OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 27. kapitola



Buď mojou princeznou... - 27. kapitolaAko dopadne porada v penzióne?
Kto povolá k sebe pekelného Démona?


Príbeh nabitý láskou, nenávisťou, sexom, fantáziou i dobrodružstvom. Nové a nečakané bytosti sú hádzané z prekvapenia do prekvapenia rovnako ako hlavní hrdinovia. Tu si všetci musia život i smrť zaslúžiť...
Pre čitateľov od 15 rokov.

 

Dvadsiata siedma kapitola kypí nervami, stresom, nepohodou...

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.

 

„Žiadal som vaše návrhy, ako a kto priláka pekelného Démona do penziónu. Tak prosím...“ Delfín Filip dáva priestor publiku. Lenže nikomu sa do návrhov nechce.

„Fakt musí byť zavolaný, nepríde sám?“ Chabý pokus Bonnie.

„Nie, je ostražitý, nahnevaný a chystá pomstu, to už sme všetko preberali. Návrhy...“

„Nech ho zavolá Elena...“ Tíško podotkol lesný duch Alex.

„Ty si už úplne vygumovaný?! Nedovolím to!“ Vyštekol Stefan.

„A prečo nie?“ Nedá sa Alex.

„Lebo je to nebezpečné a keď ho zavolá, musí s ním uzavrieť dohodu!! Nie! A ešte niečo dodaj a rozmlátiť ti chrapač!“ Posúva sa Stefan k Alexovi.

„Hádať sa nebudeme. Dobre máme návrh, dám hlasovať,“ uzatvára Filip.

„Nie, žiadne hlasovanie! Som tiež proti a keď už padol tento sprostý návrh, možno by ste sa mohli spýtať Eleny, čo si o tom myslí!!“ Damon vyrazil k Alexovi a spolu so Stefanom stoja proti nemu.

„Hej, stádo testosteronu! Môžete vnímať?“ Okríkne ich Bib. Hlavy sa prekvapene otočia k nej.

„Môže ho zavolať a nemusí s ním uzavrieť dohodu. Bude naťahovať čas a my vstúpime do deja skôr, ako prídu k dohode...“ Usmieva sa Bib a túži po tom, aby to Elena nestihla a vzal si ju Démon so sebou za trest do jeho medzipriestoru.

 

„Tebe už nikto neverí! Podrážaš, kade chodíš!“ Damon šľahol pohľadom po Smrťke.

„Kto iný ešte pripadá do úvahy?“ Vzdal sa Filip.

„Skúsim ja?“ Špitla Bonnie.

„Nie, v žiadnom prípade, to radšej ja!“ Elena vykríkla.

„Poďme vylučovacou metódou... ja, Filip, Damonko, Bib, Stella, Eunica sú vylúčení. Týmto neuverí. Ostala Elena, Bonnie, Alex, Stefan, Damon, vlastne Damon nie, ten už ho volal. Výber z Eleny, Bonnie, Alexa a Stefana,“ suché konštatovanie Ericca.

„Drbo, podľa akého kľúča si to vyberal? Zostali ti dvaja ľudia, jeden duch a obyčajný upír!“ Ohradil sa Alex.

„Presne, vybral som najdôveryhodnejších! My ostatní si poradíme aj bez jeho čiernej mágie.“

„Vážení, váženííí... ukončujem debatu. Nie sme jednotní a takto sa nedá bojovať ani na pieskovisku, nieto ešte proti pekelnému Démonovi. Poradím sa s Matkou Prírodou, následne vás zvolám a uzavrieme to,“ Filip sa sklamane otočil k odchodu.

Salónom sa rozhučala divoká vrava, Damon a Stefan kričia na Alexa, ten na Ericca. Elena plače v kúte s Bonnie, Stella a Eunica ich tíšia, Damonko pobieha okolo... zmätok a stres sa dá vyvážať vo vagónoch.

 

* * *

 

V nervozite zabudli na Bib, už nie je väznená, tichúčko vstáva, vkráda sa do Stefanovej izby, tam si chce počkať na upíra. Naša Smrťka totiž nezaháľala v dobe, keď ju Matka vyslala pracovať a súkromne sa dohodla s jednou tmavou kreatúrou.

Tmavá kreatúra  slúži v podsvetí, samozrejme sa pozná aj s pekelným Démonom. Nosí ctené meno Serge, čo značí sluha, či strážca. Tmavý kútik je len jedno z tajomstiev Serge a vybudoval si ho pre vlastné potešenie. Jednoduchá dohoda: Serge poskytne Bib tmavý, zastrčený kútik niekde medzi podsvetím a svetom, no a Bib zľaví zo svojich nárokov a nechá žiť bytosť, ktorú si zvolí Serge.

Tmavý kútik je pre Stefana bezpečný, nezomrie, ale ani sa sám odtiaľ nedostane. Posledná časť dohody – Serge poskytol Bib špeciálne upravenú bránu v náramku. Bib musí otvoriť prechod bránou, Stefana postrčiť dnu a Serge už si ho prevezme na druhej strane, fyzicky ho doručí do tmavého kútika.

 

* * *

 

„Nikam to nevedie, zbytočne sa tu s Alexom hádame, Damon! Elena nebude volať pekelného Démona, v tom sme za jedno. Idem hore, dobehni za mnou, chcem sa čosi spýtať, ale len medzi nami...“ Stefan znechutene odchádza k sebe do izby, cestou vidí Elenu v krúžku báb, zamáva jej.

„Ok, Stefan, som tam za moment...“ Súhlasí Damon a vracia k Alexovi i nedokončenej argumentácií.

 

Bib striehne v izbe Stefana, počuje kroky, otvára bránu tesne za dverami. Stefan vošiel do izby a Bib sa ani nemusela o nič pokúšať, Stefan rovno sám vkročil do zradne nachystanej pasce, kde ho už čakal usmievavý Serge. Všetko prebehlo v absolútnom tichu. Smrťka vyšla z izby, vrava v salóne vrie, nepozorovane sa vrátila na svoje miesto, sadla a začala so zaujatím sledovať debatu.

Delfín Filip sa prirútil späť, spomenul si totiž, že zabudol kontrolovať Bibianu, ale našiel ju sedieť na svojom mieste a značne mu odľahlo.

 

* * *

 

Vystresovaná Elena si drží hlavu v dlaniach, spomienky na medzipriestor, kde bola už dva krát jej drásajú nervy. Bojí sa zavolať pekelného Démona, no vnútorne je presvedčená, že to má byť ona, veď je v službách Matky Prírody. Tak nech sa stane, čo sa má stať. Opúšťa rozbúrený salón, vychádza von do tmy, ale nie je sama. Reverzný Ericc si čítal jej myšlienky a vydáva sa v jej stopách tmou.

Elena v zamyslení kráča tmavým lesom, ticho ju sprevádza, hľadá dôveryhodnú zámienku, ktorú musí poskytnúť Démonovi, keď sa jej zjaví.

„Slečna...“ tichúčko zaznelo. Elena sa strhla, no hlas sa zdá byť povedomý.

„Áno?“

„Smiem kúsok s vami?“

„Ericc, čo tu robíš? Zasa sa mi hrabeš v hlave a čítaš si?!“ Spoznala ho.

„Iba kúštik. Si tak neopatrná, máš okolo seba samých telepatov a vôbec si nekryješ myseľ. No a tak som si prečítal a súhlasím s tebou, zavolaj Démona. Ibaže to musí byť v blízkosti nás všetkých, nemôžeš odísť do lesa a byť sama... to dúfam chápeš.“

„Iste, ja som sem šla len hľadať zámienku, nie som samovrah.“

„Super, chytrá hlavička. A na tému chytrosť... myslíš, že Matka Príroda je chytrá?“

„Určite, ale nemôže byť naraz všade...“

„Trefa a preto sme tu my reverzní, aby sme pomáhali a plnili zadané úlohy. Ak si spomínaš, ja mám jednu úlohu s tebou nesplnenú, Elena. Chystáš sa do boja s pekelným Démonom a každá pomoc sa bude rátať. Potrebujem ťa stvoriť veliteľkou Matky Prírody pre ľudí so špeciálnymi schopnosťami,“ siahodlho objasňuje Ericc.

„Viem, čaká ma človečí samček s tebou, pomaľovanie mojich krídel. Už si našiel iný spôsob, ako ma stvoriť, alebo je len jedna cesta?“

„Nie, neviem o žiadnej inej možnosti. Táto sa ti nepáči?“ Ericc sa krúti okolo Eleny, tíško šepká. Veď človečí samček v reči reverzného značí milovať sa s Elenou.

„Áno... nie... som tak vystresovaná, nie... len...“ Elena je zmätená.

 

Ericc vezme dievča okolo pliec, otočí si ju chrbtom k sebe, schová ju do objatia, oprie sa o strom a nakloní ju dozadu, aby videla na nočnú hviezdu oblohu: „Stres nie je náš kamarát, tak ho vyhodíme z hlavy a my si zavoláme na pomoc lesné víly. Zatancujú nám, zahrajú, prizveme aj hviezdy z nočnej oblohy, darujú nám vzácny svit mesiaca...“

Ericc vyžaruje pozitívnu energiu, vytláča nervozitu z hlavy Eleny, navodzuje uvoľnenie. Elena je kolísaná pokojom, hlboko zaklonená, opretá o Ericca sleduje tisícky hviezd nad hlavou.

„Ericc, ako si tu dlho?“

„Nekonečne, Elena... pamätám si napríklad zakladanie pyramíd v Egypte...“

„A ako to zvládaš, tvoji smrteľní priatelia odchádzajú...“

„Bolí to často a preto pomáham Matke Prírode, aby som dajako prekonal nesmrteľnosť a bol trošku užitočný...“

„Pomôžeš mi stať sa reverznou upírkou? Už si to raz sľúbil...“

„Elena, cítim, že nie si o tom dostatočne presvedčená. Moja ponuka platí, ale teraz nie je správny čas. Neskôr...“

„Ja sa len uisťujem, že si nezabudol a ďakujem za prísľub. Aký máš ku mne vzťah? Čo ku mne cítiš?“

„Ou... ou, kam mierite, krásna premožiteľka upírov? Ponúkol som ti už všetko... pomoc, manželstvo, zabezpečený život, len nie potomkov, čo viac chceš?“ Pravdivo odpovedá prekvapený Ericc.

Elena sa vymaní z objatia a prudko sa rozbehne lesom, uteká ako vládze. Ericc sa strhol, vyrazil za ňou svižným tempom upíra, ľahko ju predbehol, zastavil sa pred ňou a Elena v plnej rýchlosti do neho vrazila. Ericc nečakal takú razanciu a zvalili sa obaja do mokrej trávy.

„Au... reverzný, to bolelo!“ Šúcha si nos Elena.

„Vysvetlíš mi láskavo...“ Nedokončil.

Elena vyliezla na Ericca, bozkami mu znemožnila protesty, nahla sa k uchu: „Ale neponúkol si mi samčeka...“

„Ponúkam ti ho celý čas...“ Pobúrene sa bráni Ericc.

„Teóriu, či prax...?“ Elena sa koketne usmieva a vrtí telom na Ericcovi.

„Prax, s tvojím dovolením...“ 


S Damonom, Elenou a zvyšnými postavami sa stretneme v ďalších častiach poviedky. Prijmite moje pozvanie, nuda má vstup prísne zakázaný!


 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 27. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
15.07.2012 [13:38]

IvetkiDíky Wolfik! Vitaj späť! Sama si si odpovedala, Matka Príroda potrebuje mať z nej silnú bojovníčku a toto je cesta ako sa ňou stať! Elena má pred sebou veľa zlého... Emoticon Emoticon

1. Wolfik
15.07.2012 [12:55]

No to čumím sem pryč týden a je tu dalších x nových kapitol Emoticon Emoticon Emoticon
Týjo jak to stíháš ?!
Tak mnĚ napadá, proč Eleně nestačí jeden sameček Damon ? Sice s Ericcem musí jít aby se z ní stala ochránkyně matky přírody ale i tak.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak moc hezká kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!