OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Tohle byste nečekali



Tohle byste nečekaliTak vkládám vám to sem znova. Abych pravdu řekla, tak by to potřebovalo celý přepsat, ale mně se nějak nechce. :D Moc se všem čtenářům omlouvám, že sem nic nepřidávám, ale mám příšernou krizi. Možná časem, až něco vymyslím, tak to sem hodim. Jinak přeju hezký počteníčko. :)

 

Max a Josh se jednou rozhodli zajet si do kina na film. Vybrali si Rychle a zběsile 5, který právě běžel v kinech. Rychlá auta oni milovali. Rozhodli se jet Joshovým  novým kabrioletem. Josh samozřejmě řídil.

„Já se těšim, jak malý děcko na Vánoce!“ přiznal Max.

„Já se ti nedivim, kluci říkali, že to je vážně pecka,“ přitakal Josh.

Potom Max pustil jejich oblíbenou kapelu Brokencyde. Oba milovali na cestách, když jim vítr čechral vlasy a oni se řítili velkou rychlostí po silnicích a u toho poslouchali hudbu. Bylo to tak uklidňující. Na silnici se řítili šílenou rychlostí, ale Max Joshovi důvěřoval. Josh měl řidičák sice necelý rok, ale řídil tak, jako někteří zkušení řidiči po dvaceti letech jízdy.

Cesta probíhala hladce. Oba si ji užívali z plna hrdla. Venku svítilo slunce a bylo celkově nádherné počasí. Max se rozvalil na sedačce spolujezdce, v přihrádce na papíry, a tak podobně, našel  dvoje černé sluneční brýle. Jedny podal Joshovi a  druhé si nasadil na oči. Potom si nechal obličej laskat slunečními paprsky. Po chvíli jim bylo docela horko, protože slunce pařilo jako blázen a oni měli na sobě víceméně černé oblečení. Max měl sice bíle tričko, ale stejně jako Josh, měl na černo obarvené vlasy, takže vedro jim muselo být nepřestavitelné. Ale tohle je nerozházelo. Nechtěli si ničím pokazit pěkný den.

Do začátku filmu zbývala více, jak hodina a do kina to byl už kousek. Proto se kluci rozhodli zajít ještě na jídlo do motorestu.

Max si objednal dva cheesburgry a Josh kuřecí maso se spoustou hranolků.

„Teď jsem si vzpomněl na Leu,“ usmál se Josh. Lea je jejich nejlepší kamarádka a Maxova sestra v jednom.

„Jo už ji slyšim: Já nechápu kam to jídlo dáváte a přitom vůbec nepřiberete! To já na vašem místě bych už dávno byla jako sud!“ Napodobil Lein hlas Max.

„No jo Lea,“ pousmál se Josh. Po dobrém jídle byl už pomalu čas vyrazit směr kino. Nasedli tedy do auta a už se od motorestu vzdalovali vysokou rychlostí. Přijeli na křižovatku a jako na potvoru na semaforu naskočila červená. Vedle sebe zastavila dvě auta. Dva kabriolety. Jeden červený a jeden černý. V černém kabrioletu seděli Max a Josh. V červeném autě čekali na zelenou dívka, okolo osmnácti, a kluk, kterému bylo okolo dvaceti let. Byl to takový ten prototyp dokonalých lidí. Kluk vypadal jako běžný šampónek. Blonďaté vlasy, vysvalovaná postava. Určitě musel dělat nějaké sporty. Holka, modrooká blondýna, oblečená celá v růžové, vypadala jako kopie Barbie.

Pasažéři červeného auta se podívali na kluky. Dívka se provokativně usmála na svého partnera. Ten se na ni také podíval a rozhodli se ukrátit si chvíli čekání líbáním. Když se od sebe odtáhli, dívka se provokativě podívala na kluky. Ty se rozhodli nezůstat pozadu. Max se naklonil ke svému příteli a uštědřil mu francouzský polibek. Potom se od sebe odtáhli a podívali se na smíšený pár. Dívka jen vyděšeně koukala s otevřenou pusou na kluky, kteří si ještě teď osahávali nohy. Netušila, že oni nejsou jen kamarádi, ale jsou to partneři. Naštěstí na semaforu naskočila zelená a oba kabriolety se rozjeli do světa.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tohle byste nečekali:

5. kajji
17.03.2012 [9:51]

Emoticon Emoticon Emoticon

4. DaisukeHideki přispěvatel
16.03.2012 [21:37]

DaisukeHidekiAww, to je tak.. Krásné^^

3. Killy přispěvatel
16.03.2012 [20:52]

Killyten koniec som síce čakala, no inak sa mi to veľmi páčilo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Eris
16.03.2012 [20:36]

bylo to fajné! hlavně ten konec :D ;) povedené, ani to nepřepisuj, protože to je vážně fajne ;) yep Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 11.03.2012 [19:11]

*Je mi líto, ale drabble ti nemůžeme vydat, protože přesahuje pravidlo sta slov. Pokus se to zkrátit.
*Pokus se tak učinit do sedmi dní od vložení článku na stránky.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!