OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Another Fire - 8. kapitola



Another Fire - 8. kapitolaJe po přehlídce. Sydney z ní má smíšené dojmy a začíná si poprvé uvědomovat, o co v téhle mocenské hře jde. A také jí potká něco, co nikdo nečekal...

Poznámka autorky: Moc se omlouvám, že to s další kapitolou trvalo tak dlouho, ale nemám teď moc času. Další bude pravděpodobně za obdobně dlouhou dobu, tak doufám, že na mě nezanevřete, ;)

 

Dojeli jsem do další budovy. Kolem mě s Lukem se okamžitě seskupily naše přípravné týmy a naši vizážisti. Oba jsme byli s Lukem najednou strašně zdrchaní. Celá tahle paráda měla skončit smrtí dvaceti tří lidí. Začalo mi být zle naprosto ze všeho. Okole mě se ozývaly pochvalné a nadšené hlasy, ale já jim nerozuměla. A ani nechtěla rozumět. Vydali jsme se k výtahům. Ještě nikdy jsem nejela takovým výtahem, a proto jsem byla opravdu ráda, že jsem tak otupělá.

Když jsme vyjeli nahoru, Luke mě chytil za paži a držel v kabině.

Hele, vím, že jsme spolu moc nemluvili tom, co bude. Asi jsme měli," pronesl naléhavě, ale ti lidé tam venku nejsou naši přátele, Sydney. Ti lidé budou čekat na naši smrt! A vypraví se na piknik do arény, kde zemře dvacet tři dětí, a jedno z nich budeš ty nebo já, pokud ne oba."

Nechápala jsem, co mi chtěl říct. Věděla jsem, co jsou kapitolané zač a co dělají. Věděla jsem to. Jenom jsem o tom neuvažovala. Nemělo to smysl. Vždycky to tu tak bylo a vždycky bude a nikdo to nezmění. A rozhodně ne Luke nebo já.

Nit myšlenek mi přetrhl rozruch v našem bytě v devátém patře. Luke vykulil oči a rozběhl se za hlukem. Zřejmě slyšel něco jiného než já. Ale šla jsem tam taky.

Na zemi tam seděly přípravné týmy i vizážisti. Byla to divná situace. Byl tam hluk, pláč, ale já jen na celou scenérii tupě zírala. Protáhla jsem se kolem do nějakého pokoje s postelí a rozhodla se na dalších osm hodin o ničem nepřemýšlet.

Ráno mě probudilo bušení na dveře. Pomalu jsem otevřela oči a rozhlédla se kolem. Ve tmě vypadal pokoj a moc jinak. Teď, když jsem měla možnost si ho pořádně prohlédnout byla jsem poměrně překvapená: světle zelené stěny, tmavý nábytek a spousta sklíček, třpytek a světel. V devátém kraji jsem doma nikdy neměli moc světla. Zvlášť večer nebo v zimě. Museli jsme si vystačit se svíčkami, protože elektřina běžně nefungovala. Paradoxně byla naprosto spolehlivá pouze v období Hunger Games.

Vyšla jsem z pokoje a okamžitě jsem věděla, že něco není v pořádku. Avoxové neustále zvedali hlavy a zase klopili oči. Kolem bylo ticho. Vypravila jsem se směrem k obýváku, nebo spíš kde jsem si myslela, že je obývák. A pak se mi vybavilo všechno ze včerejška. To divné posedávání na zemi, ten pláč a křik. Všechno se teď soustředilo k televizi. Jakmile mě uviděl Luke, rozběhl se ke mně a popadl mě za rameno.

Syd, to bude dobrý. Je to rychlý a seženou ti jiného," konejšil mě.

Neměla jsem ponětí o čem to mluví a taky jsem mu to řekla. Překvapeně se na mě obrátil.

Ty... ty to nevíš?" zeptal se.

A co bych měla podle tebe vědět?" opáčila jsem a tušila, že cokoliv mi řekne, bude pro mě špatnou zprávou.

Felicie... ona měla nějaké problémy s Kapitolem. Oni...," odmlčel se Luke a otřel si tvář, oni vysílají její popravu."

Svět se zastavil, klopýtl a zase se roztočil dvojnásobnou rychlostí, jako by chtěl nabrat, co ztratil a já se odporoučela k zemi.

Hunger Games letos začínají pro devátý kraj opravdu brzy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Another Fire - 8. kapitola:

5. Ali přispěvatel
27.07.2012 [20:27]

AliPáni! Nikdy jsem nečetla, že by se vyzážista popravoval během her. Myslím, že se počkalo na jejich začátek, ale jinak to byla úžasná kapitola.

4. evelyn přispěvatel
29.05.2012 [20:42]

evelynVeřejná poprava vizážisty splátců? Docela by mě zajímalo, co Felicia udělala...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sasanka přispěvatel
19.05.2012 [17:24]

SasankaZA CO JI POPRAVILI? A to mě jako teď necháš zase čekat... ale ono mi asi nic jiného nezbyde.

2. Attia přispěvatel
19.05.2012 [16:53]

AttiaChudak Felicie... Tak to bylo teda dost krutý ji takhle veřejně popravovat. Ale co se stím dá dělat, že? No každopákně se moc těším na pokračování až uť to všechno dopadne jak chce Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. crusty přispěvatel
19.05.2012 [16:07]

crusty Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!