démon sa prepadá v Eleniných očiach, dievčinka sa mu páči čím ďalej viac. Elena potešená sľubom, skočí po Démonovi, silno ho objíme okolo krku a začne ho bozkávať na líca. 

„Ďakujem, takto si predstavujem mocného panovníka a teraz Démon musíš okamžite odísť, hneď, nie si tu v bezpečí. Strať sa! Uvidíme sa, keď mi doručíš Stefana, prosím, rýchlo,“ šepká do ucha Démona. Pochopil, vrátil jej objatie, vtisol jeden bozk na pery a stratil sa. Elena zostala sama sedieť, rozklepaná, vstala a rozbehla sa do lesa. Musí preč, musí získať duševnú slobodu a rovnováhu. Bože Matka Príroda, prosím daj mi silu, pomôž, som už pomaly na dne. Elena beží, beží, stráca sa v lese.

* * * 

Osadenstvo v salóne je šokované, vybiehajú von, nechápu, Damon a Ericc sa  pustili za Elenou. Rútia sa svižnou rýchlosťou, hľadajú dievča, zastavujú, stopujú ako lovci, ale Elena nie je nikde. 

„Čo sa to dnes robí? Ako mohla tak rýchlo zmiznúť?“ Damon sa drží za hlavu, nechápe už nič. Videl pred chvíľou, ako sa Elena bozkáva s Démonom, už to je šok sám o sebe a teraz nie je schopný ju nájsť. 

„Ericc, máš niečo? Povedz, že áno...“ 

„Nie, ani ťuk. Stratila sa nám. Nechápem, myslíš, že ju vzal Démon? Nechcem to ani domyslieť...“ Upíri si sadajú do tieňa a sú bezradní. 

„Strácajú sa nám vojaci, Stefan je v prdeli, Elena. Bib sa usmieva, teda teraz už nie. Všimol si si ju, aká bola napätá celú dobu? Ona určite niečo vie, vráťme sa za ňou,“ podotkol Ericc, neúspešná výprava sa vracia domov s dlhým nosom. 

* * *

Zmiznutie Eleny má na svedomí máš lesný duch Alex. Celé dlhé dni sa motá okolo penziónu, tak to by v tom bol čert, aby sa tam dnes neukázal. Videl Démona na vlastné oči po dobre dlhej dobe, chlapík sa krútil okolo Eleny ako puberťák. Neskutočné, čo dokáže mladé pekné žieňa s tak mocnou bytosťou. No a keď Elena prosila Matku Prírodu o pomoc, tak Matku zastúpil. Vzal Elenu do korún stromov a teraz sedí na najvyššej halúzke, borovica sa s ňou jemne kníše, Elena spokojne sleduje z výšky okolie, lesy jej poskytujú absolútny pokoj. 

„Máš sa?“ 

„Alex, tajnostkár, prečo som sem nebola pozvaná už skôr? Fascinujúce miesto. Ďakujem ti.“ 

„Aj Stefan bol spokojný, teda chvíľku, než sa rozpamätal a obvinil ma zo zabitia brata. Ty nie si v takej patovej situácií, však nie, Elena!“ Uisťuje sa Alex. 

„Nie, čakám kedy mi Démon doručí Stefana. Môžem tu zostať s tebou dlhšie? Musí to byť krásne aj v noci. Neprekážam ti?“ 

„Nie, zostaň ako dlho chceš. Možno by stálo za úvahu oznámiť zvyšku teamu Salvatore, kde si, lebo Damon pôsobil dojmom prichádzajúceho infarktu,“ Alexov chechot rozhojdal šišky po Elenou. 

„Kašlem na nich, mám s nimi len trápenie. Príde Stefan, prídem aj ja.“ Elena si podoprela bradu kolenami, zadívala sa opačným smerom od penziónu a túžila byť ďaleko za obzorom. 

◊ ● ◊ 

Démon vyviazol tento krát bez úhony, dodatočne si uvedomil, že prestal byť ostražitý a mohlo sa to zle skončiť. No skončilo to super, ešte sa uvidí s Elenou a na to sa mimoriadne teší. Vydal príslušné príkazy, nájsť Stefana, oslobodiť a živého doručiť k nemu do medzipriestoru. Démon VIP tovar odovzdá Elene sám. Kolieska osudu sa roztočili, jedného dňa, keď príde Serge skontrolovať Stefana, zažije hlboké sklamanie. A to, že celú lapáliu spôsobila Smrťka Bib si Démon nechá pre seba. Nikdy človek ani iná bytosť nevie, kedy sa to môže zísť a použiť. 

 


 

S Damonom, Elenou a zvyšnými postavami sa stretneme v ďalších častiach poviedky. Prijmite moje pozvanie, nuda má vstup prísne zakázaný!


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 31. kapitola:

1. Moonlight přispěvatel
14.07.2012 [20:12]

Moonlight*Perex obrázok by mal mať veľkosť 100 px, máš to aj ako voľbu, keď ukladáš perex obrázky do svojej databázy. Dva som ti opravila a nastavila na 100 px, preto by bolo dobré, keby si používala v ďalších príbehoch ako perex obrázky tie.* Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!