OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Bloody Angel 1



Bloody Angel 1Tessriel. Anděl, který už andělem vlastně ani není. A to jen kvůli něčemu tak pitomému, jako je láska. Díky lásce porušila všechna pravidla, málem zemřela, trpěla a nakonec se změnila v bytost, která jí přivodila jen další a další trápení. Nemůže ani do pekla, které si zvolila jako svoje útočiště, ani do nebe, kde strávila většinu svého života a kterého se zřekla. Bloumá bezcílně po Zemi, zabíjí, protože musí, a nevěří, že by měla ještě naději, že láska za to stojí, a že je ještě možnost si ji vybojovat. Vše se změní, když ji starý přítel pozve do nápravného zařízení Meče & Kříže, aby se na chvíli cítila jako předtím. PS: První kapitola je zpětně strašná... Přetrpte ji a pak je to dobrý. Upözorňuji, že se bude jednat o lesbický vstah a časem i drsnější sexuální scény. Komu se to nelíbí, ať nečte.

Toto je FF k Andělům od Lauren Kate. Četl jste je někdo? A četl jste někdo dodatek Zamilovaní andělé? Tato povídka se odehrává po konci čtyř dílů, jen s tou změnou, že naši milí, známí andělé nejsou ani v nebi, ani v pekle, nýbrž tam, kde byli celý děj knih - v Georgii. Jsou pořád padlí andělé, co si zvolili svoji cestu, kterou nezmění. Daniel a Luce jsou lidé a hledají si cestu, ale jsou i tací, kteří pořád nejsou spokojení. Doporučuji mít přečtený alespoň první díl, abyste byli v obraze. Užijte si to, snad bude alespoň trochu zájem.


 

1. kapitola

Arriane:

„Ááááá! Bratr se pořád dívá!" řekla jsem strašidelný hlasem, tak jako tehdy. Mužatka pro mě měla slabost, tak to přešla s upřímným úsměvem a plannou výhrůžkou, přesně jako tehdy. 

„Vypadni odsud, Arriane, nebo ti nechám udělat lobotomii." A já, přesně jako tehdy, začala předstírat mužskou onanii. To už se naštvala.

„Tos přehnala! Za trest tady naši malou Miss Sunshine provedeš po škole," zašklebila se. Už se chtěla otočit a jít se dívat na tu její přitroublou telenovelu, když se otočila zpět.

„A odpoledne přijede i Camova kamarádka, díky které porušil podmínku, takže se můžeš po vyučování dostavit znova," dodala. No, to jsem to odnesla. Koho si sem Cam nakvartýroval? Copak nestačilo, že tu musel být on? No nic, tím se budu zabývat pak. Otočila jsem se na Luce a začala se věnovat našemu plánu, jak je dostat s Danielem k sobě.

 

Co dodat, Molly se bude vždycky chovat jako barbie pipka a mě nikdy nepřestane bavit ji mlátit. Takže ten záchvat se mi také znovu stal. Tohle byl vážně den blbec. Z ošetřovny jsem stihla jen rychle zběhnout do pokoje, abych nechala Luce vlaštovku a přečísla si vlasy, které zůstaly prozměnu dlouhé. Pak už jsem musela k mužatce, tedy k Randy, abych splnila druhou část trestu, na který jsem se, narozdíl  od seznámení s Luce, netěšila, a to z jednoduchého důvodu. Cama jsem vůbec neměla v lásce nejen kvůli tomu, že se oddal peklu, což jasně naznačovala jeho zlatá křídla, která moc často neukazoval, ale taky kvůli tomu, že skoro vždycky lezl na nervy, nebo byly za jeho chováním nevysvětlitelné důvody.

Randy samozřejmě čekala jen na mě. Podle toho, jak se tvářila, měla nové studentky plné zuby. Ale ve tváři se jí mihlo ještě něco. Myslím, že to byl strach. No, to musí být Camova kamarádka pěkný číslo, tohle jsem u mužatky ještě neviděla. 

„Konečně jseš taky, Arriane. Tohle je Tessriela. Proveď ji tu a buď jí nápomocná ve všem, co bude potřebovat. Tím pádem nemusíš nastoupit ráno na ten trest," podala mi instrukce a hned se snažila co nejrychleji zmizet. Tím se odkryla dívka, stojící za ní.

Už to jméno mi mělo něco říct, ale nestalo se tak. Prohlédla jsem ji od pat až po hlavu. Černé kožené boty na podpatku se cvoky, síťované nadkolenky s podvazky, ta nejkratší skládaná minisukně, co jsem viděla, kožený, jak jinak než černý korzet, který zdůrazňoval její téměř božskou postavu, která byla ale krytá koženou motorkářskou bundou, takže její křivky vůbec nevynikly a pár blyštivých, zřejmě drahých cetek. Na krku měla pentagram a stříbrný kříž vykládaný rudými kameny, který na ní, díky své barvě, zářil, a pár mohutných prstenů s lebkami, které se k ní dokonale hodily. Měla pečlivě nalakované nehty načerno a silné linky, které vykreslovaly její mandlové oči a dlouhé řasy. Její temně rudá rtěnka ladila s jejími po pás dlouhými rudými vlasy s rovně střiženou ofinou. Dívala se na mě chladně svýma ledově modrýma očima. Ty ovšem prozradily překvapení. Ona mě totiž znala a já znala ji. Nebyla to totiž jen tak nějaká Tessriela, ale Ta Tessriela. Ta, která měla být už pěknou řádku let mrtvá. A já myslela, že mě už nemůže nic překvapit. No, i takoví, jako jsem já, se mýlí. 

Měla jsem v plánu být dokonale chladná a odtažitá. Dát jí najevo, že když je Camova kamarádka, tak že o ni nestojím.Nechtěla jsem jí dát záminku k urážkám nebo k pohrdání. Takoví totiž většinou Camovi kamarádi jsou. Ale neudržela jsem se a ve tváři se mi mihlo tolik pocitů, jako už dlouho ne. Překvapení, hrůza, úleva, ale hlavně se mi v hlavě zrodily spousty otázek. Nejvíce mě zajímala jedna, a to, jak to, že žije?


Tak a tady jsou obrázky.

Tessriel

Arriane


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bloody Angel 1:

10. Christine přispěvatel
12.03.2013 [19:59]

ChristineKnihu som síce nečítala, ale príbeh ma zaujal Emoticon Emoticon.Možno raz v kníhkupectve zablúdim aj k nej Emoticon.

9. leainka přispěvatel
12.03.2013 [19:39]

leainka Emoticon

8. corneille přispěvatel
19.02.2013 [21:48]

corneilleMám všechny čtyři díly doma, poslední jsem četla s horečkou a bez hlasu, ale musela jsem ji dočíst... A je pravda, že konečně je tu na stránkách nějaká změna a navíc dobře napsaná...Těším se na pokračování... Emoticon Emoticon

7. DarknessB
19.02.2013 [15:14]

martinexa: Poslední je nejlepší! Jsem ráda, že se to chytlo. Měla jsem strach, že se to mezi TVD, HP a těma originálníma stratí... Další díl už mám téměř dopsaný, takže tu snad brzy bude...

6. martinexa přispěvatel
19.02.2013 [11:03]

martinexaTy jo to ej super. Konečně nějaké FF, které je trochu jiné než pořád TVD a HP. Díky Bohu. Je to zatím začátek, ale vypadá moc slibně. Já ještě musím dočíst poslední díl. :)

5. DarknessB přispěvatel
18.02.2013 [17:24]

DarknessBCatherine: Pokusím se něco znova vysvětlit v druhé kapitole, hlavně to, jak jsem upravila konec posledního dílu...

4. Catherine
18.02.2013 [17:06]

Páni, tuhle ff jsem si prostě musela přečíst a dobře jsem udělala. Je to už dlouho, co jsemto četla, tak mám trochu problém se zorientovat. Emoticon Vážně úžasné. Emoticon

3. DarknessB
18.02.2013 [16:21]

Jé, omlouvám se, nějak jsem se přepsala, ten 2. komentář je můj... Ještě jednou se omlouvám...

2. Poisson
18.02.2013 [16:13]

Jsem ráda, že se alespoň někomu líbí. Měla jsem pochybnosti, jestli se uchytí, protože jsem na tyto knihy ještě nikde neviděla žádnou tvorbu. Další díl už píšu, takže tu snad brzy bude... Emoticon

1. Poisson admin
18.02.2013 [8:35]

PoissonÁ, bomba, jsem nadšená! Četla jsem všechny čtyři díly včetně dodatku, pravda, čekala jsem od toho přeci jen víc (zklamání, ale určitě ne tak obrovské jako u Hungry Games - jsem holt asi moc náročná Emoticon), takže jsem moc ráda, že se tohohle tématu někdo chytil. Začíná to dobře, jsem zvědavá, co tam dál vymyslíš, protože tam je fakt velké pole působnosti Emoticon Takže za mě určitě Emoticon

P.S. Nejlepší je stejně Cam Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!