OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Dievčatko so psíkom



Dievčatko so psíkomNezdržala sa. Prišla a hneď aj odišla.

Počas jednej studenej nočnej búrky som začula vonku brechot psa. Vtom som začula tiché klopanie na dvere. Otvorila som ich, ale nikto pred nimi nestál. V tme som zbadala malé dievčatko v tenkých bielych šatočkách ako v náručí objíma malého psíka. Bola veľká zima a ona tam len tak stála sama s úsmevom na tvári a oči jej žiarili.

„Pomôžem ti? Poď dovnútra, lebo zmrzneš," povedala som. Ona však len zavrtela hlavou a ukázala zúbky.

Pritúlila ešte viac k sebe psíka a zakývala mi.

Zmizla.

Teraz viem, že v dome, kde bývam zomrelo dievčatko, ktoré tam mama nechala úplne samé.


Koniec mi nesedí, ale sto slov robí svoje... :)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dievčatko so psíkom:

9. rossie přispěvatel
22.12.2011 [16:43]

rossie Emoticon Emoticon Emoticon Ha, som ťa odhalila. Normálne začínam uvažovať nad kariérou detektíva. Blafujem.

8. LoveMonster přispěvatel
22.12.2011 [16:39]

LoveMonsterĎakujem Simí,
vieš že teba sa vždy snažím poslúchnuť pretože každým komentárom ma posúvaš na vyššiu úroveň a stále ďalej a ďalej.
Áno, je to odfláknuté priznávam. Emoticon

7. rossie přispěvatel
22.12.2011 [16:24]

rossieKeď nemáš nápad, ako to dobre ukončiť, nechaj si to uležať v hlave, možno ťa niečo napadne. Pre tentokrát si myslím, že to je trochu odfláknuté, s tou témou sa naozaj dalo viac pracovať. Emoticon

6. Mirror
22.12.2011 [16:10]

Toho dievčatka mi je ľúto. Ale drabble je naozaj pekné. Emoticon Emoticon Emoticon

5. LoveMonster přispěvatel
21.12.2011 [21:16]

LoveMonsterCením si názory ostatných a predovšetkým kritiku, ale ja som sa nevyhovárala na sto slov! Doslova ma to urazilo.. normálne sa cítim strápnená ako nemožná trapka, sakra. Keby som prekročili hranicu tak by mi nevydali drabble.. to hádam vieš nie?! A po toľkom opravovaní, mazaní a dokola nanovo som to vzdala a ukončila takto. Sama som nespokojná a sklamaná z toho.
Chcela som to drabble rozviť, aby čitateľ pochopil čo chcem povedať a aby som mu to priblížila, ale keď som si uvedomila, že som prekročila hranicu 100 slov, musela som to jednoducho skrátiť a dať do jednej krátkej vety, ktorá ako vidíš sama, tam moc nesedí alebo proste nezapadá. Som si vedomá, že to nie je nič moc. A každý čitateľ s bohatou fantáziou si mohol už sám domyslieť a vytvoriť si vlastný názor. A ešte jedna vec - nie nemalo to byť veľmi strašidelné. Malé dievčatká s milým úsmevom a malým psíkom určite nie sú strašidelné, aspoň podľa mojho názoru. A však si myslím, že v každom to vyvolalo úplne iný pocit.
Áno, je to drabble je celkom o ničom.
Ale som len človek, učím sa a robím chyby, zlepšujem sa a verím si. Som šťastná, že si v rušných dňoch nájdem vobec čas na písanie (dúfam, že to neberieš ako ďalšiu úbohú výhovorku, že nemám čas).
Na záver, cením si tvoj úprimný názor a ďakujem za komentár.
Nabudúce to bude hádam lepšie.. Stále som len amatér.

4. SaDiablo přispěvatel
21.12.2011 [20:17]

SaDiabloI když bych třeba chtěla, nechápu. Konec nesedí a vymlouvat se na to, že sto slov dělá svoje, není patřičné. Já mezi řádky někdy číst umím, většinou se o to aspoň stažím, ale to mi přišlo tuctové v tom, že ses snažila nahnat strach či co tímto způsobem, nevím... Duch děvčátka s pejskem - na jednu stranu děsivé, na druhou ještě víc, akorát to ve mně ten dojem jaksi ani nezanechalo... Chtělo by to rozvést (protože potom bych se určitě cítila emočně rozhozená, z tohoto tématu by se dalo vytěžit dost) nebo si příště vybrat něco, na co stačí jak autor, tak čtenář - mluvím za sebe - zdá se mi, jako bys kašlala na to, že čtenář nemůže vidět do toho, co si myslíš, já osobně kulhám několik desítek vět za tímto drabble a ne a ne ho dohnat. A kupodivu si ani nemyslím, že na to nestačím.

3. LoveMonster přispěvatel
21.12.2011 [16:32]

LoveMonsterĎakujem.
Nie, nehodí sa, ale inak lepšie mi to nešlo ukončiť. Lenže niekto dokáže čítať aj medzi riadkami a už si domyslí.

2.
Smazat | Upravit | 20.12.2011 [11:04]

Ano, ten konec opravdu nesedí...

1. Lilium přispěvatel
19.12.2011 [14:16]

LiliumPrebehol mi mráz po chrbte. Pekné. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!